Anders kom je er later op terug?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het ook niet J hoe ik er over denk dus.
Denk jij überhaupt wel eens?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het ook niet J hoe ik er over denk dus.
Net als op het werk ? Zo van daar kom ik later ff op terug en vervolgens nooit doen ?quote:
"Ik kijk er morgen even naar!"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als op het werk ? Zo van daar kom ik later ff op terug en vervolgens nooit doen ?
Die gebruik ik altijd op vrijdag ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
"Ik kijk er morgen even naar!"
Terwijl je weet dat je morgen vrij bent.
Nee, het is kut?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef Iwanius het volgende:
Goed, wordt er nog wat zinnigs gezegd door de vrekken onder ons over de komende feestdagen of is alles best?
Dat kerstfeest is echt pure kitsch geworden. Het gaat alleen maar om eten en cadeaus en nog meer eten. Bah, allemaal dikke vetzakken rond een boom. Wie zet er nou in godsnaam een boom in de huiskamer?!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef Iwanius het volgende:
Goed, wordt er nog wat zinnigs gezegd door de vrekken onder ons over de komende feestdagen of is alles best?
Sinterklaas = ook een feestdag in FEEquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Weet niet of dit feestdagen-topic ook voor Sinterklaas is, maar die hele zwarte piet-discussie, pfff, het is nog erger dan kerstspullen in de winkel in oktober
Afteltopic!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:55 schreef Joene het volgende:
Zo over 64 dagen is de ellende weer voorbij
daar hou ik van dusquote:
Helemaal mee eens maar je kan ook zaken wat genuanceerder aanpakken door bijvoorbeeld de mate van cadeaus en het eten wat simpel te houden en...bijvoorbeeld het welbekende kerstverhaal vooraf te lezen zodat dat verhaal wat centraler komt te staan binnen het hele kerstgebeuren en geen bijzaak is. Wat zeg ik: Soms wordt het helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef BasEnAad het volgende:
Dat kerstfeest is echt pure kitsch geworden. Het gaat alleen maar om eten en cadeaus en nog meer eten. Bah, allemaal dikke vetzakken rond een boom. Wie zet er nou in godsnaam een boom in de huiskamer?!
Het ergste is misschien nog wel die kerstman. Tis allemaal geïmporteerde Amerikaanse meuk waar ik echt niets mee heb. Ik snap niet dat iemand het überhaupt over die vent heeft. Wij hebben Sinterklaas, dus een kerstman is helemaal niet nodig. Kerst zou om hele andere dingen moeten draaien.
Cadeaus verzinnen als in surprises of meer wat voor cadeaus te geven?quote:Op zondag 3 november 2013 11:49 schreef n00b13 het volgende:
Blegh. Ik moet cadeau's verzinnen.
Ideeen?
Nee voor mezelfquote:Op maandag 4 november 2013 15:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Cadeaus verzinnen als in surprises of meer wat voor cadeaus te geven?
Ga eerst na wat men graag zou willen hebben voor de Kerst en als er echt niets zinnigs uitkomt en je wilt toch geen flater begaan,dan geef je maar een envelop of tegoed bon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |