Fajah naaide net zo hard als het pokertrio.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Rambo ook zeker?![]()
Alleen Fajah was baas.
quote:Expeditie zonder Belgen
‘Geraldine Kemper en Jan Versteegh in Expeditie Robinson’
Volgens bronnen doen BNN-presentatrice Geraldine Kemper en PowNews-reporter Jan Versteegh mee aan het nieuwe seizoen Expeditie Robinson.
‘Geraldine Kemper en Jan Versteegh in Expeditie Robinson’
Bronnen hebben dat aan de entertainmentsite Glamorama laten weten. “Uiteraard houden we de bron die ons dit nieuws bracht geheim maar hey: check anders even de Twitteraccountjes van de twee toppers… allebei doodstil sinds 22/23 mei. Dus het is waar, willen we maar zeggen“, zo schrijft de redactie.
Dit jaar zonder Belgen
Expeditie Robinson komt dit jaar zonder de medewerking van de Belgische onderburen op de buis. Het volledige kandidatenveld bestaat daardoor uit Nederlanders. “Wij maken geen Expeditie Robinson meer. Dat is onze eigen beslissing”, vertelde een woordvoerster van tv-zender 2BE al eerder in het Gazet van Antwerpen.
Zal wel een hele normale jongen zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moest even zoeken wie Jan Versteegh ook alweer was, maar: VET!Ben benieuwd wat voor lompe reacties hij gaat afvuren op zijn mede-deelnemers
zou ook liever wat anders zien. Heb toch het idee dat die bn'ers het minder zwaar gemaakt wordt dan voorheen. iig achter de schermenquote:
Ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:09 schreef Nickske1912 het volgende:
Geen Belgen meer is het beste wat dit programma kon overkomen!
quote:Expeditie zonder Belgen
![]()
‘Geraldine Kemper
en
Jan Versteegh
in Expeditie Robinson’
Moet je zien dat ze de hele expeditie in haar blote tieten gaat lopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:04 schreef InGebruik het volgende:
Geraldine de hele expeditie in bikini!
Die zal dan dit jaar wel uitgeroepen tot mooiste vrouw van Nederland. Tess heeft ook haar plotselinge populariteit mede aan ER te danken (en op dat moment Sterren Springen).quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:04 schreef InGebruik het volgende:
Geraldine de hele expeditie in bikini!
Gaby Blaaser...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
Oe even de twitter accounts van wat andere potentiele kandidaten checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have a save trip was de laatste. En zij lijkt mij nogal een aandachtshoer, dus de kans op een twitter stop vanwege ER is best aannemelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaby Blaaser...
https://twitter.com/GABIblaaser
En Ymke schijnbaar![]()
Mijn aandachtshoer opmerking ging dan ook wel over Gaby 'duckface' Blaaser...quote:
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn aandachtshoer opmerking ging dan ook wel over Gaby 'duckface' Blaaser...
Ah ja. Na vorig seizoen zou mij dat niet verbazen. Als ze twee broers al laten meedoen EN bij elkaar stoppen, zullen ze ook wel geen moeite meer hebben met twee 'vriendinnen'. Als Ymke inderdaad mee doet, zal het ook niet zo vreemd zijn als ze er snel uit ligt. Die heeft nog nooit bewezen sociaal te zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.![]()
Maar aangezien Ymke ook stil was had ik Britt ook wel erbij verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |