quote:
Wie geht'squote:
Goedquote:
Primaquote:
Baaschquote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima.
Laatste twee weken van stage nu, maar wel afgerond met een 9 [ afbeelding ].
ja en het is kort dag. Das kutquote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Kally het volgende:
Alleen 1e kerstdag tot na het eten Benny, dan komen ze thuis, maar dan kun je niet gezellig ergens heen, want dan meteen na het eten weg is ook zo wat
Wies dat?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, en 16 januari naar Lindsey Stirling in Tilburg.
Njah ik vermaak me wel hoor, heb zat films liggen en ik ga mezelf lekker volstouwen met lekkere dingenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Wies dat?
[..]
Njah ik vermaak me wel hoor, heb zat films liggen en ik ga mezelf lekker volstouwen met lekkere dingen
quote:
ik geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Wies dat?
[..]
Njah ik vermaak me wel hoor, heb zat films liggen en ik ga mezelf lekker volstouwen met lekkere dingen
Nicequote:
Enne ik kan heel goed alleen zijnquote:
ik pikte toevallig gister wat mee. Zag er wel grappig uitquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer into een nieuwe serie, Once upon a time, ik zit er helemaal in
Sprookjes
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
Happy happy happy
Blok dat ik nu heb is afgelopen maand ook gegeven, dat tentamen net gemaakt: 80%!
En een superleuke 'kerstkaart' gehad van iemand van m'n studie (zo'n blikje met een kaartje erin, moest je ook echt met een blikopener open maken)! Dus ik geloof dat er toch gelukt is vrienden te maken haha, zag het na de intro helemaal niet zitten
Kusjes voor Kal, lekker serie kijken met een wijntje is pas kerstEn Zero well done
quote:
Neeeh, maar als je ruim 850 euro op je rekening hebt dat dood gaat en echt niet nodig is voor wat dan ook kan je het overwegen, scheelt je 20 euro per maand = 240 euro per jaar. Heb je wel wat: auwwwwwwwww!!! En dat voor een kleine besparing. Later kan je dat best een keer doen of zo, maar ik adviseer het niet.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef Lutte het volgende:
René's zinsopbouw gaat voorop in de ondergang geloof ik
Dan nog, moet hij het zelf wetenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeh, maar als je ruim 850 euro op je rekening hebt dat dood gaat en echt niet nodig is voor wat dan ook kan je het overwegen, scheelt je 20 euro per maand = 240 euro per jaar. Heb je wel wat: auwwwwwwwww!!! En dat voor een kleine besparing. Later kan je dat best een keer doen of zo, maar ik adviseer het niet.
Don't get me started met praktijkvoorbeelden
uhuhquote:
Zo'n goede serie idd!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer into een nieuwe serie, Once upon a time, ik zit er helemaal in
Sprookjes
Jaquote:
blabla. Drukkk op werk blablaaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef Lutte het volgende:
René's zinsopbouw gaat voorop in de ondergang geloof ik
Schijnt ook erg goed te zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of Grimm net zo is?
Ik haalde in eerste instantie die twee door elkaar. Grimm schijnt iets minder 'zoetsappig' te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Schijnt ook erg goed te zijn
Staat ook op mijn lijstje
'quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
gewoon niet aan zitten! Prima zo ja
Ik vind het een kutnummerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer catchy liedj0n
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer catchy liedj0n
Ik moet wachten tot na kerstquote:Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag al loon ipv tweede kerstdag
Mijn moeder ook...quote:
Ja heel logieeschj johquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn moeder ook...
Jaa... jullie hebben met sinterklaas voor gekregen, dus met kerst na..![]()
Ja dusss...
Ik vind het echt raar, juist omdat ze het de vorige keer al eerder heeft gehad. Dan krijg je dus eik gewoon anderhalve maand geen loon, maar daar houden de vaste lasten geen rekening meequote:Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. niet echt. Maar he... zo werkt dat in de grote-mensen-wereld
Nee tuurlijk niet... Sowieso december is lekker goedkoop weet je..quote:Op donderdag 20 december 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar, juist omdat ze het de vorige keer al eerder heeft gehad. Dan krijg je dus eik gewoon anderhalve maand geen loon, maar daar houden de vaste lasten geen rekening mee
Netjes wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef Renesite het volgende:
Bepaalde uitkeringen komen zelfs een week eerder. Gemeente Heerenveen bijvoorbeeld.
"Ja, wat is er precies overgemaakt? Normaal krijgt mevrouw het de 30e?"
Meneer "Tja, voor de kerstdagen, in januari komt het de 25e en in februari weer de 30e"
"Ow... wel sympathiek, maar wel erg verwarrend"
Meneer "Tja, dat klopt"
In februari de dertigste, coolquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef Renesite het volgende:
Bepaalde uitkeringen komen zelfs een week eerder. Gemeente Heerenveen bijvoorbeeld.
"Ja, wat is er precies overgemaakt? Normaal krijgt mevrouw het de 30e?"
Meneer "Tja, voor de kerstdagen, in januari komt het de 25e en in februari weer de 30e"
"Ow... wel sympathiek, maar wel erg verwarrend"
Meneer "Tja, dat klopt"
Volg ik nogquote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik haalde in eerste instantie die twee door elkaar. Grimm schijnt iets minder 'zoetsappig' te zijn.
Heb jij ook Revenge gevolgd?
Jaquote:
Mijn FB staat er vol mee, ZE heet Tartar Sauce in het echiequote:
Staan al 10 afleveringen op het netquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar moet ik nog mee beginnen...
Geen idee, maar ik hoor dat het minder goed is dan OUAT!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of Grimm net zo is?
Op 9gag komt dat ding ook (te) vaak langsquote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn FB staat er vol mee, ZE heet Tartar Sauce in het echie
Oh en ik morgen salaris
Ons katbeest loopt constant te voetballen met kerstballen en dan ben je dat verdomde haakje weer kwijt je kent het welquote:
Ze is zelfs op tv geweestquote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op 9gag komt dat ding ook (te) vaak langs
Ohw. Ik had juist andersom verwachtquote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoor dat het minder goed is dan OUAT!
Ja, en Pika zit steeds in de boomquote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons katbeest loopt constant te voetballen met kerstballen en dan ben je dat verdomde haakje weer kwijt je kent het wel
Hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, en Pika zit steeds in de boom
Hij is heel anders, iedere dag weer
Stomme katquote:
Pika wandelt er lekker doorheen, takken vallen uit de boom en alquote:Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Jamie heeft pas 1 bal uit de boom geslagen. En de boom staat toch al iets van 2 week
Oh my... inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Pika wandelt er lekker doorheen, takken vallen uit de boom en al
Blij dat kunst weer in elkaar te zetten is
Nee Jamie is braafquote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh my... inderdaad
Wij hebben ook nep.. en ze zit er heel veel onder.... dus af en toe ff checken of ze er niet in klimt
Aah, heb je een nieuwe kat?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Pika wandelt er lekker doorheen, takken vallen uit de boom en al
Blij dat kunst weer in elkaar te zetten is
Ja zal even foto zoeken zoquote:
Twee druppels waterquote:Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
Maar eerst Grumpy's boze stiefmoeder
[ afbeelding ]
ING? Die heeft namelijk op het moment problemenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gok dat ik morgen miljonair ben op mijn spaarrekening... nu 3 x geprobeerd om een x bedrag over te maken... staat dat het gelukt is... maar gebeurt niks
Wat liefquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
ING? Die heeft namelijk op het moment problemen
quote:René
ING storing
21:39 Patrick
whut?
21:40 René
ING storing
21:41 Patrick
echt?
21:41 René
Afgelopen dagen wel
Ik hoorde het van iemand inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
ING? Die heeft namelijk op het moment problemen
Dat zien we jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand inderdaad
Doet niksquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.eviltrailmix.com/extra/seinfeld.swf
Geile hystericaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.eviltrailmix.com/extra/seinfeld.swf
Ditoquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
God... ik had mijn nette schoenen weer aan vandaag... MIJN VOETEN!
Ik ga kapotquote:
Ik loop alleen nog maar op gympenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
God... ik had mijn nette schoenen weer aan vandaag... MIJN VOETEN!
Oeiiiiquote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik loop alleen nog maar op gympenLaatste een dag hakken aan gehad en drie dagen spierpijn in m'n kont gehad
Krijg je wel gespierde billetjes van!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik loop alleen nog maar op gympenLaatste een dag hakken aan gehad en drie dagen spierpijn in m'n kont gehad
Ditquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krijg je wel gespierde billetjes van!
picsquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Hahaha ik las balletjesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb één keer een foto van een jurkje geplaatst waar je mn kont zag hier op FOK! en nou ja met die reacties... Meh doe maar niet meer xDquote:
Hij is zo goed hequote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
Perks of Being a Wallflower is eindelijk te downloaden
Geef het nog 'n kans.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb één keer een foto van een jurkje geplaatst waar je mn kont zag hier op FOK! en nou ja met die reacties... Meh doe maar niet meer xD
Eeenschquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef Lutte het volgende:
Thx liefjens
Net ff met m'n moeder de stad in geweest, had een waardebon gewoon met een puzzel in de plaatselijk krant, te besteden bij allemaal nutteloze winkels en de HemaDus net ff de Hema geplunderd, want aangezien het vrijdagmiddag is was het ook nog es allemaal 50% of 75% korting (voedsel).
Allemaal van die aparte dingen aan tapenades en shit, lus ik stiekem niet maar Ron vindt dat kei leuk. Voor mezelf oa een rookworst
Ik maandagmorgen nog, maandagmiddag kerstlunch ergens in een restaurant en dan een weekquote:
Pfff, was wel erg vroeg vanmorgenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maandagmorgen nog, maandagmiddag kerstlunch ergens in een restaurant en dan een week
Brrrquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff, was wel erg vroeg vanmorgen
Kwart over 6 al op de snelweg
Hey poesquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:55 schreef Kally het volgende:
Greotjens en LAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Hey schattie, ik had je kaartje binnen hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen even een half maandloontje verdienen
Niceeeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had de U draw nog gekocht voor de jongens als verrassing, van 80 voor 20, Bart Smit is jarig
Ja en ik heb shiny kerstpapier overal om, net echtquote:
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had de U draw nog gekocht voor de jongens als verrassing, van 80 voor 20, Bart Smit is jarig
Ja toch? Had wel allemaal kadootjes wel, maar deze was nu wel erg goedkoop dus moest het wel doen, hij riep mequote:
Ja, maar dat is ook een heel mooi prijsjequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja toch? Had wel allemaal kadootjes wel, maar deze was nu wel erg goedkoop dus moest het wel doen, hij riep me
Haha lekker tochquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik heb shiny kerstpapier overal om, net echt
Ja en D. wilde hem wel hebben ooit, dus ik hoop nu nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook een heel mooi prijsje!
Het was zo aan het shinenquote:
Ik was je net aan het DM'en of het per ongeluk was haha!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:20 schreef Kally het volgende:
Goffer het is niks maar op FB typ je de namen wel voluit
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was je net aan het DM'en of het per ongeluk was haha!
Ik lees het net eldersquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my god... 2 ordinaire hoeren bij SR net
"Voor 40 gaan we tongen"quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my god... 2 ordinaire hoeren bij SR net
NEEEEquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Voor 40 gaan we tongen"
-Zie ik eruit als een rijke stinkerd?
"Nah, dan doen we het wel gratis"
Lol
Ik ook nietquote:
Huppel en c_a bij Timur.quote:
TVquote:
Hoe vreemdquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
En bepaalde personen schijnen katjelam te zijn. Wünderbar!
Ja, om dit hele verhaal moet ik kotsenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huppel en c_a bij Timur.
Huppel tegen timur: "20 euro voor een kus"
Timur: "Kom maar op dan" *geeft zoen*
Timur: "Voor 40 euro gaan we tongen"
Huppel: "Zie ik eruit als een rijke stinkerd"
Timur: "Nah, dan doen we het wel gratis"
Was ook niet te zien..quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
En bepaalde personen schijnen katjelam te zijn. Wünderbar!
Is het wel eens anders dan?quote:
Leuk voor de aankomende baas, als die dit gezien heeftquote:
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
Gers beste meel pop van het jaar?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft iets van beste Male Pop gewonnen of zo
René en ik hebben de afloop van dit komende debacle al voorspeldquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk voor de aankomende baas, als die dit gezien heeft
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
René en ik hebben de afloop van dit komende debacle al voorspeld
shareeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
René en ik hebben de afloop van dit komende debacle al voorspeld
Inkoppertjequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja,... mag ik nog dingen zeggen als: van 100 euro per maand moeten leven, maar daar wel staan enzo?
Hihi *hand voor mond giechel smiley*quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig hebben we de (badder)foto's nog
DM me oooookquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:34 schreef Lutte het volgende:
En Pat heeft DM!
Wel vreemd dat dingetje geen tongzoen wou, dacht dat ze in dat milieu niet zo lastig waren met vreemdgaan.
quote:
quote:
Vertel?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn aan het vertellen, ik ben aan het genieten.
Ik geniet ook als René me met DM vragende ogen aankijkt jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn aan het vertellen, ik ben aan het genieten.
Waar ging jij dan heen? Ik volg al die mensen op FB niet meer, ik word oudquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig!
Ik was er niet, maar dat mocht de pret vast niet drukken.
Ja, dat bedoel ik helemaal!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geniet ook als René me met DM vragende ogen aankijkt jaOf bedoelde je dat niet?
Jason Mraz, vorige maand. Was ook leuk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar ging jij dan heen? Ik volg al die mensen op FB niet meer, ik word oud
Ja ik zat al te F5en whahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je refresht krijg je wat anders
Niet vorige maand, dan weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Jason Mraz, vorige maand. Was ook leuk!
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
Op de FB groep van mijn jaarlaag wordt op dit moment nog gediscussieerd over het tentamen, meisje woont ook hier, heb zin er naar toe te fietsen en met een koekenpan het woord 'VAKANTIE' op d'r hoofd te stempelen.
Knoerhardquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
Op de FB groep van mijn jaarlaag wordt op dit moment nog gediscussieerd over het tentamen, meisje woont ook hier, heb zin er naar toe te fietsen en met een koekenpan het woord 'VAKANTIE' op d'r hoofd te stempelen.
Jeeeetjeeee. Ik ga uitslapen weerquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Boh.... morgen nog even 6-16 werken en dan Vakantie, 2 week.
Ik moet maandag nog werkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Boh.... morgen nog even 6-16 werken en dan Vakantie, 2 week.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werken? Wist niet dat je nog werkte
Aaaaaai over de bol tijd!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Bobby's World weer terug op tv!
Zal ik je in slaap wiegen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
Ik kan niet slapen, terwijl ik vrij moe ben
quote:Op zondag 23 december 2012 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Bella kan darten zeg, natuurtalentje. Natuurlijk wel als klapper de pijl kapot gooien, dat hoort er bij.
Welkom in mijn wereldquote:Op zondag 23 december 2012 10:07 schreef Lutte het volgende:
Lekker Pat
Ik heb een afroHad m'n haren ingevlochten en ben gaan slapen, dacht dat het wel mee zou vallen
quote:
Jij hebt zo weer watquote:
OUD NIEUWS.quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef roos85 het volgende:
Voor mijn gevoel leef ik al weken onder een steendruk met studie en tussendoor ook nog aan et verhuizen
Lief en ik samenwonen
liefquote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef roos85 het volgende:
Voor mijn gevoel leef ik al weken onder een steendruk met studie en tussendoor ook nog aan et verhuizen
Lief en ik samenwonen
Leukquote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef roos85 het volgende:
Lief en ik samenwonen
Ik heb een winkel op het oog, die ga ik helemaal inpakken. En over 3 maandjes stage lopen... dus jaa... achja... ik overleef wel. Stufi sleept me er door heen! Kan er zelfs nog van sparen!quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je vindt wel watOver een paar maanden komt er een heel mooi baantje vrij, een eigen winkel wat voor jou?
Ja weet ik hetquote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom heb ik al ruim een maand gesolliciteerd en nog niks dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |