Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef vuvuzela het volgende:
Wat is het aantal sr topics op dag 1 record?
nee is allemaal gegeven aan mevr beatrix die weigert inkomen in te leverenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Is er weer iets met een verdubbeling van het totaalbedrag?
Doen ze toch al een paar jaar niet meer?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Is er weer iets met een verdubbeling van het totaalbedrag?
de grote cheques kwamen traditioneel pas de laatste dagen. Maar dit jaar komt het gewoon al heel vroeg op gangquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het nu zoveel meer is dan vorig jaar. Misschien meer acties nu eerder.
Was toen ook niet verdubbeldquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Blester het volgende:
Hoeveel was het afgelopen jaar zonder een verdubbeling?
Hetzelfde als de einduitslag.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Blester het volgende:
Hoeveel was het afgelopen jaar zonder een verdubbeling?
Eens. Hadden ze nu beter Liquido kunnen doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef IPA het volgende:
[..]
Dat zeker idd. Maar om ff die tussenstand-energie te benutten enzo.
sinds Eindhoven al geen bijdragen van de overheid meer. Dus derde jaar volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Is al een paar jaar niet het geval
Toch maar weer mooi dat de stats het nu weer doen hequote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
zo MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMooi dat ik het geluid uit heb gezetquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMooi liedje!
Oh, dan gaan ze het nog wel moeilijk krijgen, 8 miljoen is niet makkelijk te halen, zeker niet als er op de eerste dag 900K is opgehaald.quote:
Ja, weg levenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch maar weer mooi dat de stats het nu weer doen he
briljant nummer ditquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Het wordt wel tijd voor wat betere muziek.. goede muziek:kutmuziek ratio is 1:6 ofso.
Leg uit? Vorig jaar was er op de eerste dag nog geen 300K opgehaald.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dan gaan ze het nog wel moeilijk krijgen, 8 miljoen is niet makkelijk te halen, zeker niet als er op de eerste dag 900K is opgehaald.
Ja dat zeg ik, vandaag al een paar keer enkele duizenden gezien, andere jaren pas de laatste dagen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de grote cheques kwamen traditioneel pas de laatste dagen. Maar dit jaar komt het gewoon al heel vroeg op gang
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMooi liedje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |