abonnement Unibet Coolblue
pi_121660559
quote:
Is dat veel? (Arsenal begrippen)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121660650
Yep.

Podolski verdient op dit het meeste met 90k per week.
pi_121661089
Volgens mij verdient Podolski meer, ik zie vaak 107k voorbij komen.

http://arsenaltruth.squar(...)ge-bill-exposed.html

Epic sadness dat 3 van de top 5 verdieners gewoon nauwelijks spelen. Die contractverlenging van Rosicky snap ik ook niet, en als je het dan doet, waarom speelt hij dan nooit? Hem verkoop je sowieso nooit meer.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:08:55 #154
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_121661484
25 miljoen per jaar aan brandhout, tering :')
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:20:09 #155
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121662101
1-0, lees op verschillende plaatsen dat Wilshere super speelde. Was tegen City ook al een lichtpunt in de duisternis.

Hoe speelde Arsenal verder?

Over 10 dagen de volgende wedstrijd in de FA Cup, maar zondag eerst afrekenen met Chelsea dat vandaag 2-2 speelde tegen Southampton.

quote:
Hm, oké. Ben blij dat hij blijft, en de salarissen zijn misschien scheef verdeeld, maar zullen volgens mij toch echt omhoog moeten als je mee wilt doen om het kampioenschap van Engeland. De vraag is of ze dat willen...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121663280
Wilshere was wel de dynamo, maar vond dat er sowieso veel meer overtuiging in zat. Miljoen gemiste kansen, maar zaten constant op de bal (kijk de shots on target maar eens, Swansea had nauwelijks kansen). Maar het afmaken... Tja. Giroud had zn bril niet op denk ik :P
all your heroes are whores
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:50:16 #157
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121663710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef sylvietjoo het volgende:
Wilshere was wel de dynamo, maar vond dat er sowieso veel meer overtuiging in zat. Miljoen gemiste kansen, maar zaten constant op de bal (kijk de shots on target maar eens, Swansea had nauwelijks kansen). Maar het afmaken... Tja. Giroud had zn bril niet op denk ik :P
http://eredivisielive.nl/(...)al-swansea-city.html

Hier ook goed te zien ja. Giroud had er na 5 minuten al twee kunnen maken...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121664186
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Volgens mij verdient Podolski meer, ik zie vaak 107k voorbij komen.

http://arsenaltruth.squar(...)ge-bill-exposed.html

Epic sadness dat 3 van de top 5 verdieners gewoon nauwelijks spelen. Die contractverlenging van Rosicky snap ik ook niet, en als je het dan doet, waarom speelt hij dan nooit? Hem verkoop je sowieso nooit meer.
Rosicky is eigenlijk al het gehele seizoen geblesseerd. Tevens verdient Podolski 90k, wat ook Walcott's salaris gaat worden.


Heb de wedstrijd niet bekeken, maar blij dat we door zijn. :)
pi_121664234
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

http://eredivisielive.nl/(...)al-swansea-city.html

Hier ook goed te zien ja. Giroud had er na 5 minuten al twee kunnen maken...
Ik ben toch nog wel positief over Giroud, komt voetballend erg goed mee, vandaag weere een goede assist. Alleen nog niet heel trefzeker.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 00:16:02 #160
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121664841
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:59 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Rosicky is eigenlijk al het gehele seizoen geblesseerd. Tevens verdient Podolski 90k, wat ook Walcott's salaris gaat worden.

Heb de wedstrijd niet bekeken, maar blij dat we door zijn. :)
Waar haal jij die 90k vandaan dan, want in die link staat dat het 100k wordt...

quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Maraten het volgende:

[..]

Ik ben toch nog wel positief over Giroud, komt voetballend erg goed mee, vandaag weere een goede assist. Alleen nog niet heel trefzeker.
Ik ben ook een fan, door zijn hele voorkomen op het veld eigenlijk.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121666919
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Waar haal jij die 90k vandaan dan, want in die link staat dat het 100k wordt...

[..]

Ik ben ook een fan, door zijn hele voorkomen op het veld eigenlijk.
Uit verschillende meer "betrouwbare" bronnen. Maar nu is het te laat om ze op te zoeken. Kom hier nog op terug.
  donderdag 17 januari 2013 @ 02:18:47 #162
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121667286
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 01:29 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Uit verschillende meer "betrouwbare" bronnen. Maar nu is het te laat om ze op te zoeken. Kom hier nog op terug.
Ok. Je hoeft ze niet speciaal op te zoeken, maar ben altijd benieuwd als iemand met zulke informatie komt. :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 03:45:34 #163
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_121667650
Walcott geeft aan te willen bijtekenen en meteen staat Giroud weer in de spits en Walcott op de flank!? :N

Ik zou me toch nog even bedenken als ik Walcott was, en die spits-positie ambieer, want voor je het weet sta je de komende 2-3 seizoen toch weer gewoon vanaf de zijkanten te voetballenterwijl Giroud of andere matige Franse spitsen wel steeds de kans krijgen...
pi_121673308
Niemand tekent een contract met de belofte om op een bepaalde positie te spelen (behalve de keeper dan). Je speelt er omdat je het goed kan en niet anders.


Lekker opportunistisch weer.
pi_121674220
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 03:45 schreef Yi-Long het volgende:
Walcott geeft aan te willen bijtekenen en meteen staat Giroud weer in de spits en Walcott op de flank!? :N

Ik zou me toch nog even bedenken als ik Walcott was, en die spits-positie ambieer, want voor je het weet sta je de komende 2-3 seizoen toch weer gewoon vanaf de zijkanten te voetballenterwijl Giroud of andere matige Franse spitsen wel steeds de kans krijgen...
Ondanks het feit dat beide veel kansen misten, vond ik Giroud wel sterker spelen gisteren. Walcott blijkt toch nog steeds wisselvallig te zijn. Ik zie hem graag blijven, maar hij weet ook wel dat hij geen vaste spits zal worden. Dat heeft hij ook gezegd trouwens. Vind het wel goed dat Wenger het team wat vaker omgooit - of lijkt dat maar zo? Misschien komt het omdat we wat minder blessures hebben dan gewoonlijk. Diaby maakt ook wel verschil, en vind Coquelin ook altijd goed.
all your heroes are whores
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:20:21 #166
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121676792
Diaby is een fijne speler om te hebben zeg, sterk met een goede lichaamsschijnbeweging, en drang naar voren. Een wedstrijd tegen City kwam gewoon veel te vroeg, maar ik kan me voorstellen dat hij in wedstrijden tegen Swansea, Everton etc. kan excelleren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:47:07 #167
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121677766
Van VZ

quote:
Arsenal laat jacht op spits zitten: ‘Giroud is dreigend en creëert kansen’
Donderdag, 17 januari 2013 om 11:51
Arsenal zal deze maand zeer waarschijnlijk geen spits halen. De Londenaren verkochten in de zomer Robin van Persie en haalden in zijn plaats twee aanvallers: Lukas Podolski en Olivier Giroud. Poldi opereert echter vanaf de zijkant, dus is Giroud de man die voor de meeste goals moet zorgen. De Fransman slaagt daar mondjesmaat in, maar Arsène Wenger houdt vertrouwen in hem.

“Ik geloof in Giroud. Hij is dreigend en creëert kansen”, zegt de trainer op de clubwebsite. Eerder was Thierry Henry in beeld, maar hij kon niet gehuurd worden van New York Red Bulls. “Laten we eerst proberen de zaken met Theo Walcott af te ronden en daarna kijken wat we van daaruit kunnen doen”, aldus Wenger. “Ik hoop dat dat nu gauw gebeurt. Heel, heel gauw. Meer kan ik je er op dit moment niet over vertellen.”
Wenger wordt ook gevraagd naar zijn mening over Josep Guardiola, van wie woensdag bekend werd dat hij na dit seizoen Bayern München zal gaan trainen. De Catalaan volgt Jupp Heynckes op bij de Duitse grootmacht. “Het kwam voor mij ook wat als een verrassing. Hij alleen kan de vragen verder beantwoorden. We zullen in de Champions League van goeden huize moeten komen, we spelen dan tegen twee trainer”, sprak Wenger met een knipoog.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:05:32 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_121678365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat beide veel kansen misten, vond ik Giroud wel sterker spelen gisteren. Walcott blijkt toch nog steeds wisselvallig te zijn. Ik zie hem graag blijven, maar hij weet ook wel dat hij geen vaste spits zal worden. Dat heeft hij ook gezegd trouwens. Vind het wel goed dat Wenger het team wat vaker omgooit - of lijkt dat maar zo? Misschien komt het omdat we wat minder blessures hebben dan gewoonlijk. Diaby maakt ook wel verschil, en vind Coquelin ook altijd goed.
Walcott is al jaren steeds alleen maar vanaf de flank en daar blijft hij wisselvallig. Ik vind Giroud ook dreigen en doet aardig mee, maar waarom dan nu niet gewoon Walcott gewoon eens even een half jaar ECHT daar neer zetten en het vertrouwen geven!? Teamgenoten zullen toch ook moeten wennen aan hem als spits, dus dat gaat niet binnen 1-2 wedstrijden en dan weer terugvallen op Giroud...

Walcott gaf zelf destijds aan zicht te richten op de spits positie en dat hij daar wilde spelen. Voor hem was dat belangrijk. Als HIJ dat belangrijk is, dan kan ik me voorstellen dat hij zo zijn twijfels heeft over het bijtekenen, wanneer het er op lijkt dat hij straks dus weer een paar jaar als flank-speler misbruikt wordt.

Ik denk trouwens sowieso dat Arsenal waarschijnlijk beter zou spelen wanneer ze gewoon met 2 spitsen zouden spelen. Ten eerste is het middenveld dan wat minder kwetsbaar, maar belangrijker vind ik het dat ik Giroud dan ook dreigender vind, waarschijnlijk omdat hij dat niet alleen tegen 2 centrale backs staat,
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 17 januari 2013 @ 14:33:32 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121679280
Podolski is een blijft toch een echte spits?
Ik zeg Walcot, Podolski , Gervinco als de voorste drie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121679330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Podolski is een blijft toch een echte spits?
Ik zeg Walcot, Podolski , Gervinco als de voorste drie.
Gervinho? Wat heb je gesnoven vandaag?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121679565
- nevermind
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:00:08 #172
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121680228
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Podolski is een blijft toch een echte spits?
Ik zeg Walcot, Podolski , Gervinco als de voorste drie.
Ah, een Yid.

:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:15:31 #173
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_121685881
Wacht, al dat geld voor Arshavin :'(
Ze kunnen het nog beter naar City sturen :')
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:16:00 #174
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_121685893
Als het waar is krijgt hij meer dan de aanvoerder, ik zou heel snel weg zijn als dat zo zou zijn
pi_121694477
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Walcott is al jaren steeds alleen maar vanaf de flank en daar blijft hij wisselvallig. Ik vind Giroud ook dreigen en doet aardig mee, maar waarom dan nu niet gewoon Walcott gewoon eens even een half jaar ECHT daar neer zetten en het vertrouwen geven!? Teamgenoten zullen toch ook moeten wennen aan hem als spits, dus dat gaat niet binnen 1-2 wedstrijden en dan weer terugvallen op Giroud...

Walcott gaf zelf destijds aan zicht te richten op de spits positie en dat hij daar wilde spelen. Voor hem was dat belangrijk. Als HIJ dat belangrijk is, dan kan ik me voorstellen dat hij zo zijn twijfels heeft over het bijtekenen, wanneer het er op lijkt dat hij straks dus weer een paar jaar als flank-speler misbruikt wordt.

Ik denk trouwens sowieso dat Arsenal waarschijnlijk beter zou spelen wanneer ze gewoon met 2 spitsen zouden spelen. Ten eerste is het middenveld dan wat minder kwetsbaar, maar belangrijker vind ik het dat ik Giroud dan ook dreigender vind, waarschijnlijk omdat hij dat niet alleen tegen 2 centrale backs staat,
We hebben geen goede spits voor een 4-4-2, poldi mss. Daarnaast is het middenveld ons sterkste deel van het elftal, dat zou hooguit goed voor de verdediging zijn. Giroud zou dan ook niet dreigender zijn denk ik
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')