quote:
Succes!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Vandaag interview gehad voor groot internationaal bedrijf. Ben door de volgende ronde. Moet nu even wat toetsjes maken, ben ik er door dan mag ik volgende week langskomen voor de laatste gesprekken. Mits dat lukt, kan ik binnen 14 dagen aan het werk.
wat zegt je buikgevoel? de mijne de eerste.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:26 schreef _Arual_ het volgende:
En ik zit nu in de bizarre situatie dat ik moet kiezen uit twee banen. Eentje biedt op alle vlakken betere arbeidsvoorwaarden, de ander (oude werkgever) geeft direct een vast contract...
Ik stres nu serieus harder dan toen ik geen werk had
je hebt nog even toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben er klaar mee..... het enige dat er te vinden is qua vacatures waar ik eventueel op kan reageren, dat zijn werkgevers die minder bieden dan mijn WW uitkering.
Ik stop er mee
Mja, dat ik nog even heb wil nog niet zeggen dat ik fijn thuis zit.... En zal nooit en te nimmer een baan accepteren die minder betaald dan mijn WW....quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt nog even toch?
Maar als je uitkering straks afloopt, dan zal je het straks toch aan moeten aannemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |