quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Jimmy123 het volgende:
Hey loedertje,
Je hebt me zo gek gekregen dat ik me heb aangemeld op fok. Ik krijg geen bericht meer via whatsapp en zelfs niet meer via je mail..
Laat even wat van je horen,
Jimmy
Ik hoop zo ontzettend dat Loedertje, als ze dit later leest, zich rot lacht om onze zorgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]nu maak ik me ook enorm veel zorgen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:09 schreef just me het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat Loedertje, als ze dit later leest, zich rot lacht om onze zorgen![]()
En dat ze dan ouderwets op ons scheldtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:09 schreef just me het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat Loedertje, als ze dit later leest, zich rot lacht om onze zorgen![]()
ik wil je - zo kapot lief ben jij hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat ze dan ouderwets op ons scheldt
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
dit is geen trol post, maar serieus ben ik bang.
rust in vrede Wendy.
Ik had je nog zoveel gegund...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Loedertje het volgende:
ben op deze aardbol nog.niet klaar...
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
rust in vrede Wendy.
Nee dat meen je niet!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
rust in vrede Wendy.
Shit zeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
rust in vrede Wendy.
^^ Dat dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef taxibabe het volgende:
Vanaf het eerste topic alles meegelezen, maar nooit wat gezegd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen. Deze dagen ook steeds geklikt of er nieuws was... en dan nu dit bericht.![]()
Eigenlijk weet ik ook nu niet wat ik moet zeggen, volgens mij was Loedertje een vrouw met een sterk karakter... Rust zacht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
godverquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
rust in vrede Wendy.
40+ / Welke 3 nummers bij je uitvaart?quote:Op zondag 18 november 2012 06:30 schreef Loedertje het volgende:
en nog tien anderen.
( ik zou de mensen die zijn gekomen allemaal een dvd met filmpjes van you tube willen meegeven met tussendoor wat foto's van dingen die mij bezighielden o.i.d.)
Aan drie nummers heb ik niet genoeg.
e.v.a.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef MacBright het volgende:
.Als het bestond zou een baantje als beschermengel voor lastige gevallen wel wat voor je zijn.
ja en dat ook natuurlijk....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef BrandX het volgende:
Kutnieuws![]()
Rust zacht Loedertje, en sterkte aan iedereen die haar dierbaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |