Weekend ervoor moeten we voor de competitie ook al uit naar Vitesse.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weekend ervoor moeten we voor de competitie ook al uit naar Vitesse.
quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 24 december 2012 09:57 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of ik mij zometeen kan motiveren om naar buiten te gaan..
Boodschappen... Ach, red het ook wel tot na de kerstdagenquote:Op maandag 24 december 2012 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Maar het is wel droog vandaag.quote:Op maandag 24 december 2012 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boodschappen... Ach, red het ook wel tot na de kerstdagen
Je woont verkeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik dacht in de pauze snel even naar de Jumbo te gaan... man man man.quote:Op maandag 24 december 2012 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boodschappen... Ach, red het ook wel tot na de kerstdagen
Daarnaast ben je ook niet de enige die nog snel even boodschappen wil doen...quote:Op maandag 24 december 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dacht in de pauze snel even naar de Jumbo te gaan... man man man.
Precies.quote:Op maandag 24 december 2012 12:44 schreef Bravebart het volgende:
Ja precies, in Zeeland is het immer mooi weer!
FAIL!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 december 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dacht in de pauze snel even naar de Jumbo te gaan... man man man.
Niet hopen! Op Ameland, daar welquote:
1 | Lang verhaal kort: |
Tja, het stagebedrijf heeft me een opdracht gegeven waarbij het enige is wat ik op lokatie moet doen het aanleggen van een Narrowcasting en nieuw netwerk.quote:Op maandag 24 december 2012 22:26 schreef PieterBas het volgende:
rbeeld wel in goed overleg kan voorstellen, is om een vaste wekelijkse dag altijd op locatie te zijn in plaats thuis. Hierdoor is het kortsluiten en het bespreken van de voortgang voor je begeleider ook makkelijker. Diegene weet dat je altijd op bijvoorbeeld dinsdag aanwezig bent.. en stel dan ook voor om altijd in de ochtend (rond 10u) of in de middag (14u) even te gaan zitten.
Dit is voor het bedrijf ook makkelijker te plannen. Niks is zo makkelijk om een afspraak in Outlook aan te maken met een terugkeerpatroon. Dan staat de afspraak altijd vast
Misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar een stage is om werkervaring te doen bij een bedrijf. Als het stagebedrijf jou de vrijheid 95% van de tijd thuis
Jij bent er vroeg bijquote:
Insgelijks!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Prettige kerstdagen allemaal.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Lithia het volgende:
Kerstman zat in een trollbui en gaf mij een eipod.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Lithia het volgende:
Kerstman zat in een trollbui en gaf mij een eipod.
Heb je als eindcijfer een 9?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:54 schreef PieterBas het volgende:
Om een oud en nieuw traditie hoog te houden.. een staatslot gekocht.. en uiteraard weer niks winnen
Nee, ik ging voor het cijfer 8..quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je als eindcijfer een 9?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, ik ging voor het cijfer 8..
Dan zeg ik gelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Stond in de krant dat de 9 het meeste opleverd en de 2 het minst per lot.
2 weken naar tenerife geweestquote:
nat....quote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Californium het volgende:
Heer-lijk!
2 weken zon! tussen 20 en 28(!) graden gehad! geen drupje regen maar bovenal geen stress, geen haast, geen stageeff lekker uitgerust!
Hoe waren de kerstdagen hier?
Heeeel nat.quote:
welkom in Nederland.quote:Op zondag 30 december 2012 21:56 schreef Californium het volgende:
!
We kwamen vannacht aan in Nederland binnen en kregen bijna gelijk een bui over ons heen
Nice! Met de breiclub?quote:
Was wel veel of bejaard of engelse tokkiequote:
Oh hehequote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Was wel veel of bejaard of engelse tokkiemaar die mensen hebben wij zoveel mogelijk vermeden!
Met de bfquote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh heheMaar met wie was je, de bf?
Tofquote:
Neuh! Moesten vaak vroeg op voor uitstapjes enzoquote:Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofNog beetje extravert gedragen dan?
Mens wat saai Cali, begin je oud te worden?quote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh! Moesten vaak vroeg op voor uitstapjes enzoik was er vooral voor mijn rust! maar natuurijk wel wat drankjes gedaan
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mens wat saai Cali, begin je oud te worden?
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Allemaal een gelukkig ongeluksjaar toegewenst.![]()
Nerd-alert!quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien dat ik vandaag nog wel even mijn werkmail check vanuit huis.
Ik kon het toch niet laten om een paar mailtjes af te handelen.quote:
workaholic-alertquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Bravebart het volgende:
Dit topic vanaf hier R&P / Meisje ontmoet (deel III)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |