Dat maakt alles beterquote:Op woensdag 19 december 2012 22:51 schreef aloa het volgende:
Deel 2 alweer![]()
De ellende komt eraan, gelukkig is er genoeg drank in huis
Normaal verdrink ik dit leed inderdaad, maar ben zwanger, dus dat ziet er nu ook niet inquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 december 2012 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Normaal verdrink ik dit leed inderdaad, maar ben zwanger, dus dat ziet er nu ook niet in
De alkoholfri glühwein van de IKEA is best te nassen gelukkig. Maar tochquote:Op donderdag 20 december 2012 08:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En nee, wat wordt wordt niets met drinken. Alcohol vrij voor jou voorlopig!
En vanaf vandaag worden de dagen al weer langer, we gaan weer de goede kant op!quote:Op donderdag 20 december 2012 08:42 schreef Luigi het volgende:
Volgende week om deze tijd is het alweer voorbij die pestbende!![]()
![]()
![]()
!
Optiefen met je lichtjes, verschrikkelijke kerstdiners en geforceerde gezelligheid! Opgedonderd voor een jaar lang weer!![]()
![]()
!
Dat is jammer, maar wel verstandig.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Normaal verdrink ik dit leed inderdaad, maar ben zwanger, dus dat ziet er nu ook niet in
Libellehomo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef AMAR420 het volgende:
ts is kneus en heeft geen gezellige mensen om zich heen
Nee handjes schudden tot 10 januari is feest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:05 schreef Luigi het volgende:
Kerst moet dood. Met bulten en zweren.
Stom feest voor Libelle moeders en homo's. Met je lampjes.
Ik kan niet helpen dat fok! dit kut subforum heb geopend he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:10 schreef Luxuria het volgende:
Nu alweer, het is nog oktober
Als je de feestdagen haat (zoals ik ook doe) zou ik me daar zo lang mogelijk niet druk om maken
luigi zijn mening nooit ergens ooit hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:01 schreef Joene het volgende:
Dit topic is eigenlijk bedoelt voor mij zelf en luigi omdat onze mening over feestdagen en met name de decembermaand nergens anders gewaardeerd wordt.
Hier wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
luigi zijn mening nooit ergens ooit hoor.
Ga dan weg hier.quote:
Dat is waar..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik kan niet helpen dat fok! dit kut subforum heb geopend he.
Waarom haten op feestdagen ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom haten op feestdagen, geen vrienden, geen familie, geen leven? Ongelukkig en jaloers als andere mensen gelukkig zijn? Wat is het probleem?
Ja, waarom? Om de 'anti' uit te hangen? Of waarom, welke reden heb je?quote:
In het kort , het geduw t/ getrek verplichtinkje hier en daar en het zogenaamd gezellig zitten met familie , de verwachtingen etc.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, waarom? Om de 'anti' uit te hangen? Of waarom, welke reden heb je?
Laten we het omdraaien. Waarom moét iedereen het leuk vinden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, waarom? Om de 'anti' uit te hangen? Of waarom, welke reden heb je?
Verplichting? Dat ligt aan de mensen die je het verplichten. Niet aan de feestdagen. Die verplichten je tot niks. Het zijn gewoon dagen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
In het kort , het geduw t/ getrek verplichtinkje hier en daar en het zogenaamd gezellig zitten met familie , de verwachtingen etc.
Moet niet, maar wat is er niet leuk aan te vinden? Paar dagen vrij, lekker vreten/zuipen, volk zien die je al tijden niet gezien hebt. Weer eens wat anders dan het standaard gedoe van het jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien. Waarom moét iedereen het leuk vinden?
Goed "de verwachting van de maatschappij " waarin iedereen vind dat je met "feestdagen" gezellig moet zijn / bij elkaar moet doorbrengen etc.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verplichting? Dat ligt aan de mensen die je het verplichten. Niet aan de feestdagen. Die verplichten je tot niks. Het zijn gewoon dagen.
Feestje ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet niet, maar wat is er niet leuk aan te vinden? Paar dagen vrij, lekker vreten/zuipen, volk zien die je al tijden niet gezien hebt. Weer eens wat anders dan het standaard gedoe van het jaar.
Gewoon weer een extra reden voor een feestie.
Iets niet leuk vinden is anders dan haten op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ah fijn. Nou, vandaar dit topic. Hoi he!
Misschien heb je de verkeerde mensen om je heen. Misschien moet je daar een topic over openen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed "de verwachting van de maatschappij " waarin iedereen vind dat je met "feestdagen" gezellig moet zijn / bij elkaar moet doorbrengen etc.
Ja, je weet wel. Samen met je schoonmoeder door een bak gourmet heenknagen of van die laffe Ah excellent meukquote:
Spreek ik Swahili? Of ben je gewoon dom?quote:
Deal with it.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets niet leuk vinden is anders dan haten op.![]()
Doe ik, maar het riekt gewoon naar standaard 'anti' gedraag. Haten omdat anderen iets leuk vinden, super tof natuurlijk.quote:
Zoals ik al zei, hoi he!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik, maar het riekt gewoon naar standaard 'anti' gedraag. Haten omdat anderen iets leuk vinden, super tof natuurlijk.
Ik noem niemand een autist, vroeg het me gewoon af waarom je haat, maar daar kun je me blijkbaar geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:42 schreef Luigi het volgende:
Wel apart trouwens, die pipo's die gelijk komen aansnellen om te roepen dat kerst vooral niey stom is.
Kennelijk is die mening wél normaal ofzo. Is het nou echt zo lastig voor te stellen dat er mensen zijn die echt niks hebben met dat commerciële toneelstukje elk jaar? Wie is hier nou de autist?.
Waarom gaat iemand de kleur blauw? Waarom houdt iemand niet van spruitjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik noem niemand een autist, vroeg het me gewoon af waarom je haat, maar daar kun je me blijkbaar geen antwoord op geven.
Het gaat er vooral om dat jullie er zo graag aandacht op vestigen. Dat riekt een beetje naar kijk mij eens lekker anders zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waarom gaat iemand de kleur blauw? Waarom houdt iemand niet van spruitjes?
Jezus, simpel volk dat kerstgepeupel.
Van iets niet houden of iets niet zo leuk vinden is anders dan haten. Niemand opent reeksen over haten op de kleur blauw of haten op spruitjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waarom gaat iemand de kleur blauw? Waarom houdt iemand niet van spruitjes?
Jezus, simpel volk dat kerstgepeupel.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet niet, maar wat is er niet leuk aan te vinden? Paar dagen vrij, lekker vreten/zuipen, volk zien die je al tijden niet gezien hebt. Weer eens wat anders dan het standaard gedoe van het jaar.
Gewoon weer een extra reden voor een feestie.
Wat ben jij een ongelooflijke mongool zegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:58 schreef Luigi het volgende:
Zeg, donderstraal tief eens op uit dit scrooge topic. Ga elders de kersthomo uit lopen hangen. Nu weten we het wel, jullie worden geil van knipperende lampjes en Home Alone. Good for you.
Jaja, dat er vanuit de verhalvezoling van Nederland ondertussen een flinke meerderheid is die zich graag door de commercie laat hoereren onder het motto 'WAAR IS DAT FEESSIEEE!11111' dat weten we.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten
Komende van kersthomo's als jij beschouw ik dat als een compliment.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke mongool zeg
Ik hou d'r zo van. Wat dat betreft is kerst echt top!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef Joene het volgende:
Mooi deze discussie elk jaar opnieuw met mensen die proberen je over te halen om gezellig te doen met kerst
Dat zie je verkeerd. Je hoeft niet gezellig te doen, ga lekker alleen op je zolderkamertje met je pikkie spelen, zal mij een worst wezen. Maar ga niet actief schijten op iets wat ik leuk vind, zonder te verwachten een weerwoord te krijgen. Twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef Joene het volgende:
Mooi deze discussie elk jaar opnieuw met mensen die proberen je over te halen om gezellig te doen met kerst
Ja, toen ik 17 was dacht ik er ook zo over.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je hoeft niet gezellig te doen
WHhaahah Maar het is niet mijn probleem dat jij het leuk vind ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je hoeft niet gezellig te doen, ga lekker alleen op je zolderkamertje met je pikkie spelen, zal mij een worst wezen. Maar ga niet actief schijten op iets wat ik leuk vind, zonder te verwachten een weerwoord te krijgen. Twee totaal verschillende dingen.
Je hebt de verkeerde familie. Daar zou ik een topic over maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:11 schreef Luigi het volgende:
Er zijn familiebanden voor minder gesneuveld dan niet op komen draven met Kerst, zeg maar..
Dat dus. Families zijn echt zwaar gepikeerd als je niet langs komtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, toen ik 17 was dacht ik er ook zo over.
Wel leuk altijd, die eeuwige dooddoener. Er zijn familiebanden voor minder gesneuveld dan niet op komen draven met Kerst, zeg maar..
Wat een kutfamilie heb je dan, moeilijk doen omdat je je kop niet wil laten zien met Kerst, dat maak je toch lekker zelf wel uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, toen ik 17 was dacht ik er ook zo over.
Wel leuk altijd, die eeuwige dooddoener. Er zijn familiebanden voor minder gesneuveld dan niet op komen draven met Kerst, zeg maar..
Nee ik maak straks een topic over je moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde familie. Daar zou ik een topic over maken.
Dat ze er zo dood bij ligt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik maak straks een topic over je moeder.
Bijvoorbeeld.quote:
Gast. Jij claimt in je profiel 32 te zijn en gedraagt je als een jankkind. Wil niet zeggen dat iedereen zo achtergesteld is op die leeftijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef Joene het volgende:
Zo leuk dat de reacties van degene die het leuk vinden , allemaal nog bij mama thuis wonen
Tegenwoordig ook al hobby antropoloog? LOI cursus zo te zien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef Joene het volgende:
Zo leuk dat de reacties van degene die het leuk vinden , allemaal nog bij mama thuis wonen
ik CLAIM helemaal niks ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast. Jij claimt in je profiel 32 te zijn en gedraagt je als een jankkind. Wil niet zeggen dat iedereen zo achtergesteld is op die leeftijd
Het is echt slecht te verkroppen he, als iemand buiten je comfort zone post?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:17 schreef HulkHeld het volgende:
Deze ventjes hier vinden zelf iets niet leuk en proberen dat nu over te dragen op anderen, wanneer ze bevelen hadden kunnen geven hadden ze dit al gedaan. Feit dat jullie geen vrienden hebben om die tijd mee te delen zegt al genoeg, om jullie argumenten maar even te vergeten.
Ik moest lachen van je schrikbarende niveau humor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is echt slecht te verkroppen he, als iemand buiten je comfort zone post?.
Wordt je kerstbeleving er minder van? Wordt je er onzeker van? Vind je het stiekum ook niet zo heel erg leuk maar durf je je niet te uiten? Kom op, gooi het er uit!
Of moet je zo mee naar de Intratuin?
Ja, domme mensen zijn makkelijk aan het lachen te krijgen. Maar geef eens antwoord?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik moest lachen van je schrikbarende niveau humor.
Nee dat is ook kut.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:24 schreef Joene het volgende:
Maar goed daar en tegen hou ik wel van de zomer?
Ah, jij bent gewoon een ouderwetse moppersmurf.quote:
Oh. Ja hier in nederland wel.quote:
MopperLuigi, nooit de hoofdrolspeler. Altijd op de achtergrond lekker mopperen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, jij bent gewoon een ouderwetse moppersmurf.
Ja, 33 graden met een luchtvochtigheid van 89%. Niet echt heel tof. Weer van gisteren was wel weer lekker?quote:
Ja top weertje jammer dat ik moest werken wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, 33 graden met een luchtvochtigheid van 89%. Niet echt heel tof. Weer van gisteren was wel weer lekker?
Ik vraag me af wie jij bent dat je zo achter m'n reet aan loopt maar ik hoef je niet, dus. Je klinkt een beetje als het debiele neefje van de familie dat heel graag aan de grote mensen tafel wil zitten. Zo van, kijk mij, kijk mij, ik ben er ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
MopperLuigi, nooit de hoofdrolspeler. Altijd op de achtergrond lekker mopperen.
1 topic is achter je reet aan lopen? Raar mannetje ben je toch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie jij bent dat je zo achter m'n reet aan loopt maar ik hoef je niet, dus. Je klinkt een beetje als het debiele neefje van de familie dat heel graag aan de grote mensen tafel wil zitten. Zo van, kijk mij, kijk mij, ik ben er ook.
Ja, Godtje, we zien je. Echt. Je bent niet te missen.
Nee, jouw familie komt nog een keer in het nieuws met een familiedramaatje omdat pa zich al 55 jaar zit op te winden over de kerstgourmet. KOM PA DOE GEZELLIG MEE JOH!!1111quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 topic is achter je reet aan lopen? Raar mannetje ben je toch.
Voor de rest sterkte met je kennelijke debiele erfelijke aanleg. In mijn familie hebben wij daar gelukkig geen last van. Het klinkt vervelend en chronisch.
Volgens mij heb je de verkeerde familie voor je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, jouw familie komt nog een keer in het nieuws met een familiedramaatje omdat pa zich al 55 jaar zit op te winden over de kerstgourmet. KOM PA DOE GEZELLIG MEE JOH!!1111
En het was zo'n aardige man..
Daar ging ik vanuit J en had er al gelijk een nummer aangehangen ik ga er vanuit dat dit een niet te stoppen reeks is tot ongeveer halverwege maart ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:31 schreef Luigi het volgende:
Wel nu al het meest succesvolle topic van FEE 2013. Chapeau, J. Top.
Nee jullie doen gezellig de sjoelbak op tafel met kerst ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde familie voor je.
Geeft niks. Ik heb begrip voor je situatie. Het valt vast niet mee de erfelijke belasting die je hebt mee gekregen. Moeten we het nog een keer rustig herhalen voor je zodat je het beter snapt?
Of is dit gewoon een beetje te lastig voor je? Dat geeft ook niks hoor. Je bent niet minder je bent juist speciaal! Een echt sterrenkind!
Zo origineel ook. Precies dezelfde aanpak als ik, een paar posts geleden. Toppie hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde familie voor je.
Geeft niks. Ik heb begrip voor je situatie. Het valt vast niet mee de erfelijke belasting die je hebt mee gekregen. Moeten we het nog een keer rustig herhalen voor je zodat je het beter snapt?
Of is dit gewoon een beetje te lastig voor je? Dat geeft ook niks hoor. Je bent niet minder je bent juist speciaal! Een echt sterrenkind!
Ik denk dat we eind vd week op deel 23 zitten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit J en had er al gelijk een nummer aangehangen ik ga er vanuit dat dit een niet te stoppen reeks is tot ongeveer halverwege maart ?
ja misschien lopen we tegen die tijd wel zo te irriteren dat we ons 48 hele uren niet op dit geweldige forum mogen vertonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik denk dat we eind vd week op deel 23 zitten.
De mods mogen blij met ons zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |