SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Moet je een hoertje opzoeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil nog een keer seks voor ik sterf![]()
Daar sta ik 300% achter, x oneindig.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom moeten we ookmstoppen met geld sturen. B.)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben fan van alle seizoenen. Elk seizoen heeft zijn voor en nadelen
Maar, lente is toch wel mijn absolute favoriet
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Precies. Alsof we niet al zat problemen hebben hierzoquote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar sta ik 300% achter, x oneindig.![]()
Zomer!!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lente is toch wel mijn absolute favoriet![]()
![]()
Ik wil wel gratisquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dan komen de korte rokjes weer uit de kastenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lente is toch wel mijn absolute favoriet![]()
![]()
Als.je naar de donaties kijkt blijkbaar nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Alsof we niet al zat problemen hebben hierzoDit account is niet meer in gebruik.![]()
Lentequote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lente is toch wel mijn absolute favorietHet mooiste seizoen om motor te rijden
![]()
![]()
Alleen als het niet warmer dan 25 graden wordt..quote:
Ja, beetje raar dat. Misschien dat exotische problemen gewoon wat meer sexy zijn of zo. Ik zou het niet weten...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als.je naar de donaties kijkt blijkbaar niet![]()
Dus ik moet sterven als maagd van jouquote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We willen allemaal wel eens ietsde wereld vergaat en jij gunt mij niet eens 2 seconden een pleziertje
14 SHADES OF GREY
Warmer dan 25 graden, dan begint het pas!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als het niet warmer dan 25 graden wordt..![]()
![]()
Geweten afkopen kost geldquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als.je naar de donaties kijkt blijkbaar niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als de wereld vergaat maakt het toch ook niet uit dat je moet betalen voor seks? Je hebt toch niets meer aan het geld.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet sterven als maagd van joude wereld vergaat en jij gunt mij niet eens 2 seconden een pleziertje
Jammer voor iedereen danquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grotere kans dat de aarde vergaat....
14 SHADES OF GREY
2 sec? Dat kan ik die vrouw dan toch niet aan doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet sterven als maagd van joude wereld vergaat en jij gunt mij niet eens 2 seconden een pleziertje
Die is meer tijd kwijt aan het uitkleden.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 sec? Dat kan ik die vrouw dan toch niet aan doen?
![]()
Ik moet niet vaak lachen om jou, maar nuquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grotere kans dat de aarde vergaat....![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kan zij het dan wel combineren met een douche en schone kleding?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Waar blijft de natuurlijke selectie wanneer je haar nodig hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. En groepsdruk. En een gebrek aan inzicht..
Ik doe dat al ruim 2 jaar, maar dan niet geldelijk, maar met arbeidquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al jaren geen goede doelen steun.
Dat vraag ik mij nou ook af.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar blijft de natuurlijke selectie wanneer je haar nodig hebt.
Laatste keer dat ik een goed doel steunde was toen ik nog tiener was lolquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al jaren geen goede doelen steun![]()
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kan zij het dan wel combineren met een douche en schone kleding?
Nog vrijwilligsters hier?![]()
Hey ik ben nog maagd weet jequote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is meer tijd kwijt aan het uitkleden.het kan natuurlijk ook zijn dat ik helemaal geen erectie krijg
14 SHADES OF GREY
Beter ook op die manier.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat al ruim 2 jaar, maar dan niet geldelijk, maar met arbeid.
![]()
Jupquote:. Ik zou willen dat ik de staatsloterij won, dan kan ik eindelijk ons asiel een flink bedrag geven zodat ze nooit meer moeten smeken om geld bij de
gemeente
Enschede
.
En een Aston Martin voor mij. Beste doel ooit. Eerste levensbehoefte.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik zou willen dat ik de staatsloterij won, dan kan ik eindelijk ons asiel een flink bedrag geven zodat ze nooit meer moeten smeken om geld bij de
gemeente
Enschede
.
![]()
Ik zat te denken aan een wereldreis, als eerstequote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een Aston Martin voor mij. Beste doel ooit. Eerste levensbehoefte.. Maar je hoeft niet mee, hoor.
Ik wil welquote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een wereldreis, als eerste. Maar je hoeft niet mee, hoor.
![]()
![]()
Jij wil alles wel, zolang er een vrouw in het spel is.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet zomaar elke vrouw hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil alles wel, zolang er een vrouw in het spel is.![]()
![]()
En die eerste 2 seconden valt er ook haast niks te voelen man...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is meer tijd kwijt aan het uitkleden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee die krijg je nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij met Samzz wilt, geef me dan haar nummer (je weet wel wie ik bedoel lol)![]()
Mine!![]()
![]()
Faxie is al iemand aan het hosselen?!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij met Samzz wilt, geef me dan haar nummer (je weet wel wie ik bedoel lol)![]()
![]()
Krijg toch de neiging het nog een keer te vragen zo,quote:
Wil je een drankje met me doen lieve Samzz?Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faxie is al iemand aan het hosselen?!Geen idee nog eigenlijk....quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, liefje op het oog?![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg toch de neiging het nog een keer te vragen zo,
Wil je een drankje met me doen lieve Samzz?
En stop met vragen, je weet dat ik een vriend heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doet ze toch nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg toch de neiging het nog een keer te vragen zo,
Wil je een drankje met me doen lieve Samzz?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Nee.
En stop met vragen, je weet dat ik een vriend heb.quote:![]()
Rustig aan.![]()
Zou het overkomen?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
En stop met vragen, je weet dat ik een vriend heb.![]()
Hmz ik hoor hier dat het zonder seks de wereldondergang tegemoet gaan wordt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aangezien dit de *telt* 3 miljardste keer is dat hij het vraagt, denk ik van niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sommigen horen slechts "Later lieverd, later" bij deze woordenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier ook. Ik heb leren buikspreken.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef fietsie het volgende:
Hmz ik hoor hier dat het zonder seks de wereldondergang tegemoet gaan wordt...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom hebben de makers van Family Guy bedacht dat een show met Cleveland in de hoofdrol een goed idee is?
Ik vind het best een leuke serie.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben de makers van Family Guy bedacht dat een show met Cleveland in de hoofdrol een goed idee is?
![]()
Vraag het ze.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
![]()
quote:Meid waar ik mee ging kiten sinds dit jaar, gewoon als vrienden, bleek ook al 3 jaar een vriend te hebben (waar ik al wel van uitging toen ik de eerste keer afsprak) maar toch kon ik het wel heel goed met d'r vinden. En ze is sinds kort vrijgezel dus...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ze van jou is![]()
Ja, dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
I don't know how to play 'kick the can'.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Of niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, over een week of wat vraag ik het nog wel een keertje.![]()
Die waar je mee naar de bios ging?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Meid waar ik mee ging kiten sinds dit jaar, gewoon als vrienden, bleek ook al 3 jaar een vriend te hebben (waar ik al wel van uitging toen ik de eerste keer afsprak) maar toch kon ik het wel heel goed met d'r vinden. En ze is sinds kort vrijgezel dus...What you forget, you are gonna repeat.
Die jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die waar je mee naar de bios ging?![]()
![]()
Ik niet. Ik kijk het wel, daar niet van. Maar leuk vind ik het niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke serie.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Reboundguy zijn is nooit een succes.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Meid waar ik mee ging kiten sinds dit jaar, gewoon als vrienden, bleek ook al 3 jaar een vriend te hebben (waar ik al wel van uitging toen ik de eerste keer afsprak) maar toch kon ik het wel heel goed met d'r vinden. En ze is sinds kort vrijgezel dus...![]()
Ligt er aan wat je doel is hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reboundguy zijn is nooit een succes.![]()
![]()
Faxie kennende, is dat geen rebound-sex.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doel is he“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ken je Faxie zo goed dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie kennende, is dat geen rebound-sex.![]()
![]()
En wie zegt dat daar sprake van is? Ze is allang over d'r ex heen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reboundguy zijn is nooit een succes.![]()
Goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Of hij moet zijn principes intussen ingewisseld hebben, dat kan ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ken je Faxie zo goed dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoelang is het uit? En weet je dat zeker?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wie zegt dat daar sprake van is? Ze is allang over d'r ex heen hoor.What you forget, you are gonna repeat.
Nou toevallig zit ik nu met wat gevoelens die de kop op steken ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie kennende, is dat geen rebound-sex.![]()
Lange relatoe, net uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wie zegt dat daar sprake van is? Ze is allang over d'r ex heen hoor.
Ik.![]()
Maar het gaat je bij haar dus niet alleen om de seks, dat is wat ik wil zeggen. Want voor random seks heb je geen gevoelens nodig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig zit ik nu met wat gevoelens die de kop op steken ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De principes zijn toevallig ook veranderd de afgelopen tijd ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Of hij moet zijn principes intussen ingewisseld hebben, dat kan ook.![]()
Oh, dus je voelt je nu niet meer te goed voor random sex?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De principes zijn toevallig ook veranderd de afgelopen tijd ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Of hij moet zijn principes intussen ingewisseld hebben, dat kan ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De principes zijn toevallig ook veranderd de afgelopen tijd ja.![]()
Iets meer dan een week. Maar ze zat er al een tijd mee, en het was al zo goed als over. Ze is wel een rationeel en nuchter type overigens, niet zo'n emoqueen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelang is het uit? En weet je dat zeker?
Verder weet ik ook niet veel, want ik heb me d'r verder niet mee bemoeid.![]()
Zo'n lange zin is dan ook niet echt een ninja-edit te noemen, hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wist het blijkbaar niet. Ik zag je niet-echt ninja edit wel. Dat was het doel ook niet, gewoon een toevoeging.
Dat kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het gaat je bij haar dus niet alleen om de seks, dat is wat ik wil zeggen. Want voor random seks heb je geen gevoelens nodig.![]()
Dan nog, komop man. Het is net een week uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets meer dan een week. Maar ze zat er al een tijd mee, en het was al zo goed als over. Ze is wel een rationeel en nuchter type overigens, niet zo'n emoqueen.
Verder weet ik ook niet veel, want ik heb me d'r verder niet mee bemoeid.
Mijn relatie was ook een half jaar lang al kapot, over en uit, voor er daadwerkelijk een punt achter werd gezet, na 5 maanden was ik pas toe aan wat nieuws. Gaat vast wat sneller bij haar, maar na een week kán gewoon niet. Dat geloof ik niet.What you forget, you are gonna repeat.
Dus rebound-sex is niks voor jou. Hehe, was dat nou zo moeilijk om even toe te geven?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heeft weinig te maken met 'te goed voelen'quote:Op donderdag 20 december 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus je voelt je nu niet meer te goed voor random sex?![]()
Het met me eens zijn en dan metquote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n lange zin is dan ook niet echt een ninja-edit te noemen, he. Dat was het doel ook niet, gewoon een toevoeging.
komen
Ik noemde het toch ook geen ninja edit? Of wil je nu gaan mierenneuken om je gelijk alsnog binnen te halen.
Blijkbaar ken jij mensen minder goed dan je denkt.![]()
Aangezien jij een van de wijste personen op Aarde bent, heb je vast wel een formule die aangeeft wanneer iets niet meer rebound is. Weken, dagen, uren en seconden graag.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oooooooooooh noh. Dan heb ik niks gezegd.![]()
Wel, want hij bevestigde mijn vermoeden zojuist. Maar daar mag je wel overheen lezen, hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het met me eens zijn en dan metkomen
Ik noemde het toch ook geen ninja edit? Of wil je nu gaan mierenneuken om je gelijk alsnog binnen te halen.
Blijkbaar ken jij mensen minder goed dan je denkt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je gaat toch niet op Benzin lijken nu he?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aangezien jij een van de wijste personen op Aarde bent, heb je vast wel een formule die aangeeft wanneer iets niet meer rebound is. Weken, dagen, uren en seconden graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet weten, maar punt is dat ze in ieder geval niet bezet meer is. En we kunnen het erg goed met elkaar vinden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog, komop man. Het is net een week uit.
Mijn relatie was ook een half jaar lang al kapot, over en uit, voor er daadwerkelijk een punt achter werd gezet, na 5 maanden was ik pas toe aan wat nieuws. Gaat vast wat sneller bij haar, maar na een week kán gewoon niet. Dat geloof ik niet.![]()
Dat betekent echter niet dat ze meteen een relatie wilquote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar punt is dat ze in ieder geval niet bezet meer is. En we kunnen het erg goed met elkaar vinden..
Ik sla je met een stoel als je dat nog een keer zegt, hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
Nou schatjes allemaal weer lief doen..
Nee, dat zou ik prima vinden. Maar liever meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus rebound-sex is niks voor jou. Hehe, was dat nou zo moeilijk om even toe te geven?![]()
Hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla je met een stoel als je dat nog een keer zegt, hoor.
!!!
![]()
Ik ben meer van de tafels, maar vooruit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla je met een stoel als je dat nog een keer zegt, hoor.
Uhuhquote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel, want hij bevestigde mijn vermoeden zojuist. Maar daar mag je wel overheen lezen, hoor.![]()
'Meest wijze'.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aangezien jij een van de wijste personen op Aarde bent, heb je vast wel een formule die aangeeft wanneer iets niet meer rebound is. Weken, dagen, uren en seconden graag.
En doe wat je niet laten kan hoor. Ik zei alleen maar dat reboundguy zijn zeldeneen succes is. Dat jij mijn woorden als feiten aanneemt kan ik ook niks aan doen.![]()
Je zou het prima vinden? Serieusquote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik prima vinden. Maar liever meer.? Dan ben je inderdaad enorm veranderd. Ik weet nog wel dat je me een paar maandjes terug nog slet noemde omdat ik met 50 mannen heb gezoend in m'n leven
.
Tsja, je kunt natuurlijk ook altijd nog goed "gokken" hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel, want hij bevestigde mijn vermoeden zojuist. Maar daar mag je wel overheen lezen, hoor.
En ja, ik mag overal overheen lezen. Waarom zou ik dat niet mogen?![]()
50?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou het prima vinden? Serieus? Dan ben je inderdaad enorm veranderd. Ik weet nog wel dat je me een paar maandjes terug nog slet noemde omdat ik met 50 mannen heb gezoend in m'n leven
.
. Slet! Ik kom niet verder dan ongeveer hetzelfde.
![]()
Jij hebt ook ongeveer 50 mannen gezoend in je levenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
50?. Slet! Ik kom niet verder dan ongeveer hetzelfde.
?
De snoeshaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja zeg, doe eens lief zeg allemaal!
En vooral Samzz moet lief doen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee dat weet ik. Maar 't is al een stuk beter dan dat ze bezet is he?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent echter niet dat ze meteen een relatie wil.
![]()
Ik zit rond de 20 vrouwen denk ik.
Ik heb het niet bijgehouden misschien is het wel 10 ofzo.
Rustig aan.![]()
Dat is het pas als ze ook wat voor jou voelt, anders ben je knetterhard gefriendzonedquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar 't is al een stuk beter dan dat ze bezet is he?.
Alleen op het topje vd eikel hoor. Anders zou het echt erg zijn...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ook ongeveer 50 mannen gezoend in je leven?
![]()
Ik denk niet dat je een wiskundige hoeft te zijn om het verschil tussen 10 en 20 te kunnen schatten.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit rond de 20 vrouwen denk ik.
Ik heb het niet bijgehouden misschien is het wel 10 ofzo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat was het eerste wat in mij op kwamquote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het pas als ze ook wat voor jou voelt, anders ben je knetterhard gefriendzoned.
![]()
![]()
Dan zou je je inderdaad even achter de oren moeten krabben.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen op het topje vd eikel hoor. Anders zou het echt erg zijn...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kun je misschien nog wat smegma vangen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou je je inderdaad even achter de oren moeten krabben.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het zou in principe zelfs kunnen dat ze al wat voor Fax is gaan voelen nog voordat het uit ging met haar vriend. Maar echt weten doen we dan nog nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het pas als ze ook wat voor jou voelt, anders ben je knetterhard gefriendzoned.
![]()
![]()
Ik ga mooi niet tellen tussen de 10 en 20, klaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een wiskundige hoeft te zijn om het verschil tussen 10 en 20 te kunnen schatten.
Rustig aan.![]()
Gewoon correct hoor..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
'Meest wijze'.
En doe wat je niet laten kan hoor. Ik zei alleen maar dat reboundguy zijn zeldeneen succes is. Dat jij mijn woorden als feiten aanneemt kan ik ook niks aan doen.
http://nl.wiktionary.org/wiki/wijs![]()
Oeh, gimmequote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je misschien nog wat smegma vangen..
Dat kan ook, daarom dus ook 'dat is het pas als ze ook wat voor jou voelt'quote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zou in principe zelfs kunnen dat ze al wat voor Fax is gaan voelen nog voordat het uit ging met haar vriend. Maar echt weten doen we dan nog niet.
Je snapt hem nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon correct hoor..
http://nl.wiktionary.org/wiki/wijs. Hij is niet een van de wijste, maar de meest wijze.
Ik bewaar het altijd in een potje, kost ongeveer 10 euro per 50 mg. Geïnteresseerd?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En in dat geval heeft Fax -dus- gewoon groen lichtquote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook, daarom dus ook 'dat is het pas als ze ook wat voor jou voelt'.
![]()
![]()
Dat was een slechte grap waar je te happig op reageerde. Zonde om daar niet verder op in te gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou het prima vinden? Serieus? Dan ben je inderdaad enorm veranderd. Ik weet nog wel dat je me een paar maandjes terug nog slet noemde omdat ik met 50 mannen heb gezoend in m'n leven
.
![]()
![]()
Ik weet het niet. Vertel me eerst meer, leeftijd, bewaarcondities, the works.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bewaar het altijd in een potje, kost ongeveer 10 euro per 50 mg. Geïnteresseerd?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh ja, nu is het opeens een grapquote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was een slechte grap waar je te happig op reageerde. Zonde om daar niet verder op in te gaan.
Dat had hij altijd al. Dus waarom je daarmee komt weet ik niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En in dat geval heeft Fax -dus- gewoon groen licht“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lees: een slechte versierpoging?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Maar effe serieus Fax, weet je ondertussen al wat meer?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was een slechte grap waar je te happig op reageerde. Zonde om daar niet verder op in te gaan
Mag ook per DM trouwens![]()
Dat zou kunnen. Dat het een slechte was, en daarom dus mislukt, is evident.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: een slechte versierpoging?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vul het regelmatig bij, maar ik scheid het niet op leeftijd of eten van de dag van gisteren---ik discrimineer niet. Het is dus een soort melange waar ik soms nog wat vers spul bij doe in een injectiespuit om het zo in mooie ronde vormpjes te krijgen. Ik bewaar het dan in een potje van BK7 op 16,2 graden Celsius rond 55 % relatieve luchtvochtigheid.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vertel me eerst meer, leeftijd, bewaarcondities, the works.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hmmm... Vooral het gebruik van het woord melange wekt mijn interesse.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vul het regelmatig bij, maar ik scheid het niet op leeftijd of eten van de dag van gisteren---ik discrimineer niet. Het is dus een soort melange waar ik soms nog wat vers spul bij doe in een injectiespuit om het zo in mooie ronde vormpjes te krijgen. Ik bewaar het dan in een potje van BK7 op 16,2 graden Celsius rond 55 % relatieve luchtvochtigheid.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Op aanvraag kan ik wel kruiden toevoegen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Vooral het gebruik van het woord melange wekt mijn interesse.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik werd er ook wel een beetje nat van.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Vooral het gebruik van het woord melange wekt mijn interesse.![]()
Die versiert ze gewoonquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe kom je aan al die mannen dan Samzz? Jij vuige donder.![]()
![]()
Al die mannen, whutquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe kom je aan al die mannen dan Samzz? Jij vuige donder.? Ik heb er maar één, hoor
.
Achter je oogbol zeker.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik werd er ook wel een beetje nat van.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat denk je maar, je houdt ze gewoon af.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al die mannen, whut? Ik heb er maar één, hoor
.
Rustig aan.![]()
1 tegelijk, maar een hele lange rij zeker?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al die mannen, whut? Ik heb er maar één, hoor
.
![]()
![]()
Ja, er staat in de garage een gros te wachtenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat denk je maar, je houdt ze gewoon af..
Neinquote:Op donderdag 20 december 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 tegelijk, maar een hele lange rij zeker?. Als dat zo was was ik niet dik een jaar single geweest, he
.
Je hoeft mij niks uit te leggen over friendzone hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach komop zeg, je had maar tegen faxie hoeven zeggen of die even langskwam en hij deed het.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er staat in de garage een gros te wachten.
[..]
Nein. Als dat zo was was ik niet dik een jaar single geweest, he
.
Rustig aan.![]()
Tussen iets kunnen en iets willen zit een enorm verschil, lieve KT.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach komop zeg, je had maar tegen faxie hoeven zeggen of die even langskwam en hij deed het.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daarom maak ik die opmerking ook he, schattepetat.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
Tussen iets kunnen en iets willen zit een enorm verschil, lieve KT.
Je bent een jaar single door je eigen eisen en doen en laten, niet door gebrek aan aanbod.Rustig aan.![]()
Vast wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat in mij op kwam
Is het uberhaupt mogelijk om bij een net vrijgezelle vrouw niet in de rebound of friendzone te zitten volgens jullie?![]()
Die vraag kan je zelf ook wel beantwoorden, uiteraard kan dat, alles kan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel.
Is het uberhaupt mogelijk om bij een net vrijgezelle vrouw niet in de rebound of friendzone te zitten volgens jullie?Rustig aan.![]()
Dat ligt eraan voor welke reden ze net vrijgezel is natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel.
Is het uberhaupt mogelijk om bij een net vrijgezelle vrouw niet in de rebound of friendzone te zitten volgens jullie?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind 1 persoon nu niet een overvloed aan aanbod. Maar goed, als jij het zo wilt spelen, prima. Ik had geen behoefte aan een random iemandquote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom maak ik die opmerking ook he, schattepetat.
Je bent een jaar single door je eigen eisen en doen en laten, niet door gebrek aan aanbod..
Nee dat is onmogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zou in principe zelfs kunnen dat ze al wat voor Fax is gaan voelen nog voordat het uit ging met haar vriend. Maar echt weten doen we dan nog niet![]()
![]()
Moeilijk. Heel moeilijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel.
Is het uberhaupt mogelijk om bij een net vrijgezelle vrouw niet in de rebound of friendzone te zitten volgens jullie?What you forget, you are gonna repeat.
Ja is het al zover naar z'n bol gestegen?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hem niet. Hij is niet een van de wijste, maar de meest wijze.
![]()
Dan niet he, sletquote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het opeens een grap.
![]()
![]()
Nee nog niet gesprokenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar effe serieus Fax, weet je ondertussen al wat meer?
Mag ook per DM trouwens![]()
Ik heb ook geen behoefte aan random persoon.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 1 persoon nu niet een overvloed aan aanbod. Maar goed, als jij het zo wilt spelen, prima. Ik had geen behoefte aan een random iemand.
Wat ik je wel kan vertellen is dat ieder persoon random is en blijft tenzij je iemand vaker spreekt.
En ik spreek geen vrouwen vaker dan 1 avond als ik uitga, misschien wel op de studie oid, dus ik vind het eigenlijk al heel knap dat jij serieus personen tegenkomt die je gaat daten terwijl je dat persoon al een beetje kent.Rustig aan.![]()
Dat is wel mogelijk, hoor. Heel groot is die kans volgens mij niet, maar hé, dat weet je pas als je erachteraan gaatquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel.
Is het uberhaupt mogelijk om bij een net vrijgezelle vrouw niet in de rebound of friendzone te zitten volgens jullie?.
Oeps, ik zie nu pas dat die laatste zin heel anders kan overkomen dan ie bedoeld is. Ik bedoelde natuurlijk een hele lange rij exenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein. Als dat zo was was ik niet dik een jaar single geweest, he
.
![]()
![]()
Soms kom je iemand tegen die je daadwerkelijk interessant vindtquote:Op donderdag 20 december 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte aan random persoon.
Wat ik je wel kan vertellen is dat ieder persoon random is en blijft tenzij je iemand vaker spreekt.
En ik spreek geen vrouwen vaker dan 1 avond als ik uitga, misschien wel op de studie oid, dus ik vind het eigenlijk al heel knap dat jij serieus personen tegenkomt die je gaat daten terwijl je dat persoon al een beetje kent.. Het is niet bepaald zo dat mensen met een relatie ik weet niet hoeveel mensen in de rij hebben staan die wachten om af te tikken, hoor
.
Als je vier exen een lange rij wilt noemen...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oeps, ik zie nu pas dat die laatste zin heel anders kan overkomen dan ie bedoeld is. Ik bedoelde natuurlijk een hele lange rij exen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms kom je iemand tegen die je daadwerkelijk interessant vindt. Het is niet bepaald zo dat mensen met een relatie ik weet niet hoeveel mensen in de rij hebben staan die wachten om af te tikken, hoor
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hallo.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik kan ook een meisje interessant vinden in 1 avond, op heel veel is het niet gebaseerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms kom je iemand tegen die je daadwerkelijk interessant vindt. Het is niet bepaald zo dat mensen met een relatie ik weet niet hoeveel mensen in de rij hebben staan die wachten om af te tikken, hoor
.
Rustig aan.![]()
Lang is ook relatief?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je vier exen een lange rij wilt noemen...![]()
![]()
![]()
Lastig he, omgaan met grapjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja is het al zover naar z'n bol gestegen?![]()
Is dit een dreigement of een waarschuwing bij zeepjes?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet dat ik achter je sta, he?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
KOFFIE! Ik ben je net aan het zetten.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij zeepjes?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dit een dreigement of een waarschuwing bij zeepjes?![]()
![]()
Nou lekker dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeilijk. Heel moeilijk.![]()
1 die af en toe even "checked" of ze ehm, zichzelf al nuttig kan komen maken....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik word er warm vanquote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
KOFFIE! Ik ben je net aan het zetten.![]()
![]()
![]()
Ey Fera
Je was er eentje vegeten, jij ninjaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je vier exen een lange rij wilt noemen...![]()
![]()
Krijg je met zulke grote aantallen he?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je was er eentje vegeten, jij ninja![]()
![]()
Ja, die tel ik liever niet mee omdat dat gewoon een zware kutrelatie was waaraan ik een heel negatief zelfbeeld aan over heb gehouden. Maar hij is feitelijk wel een ex.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je was er eentje vegeten, jij ninja“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Idd merken het vanzelf wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, we merken het vanzelf wel
Je weet dat ik achter je sta, he?![]()
Bloedheet inderdaad.quote:
Hey Vin!quote:Fiets!quote:
Is dat waarom je zo vaak zo sjaggie bent?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die tel ik liever niet mee omdat dat gewoon een zware kutrelatie was waaraan ik een heel negatief zelfbeeld aan over heb gehouden. Maar hij is feitelijk wel een ex.![]()
Hey Fax.quote:
RELEASE THE KRAKENquote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat waarom je zo vaak zo sjaggie bent?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ben eigenlijk maar heel weinig chagrijnig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat waarom je zo vaak zo sjaggie bent?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Merk er weinig van op fok. Of is fok voor jou ook een uitlaatklep zoals dat voor Benzin ook is?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk maar heel weinig chagrijnig.![]()
Nee, jij werkt gewoon op m'n zenuwen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Merk er weinig van op fok. Of is fok voor jou ook een uitlaatklep zoals dat voor Benzin ook is?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
"gecockblocked" kent u dat lieve mensen, "gecockblocked ". Dat u met uw hele wezen bent geblokkeerd door slechts een aanhangsel.... (met de stem van Ds Gremdaad...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Altijd grappig diequote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik je ooit gecockblocked ofzo?.
en die
in 1 post. Maakt het zo dubbel
![]()
Samzz is niet vaker chagrijnig dan enig ander. Ze gaat wel graag de discussie aan, maar dat vind ik weer wat anders.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Merk er weinig van op fok. Of is fok voor jou ook een uitlaatklep zoals dat voor Benzin ook is?
Grappig, ik wist niet dat je die had.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij werkt gewoon op m'n zenuwen.
Je komt altijd zo koelbloedig over namelijk, lacht bijna nooit om grapjes enz.![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik je ooit gecockblocked ofzo?.
![]()
Ik heb vandaag trouwens een hele mooie gelegd, zo in een rondje, alleen de tip erboven was nog wat lafjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zag ik altijd als ik moet poepen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoe is het ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Bloedheet inderdaad.
[..]
Hey Vin!
[..]
Fiets!![]()
Zijn mensen op fok dan zo vaak zo sjaggie? Anders doen ze blijkbaar wel erg hun best zo over te komen...althans, een deel van de fokkersquote:Op donderdag 20 december 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Samzz is niet vaker chagrijnig dan enig ander. Ze gaat wel graag de discussie aan, maar dat vind ik weer wat anders.
Jou vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zovaak sjaggie overkomen.![]()
Zonde. Probeerde je een Q te leggen?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag trouwens een hele mooie gelegd, zo in een rondje, alleen de tip erboven was nog wat lafjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kom ik eigenlijk vaak sjaggie over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of schat jij de stemming van anderen verkeerd in en ligt het niet aan de rest van de wereld?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn mensen op fok dan zo vaak zo sjaggie? Anders doen ze blijkbaar wel erg hun best zo over te komen...althans, een deel van de fokkers
Jou vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zovaak sjaggie overkomen.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Als je 't zelf ook doetquote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, haal die dildo met spijkers uit je kont dan en lighten up.![]()
![]()
Nee, gewoon zo'n standaarddrol mét tip. Maar de basis lag goed. Die is al lastig zat.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde. Probeerde je een Q te leggen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind Samzz ook niet vaak chagrijnig. Ze kan heel fel zijn binnen discussies, maar daar hoef je niet chagrijnig voor te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn mensen op fok dan zo vaak zo sjaggie? Anders doen ze blijkbaar wel erg hun best zo over te komen...althans, een deel van de fokkers
Jou vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zovaak sjaggie overkomen.
Zelf ben ik inderdaad haast nooit chagrijnig en wanneer ik dat wel ben, post ik bijna niet.
Ik lach vaak genoeg om grapjesquote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik wist niet dat je die had.
Je komt altijd zo koelbloedig over namelijk, lacht bijna nooit om grapjes enz.. Misschien heb jij dat niet door? Of doelde je op je eigen grappen? Want die vind ik meestal gewoon niet grappig.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kom ik eigenlijk vaak sjaggie over?Nee. Ik vind van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik kan best wel lezen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of schat jij de stemming van anderen verkeerd in en ligt het niet aan de rest van de wereld?![]()
Je doet net ff te hard je best ben ik ook wel van mening.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lach vaak genoeg om grapjes. Misschien heb jij dat niet door? Of doelde je op je eigen grappen? Want die vind ik meestal gewoon niet grappig.
Rustig aan.![]()
Nee, ik doelde op grapjes die gewoon op fok te lezen zijn. In het algemeen dus. Niet alleen mijn eigen grapjes. Dat jij mij niet mag, wist ik al langer (ook al ontkende je dat eerder nogquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lach vaak genoeg om grapjes. Misschien heb jij dat niet door? Of doelde je op je eigen grappen? Want die vind ik meestal gewoon niet grappig.
)
![]()
Gut gaan we weer hoor; moeten we om de dag een uurtje "andere mensen bashen" hier ofzo?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lijkt erop.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef fietsie het volgende:
Gut gaan we weer hoor; moeten we om de dag een uurtje "andere mensen bashen" hier ofzo?![]()
Gut gut. De moraalridder...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef fietsie het volgende:
Gut gaan we weer hoor; moeten we om de dag een uurtje "andere mensen bashen" hier ofzo?![]()
Dan doe je het toch lekker niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voel me niet op mijn gemak als ik die dildo uit je anus moet halen. Sorry.![]()
![]()
Joh ga waterstarenquote:
Anders doe je mee?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef fietsie het volgende:
![]()
Wist niet dat je gevoel hadquote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voel me niet op mijn gemak als ik die dildo uit je anus moet halen. Sorry.![]()
Ik snap je niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet net ff te hard je best ben ik ook wel van mening.Ik lach regelmatig om de grappen die ik grappig vind, hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op grapjes die gewoon op fok te lezen zijn. In het algemeen dus. Niet alleen mijn eigen grapjes. Dat jij mij niet mag, wist ik al langer (ook al ontkende je dat eerder nog)
.
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef fietsie het volgende:
Gut gaan we weer hoor; moeten we om de dag een uurtje "andere mensen bashen" hier ofzo?
Weet je wie echt stom is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ok, ik zal er eens op gaan lettenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lach regelmatig om de grappen die ik grappig vind, hoor.
Vind ik wel grappig![]()
![]()
Als jullie Krea zo vervelend vinden, reageer dan gewoon niet. Daar voedt hij zich mee.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Weet je wie echt stom is?Wie kan jou nu haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Weet je wie echt stom is?AhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moet doen wat je niet laten kan. Houd dan ook even een lijstje bij van alle grappen die gemaakt zijn in de topics die ik volg en of ik er wel of niet om lachte. Maak ook even het onderscheid tussen lachen aangeven op FOK! of alleen hardop lachen en er verder niks mee doen. Goed?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ik zal er eens op gaan letten
Vind ik wel grappig“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik moet nu denken aan een bepaalde paintquote:.
Ah, ik snap hem! Hij is....*tromgeroffel* onze topictroll!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
Als jullie Krea zo vervelend vinden, reageer dan gewoon niet. Daar voedt hij zich mee.![]()
![]()
Wie is julliequote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
Als jullie Krea zo vervelend vinden, reageer dan gewoon niet. Daar voedt hij zich mee.?
Staat die er eignelijk nog?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een bepaalde paint.
Nee dus.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nou ja, Fax en fiets tot nu toe.quote:
Dat lijkt mij geen goed plan, is me teveel moeite voor zoiets kleinsquote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan. Houd dan ook even een lijstje bij van alle grappen die gemaakt zijn in de topics die ik volg en of ik er wel of niet om lachte. Maak ook even het onderscheid tussen lachen aangeven op FOK! of alleen hardop lachen en er verder niks mee doen. Goed?![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat die er eignelijk nog? *gaat loeren. Hab ihn verloren
.
Verder heb je wel gelijkquote:. Ik denk dat ze het stiekem gewoon leuk vinden
.
Welke vrouw wil dat nu niet... Een man die, wanneer hij aan haar denkt, een gepaint paard met amazone zietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is wel het eerste dat ik voor me zie als ik aan jou denk..
Ik rol haast van mijn stoelquote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk. Ik denk dat ze het stiekem gewoon leuk vinden
.
![]()
Kan ook van de cognac, de hoogstaande kachel en alle aandacht van de moeders op het schoolplein komenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn ex. Al stuurde ze laatst wel een lief briefje. Ik denk dat ze me niet meer haat.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Damn die operamevrouw op Ned1 is leuk
Je kent me toch een beetje blijkbaarquote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk. Ik denk dat ze het stiekem gewoon leuk vinden
.
![]()
Het is vast de cognac.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik rol haast van mijn stoel![]()
Kan ook van de cognac, de hoogstaande kachel en alle aandacht van de moeders op het schoolplein komen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet het niet Samzz. Ik denk dat over 50 jaar "paint" kunnen hanteren wordt gezien als een zeer oud en moeilijk te meesteren ambacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke vrouw wil dat nu niet... Een man die, wanneer hij aan haar denkt, een gepaint paard met amazone ziet.
Is er toch nog 'iets' in de toekomst waar ik goed in ben.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het niet Samzz. Ik denk dat over 50 jaar "paint" kunnen hanteren wordt gezien als een zeer oud en moeilijk te meesteren ambacht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niets? Zei ik dat?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Stuur je nou nog iets terug?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex. Al stuurde ze laatst wel een lief briefje. Ik denk dat ze me niet meer haat.![]()
Ik zat er laatst over te denken als ik nu kom te overlijden, hoe zouden mensen me dan herinneren.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er toch nog 'iets' in de toekomst waar ik goed in ben.
Wat is dat bij jou?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Bier en treinen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat er laatst over te denken als ik nu kom te overlijden, hoe zouden mensen me dan herinneren.
Wat is dat bij jou?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik snap het niet meer.quote:
Ik bedoelde eigenlijk meer hoe jij denkt dat anderen naar je zullen kijken dan. Maar dit vind ik ook lief!quote:
Hoe anderen naar mij kijken?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer hoe jij denkt dat anderen naar je zullen kijken dan. Maar dit vind ik ook lief!
Pennymeisje, waarschijnlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vrit jij zoveel van die wafels dan? /weer wat geleerdquote:Op donderdag 20 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe anderen naar mij kijken?
Pennymeisje, waarschijnlijk.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee toch? Van dat soort meisjes moest ik vroeger kotsen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe anderen naar mij kijken?
Pennymeisje, waarschijnlijk.
Ik hoorde iemand satan roepen, dus ik was ff weg. Sorry.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
Als jullie Krea zo vervelend vinden, reageer dan gewoon niet. Daar voedt hij zich mee.![]()
Maakt niet uit, je werd niet gemist.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand satan roepen, dus ik was ff weg. Sorry.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als 1 van de meest bijzondere personen die ik kenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat er laatst over te denken als ik nu kom te overlijden, hoe zouden mensen me dan herinneren.
Wat is dat bij jou?![]()
Nee, totaal niet. Ik doel op het blad de Pennyquote:Op donderdag 20 december 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrit jij zoveel van die wafels dan? /weer wat geleerd.
Nee, zo ben ik totaal nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee toch? Van dat soort meisjes moest ik vroeger kotsen.. Paardenmeisje, waarschijnlijk.
Ik voel hier een generatiekloof, zonder je van oudheid te willen betichten.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik doel op het blad de Penny.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Is niks generatiekloof aan. Penny is een stripblad voor jonge meisjes die paarden leuk vindenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voel hier een generatiekloof, zonder je van oudheid te willen betichten.. Dat type lijk je me niet, dus ken je het waarschijnlijk niet.
Ik weet het. Foknerds vinden concurrentie op een forum niet fijn, hoe kansloos ze ook zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je werd niet gemist.![]()
Is er trouwens al geld ingezameld om tijn op een prosti te trakteren voordat de wereld vergaat?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Huhu, "bijzonder".quote:Op donderdag 20 december 2012 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als 1 van de meest bijzondere personen die ik ken
You're specialquote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Huhu, "bijzonder". [ afbeelding ]![]()
Oké, als jij het zegt.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Foknerds vinden concurrentie op een forum niet fijn, hoe kansloos ze ook zijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Volgens mij voelt Krea zich een beetje gekwetst door die laatste opmerkingquote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het. Foknerds vinden concurrentie op een forum niet fijn, hoe kansloos ze ook zijn.![]()
![]()
VON DRACHENSCHWANZ'S SOL DE MINA'S IRA.
Leuke naam. Ik ben niet de enige die bij Drachenschwanz aan drakenpenis denkt, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb geen ziel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij voelt Krea zich een beetje gekwetst door die laatste opmerking![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
Leuke naam. Ik ben niet de enige die bij Drachenschwanz aan drakenpenis denkt, toch?
NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zelfs ik. Kun je nagaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, je bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Samzz had gelijk. Jij bent *niet* grappig.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En gras is groen. Verder niks relevants te melden?![]()
Ik heb immers ook gelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan moet het wel zo zijn, aldus faxie.![]()
Was ook niet als grapje bedoeld, maar dat is je geloof ik ontgaanquote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samzz had gelijk. Jij bent *niet* grappig.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: