quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zou juist wel een nummer aanvragen, maar als er kans is dat die niet gedraaid word vind ik het afzetterij. je betaald voor iets dat je misschien niet krijgt.
Ik dacht dat jij de hand op de tes ging houdenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Bankpasje deze keer wel bij de hand, Miley aanvragen
, zal wel niet gedraaid worden
.
ROCK AND ROLL!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef FZN05 het volgende:
Ik heb Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll al aangevraagd. Hopelijk kondigt Gerard hem aan/af.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zou juist wel een nummer aanvragen, maar als er kans is dat die niet gedraaid word vind ik het afzetterij. je betaald voor iets dat je misschien niet krijgt.
alle nummers worden dacht ik gedraaid maar dan nog na kerstquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Bankpasje deze keer wel bij de hand, Miley aanvragen
, zal wel niet gedraaid worden
.
ja echt dom ik had vorig jaar zanger rinus en patrick jumpen aangevraagd maar ze draaiden ze allebei niet echt afzetterijquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze garanderen nergens dat je plaatje gedraaid wordt... Het is een verzoekquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is oplichterij.. goed doel of niet maakt mij geen reet uit
Niet echt? Je weet waar je voor betaaltquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geef er ook maar een klein bedrag voorquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de hand op de tes ging houden
Ik wil 'Heads Will Roll A-Trak remix' met de garantie dat deProject-X scene wordt nagebootst daar, maar vind het publiek tot nu toe een beetje stijfjes. Heb het idee dat dat voorgaande jaren wat losser was.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Patrick jumpenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef FZN05 het volgende:
[..]
ja echt dom ik had vorig jaar zanger rinus en patrick jumpen aangevraagd maar ze draaiden ze allebei niet echt afzetterij
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geef er ook maar een klein bedrag voor, maar helemaal dichthouden lukt me elk jaar niet
. Minstens 1 nummer aanvragen voor 15 euro
.
Vind het nogal een tokkie reactiequote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Iedereen doet zo als ze in beeld komen:![]()
[ afbeelding ]
Mileyquote:
Zolang die zijn bek maar houdtquote:
Hallo mooie blondinequote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
In Enschede gaat het meer alsquote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ie dat goed dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
20 euro als Domien Gers gaat immiteren
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In Enschede gaat het meer als
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Is Miley man ? Nee he, dan val ik dus nog steeds op vrouwenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wanneer kom jij uit de kast?
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |