SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past goed bij het topic danquote:
Je bent dus niet alleen een doos op wielen maar ook achter de PC.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Doosopwielen het volgende:
ld alle 2 verloren als Rengar 2-11 5-5 lol
op champ kopen ;')quote:Op woensdag 19 december 2012 23:20 schreef Zeroku het volgende:
Jayce gerefund en Shen/Eve skin gekocht.
die dash kun je ook als escape gebruiken.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:01 schreef kensei het volgende:
Heeft vi ook een escape of alleen een dash & burst?
Net als elke bruiser vanaf Irelia dus zo'n beetje?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:19 schreef kensei het volgende:
Okee dus vi heeft burst, gapcloser, shield, cc & escape hmmm
Kap eens met je onnodig gescheld met kanker.quote:
Ga is een keer wat uitdelen ipv van waarschuwingen.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met je onnodig gescheld met kanker.
Ik kan dat prima zelf inschatten. En zoals altijd, vooral TR's blijven maken.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ga is een keer wat uitdelen ipv van waarschuwingen.
Naja, ik zie je altijd het zelfde posten. Het is altijd het zelfde hier tho.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan dat prima zelf inschatten. En zoals altijd, vooral TR's blijven maken.
Meeste wel veel van die eigenschappen, maar nooit allemaal zoals bij vi. Maar nog niet ingame gezien, dus moet maar kijken hoe die in de praktijk speelt.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Net als elke bruiser vanaf Irelia dus zo'n beetje?Wat dat betreft had BG wel een punt, de oude champions hebben wat dat betreft een beter design. Omdat de nieuwe champions bijna alles kunnen creeer je eigenlijk maar weinig diversiteit in games.
Namiquote:Op donderdag 20 december 2012 01:11 schreef Xetran het volgende:
Iemand die hem al gekocht heeft? Ik durf het niet meer om te instantbuyen, ik ben echt afgezet met Nami.
De gapcloser als escape gebruiken is nogal risky, beetje een Sejuani situatie. Raak je per ongeluk een champion, knock je hem in de richting waar je rent en stop je. Daarnaast is je movement speed reduced terwijl je het charged. Maar ja, het lijkt er idd op dat iedere champ al die dingen moet hebben tegenwoordigquote:Op donderdag 20 december 2012 09:19 schreef kensei het volgende:
Okee dus vi heeft burst, gapcloser, shield, cc & escape hmmm
Riven heeft 3 dashes, een stun, een shield en hoge burst (zeker met ulti aan).quote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Meeste wel veel van die eigenschappen, maar nooit allemaal zoals bij vi. Maar nog niet ingame gezien, dus moet maar kijken hoe die in de praktijk speelt.
Ook eens met BG zijn punt ja, diversiteit is ver te zoeken zo.
Ze is goed hoor, hogere elo's spelen haar vaakquote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Moet toch wel ff meegaan voordat we weten of ze OP is. Zie Elise, die was de eerste week volgens veel mensen ook OP, waar is ze nu
word mid gespeeld in 2.4k+ elo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Moet toch wel ff meegaan voordat we weten of ze OP is. Zie Elise, die was de eerste week volgens veel mensen ook OP, waar is ze nu
Hoeveel % van de Lol playerbase is dat? Ik kom haar ieder geval nooit tegen dus echt OP zal ze niet zijn. Alleen "OP" champs worden op mijn niveau gespeeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
word mid gespeeld in 2.4k+ elo.
trouwens khazix is pas op, als je dacht dat malphite erg was met zn ult + debuff op adc? hah.
khazix instakilled the adc letterlijk in 1 seconde.
de top 1% geloof ik, maar wat heet op? tryndamere? weet ik veel wat low elo op vind atm, ik dacht dat iedereen altijd wachtte op wat top-elo op vond, nou there you have it :pquote:Op donderdag 20 december 2012 11:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoeveel % van de Lol playerbase is dat? Ik kom haar ieder geval nooit tegen dus echt OP zal ze niet zijn. Alleen "OP" champs worden op mijn niveau gespeeld
Ik ben zelf ook heel erg grote fan van Nami. Goede kans dat ze nog eens gebuffed gaat worden ook vanwege haar lage winrate.quote:
Elise top is een van de meest broken en kutte match-ups om tegen te moeten spelen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef Ame_thyst het volgende:
ik vind haar juist behoorlijk sterk al, als ze dr buffen word ze wss op.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook heel erg grote fan van Nami. Goede kans dat ze nog eens gebuffed gaat worden ook vanwege haar lage winrate.
samen wij?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ben op zoek naar een duo die me een beetje naar een hoger elo kan brengen.
Op dit moment ben ik 928![]()
Mede doordat ik alleen maar trolling teams heb.
Een voorbeeld: Garen top die zich counterpicked tegen een Yorick. Daarna op 18 minuten alleen m resist boots heeft. Teemo ad carry met 20 farm op 15 minuten. Waardoor als de slechte leona support word afgeschermt.
Ja ik weet het alweer een klaag post, mijn excuses maar ik bent het kotsmisselijk om met deze trolling teams ranked te spelen.
Precies, of nog erger. Je eindigt dan namelijk altijd allebei als last-pick. Je moet je gewoon zo weinig mogelijk met de chat bezig houden en per lane 1 of 2 champs heel goed onder de knie hebben. Dan sta je vanzelf voor in farm en / of kills en kun je andere lanes gaan helpen. En pak zo weinig mogelijk champs als Teemo of Olaf.quote:
Dat is juist het probleem. Ik kan het niet helpen als de tegenstander al gefeed is. Ook al heb ik de meeste farm.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, of nog erger. Je eindigt dan namelijk altijd allebei als last-pick. Je moet je gewoon zo weinig mogelijk met de chat bezig houden en per lane 1 of 2 champs heel goed onder de knie hebben. Dan sta je vanzelf voor in farm en / of kills en kun je andere lanes gaan helpen. En pak zo weinig mogelijk champs als Teemo of Olaf.
Wees dat dan voor en gank de lane die niet lekker loopt. Vaak mid of top spelen dus met 1 of 2 champs zodat je zeker weet dat je je lane opponent eruit speelt. Als je eigen lane lekker loopt kun je andere lanes gaan helpen. Als de adc van hun team gefed is, is dat endgame meestal nog wel goed te maken met veel CC.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Ik kan het niet helpen als de tegenstander al gefeed is. Ook al heb ik de meeste farm.
Het is op het moment lastig om met Nami nuttig te blijven als je team begint te verliezen. Zodra de boel gaat sneeuwballen kan ze imho niet heel veel uithalen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vind haar juist behoorlijk sterk al, als ze dr buffen word ze wss op.
soraka goeie dmg?????quote:Op donderdag 20 december 2012 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is op het moment lastig om met Nami nuttig te blijven als je team begint te verliezen. Zodra de boel gaat sneeuwballen kan ze imho niet heel veel uithalen.
Tenminste dat is mijn ervaring met haar, misschien komt het omdat ze de minste schade doet van alle champions. Pak een Sona of Soraka die altijd nog aardig wat schade kan aanrichten als het nodig is. Enige wat Nami kan is een 'beetje' healen en irritant doen met Q en R.
Geen Teemo of Olaf spelen? Wut?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, of nog erger. Je eindigt dan namelijk altijd allebei als last-pick. Je moet je gewoon zo weinig mogelijk met de chat bezig houden en per lane 1 of 2 champs heel goed onder de knie hebben. Dan sta je vanzelf voor in farm en / of kills en kun je andere lanes gaan helpen. En pak zo weinig mogelijk champs als Teemo of Olaf.
Waarom geen Olaf? Lack of CC? Want hij steamrolled als een malle.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
+80 dmg op een adc vind ik niet 'een beetje irritant doen' en haar ult + q zijn ook behoorlijk effectief, daarmee haal je wel 3 of meer champs voor ong. 4 a 5 sec mee uit de teamfight.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is op het moment lastig om met Nami nuttig te blijven als je team begint te verliezen. Zodra de boel gaat sneeuwballen kan ze imho niet heel veel uithalen.
Tenminste dat is mijn ervaring met haar, misschien komt het omdat ze de minste schade doet van alle champions. Pak een Sona of Soraka die altijd nog aardig wat schade kan aanrichten als het nodig is. Enige wat Nami kan is een 'beetje' healen en irritant doen met Q en R.
Jannaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
+80 dmg op een adc vind ik niet 'een beetje irritant doen' en haar ult + q zijn ook behoorlijk effectief, daarmee haal je wel 3 of meer champs voor ong. 4 a 5 sec mee uit de teamfight.
en er is geen enkel support waarmee je kunt carryen als je hele team permasuicide sorry.
Voor Teemo zijn veel betere alternatieven. Olaf zou nog wel kunnen, maar dan moet je een Amumu o.i.d. hebben.quote:
Gewoon a-move erin en dan alt-tab, zo rol ik altijd met teemo.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef kensei het volgende:
Met teemo kan je ook amper bij de carries komen in teamfights, beetje waardeloos
sorry maar dan was je tegen team echt een stel keyboard kwijlende rukkers.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef Jajong het volgende:
Laatste 3 potjes in ranked met Teemo was ik 12-3 12-3 en 9-1 ofzo?
Daarom bouw je frozen mallet?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef kensei het volgende:
Met teemo kan je ook amper bij de carries komen in teamfights, beetje waardeloos
Hoeft niet, hurricane lost veel op.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef kensei het volgende:
Dan moet je steeds eerst bij de carry komen, wat dus mijn punt was. Heeft niks met kiten te maken.quote:
zoals vi, olaf, jax, bruiser nid enzquote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan moet je steeds eerst bij de carry komen, wat dus mijn punt was. Heeft niks met kiten te maken.
Ik zeg ook niet dat Teemo slecht is, maar in 5v5 teamfights voegen andere top champs een stuk meer toe.
Xap1pt...geeft goeie algemene info. Leer minimaal 2 champs per 'lane' (inclusief jungle/support) en úiteindelijk' vind je jezelf terug te midden van de gasten waartussen je thuishoort. Vooral in het begin, 'play the role'...ofwel speel wat niemand in je team wil spelen...je bent dan meteen een 'asset' (een welkome aanvulling). Natuurlijk kan je niet elk spel carryen...maar met een dergelijke attitude (en skill) kan het niet misgaan dat je in elo stijgt....quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh RLY?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:45 schreef jagga het volgende:
[..]
zoals vi, olaf, jax, bruiser nid enz
Volgende TT Imoquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Van fed ez naar bange gazelle op de vlucht voor mountainlion echt..
duurt nog wel lang weet niet of mensen zulke geheugen hebben.quote:
Ik speel Teemo top ja, als bruiser. En ik splitpush gewoon hele dagen, en daar kunnen ze in solo queue op mijn ELO (1300-1400) niks tegen doen. Pick 'm ook alleen tegen bepaalde champs hoor daar niet van.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:00 schreef jagga het volgende:
[..]
sorry maar dan was je tegen team echt een stel keyboard kwijlende rukkers.
Teemo is leuk top misschien tegen een bepaalde paar champs, echter voegt hij geen hol toe aan een teamfight, na zijn blinding dart is useless en meeste teemo's zijn dusdanig squishy dat ze niet echt effe in een TF wandelen en wat shrooms planten.
Zonet even VI gespeeld. tegen bots om een feel te krijgen bij haar skills. Al was het maar tegen bots (was al 3 games net te laat om vi te kiezen) ik denk dat haar E erg sterk is, en haar passive denting blows is OP.
Let op mijn woorden, de AD ratio wordt binnen 2 weken generfed. 8% + 4% na elke 3e hit, waarbij haar Q 1 stack doet, haar E attack animation reset, dus instant hit is, is er maar 1 extra hit nodig om er gewoon 12% max hp af te beuken.
Dit bovenop haar toch best wel retarded dmg van haar E (wat een Cd heeft van 4.8sec, voor een charge.
Zoveel potentieel, dat er gegarandeerd generfed gaat worden zsm. jammer, want het is een erg leuke champ om te spelen.
Denk dat het reuze meevalt eigenlijk. Ze voelt voor mij momenteel niet sterker aan dan bijv. Riven . Mensen weten alleen nog niet hoe ze ertegen moeten spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:30 schreef Jajong het volgende:
En agree over Vi, die doet teveel dmg. Laning voelt nog een beetje lastig maar dat komt omdat ik haar niet gewend ben, maar net een Darius gefacerolled. Met een Triforce & Brut 3 shotte ik hun Vayne.
Blijft je toch bij.....Vayne, mijn eerste penta....quote:
Grappig dat je steeds stoer blijft roepen dat het je allemaal niets doet, maar je continue wel de pregame chat volraget en het de moeite waard vind om er hier een post aan te wijden. Voor die icon wil ik op zich wel een 5-man premade doen, maar dan wel in de avond, ik ben nu op mijn werk....quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
mooien 4v5s, tevens afker die dan terug komt en nog effe gaat feeden, wel fijn en ook 2012 yolo end of the world.
careOmeter staat wel op 0.
vroeger was ik pissed geworden want wasted time etc en flip table etc maar atm heb ik zoiets van
blijkbaar enemy lee sin ook hoog doen in chat maar die heb ik toch default op ignore
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Grappig dat je steeds stoer blijft roepen dat het je allemaal niets doet, maar je continue wel de pregame chat volraget
ik kan vanavond niet ik word om 5 uur opgehaald.quote:en het de moeite waard vind om er hier een post aan te wijden. Voor die icon wil ik op zich wel een 5-man premade doen, maar dan wel in de avond, ik ben nu op mijn werk....
Vorige aram dat ik meedeed nog zat je bij het createn van de custom te ragen over mensen hun hoofden inslaan en hoe pissed off je wel niet was etc. etc. Er is zelfs in deze reeks nog even over gepraat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]dafaq? hoe kom je daar nu weer bij
??? je bedoeld dat ik pissig was dat er er al 40 mensen waren gedodged en in de enige 2 games die ik speelde er leavers zaten? dat komt ook niet vaak voor hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vorige aram dat ik meedeed nog zat je bij het createn van de custom te ragen over mensen hun hoofden inslaan en hoe pissed off je wel niet was etc. etc. Er is zelfs in deze reeks nog even over gepraat.
Mjah. En een keer toen ik meedeed dat je een aantal mensen af ging zitten zeiken tijdens die ARAM omdat ze verkeerd buildden of de verkeerde focusten oid. Voor iemand die zegt zich nergens druk over te maken kun je je aardig opwinden in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
??? je bedoeld dat ik pissig was dat er er al 40 mensen waren gedodged en in de enige 2 games die ik speelde er leavers zaten? dat komt ook niet vaak voor hoor.
in aram praat(te) ik meer dan in ranked/normal, in die modes zeg ik zowat nooit iets behalve gj/wp etc.
Alsof Riot daar wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:01 schreef Jajong het volgende:
Jungle Mundo met Cleanse en AD runes, gaat 2 keer kapot aan wolves and golems. 1400 ELO. Riot pls.
niet overdrijven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah. En een keer toen ik meedeed dat je een aantal mensen af ging zitten zeiken tijdens die ARAM omdat ze verkeerd buildden of de verkeerde focusten oid. Voor iemand die zegt zich nergens druk over te maken kun je je aardig opwinden in ieder geval.
Je dreigde mij met mijn hoofd door een keukendeur te slaan omdat ik van team wisselde in aram.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je dreigde mij met mijn hoofd door een keukendeur te slaan omdat ik van team wisselde in aram.
Maar je speelt ook op het niveau van een low level, we waren je aan het helpen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, ga even uitspraken volledig uit context rukken en dat was niet aan jou persoonlijk gerichtik zei dat laatste keer dat iemand me pestte ik zn hoofd door een keukendeur had gemept, en dat was een neger btw.
en je zat me doelbewust al de hele avond te kutten met niet reageren in je pm, mij hele tijd met low levels zetten en dan snel in andere team en starten, en toen ik zei dat als je dat weer zou doen ik zou leaven omdat ik geen zin had om 1v5 te spelen reageerde je ook niet, toen vond ik het wel genoeg geweest, dus trek dat niet uit zn verband.
ga jij ff weg, met je onzin reden om me te verwijderen, zo vaak vroeg ik je niet om te arammen en als je daar al niet tegen kunt kun je dat ook normaal zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Lockie het volgende:
[..]
Maar je speelt ook op het niveau van een low level, we waren je aan het helpen.
Weet al dat jij veel beter bent, daarom heb je natuurlijk al die mooie youtube video'squote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga jij ff weg, met je onzin reden om me te verwijderen, zo vaak vroeg ik je niet om te arammen en als je daar al niet tegen kunt kun je dat ook normaal zeggen.
Ik speel beter dan jou overigens.
speciaal een account aanmaken om hier te posten laat jou anders ook niet heel serieus doen overkomenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Die Keselo en Lockie zijn ook low elo trash toch?
jij*quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga jij ff weg, met je onzin reden om me te verwijderen, zo vaak vroeg ik je niet om te arammen en als je daar al niet tegen kunt kun je dat ook normaal zeggen.
Ik speel beter dan jou overigens.
waarom zou je willen smurfen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Aloria het volgende:
n tot nu toe speelt ze erg lekker, spelen de hoge elo players haar nogwel / Want ik zie haar niet heel vaak op lvl 30 en i
Omdat het kan, heb akali niet op mijn main acount, en was eigenlijk vanplan om alle chars die ik niet heb op deze acount te halen. Ook de naam van mijn smurfje is veel mooier dan me "main acount "quote:
Is meer een inside joke omdat ik gisteren 20 elo boven ze uit ben gestegen; zie het als gezonde competitie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:17 schreef Xetran het volgende:
[..]
speciaal een account aanmaken om hier te posten laat jou anders ook niet heel serieus doen overkomen
AP yiquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Is meer een inside joke omdat ik gisteren 20 elo boven ze uit ben gestegen; zie het als gezonde competitie.
En nee, hier heb ik niet speciaal een account voor aangemaakt. Maar ja, je opmerking raakt dan ook kant noch wal.
nou niet echt, als je serieus elke keer op dit account gaat inloggen om hier te posten speciaal voor die naamquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Is meer een inside joke omdat ik gisteren 20 elo boven ze uit ben gestegen; zie het als gezonde competitie.
En nee, hier heb ik niet speciaal een account voor aangemaakt. Maar ja, je opmerking raakt dan ook kant noch wal.
je kan pas vanaf lvl20 giftenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:50 schreef Xetran het volgende:
over smurfs gesproken. ik kan nu mijzelf 10 van die cheapass skins giften met mijn 10 level 5 accounts
Ja, echt zielig gedoe van die gast zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
nou niet echt, als je serieus elke keer op dit account gaat inloggen om hier te posten speciaal voor die naam
quote:
Dit is simpelweg mijn summonername in LoL en ik heb geen andere accounts op dit forum.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
nou niet echt, als je serieus elke keer op dit account gaat inloggen om hier te posten speciaal voor die naam
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
?????????????????????quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:44 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
[..]
Dit is simpelweg mijn summonername in LoL en ik heb geen andere accounts op dit forum.
Assumptions; the mother of all mistakes.
@Lockie: Net Bas geleerd hoe die AP Yi moet spelen, gaat meteen 15/2/1 in zijn 2e ranked game.
Ja kwam ik ook juist achter.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:52 schreef BaajGuardian het volgende:
hebben jullie nog niet door dat keselo, lockie sitchblap en yoloswag4jesus BFF's zijn?
damn son.
ben je boosquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef Xetran het volgende:
En jij hebt serieus problemen, wat wil je zeggen?
Nee, moet dat dan? Ik snap gewoon niet waarom ook maar iemand je serieus zou moeten nemenquote:
Ik denk dat we elkaar niet begrijpen. Laten we het verder maar over LoL hebben, de eerste reactie trok toch al alles uit verband.quote:
irl of ingame? ik boks zo je benen door een tafel dude.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan? Ik snap gewoon niet waarom ook maar iemand je serieus zou moeten nemen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
irl of ingame? ik boks zo je benen door een tafel dude.
spreek nederlands we wonen hier niet in marokko.quote:
Je bent 29, geen 16 meer man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Stop aub met bedreigen, ik voel me niet meer veilig op dit forum...quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kijk nu iedere morgen onder m'n auto of ik BG niet zie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:46 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
[..]
Stop aub met bedreigen, ik voel me niet meer veilig op dit forum...
Ik heb een firewallquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:46 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
[..]
dropkick zo door je badkuip heen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:46 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
[..]
Drop is lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dropkick zo door je badkuip heen.
Beetje maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:13 schreef Ame_thyst het volgende:
10 euro voor een skin vind ik een beetje te eigenlijk
teemoquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef Jimbo het volgende:
wat is de beste champ om te kopen als beginner? heb vandaag lol ook maar eens geinstalleerd...
Ze zijn allemaal vrij simpel om te spelen. Kies er gewoon eentje uit die je leuk lijktquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef Jimbo het volgende:
wat is de beste champ om te kopen als beginner? heb vandaag lol ook maar eens geinstalleerd...
Ashe/Annie/Garenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef Jimbo het volgende:
Niet mee eens, Evelyn is een veel te specifieke/aparte champion om de game mechanics mee te leren. Niet echt representatief voor de rollen die je ermee vervult.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:19 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik zou eve kopen als beginner. Is gewoon te simpel, roam een beetje en je eindigt elke game wel met scores als 10-3
Ja. Mensen die gaan lopen trollen in ranked en als ik daar wat van zeg meteen op de report knop gaan liggen. Letterlijk iedere case komt door 1 report van een ally.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor? Ik heb altijd het idee dat jij een vriendelijke speler bent namelijk
Treurige zaakquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Mensen die gaan lopen trollen in ranked en als ik daar wat van zeg meteen op de report knop gaan liggen. Letterlijk iedere case komt door 1 report van een ally.
Mja. Heb mijm chat al zo klein mogelijk staan, maar ga m denk ik gewoon weghalen. Heb geen zin in dit soort onzin.quote:
Ashe, Garen, Annie, Ryze, Soraka.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef Jimbo het volgende:
Speel nu veel met lux(zo heet ze volgens mij. Die vind ik ook wel ownene met die ulti.)quote:Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ashe, Garen, Annie, Ryze, Soraka.
Het gevoel van een long range Ashe ulti hitten en iemand ermee killen.
Als je er nog niks van snapt dan lijken sommige champs OP ja, maar alles is te counteren.quote:Op zondag 23 december 2012 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Speel nu veel met lux(zo heet ze volgens mij. Die vind ik ook wel ownene met die ulti.)
Een gast waarmee ik speelde had katarina(oid) die dude was echt onverslaanbaar. Alle mobs 1hitte ie en de tegenstanders 3-4hits en zelf ook 90% hp houden. Baas
RP kan je enkel met rl geld kopen geloof ik ja, andere currency gaat inderdaad wat trager maar dat valt ook wel mee vind ik, je kan het versnellen door bonussen in de shop te kopen met rp.quote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef Jimbo het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan runes? Koop je die oid?
En behalve door te kopen, hoe kom je aan rp? (Zit dr een max van 400pd aan?)
Normale currency lijkt ook heel langzaam te gaan,zeker geen manier om dat te versnellen?
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef nyny83 het volgende:
lol ik speel nu op US een ranked tegen een gast met als naam 50shadesofdildo met een pink taric
ik speel ook pink taric, maar nu beetje ook groene taric want die heb ik gekoopt eahueahueahuaquote:Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef nyny83 het volgende:
lol ik speel nu op US een ranked tegen een gast met als naam 50shadesofdildo met een pink taric
Bovendien, koop pas runes nadat je level 20 bent. Dan kan je beste runes (tier 3) kopen.quote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef Jimbo het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan runes? Koop je die oid?
En behalve door te kopen, hoe kom je aan rp? (Zit dr een max van 400pd aan?)
Normale currency lijkt ook heel langzaam te gaan,zeker geen manier om dat te versnellen?
Dit dus, het is de IP niet waard om voor 20 al runes te kopen.quote:Op zondag 23 december 2012 02:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Bovendien, koop pas runes nadat je level 20 bent. Dan kan je beste runes (tier 3) kopen.
Lux heet ze volgens mij.quote:
Als ik een cadeautje haal voor iemand anders, moet ik het dan wel betalen?quote:Op zondag 23 december 2012 12:55 schreef Jimbo het volgende:
Hoe zit t met dat giften, kost dat ook geld voor de persoon die gifts geeft of is het 'gratis' ?
mja mss was t een gift systeem dat je dingen gratis aan iemand kan geven.quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als ik een cadeautje haal voor iemand anders, moet ik het dan wel betalen?
Wat?quote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wees maar blij, dat het spel gepatched word.
Ah ja, dat is waar. Al hoop ik dat ik het nog een beetje snapquote:Op zondag 23 december 2012 15:48 schreef Xetran het volgende:
[..]
Een spel zonder updates is ook maar saai
Ik heb altijd moeite met Yi op ARAMquote:Op zondag 23 december 2012 16:13 schreef Keselo het volgende:
Sona is een van de moeilijkere champions om te spelen in ARAM.
Bij 1 maand geen ranked spelen krijg je decay toch? Was jij niet platinum vorig seizoen?quote:Op zondag 23 december 2012 16:14 schreef apenkont het volgende:
[..]
hehe ik gold met 0 potjes in s3 :p wel al 1x elo decay gehad
yup was 1925, boven 1400 of 1500 volgens mij= elke maand geen ranked=-25 eloquote:Op zondag 23 december 2012 16:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Bij 1 maand geen ranked spelen krijg je decay toch? Was jij niet platinum vorig seizoen?
Begon dit seizoen bij 1300 dus vind het best netjes van mezelf
Eerste paar zijn 40 idd, maar speelde nu mijn 12e ranked game dit seizoen en kreeg nog steeds 34 elo erbij.quote:Op zondag 23 december 2012 17:01 schreef apenkont het volgende:
[..]
yup was 1925, boven 1400 of 1500 volgens mij= elke maand geen ranked=-25 elo
eerste paar potjes kreeg je telkens +-40 elo tog?
Favoriet van mij inderdaad op Aram in de kleine uurtjes. Lekker makkelijk stealen, tons of damage en een ult die je vrijwel onmogelijk kan missenquote:Op zondag 23 december 2012 16:13 schreef Keselo het volgende:
Sona is een van de moeilijkere champions om te spelen in ARAM.
sona is indd de beste aram support, ap sona met een full ranged comp erbij is onmogelijk wat tegen te beginnen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:35 schreef kensei het volgende:
Pak in blind pick proving grounds ook welleens Sona, maar het is gewoon bijna te makkelijk. Als je alleen maar je heal blijft spammen heb je al zoveel voordeel van de sustain dat je bijna niet meer kunt verliezen
ik laatst om ff die xmas icon te krijgen een 5man SR gemaakt met calsot (hij ging trouwens mid, als we normals spelen gaat hij altijd roles doen die hij anders nooit doet' als fizz) en nog wat random dudes uit mn friendlist waaronder iemand waar ik nognooit mee gespeeld had maar het was vroeg en moeilijk om meer mensen bijmekaar te sprokkelen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Kriebelhoest het volgende:
word soms zo schijtziek van dit spel. Ranked dodged en kan weer uur wachten. Allemaal omdat er weer stel debielen 2 adc's picken.
Ik wel! Naam: Vempelquote:Op zondag 23 december 2012 15:54 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
Iemand zin om op deze luie zondagmiddag potjes ARAM te spelen?
Ik zit maar 60.000 plaatsen achter Calsotquote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
calsot atm 3 potjes verwijderd van #1 spot op leaderboards.
(;quote:Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zit maar 60.000 plaatsen achter Calsot
Maar ik zie het niet in je profile?quote:Op zondag 23 december 2012 21:42 schreef Keselo het volgende:
Tof zeg, zit in het team bij Rekkles van Fnatic
Was een normal game waarbij ik in zijn team zatquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar ik zie het niet in je profile?
Rekkles is aardig, xSummer, waarmee hij pre-made was, gedroeg zich echter als een klein kutkind en ging na 10 minuten afkquote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Liandri het volgende:
dan is het vast leuk om te weten dat ik laats nog wat berichten en cases heb gezien waar minimaal 1 iemand van Fnatic tijdelijk werd geband wegens wan gedrag xD
Ah ik dacht dat je ranked team bedoeldequote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Keselo het volgende:
En we zijn kansloos afgemaakt
[..]
Was een normal game waarbij ik in zijn team zat
[..]
Rekkles is aardig, xSummer, waarmee hij pre-made was, gedroeg zich echter als een klein kutkind en ging na 10 minuten afk
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je ranked team bedoelde
Sure. Moordenaars geven we 3 jaar, maar als je een lol spelletje verziekt verdien je de doodstrafquote:Op maandag 24 december 2012 05:51 schreef Skillstorm het volgende:
Zulke mensen moeten ze werkelijk maar dan ook ECHT liquideren.
Die build van graves ; wat een keizer. Zoiets kom je op 300 ELO denk ik nog niet tegen.quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
hadden een tryndatroll die permasuicide en sorc boots en meer van dat soort bs items builde.
dan vind ik dat het toch wel wat zegt als je zo'n potje wint tegen 2 plats en de meeste cs hebt van hele game ook nog.
wie zei ookweer dat ik slecht was? :p
"oeghaboeghabooeee!!" *op borst klopt als gorilla*
Hij had wel moeilijk veel attack speed om zo snel mogelijk zijn E te refreshen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Die build van graves ; wat een keizer. Zoiets kom je op 300 ELO denk ik nog niet tegen.
Mwa hij counterbuilde voornamelijk tegen mij en ez volgens mij, gezien wij hem focussden, zolang renekhton niet op ons af kwam that is. Vind het wel jammer dat ik mn leaguereplay uit had staan want maakte een paar mooie plays, ze hadden beiden towers van ons al down trouwens (van de nexus dus he) en wij (ez en ik) hun steeds acen en dan ong. bij hun inhib weer teruggepushed worden door angry renekhton + de rest van ze dat als een malle op ons afkwam.quote:Op maandag 24 december 2012 10:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Die build van graves ; wat een keizer. Zoiets kom je op 300 ELO denk ik nog niet tegen.
hij had manamune + FH moeten bouwen, ashe in aram is het beste door haar extreme kite harass en dat moet je dus maximaal benutten.quote:Op maandag 24 december 2012 10:34 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Gisteren zat ik in Aram bij een Ashe die achtereen volgens een Phage, een Zeal en een BF sword bouwde.
Hij had direct health nodig en de slow was ook handig voor als hij geen mana meer had. Ook had hij direct movement speed en dmg nodig na zijn phage.
Ik hoef je niet uit te leggen dat ik die keizer geen enkele arrow heb zien raken gedurende de ?15 minuten? dat dat potje mocht duren.
Als je ashe al zo wilt bouwen zou ik eerder Manamune en CDR Boots halen.quote:Op maandag 24 december 2012 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij had manamune + FH moeten bouwen, ashe in aram is het beste door haar extreme kite harass en dat moet je dus maximaal benutten.
Niet zeker of sarcasme..quote:Op maandag 24 december 2012 11:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij had manamune + FH moeten bouwen, ashe in aram is het beste door haar extreme kite harass en dat moet je dus maximaal benutten.
Ook als je mensen gaat traden om hun sona over te nemen als je zelf toch al 1000 ELO boven het gemiddeld figuur speelt in ARAM. Dan ben je echt een anjer.quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet zeker of sarcasme..
Verder vind ik ARAM spelen niet bepaald een maatstaf of iemand wel of niet goed is in dit spel. Je komt in een game bij en tegen mensen van 500-2000 Elo. De meesten hangen rond de 1000 Elo en als je zelf wat hoger bent is het geen kunst om iedere game goede scores te halen.
quote:Op maandag 24 december 2012 11:55 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Ook als je mensen gaat traden om hun sona over te nemen als je zelf toch al 1000 ELO boven het gemiddeld figuur speelt in ARAM. Dan ben je echt een anjer.
Vind wel dat traden uitgeschakeld mag worden; je kiest er toch expres voor een random champion mode te spelen?quote:
Inderdaad, mensen die leaven in ARAM snappen de bedoeling niet helemaal.quote:Op maandag 24 december 2012 12:17 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Vind wel dat traden uitgeschakeld mag worden; je kiest er toch expres voor een random champion mode te spelen?
Heb ook weinig sympathie voor de figuren die aram spelen maar direct dodgen zodra ze niet lux / nidalee etc looten.
CANT BE SLOWED.. CANT BE SLOWED.. DOUBLE KILL.. ZHONYA STASIS.. CANT BE SLOWED.. TRIPPLE KILL.. QUADRA KILL.. ACEquote:Op maandag 24 december 2012 12:22 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die leaven in ARAM snappen de bedoeling niet helemaal.
PS: ik ben je veel dank verschuldigd, heb YI AP in soloque gespeeld en heb eindelijk de weg omhoog gevonden
gaat meer om de cdr indd wat fh betreft, maar ook zodat je weg kunt komen als je gefocussed word door hun ranged aa (adcs zoals trist b.v. zijn gebaat bij FM in aram, en dat counter je matig daarmee) en niet meteen je boeltje op kan rollen. :pquote:Op maandag 24 december 2012 11:47 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Als je ashe al zo wilt bouwen zou ik eerder Manamune en CDR Boots halen.
9 van de 10 keer speel je tegen 3/4 aps waarbij je frozen heart niet veel biedt met + armor / - a/s aura.
Mana zou je genoeg moeten hebben met je manamune + regen op proving grounds.
CDR is dan beter besteedt in je boots ipv een 3100 gold item.
vind ik onzin, dat kun je ook van dominion of 3v3 stellen, elke mode speelt anders.quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Niet zeker of sarcasme..
Verder vind ik ARAM spelen niet bepaald een maatstaf of iemand wel of niet goed is in dit spel. Je komt in een game bij en tegen mensen van 500-2000 Elo. De meesten hangen rond de 1000 Elo en als je zelf wat hoger bent is het geen kunst om iedere game goede scores te halen.
dodgen ben ik ook een tegenstander van, ik speel ook aram als het een freelose is comp-wise, sure dat is soms niet leuk maar ik ben tenminste eerlijk wat de mode betreft en doe mn best zover dat kan.quote:Op maandag 24 december 2012 12:17 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Vind wel dat traden uitgeschakeld mag worden; je kiest er toch expres voor een random champion mode te spelen?
Heb ook weinig sympathie voor de figuren die aram spelen maar direct dodgen zodra ze niet lux / nidalee etc looten.
nee er is nog een 3e type.quote:Op maandag 24 december 2012 14:27 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Helaas heb je ook maar 2 typen Mordekaiser-spelers:
Of ze hebben 350 cs in 30 minuten en staan 6/0 en spammen in all chat EASY GG / HAHA I FUK JOE OLL
Of ze hebben 100 cs in 30 minuten en staan 0/6 en spammen in all chat DIS JOENGL / LUCK MID TOP LAIN SUK I BEST
Grap te ver doorgevoerd, jammer pun was al duidelijkquote:Op maandag 24 december 2012 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee er is nog een 3e type.
het type dat 500 cs heeft in 10 minuten, 2348/0 en in all chat HUEHUEHUEHUE MORDE ES #1 typt.
Nee, fuck dat gek.quote:Op maandag 24 december 2012 07:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Sure. Moordenaars geven we 3 jaar, maar als je een lol spelletje verziekt verdien je de doodstrafGet a grip gast.
was obvously lost he als je 1x dood gaat ;lquote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Keselo het volgende:
Sfeer impressie van 1700 Elo ranked. Enemy Graves leaved na 3 minuten nadat hij een keer dood gaat, enemy team maakt duidelijk dat we mid mogen pushen en in 12 minuten heb ik er 14 Elo bij.
Moeilijk spel zo
Nope helaas nog niet, misschien meer geluk met de nieuwjaarstrekking.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wow, ook toevallig de staatsloterij gewonnen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit ervaring weet ik, dat wanneer ik echt competitief ga spelen ik opeens zuig, zenuwen ofzo is heel raar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:06 schreef kensei het volgende:
Ga ranked met eve spelen zou ik zeggen
Koop lekker voor jezelf, gun jezelf één vd kerstmis skins ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:19 schreef Skillstorm het volgende:
Wie wil een skin?
Ik twijfel want ik heb genoeg geld voor 1 skin, voor mijzelf, of toch weg geven?
Deed ik ook voor Ezreal skin.quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:31 schreef yamiown het volgende:
Er moet een legendary Evelynn skin komen, met eigen stem, animaties etc., daar ben ik wel bereid 30 euro voor neer te leggen of hoe duur die shizzle ook kost.
skin giften kan alleen als je iemand al een tijdje in je friendlist had volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 03:19 schreef Skillstorm het volgende:
Wie wil een skin?
Ik twijfel want ik heb genoeg geld voor 1 skin, voor mijzelf, of toch weg geven?
Toen ik een half jaar geleden Zilean voor het laatst speelde was het al dacht ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:12 schreef Cornelis83 het volgende:
bots zijn alleen goed voor snelle win of the day ip halen
btw, vandaag met zilean die win bonus gehaald maar viel me op dat je zijn W ability niet (meer) als eerste kunt kiezen. Erg handig, maar was dit altijd al zo of is dit nieuw. Was me nooit eerder opgevallen namelijk.
Teamgenoot van Tabzz, met wie ik ook al een keer heb gespeeld. Speciaal voor BaajGuardian: Tabzz en Creaton spelen vaak tegen Calsot.quote:
oh die tabz die laatst een game expres verneukte/trollde met ipv support te picken graves selecteerde en ging lopen roamen met 0 damage/feeden.., ja die ken ik wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Teamgenoot van Tabzz, met wie ik ook al een keer heb gespeeld. Speciaal voor BaajGuardian: Tabzz en Creaton spelen vaak tegen Calsot.
http://leaguepedia.com/wiki/Creaton
Ja, of die Tabzz die o.a. xPeke en Alex Ich in recente toernooien in ieder geval in de laning phase outplayde. In die high elo games wordt gewoon veel getrolld, hij zal dat vast ook een keer gedaan hebben inderdaad. Neemt niet weg dat Tabzz gewoon een hele goede speler is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh die tabz die laatst een game expres verneukte/trollde met ipv support te picken graves selecteerde en ging lopen roamen met 0 damage/feeden.., ja die ken ik wel.
Dit dus, Tabzz is volgens mij de beste NL'se speler dus tsja, je kunt hem niet burnen op basis van één game.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, of die Tabzz die o.a. xPeke en Alex Ich in recente toernooien in ieder geval in de laning phase outplayde. In die high elo games wordt gewoon veel getrolld, hij zal dat vast ook een keer gedaan hebben inderdaad. Neemt niet weg dat Tabzz gewoon een hele goede speler is.
Het kan ons echt geen reet schelen wat iemand uit jouw vriendenlijst iedere dag doet op LoL.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:37 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zeg ook nergens dat hij dat niet is, maar dat soort grappen zijn gewoon uncool. vooral wanneer er mensen zijn die proberen #1 te worden op de rankings en door dat soort geouwehoer gegimped worden.
calsot outplayde laatst ook alex ich, etc, oh en hij beatte yellowpete in lane btw. ehuehuhehuehhuehuueEHEHUEHUUHEHE
Ah iemand uit de top 5 EU kan je niets schelen, ok. ok.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het kan ons echt geen reet schelen wat iemand uit jouw vriendenlijst iedere dag doet op LoL.
Voor het geval dat je de memo niet hebt gekregen, bij deze.
Nee want iedereen heeft weleens vaak met Siv HD gespeeld.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik heb heel vaak met Siv HD gespeeld, ben ik nu ook een baas?
omdat het relevant is voor het topic, als iemand hier fan is van forellenlord oid en die spectate en in zn fl heeft van mijn part is diegene ook vrij daar over te posten als er iets gaafs gebeurd/hoger op de ladder komt te staan etc etc of niet dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:15 schreef Kriebelhoest het volgende:
Snap niet waarom iemand hier zou opkomen voor een of andere lol speler die hij toevallig virtueel kent en hem ongelofelijk de hemel in prijst
Heb een keer tegen Forellenlord gespeeld, moet ik nu elke game van hem spectaten en hem constant voor aram vragen?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah iemand uit de top 5 EU kan je niets schelen, ok. ok.
[..]
Nee want iedereen heeft weleens vaak met Siv HD gespeeld.
[..]
omdat het relevant is voor het topic, als iemand hier fan is van forellenlord oid en die spectate en in zn fl heeft van mijn part is diegene ook vrij daar over te posten als er iets gaafs gebeurd/hoger op de ladder komt te staan etc etc of niet dan.
Mijn hoofd doet pijn na het lezen van bovenstaande.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:04 schreef Lockie het volgende:
[..]
Heb een keer tegen Forellenlord gespeeld, moet ik nu elke game van hem spectaten en hem constant voor aram vragen?
Dude. Hij heeft gelijk. Het interesseert hier niemand wat Calsot doet. Hij is een nobody. Geen pro. Geen kijkwaardige stream. Geen prestatie waardoor hij relevant is. (Forellenlord wel bv door zijn uitzonderlijk hoge elo). Hij is net zo interessant als elk ander willekeurig persoon uit de top x.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet pijn na het lezen van bovenstaande.
nieuwsflits!quote:Op woensdag 26 december 2012 02:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Dude. Hij heeft gelijk. Het interesseert hier niemand wat Calsot doet. Hij is een nobody. Geen pro. Geen kijkwaardige stream. Geen prestatie waardoor hij relevant is. (Forellenlord wel bv door zijn uitzonderlijk hoge elo). Hij is net zo interessant als elk ander willekeurig persoon uit de top x.
Qeues zijn tussen de 15 en 30 min. in top elo.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:23 schreef kensei het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij de matchmaking van de top elo spelers? Kunnen ze bij spelers van bijvoorbeeld 200 elo lager terecht komen? Want in de dezelfde elo range zijn maar 10 andere spelers ofzo
volgensmij is er hier nogsteeds niemand die een neuk geeft hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 02:22 schreef BaajGuardian het volgende:
calsot is 2420+ elo, hoogste elo is atm 2460.
Een nobody met hoge elo geeft niemand een neuk om. Zeker niet vlak na een elo reset.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nieuwsflits!
calsot is 2420+ elo, hoogste elo is atm 2460.
En mn hoofd doet pijn van zn post omdat het bestaat uit onsamenhangend gezwam+dikke logical fallacy.
quote:Op woensdag 26 december 2012 02:46 schreef znarch het volgende:
[..]
Een nobody met hoge elo geeft niemand een neuk om. Zeker niet vlak na een elo reset.
Waarom neem je het zo op voor hem? Heeft hij je geneukt ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 02:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pspspspsps, hij was ook #6 S1.
het ruikt hier naar onmachtquote:Op woensdag 26 december 2012 02:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Waarom neem je het zo op voor hem? Heeft hij je geneukt ofzo?
Als die gast zo goed is, waarom is zijn ELO dan zo laag?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dit dus, Tabzz is volgens mij de beste NL'se speler dus tsja, je kunt hem niet burnen op basis van één game.
wat is laag? hij zat laatst wel in top elo games(ookal trollde hij) en ik geloof best wanneer mensen zeggen dat hij goed is dat hij dat is want ik heb zn naam wel vaker gehoord in contreien.quote:Op woensdag 26 december 2012 03:06 schreef yamiown het volgende:
[..]
Als die gast zo goed is, waarom is zijn ELO dan zo laag?
Stond hij niet iets van vierde (solo ranked) onder de naam ec tabzz aan het einde van S2?quote:Op woensdag 26 december 2012 03:06 schreef yamiown het volgende:
[..]
Als die gast zo goed is, waarom is zijn ELO dan zo laag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |