SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Leila![]()
loop nu al half te kotsen met het idee dat ik nog moet eten dus geen goed ideequote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
@OF: dat schiet niet op nee
@gaygay: true. Gewoon opletten in de les moet genoeg zijn
@prom: heb hier nog 2 liggen
Waarom dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
loop nu al half te kotsen met het idee dat ik nog moet eten dus geen goed idee
Oh, great. Succesquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maandelijkse feestje/ zenuwachtig alles
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
AK. veel atlas dus veel overslaan
ik ben mensenschuwquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, great. Succes. Waarvoor zenuwwappig?
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.
Is dan ook een pretpakketvakquote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.
Opzich wel, vind ik tenminste. De rest had wel wat lager, van de 13 hadden er 7 een onvoldoendequote:
Faalquote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Opzich wel, vind ik tenminste. De rest had wel wat lager, van de 13 hadden er 7 een onvoldoende
Shit zeg wat klinkt dit nerd.
Leer schrijven dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik kan mijn eigen handschrift niet lezen
Nou nou wat een harde werker ben je, ben trots op je.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ak is afOnzin opgeschreven maar ja
Zometeen bio maken, als die niet zo lang is gewoon serieus maken.
maak het dan goed en later voor de toets o.i.d.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
knappe knulquote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik leer toch niet uit het werkboek.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maak het dan goed en later voor de toets o.i.d.
want?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik leer toch niet uit het werkboek.
wat? waarom kan je het niet lezen en dit wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan het niet lezen dus leer uit het boek
ik kan me eigen handschrift niet lezen maar ik lees altijd in het boekquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat? waarom kan je het niet lezen en dit wel?
daar heb ik het helemaal niet over, ik zei dat het beter was om het serieus te maken net voor de toetsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan me eigen handschrift niet lezen maar ik lees altijd in het boek
Oow ik las verkeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daar heb ik het helemaal niet over, ik zei dat het beter was om het serieus te maken net voor de toets
Door het te doen / op te schrijven leer je het bestequote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daar heb ik het helemaal niet over, ik zei dat het beter was om het serieus te maken net voor de toets
op vmbo nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oow ik las verkeerd.
Morgen 2 toetsen maar ja laat maar ik pak wel een 6 en anders kijk ik wel even bij mijn buurman
juist, daarom ook de gouden tip, maar meneer wil niet luisterenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door het te doen / op te schrijven leer je het beste.
Maar Duitsland was niet leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
dat je leuke trip naar het buitenland alweer over is
Oh.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
Ik ben nog steeds niet thuis gvd.
En avond eten kopen voor 70 cent is moeilijk.
haal 2 broodjes en een blikje colaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
ik weet hele goede manieren om je geld te verdubbelenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik hoor op vmbo.
Ik kan er ook niks aan doen.
Daar ben ik veels te lui voor, vindt het wel goed zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]zolang je niet verstandelijk gehandicapt bent, kan je best hoger halen
nu nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar ben ik veels te lui voor, vindt het wel goed zo
Oh.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil de router resetten, want wifi op m'n laptop doet kut. Is m'n stiefpa aan het bellen
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]zolang je niet verstandelijk gehandicapt bent, kan je best hoger halen
ik heb ook nog wel een zout stokjequote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef supersof het volgende:
Ik eet van die zoute stokjes van euroshopper. Cola is al op. Jammer genoeg.
En straks ook nog naar huis lopen. En ben al 3 (DRIE) uur onderweg naar huis.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef supersof het volgende:
Ik eet van die zoute stokjes van euroshopper. Cola is al op. Jammer genoeg.
En straks ook nog naar huis lopen. En ben al 3 (DRIE) uur onderweg naar huis.
ik ga toch hoger doen na me vmbo diplomaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan is het idd handig om dom te blijven
wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga toch hoger doen na me vmbo diploma
arme kalfjesquote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb kalfskroketten gegeten.
ik vond ov eerst wel leuk. Maar ben blij dat ik ff zonder moetquote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Sterkte
Als alles mee zit is het niet zo erg neequote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond ov eerst wel leuk. Maar ben blij dat ik ff zonder moet
waarom niet gewoon nu je best doenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
VAVO
en moet 8 bladzijdes voor bio
Omdat ik me leven verpest heb.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom niet gewoon nu je best doen
wat een logica
je hebt gelijk, ga langzaam doodquote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik me leven verpest heb.
Alles is toch al kapot, dus wat anders?
ja als ik 60 ben heb ik doodquote:Op woensdag 19 december 2012 19:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ga langzaam dood
Je bent 14, je hebt nog een heel leven voor jequote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik me leven verpest heb.
Alles is toch al kapot, dus wat anders?
Ik heb het eigenlijk al helemaal verpest..quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 14, je hebt nog een heel leven voor je.
Nee, als je zo door blijft gaan verpest je het. Raap jezelf op en ga er tegenaanquote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk al helemaal verpest..
Ja dan kan ik nu weer zeggen dat ik het probeer, maar ik blijf mijn fouten herhalen..quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, als je zo door blijft gaan verpest je het. Raap jezelf op en ga er tegenaan.
Dan vraag je iemand om je te helpenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nu weer zeggen dat ik het probeer, maar ik blijf mijn fouten herhalen..
Durf niet echtquote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vraag je iemand om je te helpen.
neequote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ja het komt vast wel goed
wat moet je weten?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weet iemand een site met antwoorden voor BVJ ?
Ik heb het al viel wel mee..quote:
van de menstruatiecylus weet ik allesquote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het al viel wel mee..
We hebben nu zo hoofdstuk over seksualiteit dus dan steeds vragen over de menstruatiecyclus en allesMaar dit waren emer rvagen van: Als ik een man en een man op straat zie zoenen denk ik:
Dus zo gemaakt
Wat heeft homoseksualiteit te maken met menstruatiecyclus?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het al viel wel mee..
We hebben nu zo hoofdstuk over seksualiteit dus dan steeds vragen over de menstruatiecyclus en allesMaar dit waren emer rvagen van: Als ik een man en een man op straat zie zoenen denk ik:
Dus zo gemaakt
Ja logischquote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van de menstruatiecylus weet ik alles
Ik dacht dat het daar nog over ging maar ze begonnen opeens over homo'squote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heeft homoseksualiteit te maken met menstruatiecyclus?
ja ik ken dat hoofdstukquote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja logisch
Maar de eerste bassistof was 8 bladzijdes
Grappigquote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar nog over ging maar ze begonnen opeens over homo's
ja hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ken dat hoofdstuk6 jaar lang gehad
Ja maar gewoon letterlijk 10 vragen maar steeds zo veranderd van:quote:
Juistquote:Op woensdag 19 december 2012 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar gewoon letterlijk 10 vragen maar steeds zo veranderd van:
Als ik een relatie had met het andere geslacht zou ik straat zeker niet:
en zo omgedraaid en dan ook zeker wel en zo heb je al 4 vragen
Maar ik werd het zat dus bij deze vraag:quote:
en dat is grappig omdat?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar ik werd het zat dus bij deze vraag:
Als je 2 mannen op straat ziet zoenen, want denk je dan?
Ik schreef op: OMG GOTHICS WEGWEZEN HIER SNEL SNEL!
Gothics, wut?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar ik werd het zat dus bij deze vraag:
Als je 2 mannen op straat ziet zoenen, want denk je dan?
Ik schreef op: OMG GOTHICS WEGWEZEN HIER SNEL SNEL!
Damnquote:Op woensdag 19 december 2012 20:14 schreef supersof het volgende:
Eindelijk thuis. Eindelijk avond eten.
Was sinds 16.20 onderweg. Heel fijn.
Zou ik wel doen ja gewoon terug sturen is goedquote:Op woensdag 19 december 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
iemand mailde mij dat ik vrijdag een gesprek met hem heb, zal ik iets terugsturen ter bevestiging dat ik het heb gelezen of niet?
jaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
iemand mailde mij dat ik vrijdag een gesprek met hem heb, zal ik iets terugsturen ter bevestiging dat ik het heb gelezen of niet?
Doen. Iets in de trant van dat je het genoteerd hebt blablablaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb geen idee meer, wij hadden deel 1 en deel 2 elk jaarquote:Op woensdag 19 december 2012 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja haha
In de 1ste werkte we boek 1,2,3 uit. Kut paddestoelen lekker boeiend allemaal
Nu in de 2de 4,5.6 uitwerken
2 uur en een kwartiertje.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn. Hoe lang doe je er normaal over?
Ook het vmbo-bk boek?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen idee meer, wij hadden deel 1 en deel 2 elk jaar
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:18 schreef Nestalgie het volgende:
pzhoud ons op de hoogte van de premie
seksualiteit heet diequote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm weet ik niet, als hoofdstuk 5 voortplanting is dan wel
zal even kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ook bij de extra basisstof van die vieze soa-plaatjes?
Niet echt soa's meer hormonenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ook bij de extra basisstof van die vieze soa-plaatjes?
Mijne loop je in nog geen dag voorbij.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat is nog langer dan ga.aguyim zijn penis
hmm wij hadden echt op die paarsachtige bladzijdes plaatjes van condooms en gonorroe enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet echt soa's meer hormonen
Gelukkig heb ik een normale penis, dan kan ik tenminste seks hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mijne loop je in nog geen dag voorbij.
mijn penis is jouw einde al voorbij als ik nog niet eens begonnen ben met lopenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mijne loop je in nog geen dag voorbij.
Hmm, dan heb ik gelukquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm wij hadden echt op die paarsachtige bladzijdes plaatjes van condooms en gonorroe enzo
Jij had liever piemels gezien niet waar?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik geluk
We hebben wel foto's van ingezoemde vagina's
oh wauw spannend heurquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik geluk
We hebben wel foto's van ingezoemde vagina's
ja echt vervelend. Maar nu gelukkig weer thuid bij mn hondje en eten op schoot. En lekker warmquote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bleh, ik ken het. Naar mijn ex was het ook zo ver, vertraging is dan echt klote
die hebben we ook, ze laten ons ook een erectie zienquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij had liever piemels gezien niet waar?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt vervelend. Maar nu gelukkig weer thuid bij mn hondje en eten op schoot. En lekker warm
laat de leraar zijn broek zakken ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die hebben we ook, ze laten ons ook een erectie zien
Moet je op dat awkward moment de gezichten van de jongens zien.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die hebben we ook, ze laten ons ook een erectie zien
dankjequote:
In het boek natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat de leraar zijn broek zakken ofzo?
Het is meer:quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet je op dat awkward moment de gezichten van de jongens zien.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef JRRY het volgende:
Wij mochten ook een condoom omdoen, in klas 1. Bij BVJ hoofdstuk 4 geloof ik.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat de leraar zijn broek zakken ofzo?
Beter dan nietsquote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dankjehet is wel pompoen
maar ja zal wel moeten eten he
Bij ons was het in de 1e en de helft werd rood en de meisjes giechelden.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is meer:
Kijk deze stop jij in hem toch
hahhahha hou je bek man
Ik heb serieus geen meisje in mijn klasquote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij ons was het in de 1e en de helft werd rood en de meisjes giechelden.
Ik heb teveel van het goede ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een normale penis, dan kan ik tenminste seks hebben.
Sta je voor mij dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn penis is jouw einde al voorbij als ik nog niet eens begonnen ben met lopen
ik kom joinenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen meisje in mijn klas
Serieus?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen meisje in mijn klas
Nee, achter je zelfs.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb teveel van het goede ja.
[..]
Sta je voor mij dan?
Sneue jongens dan. Meisjes pestenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er was 1 maar die is overgeplaats wegens pesten (zij werd gepest)
nicequote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb 14 meisjes en 1 jongen in mn klas
Ze werd gepest met dat ze drugs gebruikte, maar dat deed ze niet eensquote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sneue jongens dan. Meisjes pestenx10000
En jij pestte haar zeker ook, want dat was cool toch.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze werd gepest met dat ze drugs gebruikte, maar dat deed ze niet eens
Ik ook zoiets.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef JRRY het volgende:
Ik heb 19 meisjes en 12 jongens in klas.
Nee ik pest nooit meisjes. Haal wel kut grappen bij mensen uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
En jij pestte haar zeker ook, want dat was cool toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door velen wordt dat ook als pesten beschouwd.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik pest nooit meisjes. Haal wel kut grappen bij mensen uit.
oh mooi, durf ik wel in je klas te komen nuquote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik pest nooit meisjes. Haal wel kut grappen bij mensen uit.
Ik weet wanneer ik moet kappen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Door velen wordt dat ook als pesten beschouwd.
Dan mag je misschien naast mij zittenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh mooi, durf ik wel in je klas te komen nu
Ja, en dat doe je ook?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik moet kappen hoor.
alleen als jij me dan uitlegt wat een erectie is.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan mag je misschien naast mij zitten
Ik wil het zelfs demonstreren!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen als jij me dan uitlegt wat een erectie is.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wil het zelfs demonstreren!
nah doe maar niet, strafbaar enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zou 'm niet omhoog krijgenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het leukste blijft, heel breed lopen en als iemand tegen je aan loopt: WAT DOE JIJ MAN KIJK UITquote:
oow naja misschien stiekem in de bezemkastquote:Op woensdag 19 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nah doe maar niet, strafbaar enzo
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er valt ook niet veel omhoog te krijgen bij jou
hahahahaha hihihihihi xDquote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow naja misschien stiekem in de bezemkast
snap je hem hahah XDXD
ik neem zo het hele plafond mee in de wolkenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er valt ook niet veel omhoog te krijgen bij jou
xd xd vette lol hier enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha hihihihihi xD
ik denk dat je in de war bent met je egoquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik neem zo het hele plafond mee in de wolken
zeg dat je bent vreemdgegaanquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil het uitmaken met mijn ginger!
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je ego
Hoe was de ontmaagding dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil het uitmaken met mijn ginger!
Ik zeg dat ik van mijn ouders geen relatie mag.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dat je bent vreemdgegaan
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik van mijn ouders geen relatie mag.
Je durft niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil toch maar niet ontmaagd worden door haar.
dan word je echt een lachertjequote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik van mijn ouders geen relatie mag.
Voor een blikje 30 cent energy mag je mijne lenen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
mijn zelfbeeld is gebaseerd op de werkelijkheidquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je ego
Nein.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan word je echt een lachertje
no shit, we got a sherlock over herequote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
jahoor knulquote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mijn zelfbeeld is gebaseerd op de werkelijkheid
yayquote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
no shit, we got a sherlock over here
ik ben geen kuddedierquote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o zo kwam het op me over, maar vele beamen het
buigingquote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
waarom zie ik geen buigingen voor chesterperry?
Een 14-jarige hoort niet te blowen. Het is ook verspilling van je kindertijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Of ik wiet zal halen, aan de 1ne kant geld verspilling maarja...
komt wel als vaseline online komtquote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
waarom zie ik geen buigingen voor chesterperry?
heb je haar al gegevenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
komt wel als vaseline online komt
hoeft nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iedereen volgt de groep uiteindelijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bijna iedereen volgt de groep uiteindelijk
ze valt op vrouwen al is dat geen probleemquote:
life si hardquote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
heb 25 eu nu -5 voor wiet si 20 eu min 13 voor shag is maar 7 euro over :S
ze weet gewoon niet hoe een man voeltquote:Op woensdag 19 december 2012 20:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ze valt op vrouwen al is dat geen probleem
teleurstellendquote:
was geen excusesquote:
Koop paddo's dan das leuker.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
heb 25 eu nu -5 voor wiet si 20 eu min 13 voor shag is maar 7 euro over :S
ga lekker naar het drugsforum als je daarover wil praten, niet hier doen de hele tijd.quote:
Hij begon.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga lekker naar het drugsforum als je daarover wil praten, niet hier doen de hele tijd.
Nu ik weet dat jij een accent hebt, stel ik je altijd zo voor:quote:
Waarom zou ik stotteren en een spraakgebrek hebben dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij een accent hebt, stel ik je altijd zo voor:
[ afbeelding ]
En dan half stotterend met spraakgebrek.
h-h-h-hou e-e-eens op d-d-da-d-dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"MAAR HIJ BEGON" "iieweheuwuhe"
i don't give a single fuck wie er begon, het was een algemene opmerking, als je je aangesproken voelt weet je genoegquote:
Tfoe.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i don't give a single fuck wie er begon, het was een algemene opmerking, als je je aangesproken voelt weet je genoeg
is cool homiequote:Op woensdag 19 december 2012 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
h-h-h-hou e-e-eens op d-d-da-d-dan?
Een accent is iets anders dan een dialect.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Limburg wonen en geen accent hebben, geloof je het zelf?
En ik geloof er niks van dat jij een dialect kan praten én fatsoenlijk ABN.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een accent is iets anders dan een dialect.
Ik had vroeger toen ik klein was een vriendinnetje die uit Holland kwam en zo leerde ik normaal praten.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik geloof er niks van dat jij een dialect kan praten én fatsoenlijk ABN.
het hele land is holland nerdquote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik had vroeger toen ik klein was een vriendinnetje die uit Holland kwam en zo leerde ik normaal praten.
Jij een vriendinnetje, hehehehehequote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik had vroeger toen ik klein was een vriendinnetje die uit Holland kwam en zo leerde ik normaal praten.
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het hele land is holland nerd
Nee, hij heeft het goed. Limbabwe hoort niet bij Hollandquote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het hele land is holland nerd
Gewoon een meisjesvriend, in de peuterspeelzaal en alles.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij een vriendinnetje, hehehehehe..
Alsof je daar fatsoenlijk ABN van leertquote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon een meisjesvriend, in de peuterspeelzaal en alles.
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je daar fatsoenlijk ABN van leert
Het oranje/gele is Holland.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
spreek me niet tegen of wil je billenkoek
zeg dan noord of zuid-holland flapdrolquote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het oranje/gele is Holland.
[ afbeelding ]
Nee, jij zat gewoon fout.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dan noord of zuid-holland flapdrol
Neen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hollandquote:Op woensdag 19 december 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, Nederland en Holland zijn dezelfde benamingen voor het hele land
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hollandquote:Op woensdag 19 december 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, Nederland en Holland zijn dezelfde benamingen voor het hele land
ik ga wel huilen in een hoekjequote:Op woensdag 19 december 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland
Goed idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga wel huilen in een hoekje
watz het verschil a zemmelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dan noord of zuid-holland flapdrol
Sorry, kan er ook niks aan doen dat Appel gelijk heeftquote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga wel huilen in een hoekje
Traumatiserend dit hé?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, kan er ook niks aan doen dat Appel gelijk heeft
was net op station nu ben ik thuisquote:
half uur geleden was ik nog AHquote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
was net op station nu ben ik thuis
Skyfall > Bondquote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |