Jammer, volgend leven beterquote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als het waar is vind ik het niet zo leuk....
Dan weet ik niet wat er in de kerstkadootjes zit
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naarquote:
quote:
Nou dat had ik liever gegeten denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
altijd nog beter dan melbatoast
Als de wereld vergaat nog snel even uitpakken danquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar
[..]
[..]
Nou dat had ik liever gegeten denk ik
ja ik hoop dat ik er nog even wat aan hebquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat nog snel even uitpakken dan
Doomsdaysurvivalkitquote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik hoop dat ik er nog even wat aan heb
Of nog beter een save en reset knopquote:
Niks hoorquote:
fles sourz al gekochtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat C_A sowieso dood gaat dan, figuurlijk.
Oh, dit ging niet over zaterdag.
Fles watte?quote:
Dat ziet eruit als cafeine houdend suikerwater. Wat doet het?quote:
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als cafeine houdend suikerwater. Wat doet het?
geldquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen ja
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen ja
Nee van Tequila ga ik kotsenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]Doe het dan goed, met goede Tequila
Tequila is dan ook voornamelijk uitgevonden voor het vermaak van de omstanders, niet de drinkers.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee van Tequila ga ik kotsen
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tequila is dan ook voornamelijk uitgevonden voor het vermaak van de omstanders, niet de drinkers.
Ah toe nouquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik begin er niet meer aan
ranzig spul idd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee van Tequila ga ik kotsen
nee, totaal niet. net als wodka.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeHuppelmuts drinkt dat wel
[..]
Ja er zit toch helemaal geen lekkere smaak aan?
dan proef je die wodka toch niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik drink wel rode wodka redbull..... die is wel te zuipen.
maar normale wodka
dan nog is het anders.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel als je er genoeg ingooit
#jaloersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net die die quarter cask op.
Meestal nietquote:
Die ken ik. Die ligt nog ergens verspreid over een veldje nabij Ahoy. Inclusief andere onbekende substantie.quote:
Wat is dit Twi?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die ken ik. Die ligt nog ergens verspreid over een veldje nabij Ahoy. Inclusief andere onbekende substantie.
Stiekem gaat dit over de quarter cask versie. Zeg maar dezelfde die ik hier net dronk.quote:
Heb je gekitst ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die ken ik. Die ligt nog ergens verspreid over een veldje nabij Ahoy. Inclusief andere onbekende substantie.
Ik had al het één en ander op. Dit was de druppelquote:
Twi, ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had al het één en ander op. Dit was de druppelVond deze niet zo lekker. Die uit het kleine flesje die WT bij zich had was lekkerder.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had al het één en ander op. Dit was de druppelVond deze niet zo lekker. Die uit het kleine flesje die WT bij zich had was lekkerder.
Twi, we zijn niet boos... We zijn teleurgesteldquote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ik ben teleurgesteld.
Ontzettend teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Twi, we zijn niet boos... We zijn teleurgesteld
Picsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Myraela het volgende:
Hij liep als een held met een dekentje als cape over straat. Dus ik denk dat wij niets anders dan respect zouden moeten hebben.
lol, mooie tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan ze vuurwerkbommetje doen in de straat
http://www.timeanddate.com/countdown/mayaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
WE ZIJN NOG STEEDS NIET ALLEMAAL KAPUTT!!!!![]()
![]()
Oh, ik heb dus nog evenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/countdown/maya
Waar blijven die zombies nou?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
WE ZIJN NOG STEEDS NIET ALLEMAAL KAPUTT!!!!![]()
![]()
trustequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik heb dus nog even![]()
Slaap lekker lieve mensen![]()
ik morgenochtend vroeg als ik een houten kop heb van de portquote:
Dat klinkt aannemelijker dan 12:12quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe komen ze aan 12:11 eigenlijk?
de oppermaya moest toch een tijd bedenkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe komen ze aan 12:11 eigenlijk?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de oppermaya moest toch een tijd bedenken
Is het ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk vind ik het heel erg dat het in het nieuws zo veel over het vergaan van de wereld gaat
Jaa bijna jarig en kerstquote:
wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa bijna jarig en kerstMet jou?
Feestjequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa bijna jarig en kerstMet jou?
23 decemberquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig?
bijna vakantie
(kerst hoeft voor mij niet)
Misschien in januari maar ik denk het nietquote:
ik ga het onthoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
23 december
Lekker!hoezo niet?
Ahwquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga het onthouden![]()
mwa, ik hou niet zo van die cadeaus en van de hele dag bij familie hangen. en voor de rest kun je niks omdat alles dicht is.
voordeel is wel het eten
heel gezellig ja, met 2 kleine kinderen erbij. en lekker filmpjes kijken zit er niet in aangezien de kinderen hun kut programma's moeten zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw
Ik vind het juist leeeeukIedereen MOET blij elkaar blijven want kerst en DAT IS GEZELLIG
![]()
Lekker filmpjes kijken en inderdaad het vele vreten hehe.
Wtf zijn dat voor kinderenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel gezellig ja, met 2 kleine kinderen erbij. en lekker filmpjes kijken zit er niet in aangezien de kinderen hun kut programma's moeten zien
duivelsgebroedquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor kinderenje hebt toch ook leuke kerstkinderfilms
Oh dat is echt mooi om te lezen joh! Goed bezig!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ik word gewoon assistent bedrijfsleidster
Vanmorgen meegelopen op een andere locatie, en ik vond het erg leuk om te doen.
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.
Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel
Wel lekker dat vertrouwen wat ze mij gaf!
Het is 5 minuten fietsen voor mijEn we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel
Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden
Ik ben zo blijquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat is echt mooi om te lezen joh! Goed bezig!
Ik nietquote:
Ik weet het. Daarom huil ik mij in slaap.quote:
Hey dat is mijn tekstquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het. Daarom huil ik mij in slaap.
Wat een verassing. Ben ik de enige die totaal niet verbaasd is dat je last minute weer eens zegt niet naar een meet te gaan.quote:
Het was niet last minute. Ten tweede was van af het begin al onzeker of ik mee kon, afhankelijk van 2 dingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een verassing. Ben ik de enige die totaal niet verbaasd is dat je last minute weer eens zegt niet naar een meet te gaan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een verassing. Ben ik de enige die totaal niet verbaasd is dat je last minute weer eens zegt niet naar een meet te gaan.
wow leuke baan!! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ik word gewoon assistent bedrijfsleidster
Vanmorgen meegelopen op een andere locatie, en ik vond het erg leuk om te doen.
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.
Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel
Wel lekker dat vertrouwen wat ze mij gaf!
Het is 5 minuten fietsen voor mijEn we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel
Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden
Het verhaal erachter kan me eigenlijk bar weinig schelen. Het is gewoon niets nieuws dat jij niet komt, eigenlijk kun je daar al gewoon vanuit gaan vanaf het moment dat je zegt dat je wel denkt te komen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was niet last minute. Ten tweede was van af het begin al onzeker of ik mee kon, afhankelijk van 2 dingen.
Tijd ( ik heb vanavond tot in de vroegen uurtjes een feest )
Werken ( er was een grote kans dat ik moest werken begin van de middag )
Laatste is nu ook het geval.
Maar goed, dat wist jij natuurlijk al allemaal
Tof wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb trouwens vet veel kerstcadeautjes gekregen van klantjes... heb voldoende chocola in huis voor t komende jaaren ook nog een hoop wijn, cadeaubonnen, dvd, kerststukje en lekkers voor de honden!
Ja want dat heb ik ook zooooo vaak gezegt jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het verhaal erachter kan me eigenlijk bar weinig schelen. Het is gewoon niets nieuws dat jij niet komt, eigenlijk kun je daar al gewoon vanuit gaan vanaf het moment dat je zegt dat je wel denkt te komen.
Hoi Myr.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me niet druk hoor. Ik zeg alleen dat ik het al verwacht had.
je weet al bijna alles wat je krijgtquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof wel.
Ik neem morgen mn kerstpakket van het werk mee, schijnt gewoon wijn en eten te zijn, kan nooit kwaad.En dan nog thuis de kerstcadeautjes.
Ik weet al bijna alles wat ik krijg, maar toch, ik vind het wel tof.
Liefquote:
Moest zelf de meeste cadeautjes halen, ouders hebben het te druk met de verbouwing.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet al bijna alles wat je krijgtghehehe. Ach tis gewoon leuk als mensen aan je denken
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteldquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
Daar zit een groot verschil in bij Myraquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld
Wel of geen pikstraf?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:20 schreef twi het volgende:
[..]
Daar zit een groot verschil in bij Myra
Prima, fijn weekend.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
Tnxquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima, fijn weekend.
De rest natuurlijk ook fijn weekend
Ik zat er vorig jaar aan te denken om er een te kopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je zo'n sexy buikje had wist ik wel, maar sinds wanneer heb jij een egel?
Vrouwentongen al geprobeerd....quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat er vorig jaar aan te denken om er een te kopen.
Uiteindelijk niet gedaan omdat ik niks in leven kan houden.
Mijn cactus is 2 jaar geleden overleden doordat ik hem te veel water gaf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrouwentongen al geprobeerd....of cactussen?
hehehe bij mij omdat ik het ding echt vergat.... geen water....quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn cactus is 2 jaar geleden overleden doordat ik hem te veel water gaf.
ik geef mn vetplanten idd eens per 2 -3 weken water, omdat ik dan zie dat ze wat verleppen... plens water erin en dan hopen dat ze na een week wel weer droogstaan en niet verdrinken.... heel herkenbaar dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe bij mij omdat ik het ding echt vergat.... geen water....
en dan als je er wel aan denkt, verzuipen he ...
Planten en ik zijn een nog go..... mijn werkvis daarin tegenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik geef mn vetplanten idd eens per 2 -3 weken water, omdat ik dan zie dat ze wat verleppen... plens water erin en dan hopen dat ze na een week wel weer droogstaan en niet verdrinken.... heel herkenbaar dus
hm... een vis kun je iig nooit teveel water gevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Planten en ik zijn een nog go..... mijn werkvis daarin tegengaat alweer een maand mee.... ik hoop dat ie op 27-12 nog leeft
Nee...quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... een vis kun je iig nooit teveel water geven
Gewoon iemand zoeken die de boel voor je opkweekt.... en dan kan je het weer laten afsterven....quote:
mijn vetplantjes zijn wonder boven wonder al flink groot geworden... mn groot gekochte planten zien er daarentegen vrij belabbert uit ....quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die de boel voor je opkweekt.... en dan kan je het weer laten afsterven....
Dat had ik zo geregeld,maar helaas is die een paar jaar terug overleden
Nu koop ik maar kant en klare planten .... of kunst
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik hou het wel bij mijn nepplanten.
ghehehehehehequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die had ik ook van mijn opkweker gehad..... Zo.... try to kill THIS ....ik heb het wel weten te slopen
wist ik veel dat die niet in de zon mochten
Haha plastic hequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die had ik ook van mijn opkweker gehad..... Zo.... try to kill THIS ....ik heb het wel weten te slopen
wist ik veel dat die niet in de zon mochten
Mja... ik denk gewoon dat we geen groene vingers hebben ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn vetplantjes zijn wonder boven wonder al flink groot geworden... mn groot gekochte planten zien er daarentegen vrij belabbert uit ....
had een tijdje terug een grote (mooie!) plant van een klant gekregen, ze zag hem 2 weken later toevallig op de achtergrond van een foto van facebook, hij hing er slapjes bijen dat in 2 weken tijd. voelde me een moordenaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
een hangplantje leek me trouwens een goede oplossing... die hangen er standaard een beetje sipjes bij...! tot hij ging verdorren, dat was ook niet geheel de bedoeling
Hehehe af en toe onder de douche zetten... en ze zijn weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha plastic he.
Die van mij doen het nog steeds goed.
het woord "kunst" staat mij wel aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... moet wel water hebben he.....
de oplossing hierbij is hydrocultuur .... of kunstklimop ....
ja, zoiets als in een nieuw tv programma "help, mijn vrouw heeft een talent!"quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Ik vind het toch best een talent van mij..... ik zou het als werk moeten gaan doen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
het woord "kunst" staat mij wel aan
Echt wel.... met mij als de presentatricequote:ja, zoiets als in een nieuw tv programma "help, mijn vrouw heeft een talent!"
Gewoon in de regen zettenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe af en toe onder de douche zetten... en ze zijn weer fris en fruitig
Alles behalve het laatste weekend.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
avond
Peu, we hebben nog geen datum voor de kartmeet
Ja of Maart pasquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook niet met O/N
ik gok feb. pas weer
maart roert zijn staart.... logischquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja of Maart pas. Raar weer hier
.
Als ik maar kan afrijden met de motorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maart roert zijn staart.... logisch
Dat is in maart?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik maar kan afrijden met de motor.
a dat is het morgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee. Als het maar droog en mooi weer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a dat is het morgenIk weet niet wanneer ik af ga rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wanneer kan jij karten dan?quote:
a.s. Zondag .... of er na... ook wel op 5-1 en 12-1 maar op die data er na weet ik ff niet ... en dan weer in feb.quote:
hmm, in het andere topic zag dat ze het in Februari hadden gezet, maar Januari ben ik redelijk flexible.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.s. Zondag .... of er na... ook wel op 5-1 en 12-1 maar op die data er na weet ik ff niet ... en dan weer in feb.
Komt omdat jij er nooit meer bent.quote:
True story.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat jij er nooit meer bent.
Dan bloedt het direct dood, zoals je ziet.
Ik ben er nu weer hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme Joy, jouw schuld
Buiten is het ook niet allesquote:Op zondag 23 december 2012 12:17 schreef muhahaha het volgende:
Jammer dat het gordijn er nog voorhangt dan.
Nee man.... het regent het hierquote:Op zondag 23 december 2012 12:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Buiten is het ook niet alles
Ik had 2 hospiteeravonden en bij allebei niet gekozenquote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... het regent het hier
BTW is het nog gelukt me een kamer zoeken?
quote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had 2 hospiteeravonden en bij allebei niet gekozen
Jammer...quote:Op zondag 23 december 2012 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had 2 hospiteeravonden en bij allebei niet gekozen
Heb die 2 kamers via kamernet gehadquote:Op zondag 23 december 2012 12:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Jammer...
heb je kamernet al geprobeerd?
Zwollequote:
En dan voor een kamer van 30m2 voor veels te goedkoop. Ik vertrouw het nietquote:Thanks for interested in my house and may God bless you am really looking for a serious person who will take good care of the property on my behave coz am in the state now am in a local site in Oxford shire UK for some constructing work.
Okequote:Op zondag 23 december 2012 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb die 2 kamers via kamernet gehad
Ik reageer op alles dat aan mijn eisen voldoet
- minimaal 10m2
- internet
[..]
Zwolle
neequote:Op zondag 23 december 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg ook van die vage berichten zoals
[..]
En dan voor een kamer van 30m2 voor veels te goedkoop. Ik vertrouw het niet
Is het een Nigeriaan die een aanbetaling wil?quote:Op zondag 23 december 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg ook van die vage berichten zoals
[..]
En dan voor een kamer van 30m2 voor veels te goedkoop. Ik vertrouw het niet
Daar onder is een of ander invulformulier, het is dezelfde persoon met verschillende namen die dezelfde berichten stuurt en zogenaamd meerdere kamers in hartje zwolle van 30m2 voor een spotprijs heeftquote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een Nigeriaan die een aanbetaling wil?
Gordijn als in bewolkingquote:Op zondag 23 december 2012 12:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Buiten is het ook niet alles
Ja, maar bij meer dan de helft van de kamers willen ze alleen een vrouw, en de kleine kutkamers willen ze een man of maakt het ze niet uit. Dus ik moet mijn standaard wel verlagenquote:
Wat is je budget dan? Ik dacht dat het in zwolle nog wel meeviel met een kamer, maar schijnbaar is het overal zo slecht.quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, maar bij meer dan de helft van de kamers willen ze alleen een vrouw, en de kleine kutkamers willen ze een man of maakt het ze niet uit. Dus ik moet mijn standaard wel verlagen
En ik ga in het weekend toch terug naar Amersfoort. Ik ga er alleen slapen en studeren en evt. met huisgenoten wat doen als ze leuk zijn
Nou het valt hardstikke mee hoor. Het is gewoon allemaal klein. Ik ga uit van 350 euro oid.quote:Op zondag 23 december 2012 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is je budget dan? Ik dacht dat het in zwolle nog wel meeviel met een kamer, maar schijnbaar is het overal zo slecht.
De hospiteeravond waar ik niet gekozen ben was de kamer 10m2 en geen woonkamer... Ik lig er niet wakker vanquote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan wel, maar dan moet er ergens nog een woonkamer zijn
Altijd ja.quote:Op zondag 23 december 2012 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens zou het allemaal stukken beter zijn als vrouw... dan zou mijn minimum toch wel 13m2 zijn
Mooiquote:Op zondag 23 december 2012 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De hospiteeravond waar ik niet gekozen ben was de kamer 10m2 en geen woonkamer... Ik lig er niet wakker van
Vooral de vieze oude mannetjesquote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd ja.
Vrouwen hebben het echt extreem eenvoudig.
Ook van die briefjes bij de supermarkt, of op marktplaats ofzo. Ze zoeken alleen vrouwen.
Nu je het zegt, ik heb ook nog wel een kamer vrij dus als een vrouw een kamer zoekt?quote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd ja.
Vrouwen hebben het echt extreem eenvoudig.
Ook van die briefjes bij de supermarkt, of op marktplaats ofzo. Ze zoeken alleen vrouwen.
Zal best, heb nog nooit gereageerd erop he?quote:
Doen!quote:Op zondag 23 december 2012 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb ook nog wel een kamer vrij dus als een vrouw een kamer zoekt?
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 23 december 2012 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb ook nog wel een kamer vrij dus als een vrouw een kamer zoekt?
O dat is niet handig voor mijquote:Op zondag 23 december 2012 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Schoonmaakschema:
Zij alles
Ik niks
Zie ik wel zitten eigenlijk![]()
.
[..]
's-Hertogenbosch
Nee, jij moet in Utrecht zijn toch?quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
O dat is niet handig voor mij
Bovendien ben ik echt een ster in schoonmaken ahum..
Mwoah meer regio van amsterdamquote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij moet in Utrecht zijn toch?
Haha ik ook niet, zie mijn dilemma. Moet vandaag nog even met de stofzuiger aan de slag en de ramen wachten ook alweer een paar maanden op een lapbeurt
.
Heeft ook te maken met de staat van het huis, dakterras/tuin (af)wasmachine enz enzquote:Op zondag 23 december 2012 12:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi
BTW het is beter om gelijk een goede kamer te zoeken.
350 voor 10m2 is al wat aan de hoge kant.... ik betaalde in E'de rond de 400 voor een studio
Ik heb nog een bezemkast over 2m2 400 euro (excl) en aanbetaling van 1 blowjobquote:Op zondag 23 december 2012 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog een bezemkast over 2m2 400 euro (excl) en aanbetaling van 1 blowjob
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 23 december 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, die pijpen toch beter dan vrouwen.
Moet je weer zo nodig roepen dat jij het beter kan?quote:
Zeker niet.. straks willen ze me hier uitproberenquote:Op zondag 23 december 2012 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je weer zo nodig roepen dat jij het beter kan?
Je kan erop wachten hequote:Op zondag 23 december 2012 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je weer zo nodig roepen dat jij het beter kan?
Challenge acceptedquote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niet.. straks willen ze me hier uitproberen![]()
Ik bijt keihard tijdens het pijpen.. don't try it![]()
Je bent een vrouw. Dat zijn alle redenen die de mannen hier nodig hebben om jou uit te proberen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef Evie het volgende:
Zeker niet.. straks willen ze me hier uitproberen![]()
Ik bijt keihard tijdens het pijpen.. don't try it![]()
Maar gelukkig niet daarquote:Op zondag 23 december 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent al gebeten door een vrouw.
quote:
Koop eens een donut,, daar zit ook een gat in!quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Dat zijn alle redenen die de mannen hier nodig hebben om jou uit te proberen.
Donuts hebben geen tieten.quote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
Koop eens een donut,, daar zit ook een gat in!
Nou dan niet hoorquote:Op zondag 23 december 2012 14:11 schreef Evie het volgende:
[..]nee
[..]
Koop eens een donut,, daar zit ook een gat in!
Jij geeft makkelijk op.quote:
Ben je bang voor d'r?quote:
Nee, ze durft mij niet te ontmoeten.quote:
Veel mannen overleefden de confrontatie niet, ik kwam ook thuis vol met blauwe plekken en bite marks en nee, we hadden geen seks...quote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze durft mij niet te ontmoeten.
Ik denk een hoop als ik haar zie, maar 'schattig' hoort daar niet bij.quote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
Laat je niet misleiden door haar schattige uiterlijk.
Geen echte mannen dus.quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
Veel mannen overleefden de confrontatie niet, ik kwam ook thuis vol met blauwe plekken en bite marks en nee, we hadden geen seks...
Absoluut!quote:
Dus ik ontmoette gisteren jouw geest? Awesome, ik ben psychic.quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel mannen overleefden de confrontatie niet, ik kwam ook thuis vol met blauwe plekken en bite marks en nee, we hadden geen seks...
Ik zei veelquote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik ontmoette gisteren jouw geest? Awesome, ik ben psychic.
Hoe zal het met mij gaan in de liefde?quote:Op zondag 23 december 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik ontmoette gisteren jouw geest? Awesome, ik ben psychic.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe zal het met mij gaan in de liefde?
Weet ik veel, ik ben geen waarzegger.quote:Op zondag 23 december 2012 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe zal het met mij gaan in de liefde?
Oh, kan je dan met de geest van mijn oma pratenquote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben geen waarzegger.
Noem je mij schattig?quote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door haar schattige uiterlijk.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze durft mij niet te ontmoeten.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk een hoop als ik haar zie, maar 'schattig' hoort daar niet bij.
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Noem je mij schattig?
[..]
[..]wat dan wel?
Ben onderweg naar tiel nuquote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ver weg dus voel me veilig genoeg
Ren nu je nog kan!quote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Crap.
Zei ik schattig? Ik bedoelde bitchy
quote:
Goedzo.. gaat weer huiswaartsquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Crap.
Zei ik schattig? Ik bedoelde bitchy
Hoe gaat 't verder met jou?quote:
sssstquote:
Redelijk goed! Daar?quote:
Alles prima hier! Vakantie, weinig te doen. Heerlijk dus.quote:
Ja, zeker, jammer dat ik zo snel weer weg moest, had mijn een na laatste trein ook nog eens gemist en daardoor had ik ook geen bus meer dus uiteindelijk om 2:30 thuisquote:Op zondag 23 december 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
sssst
Vond je het nog wel een beetje leuk op de party?
Blij dat te horen. Ligt de fles alweer in de glasbak?quote:vodka is vet lekker!!!
[..]
hmm, frituur, goed idee!quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zeker, jammer dat ik zo snel weer weg moest, had mijn een na laatste trein ook nog eens gemist en daardoor had ik ook geen bus meer dus uiteindelijk om 2:30 thuisVervolgens wel weer gister om 9 uur voor iemands anders deur staan en alleen maar naar computerschermen lopen turen en frituur en andere zooi gevroten.
[..]
Blij dat te horen. Ligt de fles alweer in de glasbak?
O zeker jammer.. uiteindelijk kwamen er nog ruim 25 mensenquote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zeker, jammer dat ik zo snel weer weg moest, had mijn een na laatste trein ook nog eens gemist en daardoor had ik ook geen bus meer dus uiteindelijk om 2:30 thuisVervolgens wel weer gister om 9 uur voor iemands anders deur staan en alleen maar naar computerschermen lopen turen en frituur en andere zooi gevroten.
[..]
Blij dat te horen. Ligt de fles alweer in de glasbak?
Pas als ie leeg is, net als de rekening van de manquote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks wordt 'ie lelijk.
Ik geniet ervan voor ik hem afdankquote:Op zondag 23 december 2012 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks wordt 'ie lelijk.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geniet ervan voor ik hem afdankNet als met mannen
quote:Op zondag 23 december 2012 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu is het tijd voor een warme chocolademelk voel ik.
Drank ik stoppen en lekker roeren in die warme schuimende massa.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Drank ik stoppen en lekker roeren in die warme schuimende massa.
knuf.. je mag wel wat van mijn chocola hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Watertornado het volgende:
wee de ef mijn chocola is opeens verdwenen.
Ik ben zonet op de valreep mijn redding tegemoet gevlogen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
knuf.. je mag wel wat van mijn chocola hebben
Fles whisky gevonden?quote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zonet op de valreep mijn redding tegemoet gevlogen.
Nee, net voor sluitingstijd nog wat repen Verkade kunnen scoren.quote:
Sweet!quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, net voor sluitingstijd nog wat repen Verkade kunnen scoren.
Whisky heb ik nog wel.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, net voor sluitingstijd nog wat repen Verkade kunnen scoren.
Whisky heb ik nog wel.
wat ben jij van het knuffelen tegenwoordig. het is bijna kerst?quote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
knuf.. je mag wel wat van mijn chocola hebben
Nee gewoon in knuffel buienquote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben jij van het knuffelen tegenwoordig. het is bijna kerst?
ik wil je tieten wel knuffelen hoor. zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee gewoon in knuffel buiensnap het zelf ook niet.. waar mn agressie en woede gebleven is
Euhm weet heel niet of jij dat wel magquote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil je tieten wel knuffelen hoor. zo ben ik dan ook wel weer.
mag ik mag ik?quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm weet heel niet of jij dat wel mag
Knuffelen mag je altijd met mijquote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee gewoon in knuffel buiensnap het zelf ook niet.. waar mn agressie en woede gebleven is
opschieten dan, ik heb net pizza besteld dus als je snel bent kun je meteen een puntje meepakken.quote:Op zondag 23 december 2012 18:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik niet.. alleen als ik je leuk vind
Heb gister al pizza gegeten .. en weet niet waar je huis woont he?!quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
opschieten dan, ik heb net pizza besteld dus als je snel bent kun je meteen een puntje meepakken.
als je wilt kun je daar wel achterkomen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb gister al pizza gegeten .. en weet niet waar je huis woont he?!
Is zeker ver van waar mijn huisje woont?quote:Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
als je wilt kun je daar wel achterkomen.
en jammer. kan wel kebab bestellen voor je.
dat heb je al vaker gevraagd dus daar ga ik niet eens op antwoorden. jij twijfelt gewoon teveel.quote:Op zondag 23 december 2012 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Is zeker ver van waar mijn huisje woont?
ssst je hebt me doorquote:Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb je al vaker gevraagd dus daar ga ik niet eens op antwoorden. jij twijfelt gewoon teveel.
ik bent niet gek, maar een superjumbo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst je hebt me door![]()
En ja je woont te ver weg![]()
Hoe lang is dat reizen voor me?quote:Op zondag 23 december 2012 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bent niet gek, maar een superjumbo.
niet zeuren, en gewoon eens langskomen.
uh, klein 1,5 uur ongeveer.quote:Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe lang is dat reizen voor me?moet morgen vroeg ook naar A'dam ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |