Jammer, volgend leven beterquote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als het waar is vind ik het niet zo leuk....
Dan weet ik niet wat er in de kerstkadootjes zit
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naarquote:
quote:
Nou dat had ik liever gegeten denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
altijd nog beter dan melbatoast
Als de wereld vergaat nog snel even uitpakken danquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar
[..]
[..]
Nou dat had ik liever gegeten denk ik
ja ik hoop dat ik er nog even wat aan hebquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat nog snel even uitpakken dan
Doomsdaysurvivalkitquote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik hoop dat ik er nog even wat aan heb
Of nog beter een save en reset knopquote:
Niks hoorquote:
fles sourz al gekochtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat C_A sowieso dood gaat dan, figuurlijk.
Oh, dit ging niet over zaterdag.
Fles watte?quote:
Dat ziet eruit als cafeine houdend suikerwater. Wat doet het?quote:
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als cafeine houdend suikerwater. Wat doet het?
geldquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen ja
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen ja
Nee van Tequila ga ik kotsenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]Doe het dan goed, met goede Tequila
Tequila is dan ook voornamelijk uitgevonden voor het vermaak van de omstanders, niet de drinkers.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee van Tequila ga ik kotsen
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tequila is dan ook voornamelijk uitgevonden voor het vermaak van de omstanders, niet de drinkers.
Ah toe nouquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik begin er niet meer aan
ranzig spul idd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee van Tequila ga ik kotsen
nee, totaal niet. net als wodka.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeHuppelmuts drinkt dat wel
[..]
Ja er zit toch helemaal geen lekkere smaak aan?
dan proef je die wodka toch niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik drink wel rode wodka redbull..... die is wel te zuipen.
maar normale wodka
dan nog is het anders.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel als je er genoeg ingooit
#jaloersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net die die quarter cask op.
Meestal nietquote:
Die ken ik. Die ligt nog ergens verspreid over een veldje nabij Ahoy. Inclusief andere onbekende substantie.quote:
Wat is dit Twi?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die ken ik. Die ligt nog ergens verspreid over een veldje nabij Ahoy. Inclusief andere onbekende substantie.
Stiekem gaat dit over de quarter cask versie. Zeg maar dezelfde die ik hier net dronk.quote:
Heb je gekitst ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die ken ik. Die ligt nog ergens verspreid over een veldje nabij Ahoy. Inclusief andere onbekende substantie.
Ik had al het één en ander op. Dit was de druppelquote:
Twi, ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had al het één en ander op. Dit was de druppelVond deze niet zo lekker. Die uit het kleine flesje die WT bij zich had was lekkerder.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had al het één en ander op. Dit was de druppelVond deze niet zo lekker. Die uit het kleine flesje die WT bij zich had was lekkerder.
Twi, we zijn niet boos... We zijn teleurgesteldquote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ik ben teleurgesteld.
Ontzettend teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Twi, we zijn niet boos... We zijn teleurgesteld
Picsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Myraela het volgende:
Hij liep als een held met een dekentje als cape over straat. Dus ik denk dat wij niets anders dan respect zouden moeten hebben.
lol, mooie tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan ze vuurwerkbommetje doen in de straat
http://www.timeanddate.com/countdown/mayaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
WE ZIJN NOG STEEDS NIET ALLEMAAL KAPUTT!!!!![]()
![]()
Oh, ik heb dus nog evenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/countdown/maya
Waar blijven die zombies nou?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Barbusse het volgende:
WE ZIJN NOG STEEDS NIET ALLEMAAL KAPUTT!!!!![]()
![]()
trustequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik heb dus nog even![]()
Slaap lekker lieve mensen![]()
ik morgenochtend vroeg als ik een houten kop heb van de portquote:
Dat klinkt aannemelijker dan 12:12quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe komen ze aan 12:11 eigenlijk?
de oppermaya moest toch een tijd bedenkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe komen ze aan 12:11 eigenlijk?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de oppermaya moest toch een tijd bedenken
Is het ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk vind ik het heel erg dat het in het nieuws zo veel over het vergaan van de wereld gaat
Jaa bijna jarig en kerstquote:
wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa bijna jarig en kerstMet jou?
Feestjequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa bijna jarig en kerstMet jou?
23 decemberquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig?
bijna vakantie
(kerst hoeft voor mij niet)
Misschien in januari maar ik denk het nietquote:
ik ga het onthoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
23 december
Lekker!hoezo niet?
Ahwquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga het onthouden![]()
mwa, ik hou niet zo van die cadeaus en van de hele dag bij familie hangen. en voor de rest kun je niks omdat alles dicht is.
voordeel is wel het eten
heel gezellig ja, met 2 kleine kinderen erbij. en lekker filmpjes kijken zit er niet in aangezien de kinderen hun kut programma's moeten zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw
Ik vind het juist leeeeukIedereen MOET blij elkaar blijven want kerst en DAT IS GEZELLIG
![]()
Lekker filmpjes kijken en inderdaad het vele vreten hehe.
Wtf zijn dat voor kinderenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel gezellig ja, met 2 kleine kinderen erbij. en lekker filmpjes kijken zit er niet in aangezien de kinderen hun kut programma's moeten zien
duivelsgebroedquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor kinderenje hebt toch ook leuke kerstkinderfilms
Oh dat is echt mooi om te lezen joh! Goed bezig!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ik word gewoon assistent bedrijfsleidster
Vanmorgen meegelopen op een andere locatie, en ik vond het erg leuk om te doen.
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.
Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel
Wel lekker dat vertrouwen wat ze mij gaf!
Het is 5 minuten fietsen voor mijEn we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel
Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden
Ik ben zo blijquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat is echt mooi om te lezen joh! Goed bezig!
Ik nietquote:
Ik weet het. Daarom huil ik mij in slaap.quote:
Hey dat is mijn tekstquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het. Daarom huil ik mij in slaap.
Wat een verassing. Ben ik de enige die totaal niet verbaasd is dat je last minute weer eens zegt niet naar een meet te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |