SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Moet je een hoertje opzoeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil nog een keer seks voor ik sterf![]()
Daar sta ik 300% achter, x oneindig.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom moeten we ookmstoppen met geld sturen. B.)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben fan van alle seizoenen. Elk seizoen heeft zijn voor en nadelen
Maar, lente is toch wel mijn absolute favoriet
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Precies. Alsof we niet al zat problemen hebben hierzoquote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar sta ik 300% achter, x oneindig.![]()
Zomer!!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lente is toch wel mijn absolute favoriet![]()
![]()
Ik wil wel gratisquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dan komen de korte rokjes weer uit de kastenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lente is toch wel mijn absolute favoriet![]()
![]()
Als.je naar de donaties kijkt blijkbaar nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Alsof we niet al zat problemen hebben hierzoDit account is niet meer in gebruik.![]()
Lentequote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lente is toch wel mijn absolute favorietHet mooiste seizoen om motor te rijden
![]()
![]()
Alleen als het niet warmer dan 25 graden wordt..quote:
Ja, beetje raar dat. Misschien dat exotische problemen gewoon wat meer sexy zijn of zo. Ik zou het niet weten...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als.je naar de donaties kijkt blijkbaar niet![]()
Dus ik moet sterven als maagd van jouquote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We willen allemaal wel eens ietsde wereld vergaat en jij gunt mij niet eens 2 seconden een pleziertje
14 SHADES OF GREY
Warmer dan 25 graden, dan begint het pas!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als het niet warmer dan 25 graden wordt..![]()
![]()
Geweten afkopen kost geldquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als.je naar de donaties kijkt blijkbaar niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als de wereld vergaat maakt het toch ook niet uit dat je moet betalen voor seks? Je hebt toch niets meer aan het geld.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet sterven als maagd van joude wereld vergaat en jij gunt mij niet eens 2 seconden een pleziertje
Jammer voor iedereen danquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grotere kans dat de aarde vergaat....
14 SHADES OF GREY
2 sec? Dat kan ik die vrouw dan toch niet aan doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet sterven als maagd van joude wereld vergaat en jij gunt mij niet eens 2 seconden een pleziertje
Die is meer tijd kwijt aan het uitkleden.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 sec? Dat kan ik die vrouw dan toch niet aan doen?
![]()
Ik moet niet vaak lachen om jou, maar nuquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grotere kans dat de aarde vergaat....![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kan zij het dan wel combineren met een douche en schone kleding?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Waar blijft de natuurlijke selectie wanneer je haar nodig hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. En groepsdruk. En een gebrek aan inzicht..
Ik doe dat al ruim 2 jaar, maar dan niet geldelijk, maar met arbeidquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al jaren geen goede doelen steun.
Dat vraag ik mij nou ook af.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar blijft de natuurlijke selectie wanneer je haar nodig hebt.
Laatste keer dat ik een goed doel steunde was toen ik nog tiener was lolquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al jaren geen goede doelen steun![]()
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kan zij het dan wel combineren met een douche en schone kleding?
Nog vrijwilligsters hier?![]()
Hey ik ben nog maagd weet jequote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is meer tijd kwijt aan het uitkleden.het kan natuurlijk ook zijn dat ik helemaal geen erectie krijg
14 SHADES OF GREY
Beter ook op die manier.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat al ruim 2 jaar, maar dan niet geldelijk, maar met arbeid.
![]()
Jupquote:. Ik zou willen dat ik de staatsloterij won, dan kan ik eindelijk ons asiel een flink bedrag geven zodat ze nooit meer moeten smeken om geld bij de
gemeente
Enschede
.
En een Aston Martin voor mij. Beste doel ooit. Eerste levensbehoefte.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik zou willen dat ik de staatsloterij won, dan kan ik eindelijk ons asiel een flink bedrag geven zodat ze nooit meer moeten smeken om geld bij de
gemeente
Enschede
.
![]()
Ik zat te denken aan een wereldreis, als eerstequote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een Aston Martin voor mij. Beste doel ooit. Eerste levensbehoefte.. Maar je hoeft niet mee, hoor.
Ik wil welquote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een wereldreis, als eerste. Maar je hoeft niet mee, hoor.
![]()
![]()
Jij wil alles wel, zolang er een vrouw in het spel is.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet zomaar elke vrouw hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil alles wel, zolang er een vrouw in het spel is.![]()
![]()
En die eerste 2 seconden valt er ook haast niks te voelen man...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is meer tijd kwijt aan het uitkleden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee die krijg je nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij met Samzz wilt, geef me dan haar nummer (je weet wel wie ik bedoel lol)![]()
Mine!![]()
![]()
Faxie is al iemand aan het hosselen?!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij met Samzz wilt, geef me dan haar nummer (je weet wel wie ik bedoel lol)![]()
![]()
Krijg toch de neiging het nog een keer te vragen zo,quote:
Wil je een drankje met me doen lieve Samzz?Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faxie is al iemand aan het hosselen?!Geen idee nog eigenlijk....quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, liefje op het oog?![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg toch de neiging het nog een keer te vragen zo,
Wil je een drankje met me doen lieve Samzz?
En stop met vragen, je weet dat ik een vriend heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doet ze toch nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg toch de neiging het nog een keer te vragen zo,
Wil je een drankje met me doen lieve Samzz?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Nee.
En stop met vragen, je weet dat ik een vriend heb.quote:![]()
Rustig aan.![]()
Zou het overkomen?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
En stop met vragen, je weet dat ik een vriend heb.![]()
Hmz ik hoor hier dat het zonder seks de wereldondergang tegemoet gaan wordt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aangezien dit de *telt* 3 miljardste keer is dat hij het vraagt, denk ik van niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sommigen horen slechts "Later lieverd, later" bij deze woordenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier ook. Ik heb leren buikspreken.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef fietsie het volgende:
Hmz ik hoor hier dat het zonder seks de wereldondergang tegemoet gaan wordt...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom hebben de makers van Family Guy bedacht dat een show met Cleveland in de hoofdrol een goed idee is?
Ik vind het best een leuke serie.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben de makers van Family Guy bedacht dat een show met Cleveland in de hoofdrol een goed idee is?
![]()
Vraag het ze.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
![]()
quote:Meid waar ik mee ging kiten sinds dit jaar, gewoon als vrienden, bleek ook al 3 jaar een vriend te hebben (waar ik al wel van uitging toen ik de eerste keer afsprak) maar toch kon ik het wel heel goed met d'r vinden. En ze is sinds kort vrijgezel dus...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ze van jou is![]()
Ja, dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
I don't know how to play 'kick the can'.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Of niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, over een week of wat vraag ik het nog wel een keertje.![]()
Die waar je mee naar de bios ging?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Meid waar ik mee ging kiten sinds dit jaar, gewoon als vrienden, bleek ook al 3 jaar een vriend te hebben (waar ik al wel van uitging toen ik de eerste keer afsprak) maar toch kon ik het wel heel goed met d'r vinden. En ze is sinds kort vrijgezel dus...What you forget, you are gonna repeat.
Die jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die waar je mee naar de bios ging?![]()
![]()
Ik niet. Ik kijk het wel, daar niet van. Maar leuk vind ik het niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke serie.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Reboundguy zijn is nooit een succes.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Meid waar ik mee ging kiten sinds dit jaar, gewoon als vrienden, bleek ook al 3 jaar een vriend te hebben (waar ik al wel van uitging toen ik de eerste keer afsprak) maar toch kon ik het wel heel goed met d'r vinden. En ze is sinds kort vrijgezel dus...![]()
Ligt er aan wat je doel is hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reboundguy zijn is nooit een succes.![]()
![]()
Faxie kennende, is dat geen rebound-sex.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doel is he“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ken je Faxie zo goed dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie kennende, is dat geen rebound-sex.![]()
![]()
En wie zegt dat daar sprake van is? Ze is allang over d'r ex heen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reboundguy zijn is nooit een succes.![]()
Goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Of hij moet zijn principes intussen ingewisseld hebben, dat kan ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ken je Faxie zo goed dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoelang is het uit? En weet je dat zeker?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wie zegt dat daar sprake van is? Ze is allang over d'r ex heen hoor.What you forget, you are gonna repeat.
Nou toevallig zit ik nu met wat gevoelens die de kop op steken ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie kennende, is dat geen rebound-sex.![]()
Lange relatoe, net uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wie zegt dat daar sprake van is? Ze is allang over d'r ex heen hoor.
Ik.![]()
Maar het gaat je bij haar dus niet alleen om de seks, dat is wat ik wil zeggen. Want voor random seks heb je geen gevoelens nodig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou toevallig zit ik nu met wat gevoelens die de kop op steken ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De principes zijn toevallig ook veranderd de afgelopen tijd ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Of hij moet zijn principes intussen ingewisseld hebben, dat kan ook.![]()
Oh, dus je voelt je nu niet meer te goed voor random sex?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De principes zijn toevallig ook veranderd de afgelopen tijd ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Of hij moet zijn principes intussen ingewisseld hebben, dat kan ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De principes zijn toevallig ook veranderd de afgelopen tijd ja.![]()
Iets meer dan een week. Maar ze zat er al een tijd mee, en het was al zo goed als over. Ze is wel een rationeel en nuchter type overigens, niet zo'n emoqueen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelang is het uit? En weet je dat zeker?
Verder weet ik ook niet veel, want ik heb me d'r verder niet mee bemoeid.![]()
Zo'n lange zin is dan ook niet echt een ninja-edit te noemen, hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wist het blijkbaar niet. Ik zag je niet-echt ninja edit wel. Dat was het doel ook niet, gewoon een toevoeging.
Dat kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het gaat je bij haar dus niet alleen om de seks, dat is wat ik wil zeggen. Want voor random seks heb je geen gevoelens nodig.![]()
Dan nog, komop man. Het is net een week uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets meer dan een week. Maar ze zat er al een tijd mee, en het was al zo goed als over. Ze is wel een rationeel en nuchter type overigens, niet zo'n emoqueen.
Verder weet ik ook niet veel, want ik heb me d'r verder niet mee bemoeid.
Mijn relatie was ook een half jaar lang al kapot, over en uit, voor er daadwerkelijk een punt achter werd gezet, na 5 maanden was ik pas toe aan wat nieuws. Gaat vast wat sneller bij haar, maar na een week kán gewoon niet. Dat geloof ik niet.What you forget, you are gonna repeat.
Dus rebound-sex is niks voor jou. Hehe, was dat nou zo moeilijk om even toe te geven?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heeft weinig te maken met 'te goed voelen'quote:Op donderdag 20 december 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus je voelt je nu niet meer te goed voor random sex?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: