Nee, mental theoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me nog mee dat van Gerwen niet mef hardstyle opkomt.
Ik vind van Gerwen net een LEGO poppetje.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet bij van Gerwen een beetje aan Jason Statham denken + 30 kilo
Nette pantalon van de Timco.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef DeeBee het volgende:
Ook die 'nette' pantalon van Van Gerwen, met dan een gifgroen glimshirt erop tot bijna aan je knieen, genot!
En Lim met een ondershirtje.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef DeeBee het volgende:
Ook die 'nette' pantalon van Van Gerwen, met dan een gifgroen glimshirt erop tot bijna aan je knieen, genot!
Gelukkig praat hij wel zoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij ziet er niet echt snugger uit he?
Dat is the next lefful voor darters, technische kleding, met extra transpiratie-opname-capaciteit, want je zweet nu eenmaal aardig na 6 BaCo'squote:
Ik denk dat Nike hier wel een nieuwe markt inziet ja. Volgend jaar Dri-Fit shirts, extra strak voor die darters, met zweetafwerende materialen en handige zakjes voor de dartpijltjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is the next lefful voor darters, technische kleding, met extra transpiratie-opname-capaciteit, want je zweet nu eenmaal aardig na 6 BaCo's
Vergeet niet die enorme afstanden die je moet afleggen tijdens een match, Scholten rekent het je graag voorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is the next lefful voor darters, technische kleding, met extra transpiratie-opname-capaciteit, want je zweet nu eenmaal aardig na 6 BaCo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |