SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Haha geeft niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik luister niet echt naar lyrics atm
Maar zal beter opletten de volgende keer.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Lijkt me iets waar je mee opgegroeid moet zijn eigenlijk, lijkt me nu echt niks om zo een ding om mijn pols te moeten zetten iedere dag
Tevens asociaal als je erop kijkt als je in gesprek bent enzo
Rustig aan.![]()
Daarnaast is het ook behoorlijk asociaal om aan tafel of bij een afspraakje op je telefoon te loeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heb ik niet altijd bij Me En raakt nog weleens leeg.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Vind je het erger als je op je horloge kijkt dan wanneer je op je telefoon kijktquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me iets waar je mee opgegroeid moet zijn eigenlijk, lijkt me nu echt niks om zo een ding om mijn pols te moeten zetten iedere dag
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Hoezo? Met op een horloge kijken voor de tijd geef je hetzelfde signaal.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook behoorlijk asociaal om aan tafel of bij een afspraakje op je telefoon te loeren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik draag er pas 1 sinds Een jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Met je telefoon lopen kutten tijdens een gesprek is sociaal wil je zeggen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vind ik niet. Een telefoon is een communicatiemiddel, daar op kijken kan je voor de tijd doen, maar ook omdat je bezig bent met andere mensen en een sms / whatsapp van ze verwacht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Met op een horloge kijken voor de tijd geef je hetzelfde signaal.....Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
heb er 1 zonder batterij in de kast liggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik draag er pas 1 sinds Een jaar.
Met je telefoon lopen kutten tijdens een gesprek is sociaal wil je zeggen?
als ie er nog ligt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb er nu 8.
Dit dus. Daarnaast zijn De Meeste mensen te nieuwsgierig, zien dat ze een Bericht gekregen hebben en willen het vervolgens gelijk lezen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een telefoon is een communicatiemiddel, daar op kijken kan je voor de tijd doen, maar ook omdat je bezig bent met andere mensen en een sms / whatsapp van ze verwacht.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik draag er pas 1 sinds Een jaar.
Met je telefoon lopen kutten tijdens een gesprek is sociaal wil je zeggen?Beide niet doen, maar horloge is een kleinere handeling dus die fout is eerder gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind je het erger als je op je horloge kijkt dan wanneer je op je telefoon kijkt
Waarom reageer jij altijd zo fel op mij DW? Dat zie ik je nou nooit bij de dames doen in dit topic.Rustig aan.![]()
Ik heb liever dat een meid per ongeluk op haar JLC kijkt, dan dat ze haar iPhone uit de broekzak lepeltquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beide niet doen, maar horloge is een kleinere handeling dus die fout is eerder gemaakt..
noem je dit al fel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Beide niet doen, maar horloge is een kleinere handeling dus die fout is eerder gemaakt.
Waarom reageer jij altijd zo fel op mij DW? Dat zie ik je nou nooit bij de dames doen in dit topic.
de dames in dit topic ken ik bijna allemaal irl, net als een aantal Heren.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik snap je verklaring niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
de dames in dit topic ken ik bijna allemaal irl, net als een aantal Heren.Rustig aan.![]()
Die ken ik. Zij kennen mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alles. Daarnaast stel je je aan imo, want zo fel reageer ik niet op jou, jij bent alleen op Je teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Waarom alles?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alles. Daarnaast stel je je aan imo, want zo fel reageer ik niet op jou, jij bent alleen op Je teentjes getrapt.![]()
Het valt me alleen op DW, daarom zeg ik het, dat hoef je verder niet op mij te betrekken.Rustig aan.![]()
Het is niet waar. Volgens mij heb je nog nooit een Discussie tussen Samzz en Mij meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom alles?![]()
Het valt me alleen op DW, daarom zeg ik het, dat hoef je verder niet op mij te betrekken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daarnaast, als je dit al fel vindt, hoop ik voor je dat je mij nooit op dreef meemaakt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Fel was in deze de bewoording van mij hoe jij tegen mij reageert tov ik jou altijd zie reageren op de dames, was altijd kusje kroel is, bij mij snauw je een beetje altijd, beetje emo smileys erbij enzo, je kent het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Daarnaast, als je dit al fel vindt, hoop ik voor je dat je mij nooit op dreef meemaakt.
Ach je doet maar DW ik ben nooit ''op dreef'' vind het wel fijn dat ik tenminste rustig kan blijven.Rustig aan.![]()
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook. Als je er niet mee om kan gaan, reageer je er toch niet op?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fel was in deze de bewoording van mij hoe jij tegen mij reageert tov ik jou altijd zie reageren op de dames, was altijd kusje kroel is, bij mij snauw je een beetje altijd, beetje emo smileys erbij enzo, je kent het wel.
Ach je doet maar DW ik ben nooit ''op dreef'' vind het wel fijn dat ik tenminste rustig kan blijven.
er zit denk ik een groot Verschil tussen mijn definitie Van 'op dreef zijn' en de jouwe.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Rare vent met raar haar.quote:
Het lijkt serieus zo op mij over te komen DW, daarom reageerde ik erop, niks meer, niks minder, dat heeft verder niks met mij te maken nogmaals.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook. Als je er niet mee om kan gaan, reageer je er toch niet op?
er zit denk ik een groot Verschil tussen mijn definitie Van 'op dreef zijn' en de jouwe.
Wat is jouw definitie van op dreef zijn dan?
Rustig aan.![]()
Weet ik. Hoeveel horloges heb je in Je haar?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
0, pas niet, maar totaal 9 geloof ik, incl zakhorloges.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Hoeveel horloges heb je in Je haar?![]()
![]()
* Spezza19 vindt horloges wel erg mooi.... Patek Philippe bijvoorbeeld
Neem maar van mij aan dat het niet waar is, aangezien ik toch bijna altijd wel Normaal op je Reageer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt serieus zo op mij over te komen DW, daarom reageerde ik erop, niks meer, niks minder, dat heeft verder niks met mij te maken nogmaals.
Wat is jouw definitie van op dreef zijn dan?
Ten eerste als ik wakker ben, er de energie Voor heb en er tijd voor maak. Alleen als ik t vol passie doe.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik Heb 1 zakhorloge. Nee, geen steampunk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
0, pas niet, maar totaal 9 geloof ik, incl zakhorloges.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Pic?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Heb 1 zakhorloge. Nee, geen steampunk.![]()
![]()
Hey sexy bitches.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Heb ik niet. Gewoon standaard zilver.quote:
Ouderwets model?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik niet. Gewoon standaard zilver.
Ik heb 1 vrij moderne. Ook wel erg gaaf.Danish Design
![]()
yes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ouderwets model?
Ik heb 1 vrij moderne. Ook wel erg gaaf.Danish Design
JONGE we gaan niet hier ook nog eens beginnen hoor.. Einde van de wereld.. pffrrttquote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:06 schreef Raene het volgende:
[..]
JONGE we gaan niet hier ook nog eens beginnen hoor.. Einde van de wereld.. pffrrtt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nee,quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keek je nu op je horloge of op je telefoon?
http://www.timeanddate.com/countdown/mayaSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oeh, ben wel benieuwd wat daar het oordeel over is..... of dat ook onbeleefd is....quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee,
http://www.timeanddate.com/countdown/maya
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga slapen, omdat mijn bier leeg is.
Ik ga ook maar eens....Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: