Wel lekker soms.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van UB-40? '80 he, niet '90.
Yes. By all means. Let's go there again.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef Speedy_T het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met tabjes? Scheelt je toch een dag bladeren op een mensenleven
The Elevatorquote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van UB-40? '80 he, niet '90.
Klopt! Mijne is paars alleen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar heb je een ideaal klein boekje voor.
Oranje uit m'n hoofd.
ik luister in de grote turkenbus altijd cassette beatlesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zie ik daar cassettes in die lijstjes? Wat een held ben je toch.
Budapest? Wel 's geweest?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik moet nog beslissen of ik voor de zaak naar Hongarije wil
Goedkoop bierquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik moet nog beslissen of ik voor de zaak naar Hongarije wil
Toen ik dat schreef wist ik dat jij deze opmerking zou gaan makenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog steeds over de bundel he?
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog steeds over de bundel he?
Maybe Tomorrow was met die western-style clip he?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef eriksd het volgende:
Maybe Tomorrow, Where Did I Go Wrong.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maybe Tomorrow was met die western-style clip he?
Inderdaad. Echt een aanrader.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Maharbal het volgende:
Budapest is inderdaad fantastisch. Alleen al om die stad te zien zou ik gaan.
En als je ergens een RayBan vindt, die is van mij.quote:
Hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yes. By all means. Let's go there again.
Wayfarer's?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je ergens een RayBan vindt, die is van mij.
In een of ander obscure bar waar ik de naam niet meer van weet.
Wat miemel je nou stinkie? Trip op kosten van de zaak, hoppa!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien dan toch maar gaan.
Oude percentages, oude wetgeving, je loopt met aangiftes altijd een jaar (of meer) voor etc. etc.quote:
Omdat het fijn is de oude wet er nog even bij te pakken voor tarieven, kijken of je nog een leuke voorziening kan meepakken etc.quote:
Vandaag de Kluwer van 2010-2011 gebruikt op het tentamen. Papier helemaal vergeeldquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Tchock het volgende:
Ik heb net ook m'n oude Kluwer weer uit het stof gehaald
Hahahahquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vandaag de Kluwer van 2010-2011 gebruikt op het tentamen. Papier helemaal vergeeld
True.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat miemel je nou stinkie? Trip op kosten van de zaak, hoppa!
Aah die zijn mooi!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oldskool Aviator.
Ik had bijna jouw post ge-edit in plaats van gequote.
Ik heb ook nog oude Vermandes liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Tchock het volgende:
Ik heb net ook m'n oude Kluwer weer uit het stof gehaald
Ik ben al toe aan mijn derde Aviator. Een op vakantie (Budapest dus) kwijtgeraakt, de andere is met 240 km/u op de Autobahn uit m'n rugzak gevlogenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aah die zijn mooi!Ik heb zelf alleen Wayfarer's omdat die Aviator mij helaas niet staat
Haha even wennen nog!
DE DERBYquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle maakt iets los in Go Aheaders. Het is net Utrecht - Ajax.
Auw. Moest je net die vergelijking maken? Ik weet nu al dat het zondag 3-0 of zo wordt en dat Utrecht de rest van het jaar niks meer presteert maar dat Ajax voor lul staat.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle maakt iets los in Go Aheaders. Het is net Utrecht - Ajax.
zulke snelheden rijden met rugzakquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben al toe aan mijn derde Aviator. Een op vakantie (Budapest dus) kwijtgeraakt, de andere is met 240 km/u op de Autobahn uit m'n rugzak gevlogen![]()
![]()
Ik heb de Clubmaster.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben al toe aan mijn derde Aviator. Een op vakantie (Budapest dus) kwijtgeraakt, de andere is met 240 km/u op de Autobahn uit m'n rugzak gevlogen![]()
![]()
Ik heb zonnebrillen opgegeven. Zo veel mooie in zee geflikkerd, op rotsen gekwakt en op andere manieren omgekomen dat ik zonder zonnebril op vakantie ga en daar iets koop voor minder dan 4 euro.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Daar is ook vrij weinig meer van over denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Motorweekend. M'n ondergoed en Aviator moesten toch ergens in?quote:
Dat is echt prachtigquote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar is ook vrij weinig meer van over denk ikheb je de zilver of goudkleurige?
Mijn vader heeft een originele Luchtmacht Aviator uit de jaren '60 ofzo..ook supermooi
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Motorweekend. M'n ondergoed en Aviator moesten toch ergens in?
Rugzak was het probleem niet, ik was alleen de ritsen vergeten naar beneden te ritsen. Ze waren dus naar boven geritst, waardoor er lucht tussen kwam en HOPPA. Aviator en ondergoed op de Autobahn, kon niet omkeren.
Dat zal een remspoor hebben veroorzaaktquote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Motorweekend. M'n ondergoed en Aviator moesten toch ergens in?
Rugzak was het probleem niet, ik was alleen de ritsen vergeten naar beneden te ritsen. Ze waren dus naar boven geritst, waardoor er lucht tussen kwam en HOPPA. Aviator en ondergoed op de Autobahn, kon niet omkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |