Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:22 schreef Coos het volgende:
Ik zal de boel maar afsluiten dan.![]()
Morgen is het de 22e, heel belangrijk, El Gordo.
Morguuh vrienden van opa.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!![]()
Mogge opa followers.
De spanning begint weer langzaam te stijgen: wat staat er op het menu vanavond!!?!!
Nog niet opgehaald door het ruimteschip?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:02 schreef ZOA het volgende:
Goeiesmorreges allemaal op deze toch wel bijzondere dag
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
BlieB Bliebquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?
Ja heks je weet niet waar je terecht komt als je ingestapt wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
Ja het was een UFO met het AJAX LOGO , en het Kerstnummer stond op reapiet hoorde ik de hele nacht vanaf mijn grasveldje, maar om nou de hele reis het kerstnummer tig keer te horenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef pullup het volgende:
Je had even moeten vragen of ze voor Ajax waren heks, dan had je meteen geweten of je met een superieure intelligentie te doen had.
Krieltjes, kip en Tjikken Toenaait satëquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef pullup het volgende:
Krieltjes, kip en een heel klein beetje groenvoer
Ik wist helemaal niet dat opa een broer had.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
Biefstuk met gebakken aardappeltjes, champignons en erwtjes.
En met een nieuwe televisie.
Maar eerst even broerlief charteren om de standaard eronder te monteren. Zelfkennis blijft, zeker met onhandigheid, de beste kennis.
Ja, Cc gaat dit zeker niet winnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat opa en broer had.![]()
En dat maal is veel te uitgebreid, oma heeft weekend.
Oh wacht ... ik betrok alles weer eens egocentrisch op mezelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat opa een broer had.![]()
En dat maal is veel te uitgebreid, oma heeft weekend.
C'est moi.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom begin jij eigenlijk niet een streamkanaal, Copycat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |