Weet niet hoe die danseressen heten, en ook weet ik niet waarom ze geen string dragen onder dat minirokje.quote:
Hij heeft een dikke kop gekregen. Rest valt idd wel mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Verkeerde Tv instellingen gekozen?
Omdat ze goed kunnen darten en zich goed/redelijk verstaanbaar kunnen makenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
Waarom zijn die nederlanders eigenlijk altijd zo populair op dat eiland.
Yepquote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Bastiefcg het volgende:
waarom is hij eigenlijk zo'n groot talent? Omdat hij een nederlander is?
Nee omdat hij als een hersenloze gooit . Heeft ook nog nooit wat bereikt ermeequote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Is geen groot talent. Is ook al 31.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ja, maar dit is wel heel erg slecht. Bijna naast het bord gooienquote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat verwacht je. Vincent gooit het hele jaar al niks.
Ja en Pipe de sloomste.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Is VdV eigenlijk de darter die het snelst gooit? Zal toch wel.
Ik geloof er niet zo in dat je met zo'n stijl ooit echt goed kan worden, maar dat zal vast bullshit zijn.quote:
37quote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is geen groot talent. Is ook al 31.
Is zo wat je zegt. Kijk alleen al hoe vaak hij een pijl in de 1 of 5 gooit.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat je met zo'n stijl ooit echt goed kan worden, maar dat zal vast bullshit zijn.
Zit wel een stuk verschil tussen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Gerwen en Lewis lijken me nog sneller.
Mooie gozer man, echt humorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
Wat heeft Scholten voor een belachelijk pak aan.
Ja wat een gelul.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Guard het volgende:
Baas op het podium![]()
Niet met die checkouts
Dan was ik dus niet de enige die dat verstondquote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Grifte, Grifte is the man, nanananaananannaa
Vincent van der Spoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige btw die elke keer als ik Co in die promo zie springen een beetjedoet?
40x je geld terug met Huybrechts (8e favoriet ofzo), 300x voor Van der Voort. Op papier had hij gelijk dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Jaques overdrijft echt als de tering. Kim een outsider.Dan is Vincent dat ook.
Denk dat zeker Klaasen wel sneller gooit eigenlijk. Bij Van der Voort ziet het alleen veel zenuwachtiger uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Is VdV eigenlijk de darter die het snelst gooit? Zal toch wel.
Van de voort is sneller. Is onderzocht.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat zeker Klaasen wel sneller gooit eigenlijk. Bij Van der Voort ziet het alleen veel zenuwachtiger uit.
hij heeft mooi wel een 9 daltel gegooitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het had een kok van de chinees hier op de hoek kunnen zijn
Hij geeft commentaar bij Sky ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dart Mardle nog? Leeft zijn pa nog?
Boeiendquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die van Gerwen
Moet altijd'en als ik hem zie. Wat een boer en wat een kop. Ook niet smaller erop geworden...
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Nober het volgende:
Mijn opkomstnummer, gewoon zonder te vragen! Die krijgt ze straks te heure van men!
Haha behoorlijk jaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die van Gerwen
Moet altijd'en als ik hem zie. Wat een boer en wat een kop. Ook niet smaller erop geworden...
hij was ook kok zeiden zequote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het had een kok van de chinees hier op de hoek kunnen zijn
Daar zal die hersenloze het nog lastig mee hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme wat gooit die chinees traag
Nee, mental theoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me nog mee dat van Gerwen niet mef hardstyle opkomt.
Ik vind van Gerwen net een LEGO poppetje.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet bij van Gerwen een beetje aan Jason Statham denken + 30 kilo
Nette pantalon van de Timco.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef DeeBee het volgende:
Ook die 'nette' pantalon van Van Gerwen, met dan een gifgroen glimshirt erop tot bijna aan je knieen, genot!
En Lim met een ondershirtje.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef DeeBee het volgende:
Ook die 'nette' pantalon van Van Gerwen, met dan een gifgroen glimshirt erop tot bijna aan je knieen, genot!
Gelukkig praat hij wel zoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij ziet er niet echt snugger uit he?
Dat is the next lefful voor darters, technische kleding, met extra transpiratie-opname-capaciteit, want je zweet nu eenmaal aardig na 6 BaCo'squote:
Ik denk dat Nike hier wel een nieuwe markt inziet ja. Volgend jaar Dri-Fit shirts, extra strak voor die darters, met zweetafwerende materialen en handige zakjes voor de dartpijltjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is the next lefful voor darters, technische kleding, met extra transpiratie-opname-capaciteit, want je zweet nu eenmaal aardig na 6 BaCo's
Vergeet niet die enorme afstanden die je moet afleggen tijdens een match, Scholten rekent het je graag voorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is the next lefful voor darters, technische kleding, met extra transpiratie-opname-capaciteit, want je zweet nu eenmaal aardig na 6 BaCo's
Heeft hij serieus een 9 darter gegooid jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef Machielovic het volgende:
ik denk niet dat r een 9-darter inzit voor lim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |