wat dacht je van die tentjes op de gehele onderkant van de fotoquote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef craftyvirus het volgende:
rechts onderin staat een basiskamp..
niet normaal!
Ik kan het wel op mijn 4 jaar oude laptop kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef Karina het volgende:
Ik kan zelf niet kijken, mijn laptop trekt het niet, straks even op mijn pc proberen.
Ja, een hele groep zelfs. Je ziet het als een zwart streepje/lijntje op het witte sneeuw. En als je verder inzoomt zie je bergbeklimmers in een rij achter elkaar lopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Antal het volgende:
Afgezien van de basiskampen (een stuk of 30?) zie ik verder geen klimmers op de berg ? Iemand een klimmer gespot ?
Kan ze (nog) niet vinden.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ja, een hele groep zelfs. Je ziet het als een zwart streepje/lijntje op het witte sneeuw. En als je verder inzoomt zie je bergbeklimmers in een rij achter elkaar lopen.
Ik zocht naar witte sneeuw.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ja, een hele groep zelfs. Je ziet het als een zwart streepje/lijntje op het witte sneeuw. En als je verder inzoomt zie je bergbeklimmers in een rij achter elkaar lopen.
hoe weet je welke kant ze op gaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:10 schreef Brennie het volgende:
Wat schitterend zeg!![]()
Ik zag ook ergens 2 mensen op sneeuwblokken/stukken klauteren, richting omhoog zeg maar.
Kan er uren naar kijken...
Dat weet ik niet, ze kunnen ook omlaag klauteren natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:11 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
hoe weet je welke kant ze op gaan?
zegt allemaal niks haha maar ik zit je maar een beetje te plagen snoes.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze kunnen ook omlaag klauteren natuurlijk.
Mijn eerste indruk was dat ze omhoog gingen, ook omdat de sneeuwblokken al redelijk hoog zitten.
Wie noem jij hier snoes?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:49 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
zegt allemaal niks haha maar ik zit je maar een beetje te plagen snoes.
Thanks, ik ben er ook best trots opquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks, ik ben er ook best trots op![]()
Sorry Vossquote:Op donderdag 20 december 2012 22:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie noem jij hier snoes?
Hands off, deze is van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |