Niet compleet zonder jou Luigiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef Luigi het volgende:
Voelt toch een beetje als thuiskomen he, Natalie, dit topic?![]()
.
Nog niet eens!quote:Heb jij ze al hangen? De lampen dus bedoel ik he?
Denk je alles gezien te hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Luigi het volgende:
Kaarsjes hebben wij altijd wel. Zeker als het herfstig gaat worden enzo. Zieje, ik kan het wel. Gezellig doen.
In je vakantiehuisje op center parks?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Soms doe ik zelfs de open haard wel eens aan. Uit mezelf, dus. Echt he.
Nee, thuis?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In je vakantiehuisje op center parks?
Walgelijk. Flesje wijn erbij en toastjes op tafel en je kan zo kerst vieren.quote:
Maak 'm niet zo bangquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Walgelijk. Flesje wijn erbij en toastjes op tafel en je kan zo kerst vieren.
Berevel voor de open haard en er kan geneukt worden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Walgelijk. Flesje wijn erbij en toastjes op tafel en je kan zo kerst vieren.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Berevel voor de open haard en er kan geneukt worden?
nog ff en het klinkt gezellig ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Berevel voor de open haard en er kan geneukt worden?
Gelukkig niet zeg!quote:
Ja de borst van J.quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
ik hou d'r ook wel van ? In tegenstelling tot de kerstdagen ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Geen idee maar wel een puik topic zo zeg!
kut post.quote:
Je hoeft hier niet te posten, kersthomo.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten, kersthomo.
Het icoontjes topic J van de kerstman enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Luigi het volgende:
Want het kerstballen breien topic doet het ook heel leuk?
Ja moet je gvd werken op 1 mei.quote:
ik hou niet van Herrie J.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Luigi het volgende:
En even wat herrie om bij wakker te worden:
en tevens juist.quote:
ik weet het ook niet J hoe ik er over denk dus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:24 schreef Luigi het volgende:
Namens mij dan, he. Ik weet niet hoe J. daar over denkt verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |