Manu Chao met Me gustas tu oid. Staat in de opquote:Op donderdag 20 december 2012 02:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dit nummer eigenlijk niet.
quote:
Hoogtepuntje hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 02:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik viel net al bijna in slaap, maar door Bakpau weer wakker
Hel leuk allemaal maar ik vraag me al 15 jaar af wat het betekend....quote:Op donderdag 20 december 2012 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Manu Chou met Me gustas tu oid. Staat in de op
En met dit nummer weer langzaam in slaap vallenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:35 schreef Pino112 het volgende:
Slecht wakker worden dat...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:35 schreef Pino112 het volgende:
Een verhaal vertellen maar dan in een liedquote:Op donderdag 20 december 2012 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Tenacious D, nooit die hype begrepen.
Google kan je er vast verder mee helpenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hel leuk allemaal maar ik vraag me al 15 jaar af wat het betekend....
Me gustas tu = ik hou van jou ?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hel leuk allemaal maar ik vraag me al 15 jaar af wat het betekend....
niks overtreft jannes vannacht nogquote:
Google translatequote:Op donderdag 20 december 2012 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Google kan je er vast verder mee helpen
Te makkelijk.. ik wacht nog wel een jaar of 15 meer...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Google kan je er vast verder mee helpen
"Oh my god, it's .... the metal"quote:Op donderdag 20 december 2012 02:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tenacious D live at Brixton academyx10000 een van de beste
Ik twijfelde al, daarom die reactie.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
k bedoelde de plaat, niet zozeer het wakker worden ofzo....
Wacht maar tot morgen...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:37 schreef Equites het volgende:
Beter halen ze een of andere kut volkszanger erbij. Ik wil wt sfeer.
Is het zo'n zoet nummer ja? Wat een desillusie...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Me gustas tu = ik hou van jou ?
Precies! Het gaat nog eens groot worden, dat Google. Let op m'n woordenquote:
I'm saying.. fuck the children.. i'm not saying FUCK THE CHILDREN.. i'm saying fuck the children!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
"Oh my god, it's .... the metal"
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Te makkelijk.. ik wacht nog wel een jaar of 15 meer...
Snel aandelen kopenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Het gaat nog eens groot worden, dat Google. Let op m'n woorden
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'm saying.. fuck the children.. i'm not saying FUCK THE CHILDREN.. i'm saying fuck the children!
"It doesnt work with out the cowbell anyway"
Dat stuk is zoooooooooo awesomequote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
I can fix this.
Play some, ging gigeling lingling
Ik hou er niet van en ik doet er niet aan mee...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Het gaat nog eens groot worden, dat Google. Let op m'n woorden
Echt wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat stuk is zoooooooooo awesome.. het gitaar spel dan ook
boh.. stijfje.
Slaap lekker mop!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik val nu weer in slaap idd.
Dus pitten..
aan Mint
Hij wil wel maar kan niet....quote:
Zal je missen pino, grote vriendquote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Pino112 het volgende:
Dus pitten..
aan Mint
Mazzel Pino.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Pino112 het volgende:
Dus pitten..
aan Mint
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Pino112 het volgende:
Dus pitten..
aan Mint
Waar...???quote:
quote:
Ik conformeer graagquote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hou er niet van en ik doet er niet aan mee...
trusten ±'quote:Op donderdag 20 december 2012 02:39 schreef Pino112 het volgende:
Dus pitten..
aan Mint
Met die intro wist ik meteen dat hij geweldig werdquote:Op donderdag 20 december 2012 02:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Echt wel.
Wat een helden op gitaar
En natuurlijk The Pick of Destiny is de meest epische film ooit uitgebracht
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:41 schreef Equites het volgende:
Koop die fokking kut beschuit en red een kleine spruit. Hier gers.
En Dioquote:Op donderdag 20 december 2012 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met die intro wist ik meteen dat hij geweldig werdmet die dude van meatloaf en daarna.. classico
Want het kost geen fluit en mijn liedje is nog niet uit...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:41 schreef Equites het volgende:
Koop die fokking kut beschuit en red een kleine spruit. Hier gers.
* Stiffler1988 gaat tv in de gaten houdenquote:
Ik kan niet veel meer dan hoi, hoe gaat het, en 1/10.. de rest werd ik altijd uit de klas gezet..quote:
Er zijn al tijden geen smsjes te zien geweest.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 gaat tv in de gaten houden
Behoorlijk. Het lijkt een ouwe man, nu is hij jonger.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me nu pas echt op hoe ontzettend hij is opgeknapt de afgelopen jaren.
Jezus wat een lelijke bikini'squote:Op donderdag 20 december 2012 02:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De carwashgirls...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trottoirprostituee bedoel jequote:Op donderdag 20 december 2012 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan niet veel meer dan hoi, hoe gaat het, en 1/10.. de rest werd ik altijd uit de klas gezet..![]()
Binnenkomen met bonjour stoephoer was dan ook niet heel tactisch. Naief en dom dat ik was.
Die X moest er achter weg, Google Translatequote:Op donderdag 20 december 2012 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan niet veel meer dan hoi, hoe gaat het, en 1/10.. de rest werd ik altijd uit de klas gezet..![]()
Binnenkomen met bonjour stoephoer was dan ook niet heel tactisch. Naief en dom dat ik was.
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 02:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
trottoirprostituee bedoel je
Die van mij komen ook niet aan... krijg wel een bevestigingquote:Op donderdag 20 december 2012 02:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn al tijden geen smsjes te zien geweest.
Vreselijke taal is het ook. Dat ze Spaans gaan geven ipv Frans of Italiaans.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Die X moest er achter weg, Google Translate![]()
![]()
Hier maar 1 jaar Frans gehad, er is niet veel van blijven hangen
Stonden er chicks in de fucking sneeuw in bikini's voor een glazen huis, ga jij zeiken over de bikini's zelf.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jezus wat een lelijke bikini's.. alleen die linker met dat rood is wel leuk, totaal geen smaak die dames en hier kom je dan mee op tv
Tja, of geen van allen. Zoveel heb je er mi niet aanquote:Op donderdag 20 december 2012 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vreselijke taal is het ook. Dat ze Spaans gaan geven ipv Frans of Italiaans.
Hij is van 45 naar 35 gegaan qua looks.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Behoorlijk. Het lijkt een ouwe man, nu is hij jonger.
Foute/lelijke kleding is gewoon een afknapper voor me. Helaas heb ik vaak moeite om verder te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Stonden er chicks in de fucking sneeuw in bikini's voor een glazen huis, ga jij zeiken over de bikini's zelf.
HET IS OOK NOOIT GOED IN DIT LAND
Bij mijn school kon je zelfs Turks krijgen.. maarja ik zat dan ook op een tokkie schoolquote:Op donderdag 20 december 2012 02:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, of geen van allen. Zoveel heb je er mi niet aan
Daar hebben ze al een versie van gemaakt. Klinkt heel erg slecht, overigensquote:Op donderdag 20 december 2012 02:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het ideale nummer voor de Jon Bakker Soundboard
Zo was ik ook hoor, ik had/heb namelijk een enorme hekel aan uggs. Als stond Kate Upton er in zou ik haar nog afwijzen ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Foute/lelijke kleding is gewoon een afknapper voor me. Helaas heb ik vaak moeite om verder te kijken.
He he he he he he ja ja ja ja ja jaquote:Op donderdag 20 december 2012 02:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar hebben ze al een versie van gemaakt. Klinkt heel erg slecht, overigens
Kate Upton sowiesoquote:Op donderdag 20 december 2012 02:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo was ik ook hoor, ik had/heb namelijk een enorme hekel aan uggs. Als stond Kate Upton er in zou ik haar nog afwijzen ook.
Geen heupon hebbonquote:Op donderdag 20 december 2012 02:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo was ik ook hoor, ik had/heb namelijk een enorme hekel aan uggs. Als stond Kate Upton er in zou ik haar nog afwijzen ook.
TOEN PLOTSquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:49 schreef De_Nater het volgende:
Klaus Wunderlich op de achtergrond ftw!
Ik ben pas sinds een jaar of 8 geleden weer aan de studie geslagen, gelukkig horen talen niet tot het pakketquote:Op donderdag 20 december 2012 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mijn school kon je zelfs Turks krijgen.. maarja ik zat dan ook op een tokkie school
Ah, je kent hem al?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
He he he he he he ja ja ja ja ja ja
quote:
Vroeger school niet af gemaakt? Of waarom doe je het en wat doe je?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds een jaar of 8 geleden weer aan de studie geslagen, gelukkig horen talen niet tot het pakket
Drink je geen bier, dan drink je Grolschquote:
"Hiphop"quote:
Ik heb destijds alleen lts gedaan, daarna een mbo-opleiding voor verzorgende. Daar ben ik onwijs op afgeknapt na een aantal jaren in die sector gewerkt te hebben, ik heb qua werk alles aangepakt wat ik kon krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger school niet af gemaakt? Of waarom doe je het en wat doe je?
Te triest voor woorden iddquote:Op donderdag 20 december 2012 02:52 schreef Qunix het volgende:
KANSLOOS
Dit is dus de kwaliteit van een teveel betaalde "artiest".
Ik hoop dat ie snel voorbij komtquote:
quote:
quote:
Oh, ik dacht dat het ook echt een versie wasquote:Op donderdag 20 december 2012 02:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is toch gewoon Ekdom die live op de Omniplayer ramt?
Best puik plan.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand het telefoonnummer van Bauer? Dan kunnen we hem vragen weer naar Enschede te gaan om die Gers te vervangen.
Ik ken het ook alleen van Effe Ekdom, dus dan is het wel haast live rammen op de jinglebox.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het ook echt een versie was
Dit ging diep. Alleen gevoeld door die mensen die weten.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
leg uit... the floor is yours.... dames en heren een seminar van de heer Sportex...
Bel aub iemand die meer in de buurt is, des te eerder is die man pleite.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand het telefoonnummer van Bauer? Dan kunnen we hem vragen weer naar Enschede te gaan om die Gers te vervangen.
Wat is ITS?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb destijds alleen lts gedaan, daarna een mbo-opleiding voor verzorgende. Daar ben ik onwijs op afgeknapt na een aantal jaren in die sector gewerkt te hebben, ik heb qua werk alles aangepakt wat ik kon krijgen.
Sinds een jaar of 9 werk ik in de hulpverlening, begeleiding van mensen met ADHD en autisme. Via m'n werkgever heb ik eerst 3 jaar spw gevolgd en zit nu in het afstudeerjaar van sph
Volgens mij hebben ze het bij EW ook weleens gedraaidquote:Op donderdag 20 december 2012 02:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ken het ook alleen van Effe Ekdom, dus dan is het wel haast live rammen op de jinglebox.
Finkers woont om de (achter)hoek...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bel aub iemand die meer in de buurt is, des te eerder is die man pleite.
Ilsequote:Op donderdag 20 december 2012 02:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bel aub iemand die meer in de buurt is, des te eerder is die man pleite.
Man is serieus als hij niet in zn rol is dus heb je weinig aan denk ikquote:
Moppen tappen met Finkersquote:Op donderdag 20 december 2012 02:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Finkers woont om de (achter)hoek...
Ik bied 10 euroquote:Op donderdag 20 december 2012 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Kan er niet iemand een kogel doneren aan Gers, via de brieven bus?
Op rolletjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overdag had je het een week zonder FOK! moeten doenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Kan er niet iemand een kogel doneren aan Gers, via de brieven bus?
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet nog wel een leuke mop.. Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massa graf?http://www.3fm.nl/knopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet nog wel een leuke mop.. Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massa graf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/knopje
LTS, volgens mij heet dat tegenwoordig anders, geen idee hoequote:Op donderdag 20 december 2012 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is ITS?
En dat 2e wist ik al eigenlijk, nu je het zeg kwam het terughele dag met FOK!kers werken
![]()
Welke leeftijden en klassiek of ASS? Leuk?
Niet over natuur beginnen en your fine.... Gewoon kwartje in het achterhoofd en op de schouder kloppen. Ze krijgen zelfs Youp zo gek om nog steeds Flappie te laten zingen op dezelfde manier.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Man is serieus als hij niet in zn rol is dus heb je weinig aan denk ik.
Maar er zijn nog wel een aantal andere cabaretiers in de buurt toch?
Geen idee. Maar ze kunnen nooit slechter zijn dan Gers.quote:
Ballen nog niet ingedaald waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 02:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Goeie mannelijke stem hoor.
Haha jij bent er echt zo een.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:58 schreef minthy het volgende:
[..]
LTS, volgens mij heet dat tegenwoordig anders, geen idee hoe![]()
Heb je dat nog onthouden van vorig jaar? Zo ja, tering![]()
![]()
Klopt, daarom hang ik hier ook zo graag rond, ik kan thuis achter m'n pc gewoon verder met m'n werk. Ze zijn allemaal volwassen en hebben voornamelijk Asperger en PDD-nos. Schatjes, allemaal!
Nou ja, bijna allemaal
De broer denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit de tegenstelling van Kelly van der Veer?
Jammer dat SMSjes belangrijker zijn dan ons FOKkerts ...quote:Op donderdag 20 december 2012 03:00 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef de smsjes nog 30 minuten en dan ga ik slapen
Ik had je toch al gelijk gegeven? En nogmaals; boeiend!quote:
Que?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jammer dat SMSjes belangrijker zijn dan ons FOKkerts ...
Wtf im drunk...
Ik denk te stoppen nu... De nieuwe gasten ken ik niet eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:01 schreef De_Nater het volgende:
Wat gaat er nog allemaal voor leuks gebeuren eick? De gast is niet echt de moeite waard nl...
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:58 schreef minthy het volgende:
[..]
LTS, volgens mij heet dat tegenwoordig anders, geen idee hoe![]()
Heb je dat nog onthouden van vorig jaar? Zo ja, tering![]()
![]()
Klopt, daarom hang ik hier ook zo graag rond, ik kan thuis achter m'n pc gewoon verder met m'n werk. Ze zijn allemaal volwassen en hebben voornamelijk Asperger en PDD-nos. Schatjes, allemaal!
Nou ja, bijna allemaal
Kijk haar "nep" blij zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 03:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had je toch al gelijk gegeven? En nogmaals; boeiend!
Ik noem een Flappie? EenLiving Doll? Theme grijs draaien? Sapjes? Is nogal wat hoor... Geen wonder dat het even stroef loopt met de smsjes...quote:Op donderdag 20 december 2012 03:01 schreef De_Nater het volgende:
Wat gaat er nog allemaal voor leuks gebeuren eick? De gast is niet echt de moeite waard nl...
Ja, dat is het ookquote:Op donderdag 20 december 2012 03:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lijkt me best interessant werk. Wel mooi werk, je kan echt invloed hebben op iemand zijn leven waardoor hij beter gaat functioneren.
Ik bedoel voor vannacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik noem een Flappie? EenLiving Doll? Theme grijs draaien? Sapjes? Is nogal wat hoor... Geen wonder dat het even stroef loopt met de smsjes...
Ik ben nooit nep-blij. Dat alle vrouwen bij jou liggen te faken hoef je niet op mij af te reagerenquote:
Goeie, echt. Raap me op.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nooit nep-blij. Dat alle vrouwen bij jou liggen te faken hoef je niet op mij af te reageren
Kan je nagaan hoe triest 'wij' zijn.. met wij bedoel ik Nederland, dat wij dus zo'n gast gewoon populair maken.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:04 schreef Melleyn het volgende:
Gers is weer met z'n knopjes bezigFaalgast nummer 1.
Neen. Dat is Do. Gers doet tenminste nog watquote:Op donderdag 20 december 2012 03:04 schreef Melleyn het volgende:
Gers is weer met z'n knopjes bezigFaalgast nummer 1.
Er is al jaren die gouden kans op live flash boobs en dat zou je door heel de graveyardshift moeten helpen. Ik ben een pioneer die de eerste boobs nog gespot heeft op SR , vraag me niet wanneer... Maar ze zijn er... Heb zelfs mijn vrouw ,zonder succes I might add ,proberen over te halen om de eer van Eindhoven hoog te houden....quote:
Gedeelde eerste plek danquote:Op donderdag 20 december 2012 03:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neen. Dat is Do. Gers doet tenminste nog wat
Die kwam toch uit Almelo?quote:
Ik voelde gewoon wat Gers dacht toem hem gevraagd werd een rap te schrijven daar haha. Fuck dit kan ik niet, hoe lul ik me hier uit?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe triest 'wij' zijn.. met wij bedoel ik Nederland, dat wij dus zo'n gast gewoon populair maken.
Hengeloquote:
Dank je! En je gaat me niet op de kast krijgen, dus bespaar je de moeitequote:
Precies!quote:
Ik had dit hoofdstuk allang afgesloten, sorry.quote:Op donderdag 20 december 2012 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! En je gaat me niet op de kast krijgen, dus bespaar je de moeite
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:09 schreef laucas het volgende:
Die vent wordt morgen wakker naast 2 jasjes en hij heeft geen idee waar ze vandaan komen
Dat doen de meisjes van 13/14 al tientallen jaren... In mijn jeugd deden ze ons Glen Maderous (of zoiets) aan en niet veel later New Kids en dan niet die Brabos? Maar die overduidelijke nichten die meisjes van 13/14 en dus eigenlijk die ouders chanteerden hebben bakken met geld verdiend... Nou ja niet zij... Maar die vetklep manager en het platen bedrijf... En it goes on till this day....quote:Op donderdag 20 december 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe triest 'wij' zijn.. met wij bedoel ik Nederland, dat wij dus zo'n gast gewoon populair maken.
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:09 schreef laucas het volgende:
Die vent wordt morgen wakker naast 2 jasjes en hij heeft geen idee waar ze vandaan komen
GMTAquote:Op donderdag 20 december 2012 03:10 schreef Qunix het volgende:
1000 voor beide.... Morgen is hij nuchter en heeft geen idee wat hij had gedaan
Wedden dat hij daarna meteen aan zijn anus gaat voelen of er geen gevulde condoom in zit?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:10 schreef Qunix het volgende:
1000 voor beide.... Morgen is hij nuchter en heeft geen idee wat hij had gedaan
En zou je dat zien als iemand het draagt? Zo'n pak zoek ik nog namelijk...quote:Op donderdag 20 december 2012 03:11 schreef Melleyn het volgende:
Dat pak is 80 euro nieuw, verkopen man
Yep, toch een beetje aan de buurtjes denkenquote:
Later de_nater!quote:Op donderdag 20 december 2012 03:13 schreef De_Nater het volgende:
Ik zwaai af, radio blijft aan, maar ik moet ogen sluiten.
Slaap lekker, Naat!quote:Op donderdag 20 december 2012 03:13 schreef De_Nater het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:13 schreef De_Nater het volgende:
Denk ik ook welquote:Op donderdag 20 december 2012 03:14 schreef minthy het volgende:
Ze mogen wel wat meer rock draaien, dat valt vast in de smaak
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:16 schreef Xetran het volgende:
was hier niet een pendulum remix van? het doet me aan zo'n pendulum nummer denken ofzo, met zon stem van jean paul erover oid? of zeg ik nu iets doms
Hier ook!quote:Op donderdag 20 december 2012 03:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Denk ik ook wel
Bij mij zeker
Doei hequote:Op donderdag 20 december 2012 03:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mooi geweest. Weltrusten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 03:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
die ja, episch nummerquote:Op donderdag 20 december 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze? Daar doet het nummer mij tenminste aan denken, bazen nummer
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 03:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook!![]()
Het wordt een beetje slaapverwekkend
men weet wel wat ze moeten aanvragen.quote:
komt me goed uit, ben een workout playlist aan het makenquote:Op donderdag 20 december 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen dank, goede muziek moet je delen
Ik dacht dat het een rasta negert was die het zong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |