abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121305309
In mijn brief staat het als 1 woord. Dat is een fout in de haast denk ik. Maar wat zet ik er nu voor u of uw?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:42:13 #177
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_121305358
Uw...want bezittelijk.
Hallon!
pi_121305389
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef BlueMage het volgende:
Uw...want bezittelijk.
Dank u
pi_121305896
Komt er nog iets achter het bijvoegelijk voornaamzetsel, dan is het uw.

Uw = bezittelijk, zoals: uw kinderopvang
U = persoonlijk. Heeft u, u bent etc
pi_121306004
"u site" of "u kinderopvang" klinkt ook voor geen meter
pi_121306131
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
het bijvoegelijk voornaamzetsel
het wat? :')
pi_121307983
donderdag gesprek!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 januari 2013 @ 16:53:34 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_121316690
Morgen tweede gesprek met een man die de afdeling coördineert. Als dat van beide kanten goed bevalt kan er een proefplaatsing plaatsvinden :)

Ben benieuwd!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121318168
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:12 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

het wat? :')
;)

Ik geloof dat ik iets te vroeg heb gejuichd. Het was me even ontschoten dat 50% van de vacatures online al (maanden) zijn ingevuld, op on hold staan of zijn vervallen. :')
pi_121319557
Leuk is dat he? Zo heb ik een tijdje geleden gereageerd op een vacature op manpower.nl staat, krijg ik als antwoord terug dat hij al vervuld is. Vacature staat nu nog steeds op hun website.... :(
pi_121321054
Vandaag interview gehad voor groot internationaal bedrijf. Ben door de volgende ronde. Moet nu even wat toetsjes maken, ben ik er door dan mag ik volgende week langskomen voor de laatste gesprekken. Mits dat lukt, kan ik binnen 14 dagen aan het werk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 januari 2013 @ 20:30:09 #187
Brabo Bastard
pi_121326155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Vandaag interview gehad voor groot internationaal bedrijf. Ben door de volgende ronde. Moet nu even wat toetsjes maken, ben ik er door dan mag ik volgende week langskomen voor de laatste gesprekken. Mits dat lukt, kan ik binnen 14 dagen aan het werk.
Succes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_121341197
En ik zit nu in de bizarre situatie dat ik moet kiezen uit twee banen. Eentje biedt op alle vlakken betere arbeidsvoorwaarden, de ander (oude werkgever) geeft direct een vast contract...

Ik stres nu serieus harder dan toen ik geen werk had :{
pi_121341201
dubbel

[ Bericht 100% gewijzigd door _Arual_ op 09-01-2013 07:27:53 (iets op de iPad doet raar) ]
pi_121345308
In deze tijd? Voor een vast contract gaan. :Y
pi_121345509
Een vast contract is ook niet meer zo vast hoor. :)
Maar bij welke organisatie voel je je beter? Welke biedt meer ontwikkelingsmogelijkheden op termijn. Waar mag je leuker werk gaan doen?
Kijk eens of je anders een dagje/middagje/uurtje mee kunt lopen bij die andere organisatie. Kijk of het klikt met het team e.d.
En maak een lijstje met voors en tegens. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:11:14 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121345563
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 07:26 schreef _Arual_ het volgende:
En ik zit nu in de bizarre situatie dat ik moet kiezen uit twee banen. Eentje biedt op alle vlakken betere arbeidsvoorwaarden, de ander (oude werkgever) geeft direct een vast contract...

Ik stres nu serieus harder dan toen ik geen werk had :{
wat zegt je buikgevoel? de mijne de eerste.
je oude werkgever is niet voor niets een oud-werkgever. teruggaan is net zoiets als het weer proberen met een ex. In theorie een leuk idee, maar vaak werkt het neit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_121347990
Als je echt niets kunt vinden kan je altijd nog bij een uitzendbureau gaan werken.. Wat een incompetente mutsen lopen daar rond zeg.
Afspraken niet nakomen, te laat of niet terugkoppeling geven enz. En maar verwachtten dat jij om de haverklap langs kunt komen voor een kort gesprek WANT. dat is hun toegevoegde waarde. Yeah right
pi_121348111
Ik ben er klaar mee..... het enige dat er te vinden is qua vacatures waar ik eventueel op kan reageren, dat zijn werkgevers die minder bieden dan mijn WW uitkering.

Ik stop er mee :r
Dit account is niet meer in gebruik.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 januari 2013 @ 12:30:30 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121348115
Na 4 maanden stuurt het UWV me zowaar 3 vacatures. Alle 3 net buiten mijn expertisegebied, dus nutteloos, maar toch!
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 januari 2013 @ 12:35:08 #196
Brabo Bastard
pi_121348230
Jeuj! Proefplaatsing voor een maand gaat door! *O*

Afwachten natuurlijk, maar het is in ieder geval een stap in de juiste richting!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_121348317
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben er klaar mee..... het enige dat er te vinden is qua vacatures waar ik eventueel op kan reageren, dat zijn werkgevers die minder bieden dan mijn WW uitkering.

Ik stop er mee :r
je hebt nog even toch?

Maar als je uitkering straks afloopt, dan zal je het straks toch aan moeten aannemen ;)
pi_121348408
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

je hebt nog even toch?

Maar als je uitkering straks afloopt, dan zal je het straks toch aan moeten aannemen ;)
Mja, dat ik nog even heb wil nog niet zeggen dat ik fijn thuis zit.... En zal nooit en te nimmer een baan accepteren die minder betaald dan mijn WW....
Ik ben de arrogante houding van uitzendbureaus ook een beetje zat. Als ik ze opbel met de mededeling dat ik heel graag wil werken en dat ze een baan voor mij moeten zoeken (zoals ze vroeger altijd deden) dan zeggen ze; kijk maar op onze website en dan horen we wel van je.

:r :r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121348726
Tja, de tijd dat uitzendbureaus zich eens extra zouden inspannen voor de mensen die hun database vullen en daarmee hun bestaansrecht verzekeren is al lang en breed voorbij.

Het irriteert me dat je vaak van die tutjes tegenover je hebt, die - nog nat achter de oren - jou gaan vertellen hoe je werk moet zoeken en vaak met een air van heb ik jou daar.

Vroeger kwamen ze tenminste 9 van de 10x hun afspraken nog na. Dat is tegenwoordig ook ver te zoeken. De tijd dat je nog echt dezelfde dag wordt teruggebeld (als ze je al terugbellen) is al lang over.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 januari 2013 @ 12:54:26 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121348829
Uitzendbureau's begin ik niet eens aan. Werving & selectie probeer ik ook te vermijden. Het blijven allemaal gewoon veredelde koppelbazen. Misselijk onbetrouwbaar volk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')