abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120601889
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus een vrouw met een hoofddoekje mijd jij? Want laten we eerlijk zijn, als je de deur opendoet struikel je helemaal niet over de vrouwen in zoals jij zegt 'wandelende tenten' .
Absoluut. Ik wil niets te maken hebben met achterlijke mongolen die denken dat ze van een onzichtbare god een doek om de keratineuitgroei op hun hoofd moeten doen zodat de mannelijke zoogdiervariant die keratineuitgroei niet kan zien :') :') :')

Zo mijd ik ook mongolen die in Jomanda, Niburu usw geloven.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120601920
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
je helemaal niet over de vrouwen in zoals jij zegt 'wandelende tenten' .

Absoluut. Ik wil niets te maken hebben met achterlijke
Jij hebt überhaupt geen gristenen in je familie/kennissenkring?
pi_120601932
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Absoluut. Ik wil niets te maken hebben met achterlijke mongolen die denken dat ze van een onzichtbare god een doek om de keratineuitgroei op hun hoofd moeten doen zodat de mannelijke zoogdiervariant die keratineuitgroei niet kan zien :') :') :')

Ah, vandaar dat ik je nooit op BNW zie }:|
pi_120601949
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef Elfletterig het volgende:

Vrijzinnige moslima's lopen niet rond met een hoofddoek. De hoofddoek is en blijft een symbool van onderdrukking en onderwerping aan de religie; hoe je het ook wendt of keert. In individuele gevallen kan het zo zijn dat een vrouw met hoofddoekje toch redelijk vrijzinnig blijkt te zijn, maar dat is niet wat ze uitstraalt en uitzendt naar de buitenwereld. Waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Wat je hierboven noemt is een drogreden (No True Scotsman doet vast wel een belletje rinkelen). Jij vindt dat de hoofddoek een teken van onderdrukking is, dus kan geen enkele vrijzinnige moslima met een hoofddoek op rondlopen. Je snapt dat je ze in jouw geval ook nooit zult zien, omdat je er vanuit gaat dat ze niet bestaan?
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:32:14 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120601968
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar kan ik me echt niet inhouden anders :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_120601970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er is nog steeds discussie of schizofrenie aangeboren is of niet. Jouw stelling zou duiden van niet.
De aanleg is aangeboren.
pi_120601977
quote:

[..]

Je bent duidelijk zelf achterlijk.

En hoe doe je dat als je werkt, en je hebt ineens een collega met een hoofddoekje? Stel je je dan ook zo op als een achterlijke mongool?
pi_120601989
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De gedachte dat een vrouw met hoofddoek conservatief is, is al een vrij beperkte en beperkende gedachte op zich.
8)7
Ja en de gedachte dat iemand met een hakenkruis op zijn jas een neo-nazi is, is al een vrij beperkte en beperkende gedachte op zich!

Man, die doek geeft juist aan dat men de koran gelooft, dat men pedofiel en massamoordenaar mohammed de beste mens vind die ooit geleefd heeft, dat men denkt dat de maan in tweeën is gesplitst en weer aan elkaar is geplakt, dat er onzichtbare geesten je leven zuur proberen te maken, dat een vrouw haar getuigenis de helft waard is van die van een man, dat sex voor het huwelijk verboden is, dat homofiele verboden is etc
En dat noem jij niet conservatief? :D
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120602013
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De aanleg is aangeboren.
Daar is nog steeds discussie over. 'Ze' zijn er nog niet uit.
De aanleg wel ja. Kan getriggerd worden door drugs en alcohol o.a.
pi_120602061
Maar goed, ben weg hier. Gaat weer de verkeerde kant op als er bepaalde users bijkomen.
pi_120602067
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar is nog steeds discussie over. 'Ze' zijn er nog niet uit.
Oké. Laat natuurlijk onverlet dat factoren een rol spelen bij een eventuele 'openbaring' van schizofrenie.
pi_120602069
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar kan ik me echt niet inhouden anders :X.
Kom maar op jonguh :Y)
pi_120602074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Jij hebt überhaupt geen gristenen in je familie/kennissenkring?
Nope. Ja mijn schoonfamilie is zwaar grrrrristelijk (zwarte kousenkerk) maar daar kom ik dan ook nooit. Mijn vrouw is er weggevlucht toen ze een jaar of 15 was vanwege die fijne denkbeelden in die contreien dus die heeft er gelukkig ook geen behoefte aan.
Verder geen gelovigen in mijn eigen familie en kennissen/vriendenkring nee. Zou ook niet zo klikken hoor moet ik zeggen...
pi_120602092
Er wordt ook echt maar enkel gereageerd op elkaars gekat.

Zonde.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120602118
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je bent duidelijk zelf achterlijk.
Nope. Ik geloof niet dat onzichtbare boze geesten achter me staan :')
quote:
En hoe doe je dat als je werkt, en je hebt ineens een collega met een hoofddoekje? Stel je je dan ook zo op als een achterlijke mongool?
Ik heb geen collega's met hoofddoeken, die worden hier absoluut niet aangenomen. Net zoals iemand met een Zeeuwse antenne op dr hoofd niet aangenomen zou worden. Wat denk je dan zeg?
pi_120602130
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
Er wordt ook echt maar enkel gereageerd op elkaars gekat.

Zonde.
Helemaal niet. Ik zie enorm goede uitgebreide posts van Elfletterig.
pi_120602150
quote:
18s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar goed, ben weg hier. Gaat weer de verkeerde kant op als er bepaalde users bijkomen.
Je moest eens weten hoe een vrouw met een hoofddoek ECHT over jou, als niet-hoofddoekdragende blondine, denkt. Het antwoord zou je niet bevallen (serieus).
pi_120602173
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

8)7
Ja en de gedachte dat iemand met een hakenkruis op zijn jas een neo-nazi is, is al een vrij beperkte en beperkende gedachte op zich!
In India zag ik ook regelmatig hakenkruizen voorbij komen maar waren het swastika's. Geen nazi's.

quote:
Man, die doek geeft juist aan dat men de koran gelooft, dat men pedofiel en massamoordenaar mohammed de beste mens vind die ooit geleefd heeft, dat men denkt dat de maan in tweeën is gesplitst en weer aan elkaar is geplakt, dat er onzichtbare geesten je leven zuur proberen te maken, dat een vrouw haar getuigenis de helft waard is van die van een man, dat sex voor het huwelijk verboden is, dat homofiele verboden is etc
En dat noem jij niet conservatief? :D
Jouw uitleg is behoorlijk conservatief, ja. Maar goed, dat verbaast me ook niets, daar ben je immers een stiekeme moslim-extremist voor.
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:38:09 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120602187
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kom maar op jonguh :Y)
neuh, ikga ook niet naar het gekkenhuis om daar mensen uit te lachen B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_120602210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee ik geloof ook niet in Reptillians. En dat is ook zo raar. Iemand die in Reptillians en al die andere onzin gelooft wordt (terecht) belachelijk gemaakt, maar geloof je in 1 van de 'geaccepteerde' religies, wiens verhalen MINSTENS zo debiel zijn, dan moet je er ineens respect voor hebben.

Er is feitelijk GEEN ENKEL verschil tussen een gast die denkt dat hij een aluminium hoedje op moet tegen de theta-stralen van planeet Xeon of een vrouw die denkt dat ze haar haren moet bedekken met een doek vanwege allah.
pi_120602224
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe een vrouw met een hoofddoek ECHT over jou, als niet-hoofddoekdragende blondine, denkt. Het antwoord zou je niet bevallen (serieus).
Ik kom er dagelijks over de vloer, ze zullen wel keihard liegen dat ze me mogen.
Ik dacht trouwens dat je niet geloofde in helderziendheid? Waarom dicht jij jezelf die eigenschap toe?
pi_120602252
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In India zag ik ook regelmatig hakenkruizen voorbij komen maar waren het swastika's. Geen nazi's.

Nee dat is een zonnewiel. Het hakenkruis draait andersom. Faal.
quote:
Jouw uitleg is behoorlijk conservatief, ja. Maar goed, dat verbaast me ook niets, daar ben je immers een stiekeme moslim-extremist voor.
Slechte reply zeg.
pi_120602283
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik kom er dagelijks over de vloer, ze zullen wel keihard liegen dat ze me mogen.
Ik dacht trouwens dat je niet geloofde in helderziendheid? Waarom dicht jij jezelf die eigenschap toe?
Oh ja? Vraag haar eens op de man af wat jouw lot is als iemand die allah's verhaal kent maar het niet gelooft. Gewoon eens doen. Wat de benaming voor je is.
pi_120602321
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh ja? Vraag haar eens op de man af wat jouw lot is als iemand die allah's verhaal kent maar het niet gelooft. Gewoon eens doen. Wat de benaming voor je is.
Oh, dan zal ze ook wel zo over haar dochter denken.

Echt, :') |:( :W
pi_120602342
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, dan zal ze ook wel zo over haar dochter denken.

Echt, :') |:( :W
Vraag het nou gewoon maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')