Zal vandaag eens updatenquote:
Na zes weken zal ELKE tiramisu het onderspit delven, ook de luxe van de AHquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik eet nooit meer tiramisu van de Aldi.
Deze is ook van de AHquote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Na zes weken zal ELKE tiramisu het onderspit delven, ook de luxe van de AH
Me taart is beschimmeldquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:04 schreef Fopje het volgende:
OhjaMoeilijk moeilijk. Zal binnekort eens kijken
Dit weekendquote:
De zomer editiequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:59 schreef smitjew het volgende:
Mag in de volgende pot een berehap pinda?
Leg het op het balkon van de buren!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Dit is de laatste, we krijgen over 2 weken de sleutel van een appartement, wel met 2 balkonnen maar denk niet dat mijn vriendin het leuk vindt.
Weet ze wel van deze schimmelpot?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Dit is de laatste, we krijgen over 2 weken de sleutel van een appartement, wel met 2 balkonnen maar denk niet dat mijn vriendin het leuk vindt.
1balkon voor haarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Niemand die de schimmelfakkel kan overnemen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Fopje het volgende:
Daar kunnen wij niet bijquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leg het op het balkon van de buren!
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Weet ze wel van deze schimmelpot?
Ik ga het in de groep gooienquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef smitjew het volgende:
[..]
1balkon voor haar
1balkon voor je schimmel.
Bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niemand die de schimmelfakkel kan overnemen?![]()
En feli natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |