Ik vind het fijn dat jij het de andere mensen guntquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik game niet
Maar ik vind het wel heel fijn dat jullie het doen
Zo ben ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij het de andere mensen gunt
Wat fijn! Dan vind ik het fijn dat jij niet wil gamen. Ik respecteer die keuzequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij dat fijn vindt
Dat jullie elkaar fijn vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat?
En als ik het moet vragen weten we het nog niet
Fijn hequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij dat vindt!
Ach stik erinquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij dat vindt!
Is er een sale op steam?!?! ?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
herkenbaar
Heb me maar net kunnen beheersen gisteren
is het beter voor je als ik 'nee' zeg?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is er een sale op steam?!?! ?! [ afbeelding ]
Er is DE wintersale op steamquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wijf!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis idd niet duur zie ik, ik zou Hitman 47 zeker kopen.quote:
En het duurt nog twee weken, dus er komen ook nog veel andere (flits)aanbiedingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toegeven dat er erg goeie aanbiedingen bij zitten, die THQ collection is echt veel voor weinig.
ja zo kan ik het ook als ik die winkel wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het duurt nog twee weken, dus er komen ook nog veel andere (flits)aanbiedingen.
Bethesda collection is ook niet verkeerd. Maar ik heb sterk het idee dat iedereen die enigszins fan is van die spellen al zoveel uit die collections heeft dat het kopen ervan geen voordeel meer oplevert...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet toegeven dat er erg goeie aanbiedingen bij zitten, die THQ collection is echt veel voor weinig.
Doen ze al een paar jaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook als ik die winkel was
dan is de wereld al vergaan
Ja, das wel zo, maar toch vrij veel games voor je geld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bethesda collection is ook niet verkeerd. Maar ik heb sterk het idee dat iedereen die enigszins fan is van die spellen al zoveel uit die collections heeft dat het kopen ervan geen voordeel meer oplevert...
Je weet dat ze eigenlijk "Ik ben blij dat je niet de hele tijd hier zit" zegt he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij het de andere mensen gunt
Maar jouw moeder belt je misschien ook niet 's nachts wakker om te vragen of je al kindjes aan het maken bent?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook geen kleinkinderen maar no way dat ze zoiets doen
Ja precies, dan kunnen die somaliërs ook eens een spelletje kopen zonder dat ze eerst een boot moeten kapen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das wel zo, maar toch vrij veel games voor je geld.
heb toch gewoon het idee dat als ze altijd dit soort prijzen hanteren dat de piraterij veel minder zou zijn, maar goed, oude discussie.
Ja, dat krijgt de onze ook, maar dat is meer omdat de hond van mijn schoonzus al wat kreegquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kat krijgt met kerst wel altijd iets van mijn mama
maar ze kan haar naam niet spellen of zo hoor, dat gaat te ver
Dat is sowieso vrij zeldzaam, dat een kat haar eigen naam kan spellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is sowieso vrij zeldzaam, dat een kat haar eigen naam kan spellen.
1 juni 2004 (kan ik ook alleen maar onthouden omdat het een half jaar was nadat ik mijn huis heb gekocht, soms heb ik het ook andersom, dat ik dat kan onthouden aan de hand van de leeftijd van de katquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet zelf niet eens wanneer de kat jarig is trouwens
Je moeder kan geen Zem spellen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moeder kan geen Zem spellen?
Ik ben de enige die de naam van mijn kat correct kan spellenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is sowieso vrij zeldzaam, dat een kat haar eigen naam kan spellen.
'Jazzy'.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben de enige die de naam van mijn kat correct kan spellen
Iedereen schrijft Jessy of Jessie, terwijl het toch echt Jessi is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |