Mooiste regio van het landquote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef -Engel- het volgende:
@Fera.... welke regio?
en welke skills.... mag je ook pm/dm....
af en toe komt erbij ons iets op het bulletin board
Nijmegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef -Engel- het volgende:
@Fera.... welke regio?
en welke skills.... mag je ook pm/dm....
af en toe komt erbij ons iets op het bulletin board
Is goed hoor, ik kijk nog even globaal rond als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Als je wilt dan hoor ik het wel Fera.
het is een groot bedrijf.... nijmegen dat is customer care...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen.
En skills ... Tsja, waar dacht je aan? Waar werk je?
Dat klinkt niet als iets waar ik goed in ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het is een groot bedrijf.... nijmegen dat is customer care...
Ik doe het als 2e baantje... Kan ook nog hequote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik kijk nog even globaal rond als je het niet erg vindt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets waar ik goed in ben.
Klinkt verdomd goedquote:Op woensdag 19 december 2012 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit liedje hebben ze gemaakt.
Gewoon in een huiskamer
Vast. Ik zie net dat ze haar profiel verwijderd heeftquote:Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt verdomd goed!
Heb jij foto's van haar op FB? Ze komt me bekend voor
Oh dat is wel balen. Facebook is toch wel het middel om na een poosje iets te laten wetenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast. Ik zie net dat ze haar profiel verwijderd heeftSpreek en zie haar niet vaak, maar vind dit wel echt zo tof
Ze zijn ook, zoals ze zelf noemen 'Een Enschedese Coverband'quote:Op woensdag 19 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dat nummer klinkt trouwens ook wel bekend
Wel tofquote:Op woensdag 19 december 2012 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze zijn ook, zoals ze zelf noemen 'Een Enschedese Coverband'
Ze zijn echt goedquote:
Leukquote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze zijn echt goed![]()
Heb ze nu meerdere malen live gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |