Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende: Lijkt me iets waar je mee opgegroeid moet zijn eigenlijk, lijkt me nu echt niks om zo een ding om mijn pols te moeten zetten iedere dag
Tevens asociaal als je erop kijkt als je in gesprek bent enzo
Vind je het erger als je op je horloge kijkt dan wanneer je op je telefoon kijkt
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location. The closer you are to the source, the higher your property value.
Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende: Lijkt me iets waar je mee opgegroeid moet zijn eigenlijk, lijkt me nu echt niks om zo een ding om mijn pols te moeten zetten iedere dag
Tevens asociaal als je erop kijkt als je in gesprek bent enzo
ik draag er pas 1 sinds Een jaar.
Met je telefoon lopen kutten tijdens een gesprek is sociaal wil je zeggen?
Hoezo? Met op een horloge kijken voor de tijd geef je hetzelfde signaal.....
Vind ik niet. Een telefoon is een communicatiemiddel, daar op kijken kan je voor de tijd doen, maar ook omdat je bezig bent met andere mensen en een sms / whatsapp van ze verwacht.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location. The closer you are to the source, the higher your property value.
Vind ik niet. Een telefoon is een communicatiemiddel, daar op kijken kan je voor de tijd doen, maar ook omdat je bezig bent met andere mensen en een sms / whatsapp van ze verwacht.
Dit dus. Daarnaast zijn De Meeste mensen te nieuwsgierig, zien dat ze een Bericht gekregen hebben en willen het vervolgens gelijk lezen.
Fel was in deze de bewoording van mij hoe jij tegen mij reageert tov ik jou altijd zie reageren op de dames, was altijd kusje kroel is, bij mij snauw je een beetje altijd, beetje emo smileys erbij enzo, je kent het wel.
Ach je doet maar DW ik ben nooit ''op dreef'' vind het wel fijn dat ik tenminste rustig kan blijven.
Fel was in deze de bewoording van mij hoe jij tegen mij reageert tov ik jou altijd zie reageren op de dames, was altijd kusje kroel is, bij mij snauw je een beetje altijd, beetje emo smileys erbij enzo, je kent het wel.
Ach je doet maar DW ik ben nooit ''op dreef'' vind het wel fijn dat ik tenminste rustig kan blijven.
Dat is niet waar en dat weet je zelf ook. Als je er niet mee om kan gaan, reageer je er toch niet op?
er zit denk ik een groot Verschil tussen mijn definitie Van 'op dreef zijn' en de jouwe.