Ik wil eigenlijk nog wel dit jaar als het even kan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef bellelena het volgende:
Nog aanpassingen e.d. nodig in de OP? Let me know!
En nog maar 2 baby's voor 2012![]()
Ik had met 7 weken ook al best een buikje... ik paste iig met 5 weken mijn eigen broeken al niet meerquote:Op donderdag 20 december 2012 17:19 schreef Logician het volgende:
Dat kan wel hoor, bij sommigen zetten de darmen in het begin behoorlijk op waardoor je wel 3mnd zwanger lijkt.
Hoeft echt geen 2ling te zijn en is ook niet raar of eng
Zo gek is het toch niet dat andere er wel moeite mee hebben.. Dat jij zwanger bent is heel erg leuk voor jou. Maar om hier mee te komen posten vind ik vragen om opmerkingen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef -mandy- het volgende:
Ik zou het leuk vinden en appreciëren om niet veroordeeld te worden omwille van het feit met wie ik samenwoon en een relatie heb. Ik ben zwanger en daar zijn Djeez en ik erg blij mee!
Nou vooruit, je kan d'r nog wel bij dit jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 17:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel dit jaar als het even kan.
ja maar daar kan zij toch niets aan doen? zoland djeez hier niet zelf post, ben ik wel in staat me in te houden. zodra hij hier zijn gezicht laat zien ga ik los.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Dat jè een relatie hebt en samen woont is het niet eens. Gaat erom dat degene met wie je dat doet dingen heeft gezegd en gedaan die ze hier niet snel zullen vergeten. Dan krijg je dat soort reacties!
Het maakt mij ook niks uit. Maar er zijn er die er blijkbaar meer moeite mee hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar daar kan zij toch niets aan doen? zoland djeez hier niet zelf post, ben ik wel in staat me in te houden. zodra hij hier zijn gezicht laat zien ga ik los.
Djeez melde het al weken geleden in een topic waar hij van wist dat ingrid er absoluut in mee leest.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar daar kan zij toch niets aan doen? zoland djeez hier niet zelf post, ben ik wel in staat me in te houden. zodra hij hier zijn gezicht laat zien ga ik los.
Dank je!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Dat jè een relatie hebt en samen woont is het niet eens. Gaat erom dat degene met wie je dat doet dingen heeft gezegd en gedaan die ze hier niet snel zullen vergeten. Dan krijg je dat soort reacties!
Ik heb geen zin om in verder gedoe en gezeur hierover. Wie hierover opmerkingen wil posten, ga je gang. Alleen als het me echt te gortig wordt, reageer ik erop.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet dat andere er wel moeite mee hebben.. Dat jij zwanger bent is heel erg leuk voor jou. Maar om hier mee te komen posten vind ik vragen om opmerkingen eigenlijk.
Ingrid wist trouwens ook als een van de eersten van de zwangerschap.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Djeez melde het al weken geleden in een topic waar hij van wist dat ingrid er absoluut in mee leest.
ik ook denk ik (ik moet toch maar weer wat meer meelezen, je weet nooit wat een leuke rel ik ander misquote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok ik mis een stuk historie. Geen idee wat er ooit voorgevallen is.
Samen delenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef danic het volgende:
*twijfelt of ze popcorn moet pakken zo net voor het eten*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:01 schreef Logician het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele goede vraagquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef lady-wrb het volgende:
waarom in vredesnaam een jongetje? hij heeft van allebei al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |