nee!! vandaag!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef SherlockHolmes het volgende:
wat
ik geloof in de dag van morgen!
oh shit
-SH
quote:
nou en?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
morgen is het pas de 21ste hoor
-SH
quote:
Dan hoop ik dat ze zich verzamelen in dit topic: "Want ik wil ze horen" (die zombies)quote:Op donderdag 20 december 2012 20:16 schreef ikhebgelijk het volgende:
Morgen is het zo ver dan is de FOK hersenspoeling klaar en zullen de FOK zombies de wereld overnemen.
Het ligrt eraan waar je woont.....quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
morgen is het pas de 21ste hoor
-SH
Crash sluit je je aan?!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het ligrt eraan waar je woont.....
Over 3 uurtjes en 14 minuten begint hier de 21ste.
Maar in Wellintont (Nieuw-Zeeland)
Is het al 8 uur de 21ste
Ik sluit me allleen aan bij de kassaquote:
Ode aan de Maya's voor dit experiment: http://www.leidenuniv.nl/(...)/index.php3-c=79.htmquote:
krijg net deze spam in mijn mailbox , mischien heb je gelijkquote:
Ja, en wat als ik de Maya opperpriest ben?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
krijg net deze spam in mijn mailbox , mischien heb je gelijk![]()
Krijgt u de afbeeldingen niet goed te zien? Om de volledige lay-out te zien, bekijk dit op uw browser
U ervaart deze email als
Reclame
We mogen 10 DUREX condooms aan je weggeven!
BesteXXX
De beste manier om veilig te vrijen is door voorbehoedmiddelen te gebruiken. De meest gebruikte voorbehoedmiddelen zijn het condoom en de pil. Het condoom is het enige voorbehoedmiddel dat tegen soa’s én zwangerschappen beschermt.
Speciaal voor jou hebben wij kosteloos 10 condooms gereserveerd, omdat je er verstandig aan doet om veilig te vrijen.
U vrijt toch ook veilig?
Ja Nee
Ja, ik ben verstandig en ontvang graag 10 gratis condooms
Waar geloof jij dan nog in?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
De '21dec'2012-einde van de wereld' flauwekul heb ik nooit geloofd.
Verder neem ik geen afstand van geloof in speciale dingen. Dat dit kul is wil niet zeggen dat alles kul is.
Teveel om op te noemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Waar geloof jij dan nog in?
Ik denk dat ik weet welke serie je bedoeld. Ik ben zelf 33 en kan me ook een serie op RTL4 herinneren die het over geestverschijningen had. Een paar staan me nog steeds bijquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben nu 31 maar toen ik 12 was is het ooit allemaal eens begonnen met een Amerikaanse serie op RTL 4 die men in de middag uitzond over geestverschijningen en later met Discovery channel dat een groter publiek zocht met zogenaamde populaire 'wetenschap' mbt Aliens, geesten, de yeti en het Loch Ness monster.
Ik weet niet meer hoe het heette.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke serie je bedoeld. Ik ben zelf 33 en kan me ook een serie op RTL4 herinneren die het over geestverschijningen had. Een paar staan me nog steeds bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |