quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:00 schreef lipjes het volgende:
Ah help ik sta in de brand, wat moet ik doen!
Oke, stopbord zie ik niet staan, drop heb ik op en heb mezelf ingewikkeld met wc papier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke, stopbord zie ik niet staan, drop heb ik op en heb mezelf ingewikkeld met wc papier.
Alleen brand het nu harder, voordeel is dat ik wel een volle maag heb
Dit is nog beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste wat je kunt doen![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar tot vanmiddag het bier op is. Dan moet je verdomme naar buiten. En je kan je mama niet wegsturen om bier te halen want zij is helaas gesneuveldquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor ik ben er nog. 2 kratten beugels staan achter me. Mij kan niks gebeuren
*PLOPquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:11 schreef Inverted_World het volgende:
DE GEIT IS GEMOLKEN DE GEIT IS GEMOLKEN.
Volgens google, ehhquote:
2 kratten beugels in een halve dag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanmiddag het bier op is. Dan moet je verdomme naar buiten. En je kan je mama niet wegsturen om bier te halen want zij is helaas gesneuveld
In 16 uur tijd is dat wel haalbaar hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 kratten beugels in een halve dag?Ik ben blij met je esteem hoor, maar het is toch wel een beetje te veeel van het goed
Ehmm dat gaat mijn PR wel vrij ver te bovenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In 16 uur tijd is dat wel haalbaar hoor
Grolschquote:
quote:
Ik vermoedde het al...quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch
Beugelflessen
45 cl
16 flessen per krat
If you aint tried, try dying!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm dat gaat mijn PR wel vrij ver te boven
Hey, de meeste vrouwen snappen dat best hoorquote:
Dat is bier van Grolsch. Zit alcohol in en als je teveel zuipt, dan word je dronken. Als klap op het einde van de wereld heb je de volgende morgen een kater.quote:
Mwoa, ik wacht nog wel een apocalypsje of watquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
If you aint tried, try dying!
Hallo jongedamequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, de meeste vrouwen snappen dat best hoor
En het zijn beugelflesjes
Volgens mij heb jij écht wel pogingen gedaan... Geen bewuste, maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wacht nog wel een apocalypsje of wat
2 kratten op 1 avond? Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij écht wel pogingen gedaan... Geen bewuste, maar
Nee, met doodgaan klunsjequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 kratten op 1 avond? Nee
dat zou 720 punten zijn. 200 is al vrij slecht. mijn PR staat op 368 en dat mag zo blijven
Ik zeg al niks meer...quote:
Oh nou, dat valt ook wel wee mee.Maar als er botten gebroken moeten worden dan moet je bij mij zijn jaquote:
Laat ik het zo zeggen: het waren geen misselijke pogingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, dat valt ook wel wee mee.Maar als er botten gebroken moeten worden dan moet je bij mij zijn ja
quote:
Ligt eerder aan het feit dat ik Vlaams ben dan vrouw. Nog nooit gehoord...quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, de meeste vrouwen snappen dat best hoor
En het zijn beugelflesjes
Dubbel en zonder grenadine?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ligt eerder aan het feit dat ik Vlaams ben dan vrouw. Nog nooit gehoord...
Drink overigens enkel fatsoenlijke Belgische trappist... Grolsch
Die bovenarm die in 4 stukken ging was niet echt levensbedreigendquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het waren geen misselijke pogingenDat er dan alleen hel veel en heel enge botten gebroken worden is een tweede...
Nee, maar wel een leuke aanzet tot: hoe breekbaar ben ik eig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bovenarm die in 4 stukken ging was niet echt levensbedreigend
Onder een trein gekomen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bovenarm die in 4 stukken ging was niet echt levensbedreigend
Bijna, was er wel in de buurt begreep ikquote:
Mwoa, iemand als ik kan wel beter met treinen om gaan dan datquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tripel Chimay of Westmalle zonder grenadine
Die laatste was wel op het parkeerterrein van station Veenendaal-De Klomp waar ook de ICE Amsterdam - Köln - Frankfurt langskomt jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna, was er wel in de buurt begreep ik
Grenadine moet je ver van je laten, en zeker van bierquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef Dr_Flash het volgende:
grenadine kun je wel in Berliner Weisse gooien
Nee. Dat noemen ze hier "Flessen op stop"quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef Marie30 het volgende:
Bedoelen jullie dit met beugelflessen?
[ afbeelding ]
Dat noemen ze hier 'flessen op stop'...
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef Marie30 het volgende:
Bedoelen jullie dit met beugelflessen?
[ afbeelding ]
Dat noemen ze hier 'flessen op stop'...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grenadine moet je ver van je laten, en zeker van bier![]()
![]()
Denk het niet, maar heb gelukkig geen vrienden of familie die goede trappist verknallen met die rommel... dus geen idee wat mensen allemaal doen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
En in tripel gooit men sowieso geen grenadine mag ik hopen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dat noemen ze hier "Flessen op stop"
Ok...quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denk het niet, maar heb gelukkig geen vrienden of familie die goede trappist verknallen met die rommel... dus geen idee wat mensen allemaal doen...
.45 iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
En beugelflessen zijn specifieke flessen "pils" van Grolsch van volgens mij richting een halve liter, die en nogal uniek sluitsysteem hebben..
Die ja, je duwt met je vingers het metaal weg en de "dop" knalt erafquote:
*POFquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ja, je duwt met je vingers het metaal weg en de "dop" knalt eraf
quote:
aha thanksquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
En beugelflessen zijn specifieke flessen "pils" van Grolsch van volgens mij richting een halve liter, die en nogal uniek sluitsysteem hebben..
De beugel is van metaal, en de dop (vroeger) van keramiek denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
aha thanks
Het verschil is ook voornamelijk dat het bij die beugel plastiek is... Vind het maar raar, sorry
Wacht wil je een reality slap of wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:44 schreef Marie30 het volgende:
Het verschil is ook voornamelijk dat het bij die beugel plastiek is... Vind het maar raar, sorry
Porselein ja, en en rubberen sluitringetjequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De beugel is van metaal, en de dop (vroeger) van keramiek denk ik
Keramiek klinkt al beter als plastiek iigquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De beugel is van metaal, en de dop (vroeger) van keramiek denk ik
Oranje/roodachtigquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Porselein ja, en en rubberen sluitringetje
Wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht wil je een reality slap of wat?![]()
Glas en staal. En geloof je het niet dan kom maar voelen
Zijt ge een belske of?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Keramiek klinkt al beter als plastiek iig
Niks aan de hand, no worriesquote:
Johquote:
Laat ze nou maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
JohDat kennen wij hier in Vlaanderen gewoon niet.
Jullie weten ook niet wat een Bicky Burger is... wel? En dat is hier ook ondenkbaar dat iemand dat niet kent...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
JohDat kennen wij hier in Vlaanderen gewoon niet.
Jullie weten ook niet wat een Bicky Burger is... wel? En dat is hier ook ondenkbaar dat iemand dat niet kent...
Ik zit er niet mee in hoor... Is hier overal geweten dat ik een Vlaamse ben... leuke FOK!kers zitten daar niet mee...quote:
Ok, nu ga ik echt slapen (moest toch al), maar tangen en varkens... Doe maar nietquote:
Oh ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee in hoor... Is hier overal geweten dat ik een Vlaamse ben... leuke FOK!kers zitten daar niet mee...
Waarom ook? Maar ik kom uit Breda (nu niet meer) en dan is Vlaanderen geen buitenlandquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee in hoor... Is hier overal geweten dat ik een Vlaamse ben... leuke FOK!kers zitten daar niet mee...
Waar samenstromen Mark en Aa,quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Temidden van de Paarse heide![]()
ik mag nooit verder zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |