Van de voort is sneller. Is onderzocht.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat zeker Klaasen wel sneller gooit eigenlijk. Bij Van der Voort ziet het alleen veel zenuwachtiger uit.
hij heeft mooi wel een 9 daltel gegooitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het had een kok van de chinees hier op de hoek kunnen zijn
Hij geeft commentaar bij Sky ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dart Mardle nog? Leeft zijn pa nog?
Boeiendquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die van Gerwen
Moet altijd'en als ik hem zie. Wat een boer en wat een kop. Ook niet smaller erop geworden...
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Nober het volgende:
Mijn opkomstnummer, gewoon zonder te vragen! Die krijgt ze straks te heure van men!
Haha behoorlijk jaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die van Gerwen
Moet altijd'en als ik hem zie. Wat een boer en wat een kop. Ook niet smaller erop geworden...
hij was ook kok zeiden zequote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het had een kok van de chinees hier op de hoek kunnen zijn
Daar zal die hersenloze het nog lastig mee hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme wat gooit die chinees traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |