SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Leila![]()
loop nu al half te kotsen met het idee dat ik nog moet eten dus geen goed ideequote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
@OF: dat schiet niet op nee
@gaygay: true. Gewoon opletten in de les moet genoeg zijn
@prom: heb hier nog 2 liggen
Waarom dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
loop nu al half te kotsen met het idee dat ik nog moet eten dus geen goed idee
Oh, great. Succesquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maandelijkse feestje/ zenuwachtig alles
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
AK. veel atlas dus veel overslaan
ik ben mensenschuwquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, great. Succes. Waarvoor zenuwwappig?
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.
Is dan ook een pretpakketvakquote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.
Opzich wel, vind ik tenminste. De rest had wel wat lager, van de 13 hadden er 7 een onvoldoendequote:
Faalquote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Opzich wel, vind ik tenminste. De rest had wel wat lager, van de 13 hadden er 7 een onvoldoende
Shit zeg wat klinkt dit nerd.
Leer schrijven dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik kan mijn eigen handschrift niet lezen
Nou nou wat een harde werker ben je, ben trots op je.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ak is afOnzin opgeschreven maar ja
Zometeen bio maken, als die niet zo lang is gewoon serieus maken.
maak het dan goed en later voor de toets o.i.d.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
knappe knulquote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik leer toch niet uit het werkboek.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maak het dan goed en later voor de toets o.i.d.
want?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik leer toch niet uit het werkboek.
wat? waarom kan je het niet lezen en dit wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan het niet lezen dus leer uit het boek
ik kan me eigen handschrift niet lezen maar ik lees altijd in het boekquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat? waarom kan je het niet lezen en dit wel?
daar heb ik het helemaal niet over, ik zei dat het beter was om het serieus te maken net voor de toetsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan me eigen handschrift niet lezen maar ik lees altijd in het boek
Oow ik las verkeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daar heb ik het helemaal niet over, ik zei dat het beter was om het serieus te maken net voor de toets
Door het te doen / op te schrijven leer je het bestequote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daar heb ik het helemaal niet over, ik zei dat het beter was om het serieus te maken net voor de toets
op vmbo nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oow ik las verkeerd.
Morgen 2 toetsen maar ja laat maar ik pak wel een 6 en anders kijk ik wel even bij mijn buurman
juist, daarom ook de gouden tip, maar meneer wil niet luisterenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door het te doen / op te schrijven leer je het beste.
Maar Duitsland was niet leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
dat je leuke trip naar het buitenland alweer over is
Oh.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
Ik ben nog steeds niet thuis gvd.
En avond eten kopen voor 70 cent is moeilijk.
haal 2 broodjes en een blikje colaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
ik weet hele goede manieren om je geld te verdubbelenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik hoor op vmbo.
Ik kan er ook niks aan doen.
Daar ben ik veels te lui voor, vindt het wel goed zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]zolang je niet verstandelijk gehandicapt bent, kan je best hoger halen
nu nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar ben ik veels te lui voor, vindt het wel goed zo
Oh.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil de router resetten, want wifi op m'n laptop doet kut. Is m'n stiefpa aan het bellen
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]zolang je niet verstandelijk gehandicapt bent, kan je best hoger halen
ik heb ook nog wel een zout stokjequote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef supersof het volgende:
Ik eet van die zoute stokjes van euroshopper. Cola is al op. Jammer genoeg.
En straks ook nog naar huis lopen. En ben al 3 (DRIE) uur onderweg naar huis.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef supersof het volgende:
Ik eet van die zoute stokjes van euroshopper. Cola is al op. Jammer genoeg.
En straks ook nog naar huis lopen. En ben al 3 (DRIE) uur onderweg naar huis.
ik ga toch hoger doen na me vmbo diplomaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan is het idd handig om dom te blijven
wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga toch hoger doen na me vmbo diploma
arme kalfjesquote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb kalfskroketten gegeten.
ik vond ov eerst wel leuk. Maar ben blij dat ik ff zonder moetquote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Sterkte
Als alles mee zit is het niet zo erg neequote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond ov eerst wel leuk. Maar ben blij dat ik ff zonder moet
waarom niet gewoon nu je best doenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
VAVO
en moet 8 bladzijdes voor bio
Omdat ik me leven verpest heb.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom niet gewoon nu je best doen
wat een logica
je hebt gelijk, ga langzaam doodquote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik me leven verpest heb.
Alles is toch al kapot, dus wat anders?
ja als ik 60 ben heb ik doodquote:Op woensdag 19 december 2012 19:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ga langzaam dood
Je bent 14, je hebt nog een heel leven voor jequote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik me leven verpest heb.
Alles is toch al kapot, dus wat anders?
Ik heb het eigenlijk al helemaal verpest..quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 14, je hebt nog een heel leven voor je.
Nee, als je zo door blijft gaan verpest je het. Raap jezelf op en ga er tegenaanquote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk al helemaal verpest..
Ja dan kan ik nu weer zeggen dat ik het probeer, maar ik blijf mijn fouten herhalen..quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, als je zo door blijft gaan verpest je het. Raap jezelf op en ga er tegenaan.
Dan vraag je iemand om je te helpenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nu weer zeggen dat ik het probeer, maar ik blijf mijn fouten herhalen..
Durf niet echtquote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vraag je iemand om je te helpen.
neequote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ja het komt vast wel goed
wat moet je weten?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weet iemand een site met antwoorden voor BVJ ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |