Joh.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk Advanced Financial Reporting gehaald. 6.1
*OPLUCHTING*![]()
Was poging vier en mijn gevoel was mwah twee weken geleden.
Kerstmis. Niet Apocalyps.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef z80 het volgende:
gezien de drukte in de supermarkt is iedereen aan het hamsteren. even snel nog mijn avond eten halen duurde behoorlijk veel langer. en belachelijk veel hollanders nu al hier. normaal komen die op de zaterdag.
de kerst drukte van de Duitsers komt nog. zaterdag de eerste hap en maandag in de file richting het parkeerterrein aansluiten om vervolgens met eten voor een week naar buiten te komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kerstmis. Niet Apocalyps.
Althans, dat hoop ik dan
Ruilen met mijn kerstcadeau? Ik denk dat de mijne duurder isquote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Joehoe Boriszzz
Zo, kreeg van bedrijf waar ik inkoop ff een kerstpakket..bij mn ouders uitgepakt. Ongeveer dit zat erin: grote fles Disaronno met 2 stenen bekers, tap met 4 liter Heineken, fles rode wijn, pak koffie, banketstaaf, gekookte worst, stokbrood, Hollandse kaasdip, een kiprollade, choco-koffieboontjes, wokkels, bak nootjes, tomatensoep, doos Merci.
Laatste 4 nam ik mee naar huis, rest bleef bij mn ouders want of veels te veel of eet/drink ik niet graag. Zij zijn blij
wat had je? Denk iets duurder ja maar dat mooie Disaronnopakket zal niet goedkoop geweest zijn. Ik mocht n slokje van hun oude fles want vind t lekker ruiken. Mondgevoel van alcohol vind ik niet lekker jammergenoeg, nasmaak wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ruilen met mijn kerstcadeau? Ik denk dat de mijne duurder is(zo'n 100 euro, iemand had het gegoogled op het werk)
Na een parade van nutteloze cadeau's, doorgaans lelijk design of 'iets voor in de tuin' dan nu een *tromgerofferl*quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
wat had je? Denk iets duurder ja maar dat mooie Disaronnopakket zal niet goedkoop geweest zijn. Ik mocht n slokje van hun oude fles want vind t lekker ruiken. Mondgevoel van alcohol vind ik niet lekker jammergenoeg, nasmaak wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik een linkje zocht zag ik al een hele zooi op marktplaats, vandaag geplaatst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Kopen?quote:
Mijn vader en mijn moeder krijgen al jarenlang elk jaar nog een kerstpakket. Mijn pa zit al jaren in de VUT en mijn moeder is al jaren arbeidsongeschikt, maar beiden krijgen nog steeds van hun vorige werkgever een echt kerstpakket (ook niet 1 lullig flesje wijn oid).quote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef golfer het volgende:
Van mijn uitkeringsinstantie(s) krijg ik geen 13e maand of kerstpakketten. Daar zouden ze toch iets aan moeten gaan doen.
Voordeel: heb je daarna nooit meer pijn in die kiesquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
gistermiddag op weg naar huis kiespijn, gisteravond gillende kiespijn, 1600 Mg Ibuprofen en ik kon een beetje slapen. Straks naar de Tandarts (goddank had ie plek) en vrees een wortelkanaal behandeling
Ik weet het, er zijn ergere dingen met mijn gebit gebeurd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voordeel: heb je daarna nooit meer pijn in die kies
Nadeel: de behandeling
dat is leuk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader en mijn moeder krijgen al jarenlang elk jaar nog een kerstpakket. Mijn pa zit al jaren in de VUT en mijn moeder is al jaren arbeidsongeschikt, maar beiden krijgen nog steeds van hun vorige werkgever een echt kerstpakket (ook niet 1 lullig flesje wijn oid).
Oh bah das niks. Maandag wordt bij mij ook een ontzettend saaie dag. Gelukkig is het tot 12u en daarna kerstlunchen met loterij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die vandaag met me kan chatten?Ben nu klaar met mijn werk. Ik moet de OKs van maandag voorbereiden en er zijn geen OKs maandag. Serieus. Maar als ik nu naar huis ga, krijg ik niet verder uitbetaald en dus blijf ik maar gewoon tot 5 uur. Ik vind vast wel een paar klusjes, maar mijn reguliere werk is af.
Had ik maar tijd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die vandaag met me kan chatten?Ben nu klaar met mijn werk. Ik moet de OKs van maandag voorbereiden en er zijn geen OKs maandag. Serieus. Maar als ik nu naar huis ga, krijg ik niet verder uitbetaald en dus blijf ik maar gewoon tot 5 uur. Ik vind vast wel een paar klusjes, maar mijn reguliere werk is af.
Ik heb niks aan die tijd, ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Had ik maar tijd!Nu de kerstboodschappen doen (met de bakfiets
) en daarna koken. En dan de stad in voor de rest van de kerstinkopen
Maar je kan wel op www.folders.nl inspiratie opdoen en een boodschappenlijst maken met aanbiedingen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niks aan die tijd, ik zit op mijn werkKan hier geen inkopen gaan doen ed hè!
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar je kan wel op www.folders.nl inspiratie opdoen en een boodschappenlijst maken met aanbiedingen!
Lange vakantie heb je, Sarabi! En welkom terug!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Vakantie was fijn, maar thuiskomen is ook altijd weer fijn
Nu nog 2,5 week thuis relaxen.
Al heel wat jaar hoor, die choco kerstmannenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Bestaan er ook al chocokerstmannen, zoals sinterklaaspoppen?Ik vind het wel jamer hoor, dat er overal nu ook kerstmannen zijn en zo. Gisteravond was er een basisschool in de buurt waar kerstfeest werd gevierd en ze waren buiten koffie ed aan het klaarzetten in kraampjes. Liep daar ook een (magere) kerstman met een belletje te rinkelen
Morgen de verjaardag van mijn vriend vieren (was gisteren jarig).quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Al heel wat jaar hoor, die choco kerstmannen.
Lekker die vakantie Sarabi! Nog wat gepland komende weken?
Ouch Piet, dat is niet mis. Hopelijk ben je snel van de pijn afquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Drie voudige wortelkanaalbehandeling, ontstoken kaak.
Voel pijn van mijn kaak tot in mijn vingers,
Tjaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch Piet, dat is niet mis. Hopelijk ben je snel van de pijn af
Auw. Voldoende pijnstilling meegekregen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Drie voudige wortelkanaalbehandeling, ontstoken kaak.
Voel pijn van mijn kaak tot in mijn vingers,
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
Als echte nerd heb ik net een scatterplot en trendlijn van mijn suikermetingen zitten maken zodat ik dadelijk de huisarts kan laten zien wat het eten van 1 dropje met mijn glucose waarde doet.
En hopelijk daarmee dus ook makkelijker de hoeveelheid medicatie kunnen bepalen.
Als echte nerd heb ik net een scatterplot en trendlijn van mijn suikermetingen zitten maken zodat ik dadelijk de huisarts kan laten zien wat het eten van 1 dropje met mijn glucose waarde doet.
En hopelijk daarmee dus ook makkelijker de hoeveelheid medicatie kunnen bepalen.
Ja supergoed Anniequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
heel goed
Volgende keer alleen met zetmeel of glucose testen, geeft beter beeld
Ahquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
heel goed
Volgende keer alleen met zetmeelproduct (wit brood of aardappels) of glucose testen, geeft beter beeld
Maar ze zijn binnen!! Woei!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Kerstboodschappen
[ afbeelding ]
* Leintjeuh voorhoofd afveegd
Was zwaar en heul erg spannend
Wat een stoere fiets!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Kerstboodschappen
[ afbeelding ]
* Leintjeuh voorhoofd afveegd
Was zwaar en heul erg spannend
Hier ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:29 schreef z80 het volgende:
vandaag een kleine wereld hier. de hele dag al goed mistig.
en als de wereld vandaag vergaat is dat wel met een schoon huisje, lege wasmand en volle provisiekast.
Aardig!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens thuis. Mijn collega's vonden het wat onnozel dat ik bleef aangezien er niets te doen was voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 21-12-2012 17:09:36 ]
Leuke collega'squote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens thuis. Mijn collega's vonden het wat onnozel dat ik bleef aangezien er niets te doen was voor mij.
Vakantiehuisje in Overloon, samen met mijn ouders.quote:
Ja....daar hebben we het ook nog over gehad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:30 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk zo Saar, helemaal als je vergelijkt met een jaar geleden.![]()
Zeker voor je ouders...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg een facebookberichtje van mijn collega's wat ze met mijn gekregen kerstkrans moesten doen.. zei ik : deel maar lekker uit bij de thee, hebben ze er een foto van gemaakt
Waarom wil je em zelf niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Omdat ik dan helemaal naar Bwijk moet rijden voor een kerstkrans, bovendien houden we er niet zo van.quote:
Sinds vanmorgen 1600 mg ibuprofen op, kaak doet nog steeds pijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Auw. Voldoende pijnstilling meegekregen?
Flinke borrel erbij nemen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Sinds vanmorgen 1600 mg ibuprofen op, kaak doet nog steeds pijn.
Likequote:
Al lang gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef AnneX het volgende:
Om 21 uur een goeie(muziek) film op Canvas.![]()
Opnemen of kijken, is aanrader.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:03 schreef AnneX het volgende:
En ik zag net Sunny![]()
Ongeveer 5 secs....![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:03 schreef AnneX het volgende:
En ik zag net Sunny![]()
Ongeveer 5 secs....![]()
Misschien toch beter laten afstellen danquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef AnneX het volgende:
Ondanks de nieuwe oren...verstond ik het niet
Wat een heerlijke idealistquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij vond het een goed doel omdat er dan meer mensen op de wereld kwamen. En dat was fijn want dan heb je meer mensen om vrienden mee te worden
Nou dat heeft hij niet echt heel sterk (of ik hoor het gewoon niet meer, kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef AnneX het volgende:
Ach, ik gaf het twents dialect eerder de schuld![]()
Heb jij een leuke dag gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft zo hier en daar wel een punt vind ikVind ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een paar alinea's. Maar zoals ik al zei: het een sluit (voor mij iig) het ander niet uit
![]()
Jawel, heeft hij ook, maar ik kan voor ieder goed doel wel een pro en een contra betoog houden. Als ik geef voor voedselbanken moet ik aan Afrika geven waar ze het echt nog veel slechter hebben, geef ik aan Afrika dan heb ik geen oog voor de armoede in ons eigen land. Als ik geef voor een waterput in Verwegistan is het zinloos omdat het land zo crimineel is dat het geld toch niet terecht komt, als ik geef om iets aan de criminaliteit in Verwegistan te doen is het belachelijk aangezien het veel erger is dat er daar mensen om komen van de dorst. Gok dat mijn KWF bijdrage ook niet goed is omdat het naar de farmaceutische industrie gaat. etc etc.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft zo hier en daar wel een punt vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |