quote:Op donderdag 20 december 2012 03:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
komt me goed uit, ben een workout playlist aan het maken
haha ik ook al, hield er altijd rare fantasien op na over hoe/door wie dat liedje werd gemaakt
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga nog niet pitten![]()
Ik wil gitaren!
tof, komt die watchlist op yt alsnog van pasquote:Op donderdag 20 december 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je ook luisteren (en kennen)
Als je het hele concert wil:
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:24 schreef heloef het volgende:
Toen voelde ik me spontaan weer een 9 jarige.
Opvolger van de man in de leren jas ?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:24 schreef Qunix het volgende:
Check die neger in het midden vooraan
Gangnamstyle missenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:27 schreef Melleyn het volgende:
Nou ik ga slapen, die smsjes worden toch niks meer
Later iedereen
1996 Thunderdome in Leeuwarden.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dadelijk ook Fuck the macarena.. MC Rage.
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:27 schreef Melleyn het volgende:
Later iedereen
Geeft niks, gebeurt wel vaker dat mensen me niet begrijpenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Dan had ik je verkeerd begrepen.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 december 2012 03:27 schreef Melleyn het volgende:
Later iedereen
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, gebeurt wel vaker dat mensen me niet begrijpen
Jij bent 16?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik ben pas dit jaar aan feesten begonnen.. Decibel en PH12
PH12 was heerlijk.. toen ze dit nummer draaide:
My gawwwdddd
Gangnam style bijna 1 miljard, dat wil niet zeggen dat het goed is.quote:
quote:
Jan de Vries uit Twikkel meen ik net opgepikt te hebben.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
BROEK UIT TETTEN BLOOT ENSCHEDE'SE HOEREN
Duiven vind ik ook wel liefquote:
quote:
Dat beat...quote:
Truste.quote:
mazzel.quote:
quote:
Zo zo, jij durftquote:Op donderdag 20 december 2012 03:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben er geweest. heb ter plekke ook nog een SMS naar 3333 gestuurd met mijn echte naam er in
Nou, inderdaad... Dit zijn nou niet bepaald de gitaren waar ik net op doeldequote:
Neu, niet echtquote:Op donderdag 20 december 2012 03:46 schreef vinnieboy het volgende:
Moggel aan TT te zien heb ik niet veel gemist
Niet echt.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:46 schreef vinnieboy het volgende:
Moggel aan TT te zien heb ik niet veel gemist
Ik zal het nog sterker/erger vertellen: ik liep daar de hele tijd rond met een speen in mijn mondquote:
Toch niet kleine roelroel ?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb zin in morgen, Roel en Gerard dat wordt hilarisch.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 03:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Toch niet kleine roelroel ?
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zal het nog sterker/erger vertellen: ik liep daar de hele tijd rond met een speen in mijn mond
Dit ja...quote:
En daarna dan: Joe Bonnamassa - Just Got Paidquote:Op donderdag 20 december 2012 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
Meh.. doe mij ook maar gitaren..
ZZ top - Under pressure
Resultaat was wel dat me 2 of 3 keer gevraagd werd waar je die dingen kan kopen. Dat levert weer geld op.quote:
Ja, dat wordt tof!quote:Op donderdag 20 december 2012 03:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb zin in morgen, Roel en Gerard dat wordt hilarisch.
Het is gewoon zielig inderdaad.. ik dacht in het begin al dat het een omgebouwde was.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Heeft die jongen een castratie achter de rug ofzo?
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Resultaat was wel dat me 2 of 3 keer gevraagd werd waar je die dingen kan kopen. Dat levert weer geld op.
Vuile hoer!quote:Op donderdag 20 december 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
ROXANNE IK WEET DAT ER HEEL VE...
Oh wacht
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
ROXANNE IK WEET DAT ER HEEL VE...
Oh wacht
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
De gloednieuwe bass van MakeBelieve.
Oftewel een bass die gewoon nog in de fucking winkel ligt![]()
![]()
Maar jij had hem gewoon omdat je wat schijven gebruikt had?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Resultaat was wel dat me 2 of 3 keer gevraagd werd waar je die dingen kan kopen. Dat levert weer geld op.
De ongebruikte speen ga ik proberen te verkopen. Poet gaat rechtstreeks naar SR.quote:
Neej, over stoplichten en een vrouwelijke verkeersagente.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:56 schreef heloef het volgende:
Put on the red light?
Dit gaat toch niet over een hoer op de Wallen he?!
Geil pijpbekkie manquote:Op donderdag 20 december 2012 03:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heeft al veel pikken in haar mond gehad denk ik
Over stoplichten en gitaren gesproken.. doe maar Jimi Hendrix - Crosstown Trafficquote:Op donderdag 20 december 2012 03:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Neej, over stoplichten en een vrouwelijke verkeersagente.
De cameraman zocht wat bijpassende gezichten denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 03:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heeft al veel pikken in haar mond gehad denk ik
Schijven gebruiktquote:Op donderdag 20 december 2012 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jij had hem gewoon omdat je wat schijven gebruikt had?
Ik mag om 15.00 weer aantredenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moet straks om 14.00 weer werken. Zin in
Wat was dan de bedoeling? lol ..quote:Op donderdag 20 december 2012 03:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Schijven gebruiktIk heb het ding gewoon gekocht en in m'n mond gestopt. Reactie van de verkopert was geweldig "Wat ga je doen ? Je gaat toch niet ... ? Teeeeeeeeeeeeeeering ! ! !
".
gaat zo snel, wellicht over het hoofd gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 03:53 schreef 2cv het volgende:
Is er ook een lijst met alle tot nog toe gespeelde platen ?
Nuchter als een priester op zondag, ik heb die rommel niet nodig om raar te doenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat was dan de bedoeling? lol ..
Schijven.. pillen.. xtcdie zie je op feestjes ook wel eens lopen met een speentje.
Pleurt op met je Daft Punk, die is net al geweestquote:
Bedankt !quote:Op donderdag 20 december 2012 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
Diegene die net vroeg of er een overzicht is van wat er gedraaid is.. niet alels maar als je op 'luister' drukt krijg je de radio speler en daar staan best wat nummers van de afgelopen nacht.
Gers ook.. Britney en Will i am ook maar die oorkanker blijven ze ook draaienquote:Op donderdag 20 december 2012 04:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Pleurt op met je Daft Punk, die is net al geweest
Kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gers ook.. Britney en Will i am ook maar die oorkanker blijven ze ook draaien
Zwakjes? Ik vind het smerig tegenvallen van je. Ik eis dat je ze alsnog leestquote:Op donderdag 20 december 2012 04:06 schreef 2cv het volgende:
Overigens, door de SRSC (deze reeks dus) had ik vandaag bijna anderhalve pagina aan topics in MyAT. Normaal is het hooguit de helft
Ik weet dat het wat zwakjes is maar ik heb niet alles terug gelezen
Jij kan snel typenquote:Op donderdag 20 december 2012 04:09 schreef Wootism het volgende:
Op een onbewoond eiland
Loopt niemand voor je neus
Ja je voelt je d'r blij want
Lekker leven is de leus
Geen pietsie pech want je hoeft er niets
Valt er niet van je fiets
Ligt op je luie haidewiets
Drinkt met je billen bloot
Melk uit een kokosnoot
Je wordt vanzelluf groot
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn
'k Had vanmorgen al voor dag en dauw
Een punaise in m'n voet
Marmelade op m'n linkermouw
Ei te zacht, ik wor' nie goed
En toen 'k m'n fiets besteeg
Je raadt het reeds:
M'n beide banden lek en leeg
En de tram
Die ik toen nam
Bleef steken in de steeg
Op een onbewoond eiland
Lekker leven is de leus
Melk uit een kokosnoot
Je wordt vanzelluf groot
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn
Moest vanmiddag bij de dokter zijn
Spuitje anti-griep gehaald
Nou die vogel dee me reuze pijn
En natuurlijk brak de naald
En toen ik douchen zou
Je raadt het reeds:
Stond ik te krijsen van de kou
Nooit geluk
De geyser stuk
Je weet al wat ik wou...
Op een onbewoond eiland
Lekker leven is de leus
Melk uit een kokosnoot
Je wordt vanzelluf groot
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn
Wat bied je ?quote:Op donderdag 20 december 2012 04:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwakjes? Ik vind het smerig tegenvallen van je. Ik eis dat je ze alsnog leest
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Waar heb je behoefte aan?
Ovidequote:
Hint.quote:
Oh... Het is al laat/vroeg, ik dacht dat je ergens anders om vroegquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:12 schreef Geo4kant het volgende:
Al maar die met dat rare korte pittige kapsel haar badjas aan houden.
Ja, dat mag ook, is al 10+ jaar geleden maar dit staat niet in SEX of KPD hequote:Op donderdag 20 december 2012 04:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Het is al laat/vroeg, ik dacht dat je ergens anders om vroeg
Je bent rechtshandigquote:Op donderdag 20 december 2012 04:12 schreef FL_Freak het volgende:
Die rechter kan ik nog wel doen met alcohol op.
Van Leon van de Toren isdie jonguh!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:13 schreef heloef het volgende:
"You'll never walk alone van FC Twente"
Ik kan echt niet in genoeg smiley's uitdrukken hoe dom deze uitspraak is.
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van Leon van de Toren isdie jonguh!
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:13 schreef heloef het volgende:
"You'll never walk alone van FC Twente"
Ik kan echt niet in genoeg smiley's uitdrukken hoe dom deze uitspraak is.
Och... Hier wordt zo'n beetje alles besprokenquote:Op donderdag 20 december 2012 04:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook, is al 10+ jaar geleden maar dit staat niet in SEX of KPD he
quote:
Jullie herstelden zo juist mijn geloof in de mensheid, daarvoor dank.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:14 schreef laucas het volgende:
VAN TWENTE![]()
Dat meezingen in de Grolsch Veste kunnen ze maar beter niet doen.
Liverpool
Te dom om te poepen die gasten.quote:
Kan me geen ruk (quote:Op donderdag 20 december 2012 04:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Hier wordt zo'n beetje alles besproken
Whehe, nu klinkt het net alsof je jezelf hoereert voor SRquote:Op donderdag 20 december 2012 04:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan me geen ruk () schelen als het maar poen oplevert voor 3FM/SR/RK.
Voetbal x9000quote:
Poep in je hoofdquote:Op donderdag 20 december 2012 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil de Raggende mannen met zal ik jou eens lekker in je bek schijten
Hey, ik ben wanhopig. Als het vrouwelijk is en ademt ben ik al blij.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, nu klinkt het net alsof je jezelf hoereert voor SR
Heb je ook fysieke stuff van Daft Punk?quote:Op donderdag 20 december 2012 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals: Agossie...quote:Op donderdag 20 december 2012 04:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hey, ik ben wanhopig. Als het vrouwelijk is en ademt ben ik al blij.
Nee, ik heb alleen ooit posters gehad van Limp Bizkit verder niks. Ik heb ook nog nooit.. nog nooit in mijn leven een originele cd of nummer gekocht.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ook fysieke stuff van Daft Punk?
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:12 schreef FL_Freak het volgende:
Die rechter kan ik nog wel doen met alcohol op.
Gatverdammaquote:
Vroeger werkten die dingen op knijpkracht (en werden er schapen mee geschoren).quote:Op donderdag 20 december 2012 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
HAHAHA als dit echt is.. batterijen op.
Ik verkoop nooit mijn Interstella 5555 DVDquote:Op donderdag 20 december 2012 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen ooit posters gehad van Limp Bizkit verder niks. Ik heb ook nog nooit.. nog nooit in mijn leven een originele cd of nummer gekocht.
I feel u bro.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hey, ik ben wanhopig. Als het vrouwelijk is en ademt ben ik al blij.
Als het meer geld oplevert voor 3FM. Ik ben lui dus het overmaken mag iedereen zelf doenquote:Op donderdag 20 december 2012 04:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nogmaals: Agossie...![]()
Komt vast goed!
tis maar haar je gaat er niet dood vanquote:Op donderdag 20 december 2012 04:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die knakker heeft tenminste ballen
Wel man, hopen dat iemand er straks 2500 voor geeft of meerquote:Op donderdag 20 december 2012 04:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik verkoop nooit mijn Interstella 5555 DVD
Hmmm ... Lekkah !quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel man, hopen dat iemand er straks 2500 voor geeft of meer
Was ook meer in tegenstelling tot die Gers.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis maar haar je gaat er niet dood van
, als je de leeuwen voert heb je ballen
nou toch leukquote:Op donderdag 20 december 2012 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Gers godverdomme.. dat scheerapparaat moet andersom
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik ga ook slapen
Tot morgen
truste gozertquote:Op donderdag 20 december 2012 04:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Tot morgen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Tot morgen
Ben nog niet moequote:
kolere dan moet ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 20 december 2012 04:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Tot morgen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
kolere dan moet ik eigenlijk ook
Trusten
Ben ook niet moe. Dus nu maar lekker korte nachtrust van maken. Pleuris werken en dan rond 12 uur naar bed en als ze hopelijk niet tussendoor af smssen de vrijdag om 10.00 beginnen met werken.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben nog niet moegister was het 5 uur.. die 4x tot 6 uur heb ik me aan gehouden maar het idee was om het zeg maar max 3 uur te maken of 2..
Werkzequote:Op donderdag 20 december 2012 04:28 schreef vinnieboy het volgende:
Trusten allemaalik ga maar weer werken
Doorzuipen dan!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar toch bedankt voor je enthousiaste uitzwaaiing
Maar mijn drankje is nog niet op
Oh myquote:Op donderdag 20 december 2012 04:28 schreef vinnieboy het volgende:
Werk ze!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:28 schreef vinnieboy het volgende:
Is dit weer zo'n maffe kutband waarbij de kwaliteit bagger is maar dat het wel fun is ?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Goddomme, wil je gaan slapen komen Plork en de Aannemers binnenlopen
Ik blijf nog even
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik blijf nog even
14.gifquote:Op donderdag 20 december 2012 04:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik blijf nog even
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n maffe kutband waarbij de kwaliteit bagger is maar dat het wel fun is ?
Ja dus, danku !quote:
Ook Gerard doet er in meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |