Ja maar jij bent dan ook een autist die niet beter weetquote:Op zondag 23 december 2012 13:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik haat ook op christenen. Terechte klacht.
Ok.quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een autist die niet beter weet
quote:Op zondag 23 december 2012 13:57 schreef Akantha het volgende:
Onterechte klacht. De Heer is er voor iedereen ook voor kinderen en dat vieren we door bij kruistochten miljoenen onschuldige mensen te vermoorden
Een kerstboom is christelijk?quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die haten op christenen maar zich wel een kerstboom kopen en de hele dag volvreten met allerlei rotzooi.
Christelijk feest jij ontwetende.quote:
dus elk obesitas dikkerdje is een christenen?quote:Op zondag 23 december 2012 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die haten op christenen maar zich wel een kerstboom kopen en de hele dag volvreten met allerlei rotzooi.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt dat er nog zulke idioten bestaan die dat niet eens weten.
Jahr00n wel maar Akantha is gewoon psychisch niet helemaal lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef SpecialK het volgende:
Akantha en Jahrh00n zijn dus troll buddies.
In een ander topic zat jahr00n af te geven op Christenen, ik snap er niks meer vanquote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef SpecialK het volgende:
Akantha en Jahrh00n zijn dus troll buddies.
1Luister naar de woorden die de HEER tot jullie spreekt, volk van Israël.quote:
Ik ben Katholiek en bid dagelijks.quote:Op zondag 23 december 2012 14:01 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
In een ander topic zat jahr00n af te geven op Christenen, ik snap er niks meer van
Akantha komt over als een genuine Christen
Maar ondanks dat heb je je nooit ingelezen in waar het symbool de kerstboom vandaan komt?quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek en bid dagelijks.
Ik vier kerst als een christelijk feest, de rest boeit me niet.quote:Op zondag 23 december 2012 14:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maar ondanks dat heb je je nooit ingelezen in waar het symbool de kerstboom vandaan komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |