hmm, yes, quite!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:37 schreef oh-oh het volgende:
En we moeten die kenkerdurekaviaar nog eten ook
Ook lekkerrrrrrr!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:29 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha mandarijnen?
Kaviaaaaaaaaaaaaar!
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:33 schreef Strega het volgende:
Nou, hier orders dat ik nu toch echt maar eens moet proberen te slapen.
Als je mijn kerstpapegaaien ziet Oh-Oh....word je helemaal gek!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:33 schreef oh-oh het volgende:
Zo cute, Oscar zat sinds middernacht of zo te slapen onder zijn kussen op de bank, en nu is hij ineens wakker, hij schoot onder dat kussen uit, vloog naar zijn kooi en deed een grote poep![]()
Niet gepoept in zijn slaap![]()
En nu issie aan het hyperen, gekkie
Snotdolfeitjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
oh woeps, verkeerde foto
[ Bericht 18% gewijzigd door DeZwabber op 20-12-2012 13:07:34 ]🐙
Het is elders op de wereld al (zo goed als) vrijdag de 21stequote:Op donderdag 20 december 2012 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het nou woensdag of zijn we verder?
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
Vriendjes met OscarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
oh woeps, verkeerde foto![]()
, is hij niet meer jaloers?
Graag gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Indaha en man bedankt voor de leuke kerstkaart
Fijnquote:denk ik
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Kak, ik wist dat ik iets vergatquote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik mik je t-shirt morgen wel ff op de post dan
Ben je al voorbij Geldrop? Anders moet je even zwaaienquote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak, ik wist dat ik iets vergat
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak, ik wist dat ik iets vergat
Vlak voor Eindhoven. Tussen Weert en Eindhoven raas je voorbij drie stations. Het laatste is Geldrop.quote:
Eensquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn echt allemaal bedragen he
![]()
Je kan zeiken wat je wil maar ik vind het toch echt een mooi iets dat het voor saamhorigheid zorgt en dat mensen zich ondanks de crisis en zo inzetten voor mensen die het veel en veel slechter hebben dan wij
Goed, alleen pijn aan mijn rug door het niet mogen bewegen maar dat gaat wel overquote:
Mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Miniem het volgende:
Leerlingen hebben 6300 euro @ school opgehaald voor serious request en de school heeft het verhoogd naar 10.000 euro
Ja ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn echt allemaal bedragen he
![]()
Je kan zeiken wat je wil maar ik vind het toch echt een mooi iets dat het voor saamhorigheid zorgt en dat mensen zich ondanks de crisis en zo inzetten voor mensen die het veel en veel slechter hebben dan wij
Volgens mij reed ik er net doorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlak voor Eindhoven. Tussen Weert en Eindhoven raas je voorbij drie stations. Het laatste is Geldrop.
In ander volstrekt ongerelateerd nieuws, het schoolgeld gaat omhoog!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Miniem het volgende:
Leerlingen hebben 6300 euro @ school opgehaald voor serious request en de school heeft het verhoogd naar 10.000 euro
Zit 'ie er nog in?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Je pepermuntjes lagen nog op Os zn grotkussen
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Uh, ik denk het![]()
Hij gleed daarstraks een paar keer zo met zn waffel door zn appelmoesbakje trouwens
Was dat maar zo, dan zouden ze uitstervenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaaaalle Duitsers zijn hoooooomooooooooo
Dat wordt Sjons laatste kunstjequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh, we zijn er nog, kak, moet ik toch weer ff met de honden door de regen
Planking, zo 2012.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed, alleen pijn aan mijn rug door het niet mogen bewegen maar dat gaat wel over
Probeer ook maar niet van Facebook af te komenquote:
Doe je toch niet, je kan die ouwe niet missenquote:
Ben je je boerderie al beu dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Probeer ook maar niet van Facebook af te komen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is hier weer wit.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Pagan het volgende:
Kut løning allen.Hier regent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is hier weer wit.
![]()
En volgens de kalender is de zonnewende zojuist geweest dus ik durf vrij stellig te beweren dat de Maya-kalender zojuist een nieuwe cyclus is ingegaan waarvoor ze 600 jaar geleden niet de moeite hebben genomen deze in te tekenen.
Anyhoe, de dagen gaan weer langer worden
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
+1quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Oscar wint het dik van Bink![]()
[ afbeelding ]
Bohhhquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Oscar wint het dik van Bink![]()
[ afbeelding ]
yesh, een Bredemeijer Duo Roma, dubbelwandig dus de boel blijft lekkah warmquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Strega het volgende:
Yes, morgenmiddag gaan we Ravi halen! Zijn chio eb DA bezoek enz. is allemaal goed gegaan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Strega het volgende:
Yes, morgenmiddag gaan we Ravi halen! Zijn chio eb DA bezoek enz. is allemaal goed gegaan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelt alles jonghu!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ravi Shar Pei, speelt hij ook sitar?
O geweldig , wat fijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, das leuk, net een snowglobe. Even schudden en dan heb je er een uur plezier van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Die arme ogen van Sjon, ze rollen alle kanten op
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee joh, das leuk, net een snowglobe. Even schudden en dan heb je er een uur plezier van.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee joh, das leuk, net een snowglobe. Even schudden en dan heb je er een uur plezier van.
hij bleef ook gewoon 5 minuten stilstaan zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ging om 3 uur slapen, heb geen oog dicht gedaan, en om 6 uur was het kind alweer hyper
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een awesome rekje voor mijn thee gescoord bij de kringloop, en een kastje voor in mijn hal.
Maar het rekje ligt nog in de auto en het kastje halen we donderdag op
Oeh, tof!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een awesome rekje voor mijn thee gescoord bij de kringloop, en een kastje voor in mijn hal.
Maar het rekje ligt nog in de auto en het kastje halen we donderdag op
LOLquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik was aan het flirten met die junk van de kringloop, kreeg ik ook nog korting op dat kastje ( 2.50![]()
, maar goed, hij kostte 20 ) en toen zei ik ja maar ik neem m nu niet mee want kind en zes honden zitten in de auto, mn man komt m donderdag ophalen.
Je had dat gezicht moeten zien![]()
Foto´s van je schoenen Pis!!!!
Ik ben echt op de kleur van de schoenen gevallen. Ik snap het van die studs, daar moet je ook van houden. Voor mij is het wel leuk, ik ben al zo'n El Neutralo met alles basic enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou zelf niet van die studs maar ik vind ze wel leuk!
Ja, ik zat net laatst te kijken naar die foto's met de kerstman, daar heb je een onwijs mooie kleurige sjaal! Die zou ik zelfs willenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja en een sjawl, maar dat is het dan ook wel
yayquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:51 schreef Strega het volgende:
Zo, puppy is er!![]()
![]()
![]()
Was even nogal "druk" allemaal, maar gaat wel goedkomen, hij heeft al gegeten, gescheten en gepist. Waarvan de twee laatsten op de krant
Cool Zwabquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
De kerststal van m'n moeder naar eigen inzicht aangevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah, die zocht ik! Ik kwam niet verder dan V&D/Dolcis.quote:
Jullie zijn allebei maar druk geweest, jij vooraf, en hij tijdens, nuttig en geslaagd bezoekquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Nee Zwab fixte m goed, en mn keukenkastjes, en mn wapperpoes![]()
Arme jongen moest hard werken en ik kon m niet eens van alles lekkers voeren![]()
KAK, zou die kaviaar nog goed zijn?
Pisces kan die kicks goed rocken denk ik zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LOL
Patta's!
[ afbeelding ]
Ik heb (op een heel simpel laag wit kakkerig gympje na) enkel laarzen of ballerina's, dus ik vind dit wel weer eens leuk als afwisseling.
Moet wel even kijken nu naar kleding, want niet alles past erbij, zoals bij mijn zwarte laarzen. Maar ik ben er echt blij mee. In de lente heb ik er ook plezier van.
Aaaaahquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Pisces kan die kicks goed rocken denk ik zo.
Ik kakte ineens inquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Zwab ging ook voor de hele nacht door toch?
![]()
Hier taaide hij ook ineens naar bed, ik had wel gewoon doorgehaald denk ik
Ik ook niet, als ik het haal lijkt het me wel geinig om de nacht door te halen daar. Beetje visjes int aquarium gluren. Eerste trein gaat om kwart voor acht pas weerquote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee wat Zwab van plan is.
Prettig! Mooie dag zo met ook die 1-6.quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo mijn nek is weer los met dank aan SR, Iron maiden
quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gebeurt normaal nooit, maar ik hoor dat het normaal ik bij andere mannen
Ik zie het, jezus tis maar goed dat ik ben gaan slapenquote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow maar je keek naar de zondagstreinen, je moet naar de maandagtreinen kijken dodo!
quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prettig! Mooie dag zo met ook die 1-6.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het, jezus tis maar goed dat ik ben gaan slapen
Als de treinen om kwart voor vijf weer gaan durf ik de nacht wel door te trekken
Hier heeft m'n zusje kaarten voor geregeld. Misschien ook voor jou wat? --> http://www.atak.nl/agenda/1749/ (zit bij station)quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het, jezus tis maar goed dat ik ben gaan slapen
Als de treinen om kwart voor vijf weer gaan durf ik de nacht wel door te trekken
quote:Op zondag 23 december 2012 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen naar Enschede treinen duurt overigens nog langer dan naar Maastricht
En 46 euro voor een retourtje![]()
Nou ja, retourtje reschmoertje, datis ook niets meer natuurlijk tegenwoordig.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
M'n shirt en mintjes zijn er trouwens, en de vlammende kaart
quote:Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
ahh yes, verzendkosten net zo duur als een retourtje Enschede zeker
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik heb best wel pakketten over laten komen vanuit de states naar hier, maar dan is het omgekeerd duurder blijkbaar
Jeez, lame!quote:Op zondag 23 december 2012 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg die stream weer niet aan de praat
dat is het thema, whehequote:Op zondag 23 december 2012 01:49 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vond het een kutliedje hoor, maar ja, tis ook kut als je baby dood gaat natuurlijk
Michiel is ook gewoon prima Die is misschien het minst gestoord van de drie. Gerard is dan weer leuk gek, Chiel kan lekker provoceren en Michiel past daar ook prima tussen vinnik dan.quote:
inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 01:53 schreef oh-oh het volgende:
Huh, Veenstra heeft zelf ook al kids, ik vind het echt zo een knullie nog
Da heb je hem gisternacht niet gezien zekerquote:Op zondag 23 december 2012 01:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Michiel is ook gewoon prima Die is misschien het minst gestoord van de drie. Gerard is dan weer leuk gek, Chiel kan lekker provoceren en Michiel past daar ook prima tussen vinnik dan.
Nee, ik kijk bijna nooit snachts naar TVquote:Op zondag 23 december 2012 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Da heb je hem gisternacht niet gezien zeker
quote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk bijna nooit snachts naar TV
Hij ging ook helemaal uit z'n dak op Star Trekkin, compleet mee playbacken en bewegingen er bijquote:Op zondag 23 december 2012 01:57 schreef oh-oh het volgende:
Michiel is echt niet weinig gestoord vind ik
Dat zou ik ook gewoon gedaan hebben hoorquote:
uhuh, schitterendquote:Op zondag 23 december 2012 02:14 schreef oh-oh het volgende:
PETSHOPBOYS![]()
![]()
Die vind ik alleen maar leuk dankzij die twee bazen op tv nu
Thnx, eens proberenquote:Op zondag 23 december 2012 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hoppa, halve windsor knoop, een van de makkelijkere en betere.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dan maar kalkoen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Kerstboodschappen uitgesteld tot vandaag, ik dacht al dat er geen hond in de winkel zou zijn, en voila, geen kip![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |