quote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik heb best wel pakketten over laten komen vanuit de states naar hier, maar dan is het omgekeerd duurder blijkbaar
Jeez, lame!quote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg die stream weer niet aan de praat
dat is het thema, whehequote:Op zondag 23 december 2012 01:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vond het een kutliedje hoor, maar ja, tis ook kut als je baby dood gaat natuurlijk
Michiel is ook gewoon prima Die is misschien het minst gestoord van de drie. Gerard is dan weer leuk gek, Chiel kan lekker provoceren en Michiel past daar ook prima tussen vinnik dan.quote:
inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 01:53 schreef oh-oh het volgende:
Huh, Veenstra heeft zelf ook al kids, ik vind het echt zo een knullie nog
Da heb je hem gisternacht niet gezien zekerquote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Michiel is ook gewoon prima Die is misschien het minst gestoord van de drie. Gerard is dan weer leuk gek, Chiel kan lekker provoceren en Michiel past daar ook prima tussen vinnik dan.
Nee, ik kijk bijna nooit snachts naar TVquote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Da heb je hem gisternacht niet gezien zeker
quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk bijna nooit snachts naar TV
Hij ging ook helemaal uit z'n dak op Star Trekkin, compleet mee playbacken en bewegingen er bijquote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef oh-oh het volgende:
Michiel is echt niet weinig gestoord vind ik
Dat zou ik ook gewoon gedaan hebben hoorquote:
uhuh, schitterendquote:Op zondag 23 december 2012 02:14 schreef oh-oh het volgende:
PETSHOPBOYS![]()
![]()
Die vind ik alleen maar leuk dankzij die twee bazen op tv nu
Thnx, eens proberenquote:Op zondag 23 december 2012 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hoppa, halve windsor knoop, een van de makkelijkere en betere.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dan maar kalkoen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Kerstboodschappen uitgesteld tot vandaag, ik dacht al dat er geen hond in de winkel zou zijn, en voila, geen kip![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |