Het zou Giroud wel helpen als er wat meer runners zijn in de 16 meter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef Maraten het volgende:
[..]
We hebben geen goede spits voor een 4-4-2, poldi mss. Daarnaast is het middenveld ons sterkste deel van het elftal, dat zou hooguit goed voor de verdediging zijn. Giroud zou dan ook niet dreigender zijn denk ik
quote:De fans van Arsenal kunnen met een gerust hart ademhalen. Talent Jack Wilshere, die ondanks zijn blessureleed van vorig seizoen de afgelopen tijd is uitgegroeid tot een van de dragende krachten van het elftal, heeft laten weten de Steven Gerrard van Arsenal te willen worden.
Gerrard geniet de status van levende legende bij Liverpool. Al sinds het seizoen 1997/98 speelt de middenvelder bij The Reds. 'Steven is een rolmodel', constateert Wilshere, die woensdag matchwinner werd tijdens het FA Cup-duel met Swansea City (1-0).
'Hij is al jaren het kloppende hart van Liverpool. Daarnaast heeft hij ook nog eens uitstekend gepresteerd bij het Engelse nationale team. Toen ik klein was keek ik altijd tegen hem op. Hij heeft honderd caps voor Engeland, elke jonge middenvelder baseert zijn spel op de manier waarop Gerrard speelt.'
'Als ik ook maar in de buurt kom van zijn klasse, ben ik al gelukkig', besluit de pas 21-jarige Wilshere zijn lofzang. Komende zondag gaat Arsenal op bezoek bij Chelsea. 'We wonnen afgelopen seizoen in Londen dus we weten dat we het kunnen.'
De voorsprong van de Londenaren op Liverpool bedraagt elf punten. Desondanks maakt Wilshere zich geen zorgen. 'Chelsea vindt het niet leuk om tegen ons te spelen. We spelen aanvallend voetbal, net als zij. Met Santi Cazorla en Theo Walcott kunnen we voor gevaar zorgen.'
twitter:differentleague twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 15:14:20Walcott and Arsenal agree new deal http://t.co/m6u5TJ0c reageer retweet
twitter:Matt_Law_SM twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:43:26Had Arsenal got this done in the summer, Walcott would be on a longer contract and, most probably, less money. reageer retweet
De keren dat Wenger een 2de spits inbracht naast Giroud, of Giroud als 2de spits, was hij meteen een stuk gevaarlijker dan toen hij daar in zijn eentje stond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef Maraten het volgende:
[..]
We hebben geen goede spits voor een 4-4-2, poldi mss. Daarnaast is het middenveld ons sterkste deel van het elftal, dat zou hooguit goed voor de verdediging zijn. Giroud zou dan ook niet dreigender zijn denk ik
Welke spitsen bedoel je eigenlijk? Alleen Podolski en Giroud zijn spitsen. Zeker in een 4-4-2 systeem is een snelle buitenspeler als Walcott erg handig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De keren dat Wenger een 2de spits inbracht naast Giroud, of Giroud als 2de spits, was hij meteen een stuk gevaarlijker dan toen hij daar in zijn eentje stond.
Dus gewoon Giroud naast een Walcott, of gewoon een beetje rouleren daar voorin met de spitsen.
4-4-2 lijkt me met de huidige selectie gewoon een iets stabielere formatie, waarbij Arsenal denk ik ook meer zal scoren, want de aanvallende middenvelder (Cazorla) zal iets meer vrijheid hebben, en zoals gezegd, met 2 spitsen staat zo'n Giroud dus niet zo hopeloos verloren tussen 2-3 grote verdedigers te hopen op dat ene balletje dat voor zijn voeten valt. Tegelijkertijd kun je dan ook Walcott gewoon als spits gebruiken.
Podolski kan vanaf links in een soort vrije Robben rol komen, iets wat vroeger Pires en Ljungberg regelmatig deden.
Que? Het salaris van een speler is toch geen indicatie van de ambitie van de club? Ik vind 100k een behoorlijk riant salaris voor een speler als Walcott met al zijn beperkingen. Hij verdient nu net iets minder dan Cesc en van Persie in hun tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
100k per week als beste betaalde (of 107k, als dat van Podolski klopt) is echt te weinig als je voor het kampioenschap wilt gaan, los van de discussie of Walcott dat bedrag waard is.
Ach, het is toch ook nooit goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef Tarado het volgende:
twitter:Matt_Law_SM twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 16:43:26Had Arsenal got this done in the summer, Walcott would be on a longer contract and, most probably, less money. reageer retweet
Waarschijnlijk dat dit peanuts zijn voor de echte sterspelers waarmee je een titel wint...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Que? Het salaris van een speler is toch geen indicatie van de ambitie van de club? Ik vind 100k een behoorlijk riant salaris voor een speler als Walcott met al zijn beperkingen. Hij verdient nu net iets minder dan Cesc en van Persie in hun tijd.
Dit dus. Ik weet de cijfers niet en snap ook wel dat er clubs zijn die teveel betalen voor spelers die het niet waard zijn, maar alsje écht mee wilt doen om de titel en niet weer na drie competitiewedstrijden kansloos wilt zijn, zal je betere spelers moeten halen en hier ook marktconform voor moeten betalen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat dit peanuts zijn voor de echte sterspelers waarmee je een titel wint...
Ik zal mijn oorspronkelijke bericht nog even quotenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, maar meer salaris betalen zal niet resultaten in een kampioenschap. Spelers met kwaliteiten zorgen voor een kampioenschap en die zijn over het algemeen beter betaald, ja. Dus spelers (bv. Walcott) meer geld betalen dan wat ze waard zijn, levert je geen prijzen op. Dus een conclusie trekken dat hij dat het salaris te laag is om een prijs te winnen, is dan een beetje loos.
Maar als je bedoeld dat Walcott je geen kampioenschap levert, dan ben ik het daar zeker mee eens.
Oftewel, je hebt nu eenmaal spelers nodig die het verschil kunnen maken. En die kosten geld. Het feit dat het hoogste salaris nu rond de 100k ligt, is dan zeer waarschijnlijk te laag. Dit duidt er (wat mij betreft) namelijk op dat je geen spelers hebt die het verschil maken en je een kampioenschap kunnen bezorgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
100k per week als beste betaalde (of 107k, als dat van Podolski klopt) is echt te weinig als je voor het kampioenschap wilt gaan, los van de discussie of Walcott dat bedrag waard is.
Het geeft wel aan dat het bij Arsenal op dat gebied niet goed zitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ach, het is toch ook nooit goed.
Waar besteld als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Uitshirtje ontvangen
3 dagen geleden besteld, best snel gegaan dus
'Gewoon' via Arsenalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waar besteld als ik vragen mag?
http://www.guardian.co.uk(...)arsenal-theo-walcottquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wenger geïnteresseerd in Cavani, volgens VZ. Hun bron: diverse Engelse media.
Never nooit niet dat dit gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |