Meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:42 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Nu maar ff terugkijken, Ajax ging voor.
Zal wel weer eerste 3 kwartier gelul zijn...
Wat anders wel vervelend wordt, zijn die klagers hier!... Elk jaar word het slechter en slechter en slechter en slechter en slechter,... waarom blijf je dan kijken?quote:
Ik doe elk jaar weer een poging in de hoop dat het stiekem toch beter wordtquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Musti het volgende:
[..]
Wat anders wel vervelend wordt, zijn die klagers hier!... Elk jaar word het slechter en slechter en slechter en slechter en slechter,... waarom blijf je dan kijken?
ja, precies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Eigenlijk zijn het allemaal sukkels. Fatima was sterk in proeven en is een topsporter, maar niemand had blijkbaar bedacht dat ze daardoor misschien wel de allersterkste concurrent was op het einde.
Ik heb het puntje gemist waar ze dat zeiden eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef Redefine het volgende:
Verder toch wel schrijnend dat ze vol trots zitten te vertellen, dat het cruciale moment van de expeditie een manipulatie van de productie was. Toen vond ik het al belachelijk, maar dat ze er nog trots op zijn ook
Gene of Joke had gewoon in de finale kunnen staan als ze het goed hadden gespeeld. Enorme faalactie dus...quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef eQuaL het volgende:
Geen idee of het al eerder is gezegd (vast wel) maar Gene is toch ontzettend stom bezig geweest? Die gouden munt hadden ze vorige eilandraad helemaal niet in hoeven zetten. De kans was groot dat er sowieso toch een van hun 2 naar huis moest, en met die gouden munt had de overblijver (Gene of Joke) een gegarandeerd ticket naar de finale kunnen hebben. Ik had gewoon 50/50 gedaan, en die munt voor de eilandraad verstopt op het eiland voor de overblijver...
preciesquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef Angelof9 het volgende:
VIPs of geen VIPs maakt me niet zoveel uit. Zoals iemand hierboven al zei: ik ken ze toch niet. Maar het zou fijn zijn als:
1. de expeditie terug gaat naar de oude lengte van ik meen 47 dagen.
2. geen winnaars-eiland onzin
3. dat ze weer proeven moeten doen voor eten zoals die veiling e.d.
4. betere presentatie, ofwel: weg met Dennis en vervang hem ook niet door een andere loser ex-kandidaat
5. Finaleproef 1: balk. Finale proef 2: uithoudingsproef. Balk winnaar en proefwinnaar moeten met elkaar strijden om de stemmen van de afgevallen kandidaten.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Sasman het volgende:
Zo blij dat die Fajah niet heeft gewonnen.
Dus eigenlijk moeten de programmamakers meer Survivor kijken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef Angelof9 het volgende:
VIPs of geen VIPs maakt me niet zoveel uit. Zoals iemand hierboven al zei: ik ken ze toch niet. Maar het zou fijn zijn als:
1. de expeditie terug gaat naar de oude lengte van ik meen 47 dagen.
2. geen winnaars-eiland onzin
3. dat ze weer proeven moeten doen voor eten zoals die veiling e.d.
4. betere presentatie, ofwel: weg met Dennis en vervang hem ook niet door een andere loser ex-kandidaat
5. Finaleproef 1: balk. Finale proef 2: uithoudingsproef. Balk winnaar en proefwinnaar moeten met elkaar strijden om de stemmen van de afgevallen kandidaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |