Linkje?quote:
Keldertje?quote:
Geen idee maar regel jij de foto's?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef Ties02 het volgende:
Straks topic 160, is er nog iets feestelijks gepland?
Hoezo?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef eriksd het volgende:
Spotless, hoe zie jij er eigenlijk uit?
Gewoon, interesse.quote:
Extra tijd er bij, goed vijf minuten nog. Niets Duits aan.quote:
Volgende ronde Groningen - PECquote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Extra tijd er bij, goed vijf minuten nog. Niets Duits aan.
Trouwens, dat doelpunt van Duits in de 94e minuut vorig weekend voor RKC![]()
SkyRadioquote:
Ehhh. Bruin haar, bruine ogen. Een bril want slechte ogen. Meestal een baard van een dag of vier.quote:
Pics?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ehhh. Bruin haar, bruine ogen. Een bril want slechte ogen. Meestal een baard van een dag of vier.
Welke zender dan?quote:
Groningen moet nog spelen, dusja: wishfull thinkingquote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Staat dat serieus al vast of hoop je gewoon dat we dat loten?
Ohja, morgen tegen Ajax! Dat is waar ookquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen moet nog spelen, dusja: wishfull thinking
Ga je morgen nog? Zo ja zwaai even naar mijn neef.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen moet nog spelen, dusja: wishfull thinking
Dacht ik alquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als ik 'gewone' radio op heb is het altijd 538 of Slam!FM. Maar meestal Slam!FM.
Zo vaak van toepassing hequote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit zei je laatst ook al, maar dan niet genoeg ballen uit te leggen wat je bedoelt. Zonde.
Ja geweldigquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo vaak van toepassing he
Is het geen 3FM, dan is het meestal 538 of zo;n rukzender als Slam.quote:
quote:
Hond, hoge leeftijd, autoritair en liefhebber van gezichtsbeharing:quote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij van mij?
Ik schoot keihard in de lachquote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hond, hoge leeftijd, autoritair en liefhebber van gezichtsbeharing:
[ afbeelding ]
Is het geen 538 of Slam, dan is het meestal zo'n rukzender als 3FM.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het geen 3FM, dan is het meestal 538 of zo;n rukzender als Slam.
No hard feelings
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proestquote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slamquote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het geen 3FM, dan is het meestal 538 of zo;n rukzender als Slam.
No hard feelings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |