quote:Op donderdag 20 december 2012 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
Vriendjes met OscarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
oh woeps, verkeerde foto![]()
, is hij niet meer jaloers?
Graag gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Indaha en man bedankt voor de leuke kerstkaart
Fijnquote:denk ik
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Kak, ik wist dat ik iets vergatquote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik mik je t-shirt morgen wel ff op de post dan
Ben je al voorbij Geldrop? Anders moet je even zwaaienquote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak, ik wist dat ik iets vergat
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak, ik wist dat ik iets vergat
Vlak voor Eindhoven. Tussen Weert en Eindhoven raas je voorbij drie stations. Het laatste is Geldrop.quote:
Eensquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn echt allemaal bedragen he
![]()
Je kan zeiken wat je wil maar ik vind het toch echt een mooi iets dat het voor saamhorigheid zorgt en dat mensen zich ondanks de crisis en zo inzetten voor mensen die het veel en veel slechter hebben dan wij
Goed, alleen pijn aan mijn rug door het niet mogen bewegen maar dat gaat wel overquote:
Mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Miniem het volgende:
Leerlingen hebben 6300 euro @ school opgehaald voor serious request en de school heeft het verhoogd naar 10.000 euro
Ja ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn echt allemaal bedragen he
![]()
Je kan zeiken wat je wil maar ik vind het toch echt een mooi iets dat het voor saamhorigheid zorgt en dat mensen zich ondanks de crisis en zo inzetten voor mensen die het veel en veel slechter hebben dan wij
Volgens mij reed ik er net doorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlak voor Eindhoven. Tussen Weert en Eindhoven raas je voorbij drie stations. Het laatste is Geldrop.
In ander volstrekt ongerelateerd nieuws, het schoolgeld gaat omhoog!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Miniem het volgende:
Leerlingen hebben 6300 euro @ school opgehaald voor serious request en de school heeft het verhoogd naar 10.000 euro
Zit 'ie er nog in?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Je pepermuntjes lagen nog op Os zn grotkussen
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Uh, ik denk het![]()
Hij gleed daarstraks een paar keer zo met zn waffel door zn appelmoesbakje trouwens
Was dat maar zo, dan zouden ze uitstervenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaaaalle Duitsers zijn hoooooomooooooooo
Dat wordt Sjons laatste kunstjequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh, we zijn er nog, kak, moet ik toch weer ff met de honden door de regen
Planking, zo 2012.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed, alleen pijn aan mijn rug door het niet mogen bewegen maar dat gaat wel over
Probeer ook maar niet van Facebook af te komenquote:
Doe je toch niet, je kan die ouwe niet missenquote:
Ben je je boerderie al beu dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Probeer ook maar niet van Facebook af te komen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |