SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.![]()
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!quote:![]()
![]()
![]()
Die zaten hier niet eensquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!![]()
.
![]()
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Huh wie?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!![]()
![]()
![]()
Sowieso eentje was wel hier... Maar die was wel tof. De andere vijf volgens mij niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je bedoelt 1 of 2 van die gebande?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheid. Een of twee wel, trouwens.
![]()
![]()
Éen of twee van de gebanden kwam hier wel eens...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 of 2 van die gebande?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kom daar nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, die gasten uit dat voetbaltopic, die voetbalsupporters ( voetbal)
![]()
Guitarist?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso eentje was wel hier... Maar die was wel tof. De andere vijf volgens mij niet.
/edit: niet dus.![]()
Ik ken ze alleen maar van dat gekaap, maar ik kom hier dan ook nog niet zo erg lang enzoquote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Éen of twee van de gebanden kwam hier wel eens...![]()
![]()
Zij kwamen hier, trolden, kaapten en verklootten toen de OP met wat fotoshoppies, gevolgd door meer getrollquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: