quote:Op donderdag 20 december 2012 02:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Tuulk wa! Morgenavond ben ik er weer
Zo mooi als mensen hun accent proberen te onderdrukken maar dat voor geen meter luktquote:Op donderdag 20 december 2012 02:04 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Maaike al een fanclub?
Ik heb een OP gemaakt, dus ga je mij missen?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ga niet doen alsof je bijzonder bent, ben jij gek.
Heb jij een prachtige OP gemaakt? Leuke gifjes gemaakt? Nou, nou, NOU?
Ja en dat ze het dan ook nog even 20x per dag uitzendenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zo mooi als mensen hun accent proberen te onderdrukken maar dat voor geen meter lukt
Die moeite neem ik niet eens meer, zeker niet als ik moe benquote:Op donderdag 20 december 2012 02:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zo mooi als mensen hun accent proberen te onderdrukken maar dat voor geen meter lukt
Geniaal jaquote:Op donderdag 20 december 2012 02:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik zou echt doodgaan in dat huis, geen eten is te doen. GEEN PEUKEN GODALLEMACHTIGquote:
En die is geweldig!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een OP gemaakt, dus ga je mij missen?
Hij kan hem ook moeilijk compleet afbrandenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:06 schreef De_Nater het volgende:
Ik weet niet waar Veenstra leest, maar ik zie niet enkel positieve reacties
Ja, enorm.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een OP gemaakt, dus ga je mij missen?
Je kent me niet eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik houd van je, is dat niet genoeg?
En het wordt erger naarmate er meer drank in gegooid wordt ?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet eens meer, zeker niet als ik moe ben
Stiekem op de plee paffen is dan wel een goeie, jaquote:Op donderdag 20 december 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt doodgaan in dat huis, geen eten is te doen. GEEN PEUKEN GODALLEMACHTIG
Ik drink geen alcohol meer, dus ik kan het je niet vertellenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En het wordt erger naarmate er meer drank in gegooid wordt ?
Of iedereen dat nou zou waarderen is een tweede.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Stiekem op de plee paffen is dan wel een goeie, ja
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol meer, dus ik kan het je niet vertellen
De komende twee uur niet gelukkig.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Headlines zijn voorbij, we hebben beeld!
Gewoon even flink gaan schijten, dan is de rooklucht zo voorbijquote:Op donderdag 20 december 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Of iedereen dat nou zou waarderen is een tweede.
Verslaafd zijn aan rokenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou echt doodgaan in dat huis, geen eten is te doen. GEEN PEUKEN GODALLEMACHTIG
Ik heb het sowieso niet door dat ik zo'n accent heb, af en toe word ik er even flink op gewezen. Voornamelijk door westerlingenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb er schijnbaar wel last van. Heb het zelf meestal niet eens door
Jij gaat te langzaam.quote:
Maar als je niet eet, hoef je ook niet zoveel te schijten. Het is een complot mensen, tegen de rokers!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon even flink gaan schijten, dan is de rooklucht zo voorbij
Ook daar heb ik wel eens last vanquote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet door dat ik zo'n accent heb, af en toe word ik er even flink op gewezen. Voornamelijk door westerlingen![]()
+1, helemaal als ik weer eens 'Ajuus' in Amsterdam roep, 'Wat zeg je meneer?'quote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet door dat ik zo'n accent heb, af en toe word ik er even flink op gewezen. Voornamelijk door westerlingen![]()
Doe een leuke Dromendans met Vinzzent.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik geloof het wel met Gers Pardoes, ik ga een Droomvlucht maken
Anders zou er geen 600 euri worden gestort.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef Mdrop het volgende:
Top artiesten, maar toch niet voor dit moment of vloek ik nu?
Irritant is dat ja, ik ga sowieso ook steeds platter praten lijkt welquote:Op donderdag 20 december 2012 02:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb er schijnbaar wel last van. Heb het zelf meestal niet eens door
Haters gaan haten.quote:
Dat snap ik ook wel, maar toch niet op dit moment, perfect om 15:13 maar niet om 02:10.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:10 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Anders zou er geen 600 euri worden gestort.
telefoon krijgt het niet geregeldquote:
Belachelijk!!111quote:Op donderdag 20 december 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je niet eet, hoef je ook niet zoveel te schijten. Het is een complot mensen, tegen de rokers!
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik geloof het wel met Gers Pardoes, ik ga een Droomvlucht maken
Die hebben zelf een accentquote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ook daar heb ik wel eens last van![]()
Met "tjow hè?" kom je zeker helemaal niet weg daar?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1, helemaal als ik weer eens 'Ajuus' in Amsterdam roep, 'Wat zeg je meneer?'
Meldpunt Discriminatie alles!quote:
Ehm, die snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:11 schreef Ratelbandolero het volgende:
liefde is de rook van je ex inademen
Jawel want ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry Pino![]()
Mag je me verder nog wel??
Maar waarom dan met je ex?quote:
Ja, klopt... Ook al vaak meegemaakt, maffe klappers daarquote:Op donderdag 20 december 2012 02:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die hebben zelf een accent![]()
En dan mij uitlachen
wel grolsch hoop ikquote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben effe bier hallen en pissen.
Verzin wat leuksquote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat doen we met de sms'jes?
Nja dan snappen ze nog dat het een accent is ofzo, Ajuus is echt zo'n ding van niets maar dat heb ik me dus al jaren geleden aangeleerd en zal ook niet snel verdwijnen ben ik bangquote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef minthy het volgende:
Met "tjow hè?" kom je zeker helemaal niet weg daar?
Jeui!!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel want ik had het niet tegen jou.
Niet weten dat ze in de randstad gewoon ABN sprekenquote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt... Ook al vaak meegemaakt, maffe klappers daar
"FOK! wat een mietige slaapgast!"quote:Op donderdag 20 december 2012 02:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Verzin wat leuks
Zou leuk zijn als FOK! er in benoemd wordt
Sponsort Danny ons de kosten?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Verzin wat leuks
Zou leuk zijn als FOK! er in benoemd wordt
quote:Op donderdag 20 december 2012 02:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
"FOK! wat een mietige slaapgast!"
Mixed mono is standaard op de stream volgens mij...quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is de stream in mono. Als ik de radio stream pak hoor ik The Doors veel mooier met de elektrische piano.
Mwah, die euro heb ik er zelf nog wel voor overquote:
een echte kapitein kapt pure alcoholquote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben effe bier hallen en pissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |