Iddquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Experiment herhalen in juli svpDit is gewoon een diepvriesbak nu!
Dit is voor gevorderden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Experiment herhalen in juli svpDit is gewoon een diepvriesbak nu!
Zal vandaag eens updatenquote:
Na zes weken zal ELKE tiramisu het onderspit delven, ook de luxe van de AHquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik eet nooit meer tiramisu van de Aldi.
Deze is ook van de AHquote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Na zes weken zal ELKE tiramisu het onderspit delven, ook de luxe van de AH
Me taart is beschimmeldquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:04 schreef Fopje het volgende:
OhjaMoeilijk moeilijk. Zal binnekort eens kijken
Dit weekendquote:
De zomer editiequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:59 schreef smitjew het volgende:
Mag in de volgende pot een berehap pinda?
Leg het op het balkon van de buren!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Dit is de laatste, we krijgen over 2 weken de sleutel van een appartement, wel met 2 balkonnen maar denk niet dat mijn vriendin het leuk vindt.
Weet ze wel van deze schimmelpot?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Dit is de laatste, we krijgen over 2 weken de sleutel van een appartement, wel met 2 balkonnen maar denk niet dat mijn vriendin het leuk vindt.
1balkon voor haarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Niemand die de schimmelfakkel kan overnemen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Daar kunnen wij niet bijquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leg het op het balkon van de buren!
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Weet ze wel van deze schimmelpot?
Ik ga het in de groep gooienquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef smitjew het volgende:
[..]
1balkon voor haar
1balkon voor je schimmel.
Bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niemand die de schimmelfakkel kan overnemen?![]()
En feli natuurlijk!
Dat is wel een leuk idee jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef robdriessen het volgende:
Fopje, in het nieuwe huis moet je het over een andere boeg gooien.
Niet meer de vernietigende kracht der natuur tonen, maar juist de creatie van leven.
Vaarwel Schimmelpotje, hallo Groeipotje. Een grote bak met potgrond, verschillende zaadjes er in planten en het volk laten raden wat die groene sprietjes zijn die langzaam boven de grond komen. Daar kan je vriendin moeilijk bezwaar tegen hebben, helemaal niet als het eetbaar spul is en je het later in de keuken kan gebruiken
Haha zaadtopic snap je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef robdriessen het volgende:
Fopje, in het nieuwe huis moet je het over een andere boeg gooien.
Niet meer de vernietigende kracht der natuur tonen, maar juist de creatie van leven.
Vaarwel Schimmelpotje, hallo Groeipotje. Een grote bak met potgrond, verschillende zaadjes er in planten en het volk laten raden wat die groene sprietjes zijn die langzaam boven de grond komen. Daar kan je vriendin moeilijk bezwaar tegen hebben, helemaal niet als het eetbaar spul is en je het later in de keuken kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |