Hij heeft al een strepsiltje gehadquote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb het idee dat de stem van Veenstra Veenstra niet helemaal meer gestroomlijnd is
Pics?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kunnen we het weer over jouw tieten hebben![]()
![]()
Ik ben aardig handig met Autostitch in photoshopquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Showtek & Justin Prime - Cannonball
Aw, arme vent.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft al een strepsiltje gehad
En dat in 20 minutenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Ook even de huisvrouw uitgehangen en wat boodschappen gekocht. En gestofzuigd.
De hapjes waren een groot succes. De hele schaal was leeg.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb het idee dat de stem van Veenstra Veenstra niet helemaal meer gestroomlijnd is
Dat zou een zwaktebod zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks moet Veenstra er ziek uit![]()
Ik ben toch niet gekquote:Op donderdag 20 december 2012 15:27 schreef CindieY het volgende:
Nou, nu allemaal naar de MediaMarkt rennen. /reclame
Jaaa sneu, hij is helemaal schor!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef De_Nater het volgende:
Doe ik, maar dan niet de Nederlandsequote:Op donderdag 20 december 2012 15:27 schreef CindieY het volgende:
Nou, nu allemaal naar de MediaMarkt rennen. /reclame
Het moet natuurlijk wel verantwoord blijven.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat zou een zwaktebod zijnDie DJs zitten in een huis onder zware omstandigheden, omdat andere mensen (en kinderen) in nog zwaardere omstandigheden leven...
En erg prettig klinkt het nietquote:Op donderdag 20 december 2012 15:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat zou een zwaktebod zijnDie DJs zitten in een huis onder zware omstandigheden, omdat andere mensen (en kinderen) in nog zwaardere omstandigheden leven...
Misschien hebben ze stiekem wat middeltjes in z'n sapje gegooidquote:Op donderdag 20 december 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel verantwoord blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |