SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 19-12-2012 19:44:49 ]![]()
Nog een dag buffelen, dan wordt het vrijdag gelukkig weer wat rustiger."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Wel minder dan afgelopen weekend. Maar eerder naar huis gestuurd van werk. Longen doen weer enorm veel pijnquote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allo
Iets minder ziek ondertussen?Dus morgen maar hele dag thuis blijven. Moet echt oppassen nu dat ik geen longontsteking krijg
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Haiquote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Nog een dag buffelen, dan wordt het vrijdag gelukkig weer wat rustiger.
Wil je nog even op je PM reageren?![]()
![]()
Inderdaad even voorzichtig doen jaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel minder dan afgelopen weekend. Maar eerder naar huis gestuurd van werk. Longen doen weer enorm veel pijnDus morgen maar hele dag thuis blijven. Moet echt oppassen nu dat ik geen longontsteking krijg
![]()
![]()
Meh, dat is vervelendquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel minder dan afgelopen weekend. Maar eerder naar huis gestuurd van werk. Longen doen weer enorm veel pijnDus morgen maar hele dag thuis blijven. Moet echt oppassen nu dat ik geen longontsteking krijg
. Sterkte
![]()
![]()
ohjaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Wil je nog even op je PM reageren?maar de rest had ook nog niet gereageerd zag ik?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jawel hoor, maar niet allemaal naar alle ontvangers.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjamaar de rest had ook nog niet gereageerd zag ik?
Wat ik momenteel heb:
Jaleesa kan
Vinniiee moet nog even kijken
GND moet nog even kijken
Samzz zit met d'r knie, moet nog even kijken
Aldo kan niet
DaMook weet ik nog niet
Lola gaat niet
Ik moet nog vrij krijgen
Lol![]()
![]()
Ik zit ook nog met vrij krijgen en als ik nu krijg naar hoe druk het nog is en in januari start van nieuwe projecten, weet ik niet of het gaat lukken.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet allemaal naar alle ontvangers.
Wat ik momenteel heb:
Jaleesa kan
Vinniiee moet nog even kijken
GND moet nog even kijken
Samzz zit met d'r knie, moet nog even kijken
Aldo kan niet
DaMook weet ik nog niet
Lola gaat niet
Ik moet nog vrij krijgen
Lol"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Okequote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit ook nog met vrij krijgen en als ik nu krijg naar hoe druk het nog is en in januari start van nieuwe projecten, weet ik niet of het gaat lukken.
Laat het wel op tijd weten plz.
Ik kan wel gaan verzetten naar februari, maar dan zul je zien dat er al helemaal niemand meer kan![]()
![]()
Als ik nu kijk, kan er pas 1 iemand zekerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke
Laat het wel op tijd weten plz.
Ik kan wel gaan verzetten naar februari, maar dan zul je zien dat er al helemaal niemand meer kan
www.ah.nlquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
wist ik, maar dit was leuker om te antwoordenquote:
Sluikreclaaaaaaaaaaaaaaaaaaamequote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wist ik, maar dit was leuker om te antwoordenhehehe
![]()
![]()
Ja ik weet het...quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik nu kijk, kan er pas 1 iemand zeker
[..]
www.ah.nl
Mensen weten het niet zeker om verschillende redenen...
Maar nu zit je nog met een vakantieperiode, dat is straks niet meer en dan kan niemand meer vrij krijgen ben ik bang.![]()
Zo, even een plaatje aangevraagd voor SR
Goedzo ... welke?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even een plaatje aangevraagd voor SR![]()
Welkequote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
SRquote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Q-music kado actiecadeautjes voor mensen IN Nederland welke anders geen cadeau's ontvangen deze maand
Wallpaper gok ik zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Dat zijn er wel HEEL veelquote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SR![]()
Q-music kado actiecadeautjes voor mensen IN Nederland welke anders geen cadeau's ontvangen deze maand
![]()
![]()
Dat is toch geen plaat?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Miljoenen inderdaadquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik geloof dat ze al ruim over de 35k cadeaus zitten.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:quote:Fout Faxquote:
Wombats - Dance to Joy Division.
Ik heb ook bij motivatie gezet: 'Omdat ik altijd een glimlach krijg als ik jullie zo los zie gaan op dit nummer. Dus dans voor die baby's!'What you forget, you are gonna repeat.
Dat nummerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout Fax
Wombats - Dance to Joy Division.
Ik heb ook bij motivatie gezet: 'Omdat ik altijd een glimlach krijg als ik jullie zo los zie gaan op dit nummer. Dus dans voor die baby's!'
Dat YT filmpje![]()
![]()
Het zijn moeilijke tijden voor veel mensen. Jaarlijks vinden tienduizenden mensen geen kerstkado onder de boom. Simpelweg omdat er geen geld voor is. Dat is de reden dat Q-music opnieuw samen met jou kado’s gaat inzamelen voor mensen die het niet zo breed hebben.
Doneer een kado
Doe ook mee met de Q-kerstkado actie en bezorg iemand een fijne kerst! Stuur een nieuw kado op of kom ‘m langsbrengen bij de grootste kerstboom ter wereld in IJsselstein:
tienduizenden? Nou ik denk wel meer![]()
![]()
Van de armenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja waar halen ze het geld vandaan?
ik ga even naar de actiestellen van de armen om de rijker, rijker te maken. Oh nee dat doet de overheid
14 SHADES OF GREY
Wat is er volgens jou mis met SR?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SR![]()
Ik heb dit jaar ook niet echt veel met de actie hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou mis met SR?![]()
![]()
Teveel voor mij, maar geen zin om hierover een discussie te starten. Zeker niet op Fok.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou mis met SR?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oke, was gewoon nieuwsgierig. Ik vind het heel mooi wat ze doen namelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Teveel voor mij, maar geen zin om hierover een discussie te starten. Zeker niet op Fok.
Heel goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even een plaatje aangevraagd voor SR
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zij richten zich volgens mij alleen op mensen onder de armoede grens.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Het zijn moeilijke tijden voor veel mensen. Jaarlijks vinden tienduizenden mensen geen kerstkado onder de boom. Simpelweg omdat er geen geld voor is. Dat is de reden dat Q-music opnieuw samen met jou kado’s gaat inzamelen voor mensen die het niet zo breed hebben.
Doneer een kado
Doe ook mee met de Q-kerstkado actie en bezorg iemand een fijne kerst! Stuur een nieuw kado op of kom ‘m langsbrengen bij de grootste kerstboom ter wereld in IJsselstein:
tienduizenden? Nou ik denk wel meer"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
aha de voedselbank mensjesquote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij richten zich volgens mij alleen op mensen onder de armoede grens.![]()
![]()
Ach ik doe nooit mee aan zulke acties, als dat mij een slecht persoon maakt so be it14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha de voedselbank mensjesBegon volgend jaar als spontane actie en dit jaar pakken ze het professioneel aan. Dat mag ik wel, dit is gewoon ontstaan als actie tijdens een uitzending na een telefoontje van een luisteraar.
nee hoor vind ik van niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik doe nooit mee aan zulke acties, als dat mij een slecht persoon maakt so be it
Zo kan je overal wel geld voorgeven. Ik geef alleen geld als ik achter een actie sta.![]()
![]()
Ik vind Q music sowieso wel lukken acties hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]Begon volgend jaar als spontane actie en dit jaar pakken ze het professioneel aan. Dat mag ik wel, dit is gewoon ontstaan als actie tijdens een uitzending na een telefoontje van een luisteraar.
14 SHADES OF GREY
Ja dan is het wel een mooie actiequote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]Begon volgend jaar als spontane actie en dit jaar pakken ze het professioneel aan. Dat mag ik wel, dit is gewoon ontstaan als actie tijdens een uitzending na een telefoontje van een luisteraar.
![]()
![]()
Nee hoor. Vind ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik doe nooit mee aan zulke acties, als dat mij een slecht persoon maakt so be it![]()
Jij bent baas over jouw eigen geld.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor vind ik van niet.
Zo kan je overal wel geld voorgeven. Ik geef alleen geld als ik achter een actie sta.
En bij SR vind ik het gewoon zo mooi dat ze 'stille rampen' aanpakken. Waar normaal geen geld voor opgehaald wordt
En zo is het.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind ik niet![]()
Jij bent baas over jouw eigen geld.
Ik geef geld aan goeie doelen en stop af en toe wel eens iets een collecte bus.14 SHADES OF GREY
Kijk. Dat is toch al voldoende?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zo is het.
Ik geef geld aan goeie doelen en stop af en toe wel eens iets een collecte bus.
Je bent niets verplicht![]()
Eenieder is daar anders in.What you forget, you are gonna repeat.
Zeker, wat ik wel irritant vind als ik door de stap loop is dat ze donateurs proberen te werven voor goede doelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk. Dat is toch al voldoende?
Je bent niets verplicht![]()
Eenieder is daar anders in.14 SHADES OF GREY
ik geef graag aan de goede doelen die ik vertrouw en een goed gevoel bij heb.
1 ding vind ik jammer, en dat is dat je steeds meer ipv. de collectebus ziet dat ze je willen 'binden' aan een bepaald bedrag per maand. Een losse gift accepteren ze niet eens.
En DAT doe ik dus niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat is pas irritantquote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, wat ik wel irritant vind als ik door de stap loop is dat ze donateurs proberen te werven voor goede doelen.
Holaquote:![]()
![]()
Ja, mensenwerversquote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, wat ik wel irritant vind als ik door de stap loop is dat ze donateurs proberen te werven voor goede doelen.![]()
Loop daar altijd met een boog omheen.
Heb 1 keer in Enschede met een vriend het volgende gedaan:
Mensenwerver; Mag ik jullie wat vragen?
Wij kijken elkaar en schreeuwen tegelijk 'RENNNUUUUUH!!' en rennen allebei een compleet andere kant op
Heel vaak staan ze er van de Hartstichting, daar ben ik al donateur van, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, wat ik wel irritant vind als ik door de stap loop is dat ze donateurs proberen te werven voor goede doelen.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mensenwervers![]()
Wij kijken elkaar en schreeuwen tegelijk 'RENNNUUUUUH!!' en rennen allebei een compleet andere kant op![]()
![]()
Ja, hier in A'foort van het aidsfonds. Die steun ik ook al dit jaarquote:Op woensdag 19 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel vaak staan ze er van de Hartstichting, daar ben ik al donateur van, dus dat scheelt.
Ik zie vaak ook mensen lopen die kranten verkopen bv het AD of veronica magazine14 SHADES OF GREY
Mijn standaardantwoord: ik ben 17quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mensenwervers![]()
Wij kijken elkaar en schreeuwen tegelijk 'RENNNUUUUUH!!' en rennen allebei een compleet andere kant opC'est la vie
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn standaardantwoord: ik ben 17
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hier in A'foort van het aidsfonds. Die steun ik ook al dit jaar. Ik vind het altijd wel grappig hoe ze reageren als je zegt dat je al donateur bent
.
![]()
De meesten geloven je ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]. Ik vind het altijd wel grappig hoe ze reageren als je zegt dat je al donateur bent
.
![]()
Maar dat heb ik bij de Mc bijvoorbeeld ook. We moeten deze maand vragen of mensen 0,30 willen doneren voor het Ronald McDonald Kinderfonds. Vandaag heel veel gasten die dan zeggen 'Nee, heb ik gisteren al gedaan'. Daarvan geloof ik ook maar de helft![]()
Terwijl heel veel anderen ook weer zeggen '30 cent? Ooh, ja. Doe maar hoor'.
Nee, maar dat vind ik ook niet zo gek. Volgens mij gebruiken heel veel mensen dat gewoon als smoes, terwijl je ook kan zeggen 'nee, sorry, ik heb geen tijd/interesse" oid.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De meesten geloven je ook niet![]()
Maar dat heb ik bij de Mc bijvoorbeeld ook. We moeten deze maand vragen of mensen 0,30 willen doneren voor het Ronald McDonald Kinderfonds. Vandaag heel veel gasten die dan zeggen 'Nee, heb ik gisteren al gedaan'. Daarvan geloof ik ook maar de helft![]()
Volgens mij komt dat inderdaad helemaal niet geloofwaardig over als je zegt dat je dat gisteren al gedaan hebt. Best slecht ook, komen ze 2 dagen achter elkaar bij de Mc![]()
![]()
hmmm daar kom ik niet mee wegquote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn standaardantwoord: ik ben 17
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat doet Q-music nu ook en heel eerlijk vind ik dat zulke dingen onder onze neuzen gebeuren veel erger. Die 'stille rampen' zijn meer en meer dingen welke onmogelijk op te lossen zijn met een beetje geld.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook
En bij SR vind ik het gewoon zo mooi dat ze 'stille rampen' aanpakken. Waar normaal geen geld voor opgehaald wordt
Daar komt bij dat Q-music het niet als publiciteitsstunt gebruikt zoals 3FM en de artiesten welke ff hun plaatje komen pluggen
Preciesquote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik ook niet zo gek. Volgens mij gebruiken heel veel mensen dat gewoon als smoes, terwijl je ook kan zeggen 'nee, sorry, ik heb geen tijd/interesse" oid.
Volgens mij komt dat inderdaad helemaal niet geloofwaardig over als je zegt dat je dat gisteren al gedaan hebt. Best slecht ook, komen ze 2 dagen achter elkaar bij de Mc
Dat geloven ze bij mij niet meerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn standaardantwoord: ik ben 17![]()
![]()
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat geloven ze bij mij niet meer
Ik kwam daar laatst met een vriendin, dus ik sta op het punt in te stemmen zij: NIET DOEN ANDERS VERLIEST MIJN MCDONALDSquote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De meesten geloven je ook niet![]()
C'est la vie
Hahahahahahhahahquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam daar laatst met een vriendin, dus ik sta op het punt in te stemmen zij: NIET DOEN ANDERS VERLIEST MIJN MCDONALDS![]()
Die werkt er ook en wil graag het uitje winnen?
Is je aangevraagde nummer al voorbij gekomen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahahahahahhahah![]()
Die werkt er ook en wil graag het uitje winnen?![]()
![]()
Zonder al die commercialiteit (dat is het ook op en top begrijp me niet verkeerd) zou er ook niks gebeuren. Campina kweekt goodwill met SR dit en SR dat. Maar ze dokken wel flink voor die goodwill, win-win.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doet Q-music nu ook en heel eerlijk vind ik dat zulke dingen onder onze neuzen gebeuren veel erger. Die 'stille rampen' zijn meer en meer dingen welke onmogelijk op te lossen zijn met een beetje geld.
Daar komt bij dat Q-music het niet als publiciteitsstunt gebruikt zoals 3FM en de artiesten welke ff hun plaatje komen pluggen
Maar je hebt wel gelijk de problemen zijn nog laaaaaaang niet opgelost met een weekje SR. Maar het is iets. Dat vind ik al genoeg.C'est la vie
bij mij al veel langer nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat geloven ze bij mij niet meer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nopequote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is je aangevraagde nummer al voorbij gekomen?![]()
Maar had al van meerdere mensen gehoord dat het wel zeker een paar uur duurt
Tenzij hij meer word aangevraagd en dus meer waard is. Zegmaar
Was dat geen uitje naar de Beekse Bergen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahahahahahhahah![]()
Die werkt er ook en wil graag het uitje winnen?C'est la vie
Kan zelfs dagen durenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar had al van meerdere mensen gehoord dat het wel zeker een paar uur duurt![]()
![]()
Hoe lang al niet meer?quote:
Ik kan nog wel voor 17 door gaan
14 SHADES OF GREY
Hmm, jammer. Ik snap hetquote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar had al van meerdere mensen gehoord dat het wel zeker een paar uur duurt
Tenzij hij meer word aangevraagd en dus meer waard is. Zegmaar.
Ik heb net de webcam aangezet.
![]()
Ik heb werkelijk geen idee. We weten alleen dat we een uitje kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Was dat geen uitje naar de Beekse Bergen?
Word ook puur aangeboden ter motivatie. Maar zonder dat hadden we het ook wel gedaan
Ik heb liever meer awareness voor armoede in ellende in eigen land. Die andere plekken hebben een meer jaren plan nodig en hebben veel meer aan organisatorisch, economisch en juridisch advies dan spullen en geld voor eten, huizen etc. Dat werk alleen op korte termijn en werkt op de lange termijn juist averechts. Dit is al jaren bewezen en bekend, alleen hoe verklaar je als hulp organisatie dat je dure consultants stuurt ipv rijstzakken.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonder al die commercialiteit (dat is het ook op en top begrijp me niet verkeerd) zou er ook niks gebeuren. Campina kweekt goodwill met SR dit en SR dat. Maar ze dokken wel flink voor die goodwill, win-win.
Maar je hebt wel gelijk de problemen zijn nog laaaaaaang niet opgelost met een weekje SR. Maar het is iets. Dat vind ik al genoeg."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ik schijn er wel jonger uit te zien dan ik ben, maar officieel ben ik al 39 jaar geen 17 meerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe lang al niet meer?
Ik kan nog wel voor 17 door gaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben 17 met 13 jaar ervaringquote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik schijn er wel jonger uit te zien dan ik ben, maar officieel ben ik al 39 jaar geen 17 meer14 SHADES OF GREY
Ik ben het voor een groot deel met je eens hoor. Je zou beter het geld wat nu wordt binnengeharkt kunnen investeren in microkredieten, onderwijs, infrastructuur enz. in plaats van de overpopulatie in stand te houden.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb liever meer awareness voor armoede in ellende in eigen land. Die andere plekken hebben een meer jaren plan nodig en hebben veel meer aan organisatorisch, economisch en juridisch advies dan spullen en geld voor eten, huizen etc. Dat werk alleen op korte termijn en werkt op de lange termijn juist averechts. Dit is al jaren bewezen en bekend, alleen hoe verklaar je als hulp organisatie dat je dure consultants stuurt ipv rijstzakken.C'est la vie
ik 30 met 16 jaar ervaringquote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 17 met 13 jaar ervaring
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wil je 30 cent doneren?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar dat heb ik bij de Mc bijvoorbeeld ook. We moeten deze maand vragen of mensen 0,30 willen doneren voor het Ronald McDonald Kinderfonds. Vandaag heel veel gasten die dan zeggen 'Nee, heb ik gisteren al gedaan'. Daarvan geloof ik ook maar de helft
''Nee.''Rustig aan.![]()
Idd...ben ik het ook wel mee eens. Alleen maar meer mensen die straks in de ellende kunnen komen, omdat aan de oorzaken niets gedaan wordt.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het voor een groot deel met je eens hoor. Je zou beter het geld wat nu wordt binnengeharkt kunnen investeren in microkredieten, onderwijs, infrastructuur enz. in plaats van de overpopulatie in stand te houden.![]()
Heuj, dat is ook mijn visie.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd...ben ik het ook wel mee eens. Alleen maar meer mensen die straks in de ellende kunnen komen, omdat aan de oorzaken niets gedaan wordt.
Beter maken ze niet 12 kindjes meer maar gewoon 2 die ze wel kunnen voeden.Rustig aan.![]()
Vaak verdwijnt het geld in de handen van de verkeerde mensen in arme landen14 SHADES OF GREY
Of in de handen van de directeurquote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Vaak verdwijnt het geld in de handen van de verkeerde mensen in arme landen
Rustig aan.![]()
We behandelen Afrika een beetje als een kind die tot zijn 30ste in de kelder blijft wonen. Nee we moeten ze leren voor zichzelf te zorgen. Alleen in echte noodsituaties moet je met die noodpakketten komen aanzeulen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd...ben ik het ook wel mee eens. Alleen maar meer mensen die straks in de ellende kunnen komen, omdat aan de oorzaken niets gedaan wordt.C'est la vie
Zo lang het onder de Balkenellende norm blijft dan mag hetquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of in de handen van de directeur14 SHADES OF GREY
Het Rode Kruis is nog wel zo netjes om met een uitgebreid verslag te komen wat er met het SR geld gebeurd. Met exacte cijfers, welke landen etcetera.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Vaak verdwijnt het geld in de handen van de verkeerde mensen in arme landenC'est la vie
Dan nog is 186 +- een groot bedrag voor iets wat je uit de goedheid van je hart zou moeten doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het onder de Balkenellende norm blijft dan mag hetRustig aan.![]()
Ook alleen het SR geldquote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het Rode Kruis is nog wel zo netjes om met een uitgebreid verslag te komen wat er met het SR geld gebeurd. Met exacte cijfers, welke landen etcetera., dat gaat iig echt naar wat ze zeggen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Geniaal, ik lees net het doel van SR12, leuk, babyserfte terugdringen, heel nobel. Alleen, als er nu al niet voldoende medice zorg is voor de huidige bevolking. Wat denk je dat er over 20 jaar gebeurd, als er nu veel meer babys het overleven.
Iedereen kent de babyboom problemen hier in NL wel. Minder pensioen is vervelend, niet voldoende eten, nog veel vervelender.
Dat bedoel ik dus met het korte termijn denken en meer problemen veroorzaken dan oplossen
Van goedheid kan je niet leven.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog is 186 +- een groot bedrag voor iets wat je uit de goedheid van je hart zou moeten doen.
Maar voor het salarissen van topmensen bij goededoelen geldt maar een ding nu: It's too damn high.C'est la vie
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 december 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
Geniaal, ik lees net het doel van SR12, leuk, babyserfte terugdringen, heel nobel. Alleen, als er nu al niet voldoende medice zorg is voor de huidige bevolking. Wat denk je dat er over 20 jaar gebeurd, als er nu veel meer babys het overleven.
Iedereen kent de babyboom problemen hier in NL wel. Minder pensioen is vervelend, niet voldoende eten, nog veel vervelender.
Dat bedoel ik dus met het korte termijn denken en meer problemen veroorzaken dan oplossen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Dat boeit me serieus niet eens, overigens weet je dan meteen dat die cijfers gelogen zijn, want in zulke landen kom je nergens zonder corruptie.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het Rode Kruis is nog wel zo netjes om met een uitgebreid verslag te komen wat er met het SR geld gebeurd. Met exacte cijfers, welke landen etcetera."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dus daar moeten onschuldige baby's maar onder leiden?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
Dat bedoel ik dus met het korte termijn denken en meer problemen veroorzaken dan oplossenWhat you forget, you are gonna repeat.
Hey SR moet ook nog in 2020 of 2030 kunnen plaats vinden. Zie het als een verkapte vorm van werkverschaffingquote:Op woensdag 19 december 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
Dat bedoel ik dus met het korte termijn denken en meer problemen veroorzaken dan oplossen14 SHADES OF GREY
Welnee, anders vinden ze nooit capabele mensen. De meeste van die directeuren kunnen een veelvoud verdienen van wat ze nu doen als ze bij een coporate werken, dus ze leveren al heel veel in.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog is 186 +- een groot bedrag voor iets wat je uit de goedheid van je hart zou moeten doen.
Beetje kortzichtige gedachte weer, lekker Nederlands."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Juist niet, want je verschuift het probleem alleen maar en verergerd het omdat de grotere bevolking voor meer nageslacht zorgt dat het niet gaat redden allemaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus daar moeten onschuldige baby's maar onder leiden?Rustig aan.![]()
Nee jij bent kortzichtig te stellen dat het weinig geld is.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, anders vinden ze nooit capabele mensen. De meeste van die directeuren kunnen een veelvoud verdienen van wat ze nu doen als ze bij een coporate werken, dus ze leveren al heel veel in.
Beetje kortzichtige gedachte weer, lekker Nederlands.
Die directeur die veervouden kan verdienen kan ook echt wel prima in zijn levensonderhoud voorzien hoor met een salaris boven de 100k
Nogmaals, zoiets doen moet uit de goedheid van je hart komen...
Je wilt iets bijdragen aan een goed doel met je kennis. Voor het geld moet je terecht ergens anders wezen.Rustig aan.![]()
Als heel eerlijk ben: jaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus daar moeten onschuldige baby's maar onder leiden?
Je kan nu beter zorgen dat de kinderen die het overleven een toekomst krijgen, dokter kunnen worden zodat er over 20, 30 jaat fatsoenlijke medische zorg is.
Mensen denken teveel met hun onderbuik in dit geval.C'est la vie
Er zijn al lopende acties, waar wel aandacht voor is, voor het voorlichten van de mensen in 3e wereld landen. Waardoor 'onnodige' zwangerschappen worden teruggedrongen. Maar voor de mensen die toch zwanger zijn geworden moet je wel zorgen dat die baby, die niets kan doen aan deze klotewereld, er niet onder leid. IMO.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist niet, want je verschuift het probleem alleen maar en verergerd het omdat de grotere bevolking voor meer nageslacht zorgt dat het niet gaat redden allemaal.What you forget, you are gonna repeat.
Nee, maar als je nu dit geld investeert in het verbeteren van de structuur van het land of zelfs maar een regio. Dmv opleidingen, kredieten etc dan gaat over 5jr de economie groeien, over 10jr groeien ze hard, over 15jr beginnen ze met zelfstandig te overleven en over 25jaar weet de nieuwe generatie niet meer wat armoede is en ongezond wonen/leven.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus daar moeten onschuldige baby's maar onder leiden?
Ik durf te beweren dat de totale babysterfte over de totale periode dan vele malen lager ligt dan met deze actie. Zelfs al zou je em elke paar jaar herhalen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Help heloef het huis in, hou de armoede in stand!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey SR moet ook nog in 2020 of 2030 kunnen plaats vinden. Zie het als een verkapte vorm van werkverschaffingC'est la vie
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Help heloef het huis in, hou de armoede in stand!
14 SHADES OF GREY
Dat gaat dus niet lukken allemaal met die voedsel tekorten, leuk en aardig je idee maar veel te theoretisch.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
de acties, waar wel aandacht voor is, voor het voorlichten van de mensen in 3e wereld landen. Waardoor 'onnodige' zwangerschappen worden teruggedrongen. Maar voor de mensen die toch zwanger zijn geworden moet je wel zorgen dat die baby, die niets kan doen aan deze klotewereld, er niet onder leid. IMO.
Tis triest, maar al die geboren kinderen vallen lange na niet te redden. En dat zal zo blijven tenzij de bevolking kleiner wordt of tenzij de afrikaantjes zelf beter voor hun eigen voedsel kunnen zorgen.
Laten we daar dan bij beginnen.
Kleinere bevolking + afrika zelfvoorzienend maken.
En daar hoort dan iets als fair trade ook bij.Rustig aan.![]()
Goed, krijg je bijstands niveau, mag je 80u/week gaan werken, shit van alle kanten krijgen en niet alleen een grote organisatie leiden, maar je ook begeven in hogere kringen voor lobbien, je continu verantwoorden to de accountants, regering, donateurs, personeel leiden, moet ik nog even doorgaan?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee jij bent kortzichtig te stellen dat het weinig geld is.
Die directeur die veervouden kan verdienen kan ook echt wel prima in zijn levensonderhoud voorzien hoor met een salaris boven de 100k
Nogmaals, zoiets doen moet uit de goedheid van je hart komen...
Je wilt iets bijdragen aan een goed doel met je kennis. Voor het geld moet je terecht ergens anders wezen.
Ze leveren al heel veel in, ze verdienen al bizar weinig voor het formaat van de organisatie. Als je vind dat ze teveel verdienen, geef je niks, heel simpel."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Er zal altijd armoede blijven, dus jij komt echt wel een keer in het huis.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Help heloef het huis in, hou de armoede in stand!
Dan ga ik de hele week voor het raam staan eten.![]()
Goed, ik ga niet verder met deze discussie, geen zin in topic- en avondverneuking.
Mijn mening is duidelijk, die van jullie is duidelijk
Wat PeuRac zegt.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik durf te beweren dat de totale babysterfte over de totale periode dan vele malen lager ligt dan met deze actie. Zelfs al zou je em elke paar jaar herhalen.Rustig aan.![]()
Dat zou cool zijn, een neger in het glazen huisquote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Help heloef het huis in, hou de armoede in stand!, of uberhaupt bij 3fm
.
Jouw mening is leuk en ideaal, maar daar is het huidige afrika nog niet aan toe.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga niet verder met deze discussie, geen zin in topic- en avondverneuking.
Mijn mening is duidelijk, die van jullie is duidelijk
Zou je op die post van peurac willen reageren?Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn, een neger in het glazen huis, of uberhaupt bij 3fm
.
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw mening is leuk en ideaal, maar daar is het huidige afrika nog niet aan toe.
Zou je op die post van peurac willen reageren?
Orkaquote:14 SHADES OF GREY
Nee ik snap best dat ze knap werk verrichten.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed, krijg je bijstands niveau, mag je 80u/week gaan werken, shit van alle kanten krijgen en niet alleen een grote organisatie leiden, maar je ook begeven in hogere kringen voor lobbien, je continu verantwoorden to de accountants, regering, donateurs, personeel leiden, moet ik nog even doorgaan?
Ze leveren al heel veel in, ze verdienen al bizar weinig voor het formaat van de organisatie. Als je vind dat ze teveel verdienen, geef je niks, heel simpel.
Dat zou zo een directeur alleen moeten doen uit de goedheid van zijn hart, het grove geld eraan verdienen zou hij niet moeten willen.
Ik gok dat 186.000 genoeg geld is om een heel mooi huis van te kopen en eigenlijk alles wel... Geld problemen heb je dan niet.
Je zult er allicht iets minder mee smijten.
Rustig aan.![]()
BBQquote:.
Sushiquote:14 SHADES OF GREY
Ik vind het zonde van mijn avond om nog verder te gaan met deze discussie. Dit is dan ook mijn laatste reactie daarop.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel erg zonde.What you forget, you are gonna repeat.
Dat is het niet eens het punt.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik snap best dat ze knap werk verrichten.
Dat zou zo een directeur alleen moeten doen uit de goedheid van zijn hart, het grove geld eraan verdienen zou hij niet moeten willen.
Ik gok dat 186.000 genoeg geld is om een heel mooi huis van te kopen en eigenlijk alles wel... Geld problemen heb je dan niet.
Je zult er allicht iets minder mee smijten.
Mensen van een bepaald caliber gaan simpelweg zelden/nooit onder een bepaald niveau werken. Je wilt wel de juiste mensen. Als iemand 3-5milj kan verdienen en nu genoegen neemt met 3 ton, dan vind ik het netjes. Zeker als het een organisatie is welke groter is dan bijv de ABN-Amro."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Poesjequote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg als ik voor walvis en dergelijke word begroet, dan ga ik wel weer heur
Ha Wola.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg als ik voor walvis en dergelijke word begroet, dan ga ik wel weer heurRustig aan.![]()
Hij zei dat tegen mij, niet tegen jouquote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg als ik voor walvis en dergelijke word begroet, dan ga ik wel weer heur![]()
![]()
Ik laat de sekjoeritie je verwijderen van het plein.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zal altijd armoede blijven, dus jij komt echt wel een keer in het huis.
Dan ga ik de hele week voor het raam staan eten.
C'est la vie
Idee voor SR stukje van Johanna 5 euro voor een stukje Sushiquote:14 SHADES OF GREY
Okidoki.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van mijn avond om nog verder te gaan met deze discussie. Dit is dan ook mijn laatste reactie daarop.Rustig aan.![]()
Dolfijntje dan? Want ik vind jou dol fijntjes hihiquote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg als ik voor walvis en dergelijke word begroet, dan ga ik wel weer heur![]()
![]()
Jammer, mocht het je in de toekomst interesseren, dan heb ik wel de beschikking over onderzoeksresultaten hierover, geen theorien, maar praktijk onderzoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van mijn avond om nog verder te gaan met deze discussie. Dit is dan ook mijn laatste reactie daarop."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wat een slechte grapquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dolfijntje dan? Want ik vind jou dol fijntjes hihi![]()
![]()
Niemand zou dan ook 3-5 mil moeten verdienen terwijl 1 km verder een familie het hoofd moeilijk boven water houdt.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het niet eens het punt.
Mensen van een bepaald caliber gaan simpelweg zelden/nooit onder een bepaald niveau werken. Je wilt wel de juiste mensen. Als iemand 3-5milj kan verdienen en nu genoegen neemt met 3 ton, dan vind ik het netjes. Zeker als het een organisatie is welke groter is dan bijv de ABN-Amro.
En maar stampvoeten op 60% belasting.Rustig aan.![]()
Ik kom wel een nachtje logeren in het huis om solidair met je te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat de sekjoeritie je verwijderen van het plein.![]()
RAWR ohneequote:purrrrr
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dolfijntje dan? Want ik vind jou dol fijntjes hihi
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 20:25:18 ]![]()
Tsja, in Nederland is voor alles en iedereen hulp, sommigen mensen accepteren het zelf ook niet. Een van mijn beste vrienden leeft ver onder de armoedegrens. Ik help hem op alle vlakken, maar ik ga er niet minder om leven.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niemand zou dan ook 3-5 mil moeten verdienen terwijl 1 km verder een familie het hoofd moeilijk boven water houdt.
En maar stampvoeten op 60% belasting."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
In de kerk? Geloof je of zomaar?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje bij komen van de kerstviering
In de kerk![]()
Hoe was het?
Nee de kinderen, via schoolquote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de kerk? Geloof je of zomaar?
Hoe was het?
Ene jaar hebben ze kerstontbijt/diner andere jaar is in de kerk
Ja enig![]()
Maar wel trots op mijn binkies![]()
![]()
Ah, zo! Leukquote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de kinderen, via school
Ja enig![]()
Maar wel trots op mijn binkies
goedenavond !Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In de kerk in bikini?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de kinderen, via school
Ja enig![]()
Maar wel trots op mijn binkies
14 SHADES OF GREY
Zij begonquote:![]()
14 SHADES OF GREY
In het huis wordt moeilijk er voor zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom wel een nachtje logeren in het huis om solidair met je te zijn.C'est la vie
Schat je reageert wat fel...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ze zagen er zo leuk uit
[..]
Soms kan jij beter niks zeggen. Je bent echt niet grappig
Gaat het wel?Rustig aan.![]()
Ey Lola! Nu al kerstdiner gehad ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Jij kunt me dan toch wel naar binnen lullen? Al die andere BNers mogen ook blijven slapen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
In het huis wordt moeilijk er voor zou moeten kunnen.![]()
Ja ik ben ongesteldquote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schat je reageert wat fel...
Gaat het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben ongesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk danHajoh echte schippers schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.![]()
Jijquote:
[..]
Ja ik ben ongesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk danIk zag het ze zijn zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja ik ben ongesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk danLeeeuuukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, jij dan!quote:
Je hebt heel wat gemist vanmiddag[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ach na Frans Bauer kan iedereen wel slaapgast zijn ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kunt me dan toch wel naar binnen lullen? Al die andere BNers mogen ook blijven slapen.C'est la vie
ik ben net klaar met het bakken van kerstkoekjes voor kerstdiner op school van morgenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is er een rel geweest?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, jij dan!
Je hebt heel wat gemist vanmiddag![]()
![]()
Maar jijquote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, jij dan!
Je hebt heel wat gemist vanmiddag
Wat dan?
Kom ik wel samen met Jochem van Gelder.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach na Frans Bauer kan iedereen wel slaapgast zijn ja.![]()
Privé-rel. IRL enzo.quote:
quote:
De vent heeft een bord voor zijn kop. En ik wil je adres hebben.
Vanmiddag naar huis gestuurd van werk omdat mn longen enorm veel pijn deden. Dat is nu inmiddels iets minder, maar moet nu wel echt gaan oppassen voor een longontstekingquote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
TGND knap jij al een beetje op dan?![]()
Verder gaat alles wel steeds beter, hoofdpijn is nagenoeg weg en ik kan weer door mn neus ademen
Klinkt als een noodzaak voor rust...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmiddag naar huis gestuurd van werk omdat mn longen enorm veel pijn deden. Dat is nu inmiddels iets minder, maar moet nu wel echt gaan oppassen voor een longontsteking![]()
Verder gaat alles wel steeds beter, hoofdpijn is nagenoeg weg en ik kan weer door mn neus ademenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vent heeft een bord voor zijn kop. En ik wil je adres hebben.![]()
Vertel in DM?Dan stuur ik je mijn adres
Te snel aan het werkquote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanmiddag naar huis gestuurd van werk omdat mn longen enorm veel pijn deden. Dat is nu inmiddels iets minder, maar moet nu wel echt gaan oppassen voor een longontsteking![]()
Verder gaat alles wel steeds beter, hoofdpijn is nagenoeg weg en ik kan weer door mn neus ademenLet een beetje op jezelf idd.. voor je het weet heb je longontsteking
Geen pretje.![]()
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt als een noodzaak voor rust...Dus ga morgen het huis niet uit en zo min mogelijk van de bank af. Maximale rust, liefde en zorg geven aan mijn lichaam
Tell me 'bout itquote:Op woensdag 19 december 2012 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te snel aan het werkLet een beetje op jezelf idd.. voor je het weet heb je longontsteking
Geen pretje.Dus morgen een lieflichaam dagje
In de stoom zitten wil ook nog weleens helpen om je longblaasjes zich te laten ontspannenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDus ga morgen het huis niet uit en zo min mogelijk van de bank af. Maximale rust, liefde en zorg geven aan mijn lichaam
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Must....resist..... too....easy....quote:Op woensdag 19 december 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDus ga morgen het huis niet uit en zo min mogelijk van de bank af. Maximale rust, liefde en zorg geven aan mijn lichaam
![]()
![]()
Lekker met een dekentje op de bank series kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jezelf laten verwennen met verse jus 'd orange en warme cholademelk.![]()
Nou.quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tell me 'bout itDus morgen een lieflichaam dagje
![]()
Hier ook bijna vakantie ... zo'n zin in![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffff ik heb trek in ijs!
Als je keelpijn hebt dan mag je ijs toch?
zeg ja zeg ja zeg ja![]()
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
zeg ja zeg ja zeg ja.
![]()
Waterijsquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
zeg ja zeg ja zeg ja![]()
![]()
Oow wij hebben hier thuis een ander receptje daarvoor...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
zeg ja zeg ja zeg jaProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
Wie gaan er nou allemaal naar SR dit weekend? Meet gaat toch door?
Maar ik had me niet opgegeven voor de sexmeet
Ok dit klinkt raar![]()
![]()
ik wil ook vakantiequote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hier ook bijna vakantie ... zo'n zin in
maar was te laat met aanvragen, collega's waren me voorSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga!
Ok dit klinkt raar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat moet je ook altijd al de kerst ervoor doenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil ook vakantie
maar was te laat met aanvragen, collega's waren me voor
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:quote:
Ik zat meer te denken aan B&J'squote:
Als je bedoelt wat ik denk wat je bedoelt, dan hielp dat nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow wij hebben hier thuis een ander receptje daarvoor...![]()
![]()
Bij mij is de kans heel klein dat ik kom.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga!
Ok dit klinkt raar
Tijdens een seksmeet niet komenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij is de kans heel klein dat ik kom.
14 SHADES OF GREY
Nasty womanquote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Als je bedoelt wat ik denk wat je bedoelt, dan hielp dat niet
- Thee
- Citroensap
- Loads honing
- Borrelglaasje Cognac
--> 1/2 literglas hiermee vullen en dan je bedje in. Volgende ochtend weer als een nachtegaaltje.
En dan heb je dan vast weer zin in waar je zelf aan dacht
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens een seksmeet niet komen![]()
![]()
ik denk nooit zo ver voorafquote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat moet je ook altijd al de kerst ervoor doen
Maar aan de andere kant, ik vind dit geen verkeerde werktijd
en bewaar vakantiedagen liever voor andere vakanties
maandag, donderdag en vrijdag, en ook de 31e gewoon werken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Das mooi kutquote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil ook vakantie
maar was te laat met aanvragen, collega's waren me voor
Maar jij gaat al 4 keer per jaar weg dus eigenlijk mag jij niet klagen![]()
![]()
Ja, denk dat ik morgen wel even ga stomen inderdaad. Dan komt de 'ontstoken slijm' wat los, waardoor het hopelijk niet doorzet..quote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de stoom zitten wil ook nog weleens helpen om je longblaasjes zich te laten ontspannenNee, ik ga niet masturberen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Must....resist..... too....easy....Nouquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker met een dekentje op de bank series kijken.
En jezelf laten verwennen met verse jus 'd orange en warme cholademelk.Lekker op de bank mijn ondernemingsplan afmaken, met ranja en warme chocolademelk die ik zelf moet pakken. Kan me alleen maar door mijzelf laten verwennen morgen. Maar douche met uitgebreide behandeling, daarna met een kopje thee beginnen aan mijn ondernemingsplan en alleen van de bank af komen als ik naar de wc moet, of eten wil pakken
Mja, als je het theoretisch gaat bekijken, is mijn vakantie vanaf maandag juist afgelopen, omdat ik dan gewoon 5 dagen ga werken, en die week erna ook. Daarna weer maar 3 dagen en dan uit mn neus vreten terwijl ik ook nog iets voor school doequote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hier ook bijna vakantie ... zo'n zin in
nachtegaaltje? Kan ik dan opeens zingenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nasty woman
- Thee
- Citroensap
- Loads honing
- Borrelglaasje Cognac
--> 1/2 literglas hiermee vullen en dan je bedje in. Volgende ochtend weer als een nachtegaaltje.
En dan heb je dan vast weer zin in waar je zelf aan dachtDan ga ik meedoen aan X Factor
![]()
Ik heb dat allemaal niet in huis![]()
![]()
Whiskey is ook goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nachtegaaltje? Kan ik dan opeens zingenDan ga ik meedoen aan X Factor
![]()
Ik heb dat allemaal niet in huis
Rustig aan.![]()
de 31e was altijd leuk om te werkenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk nooit zo ver vooraf
Maar aan de andere kant, ik vind dit geen verkeerde werktijd
en bewaar vakantiedagen liever voor andere vakanties
maandag, donderdag en vrijdag, en ook de 31e gewoon werken![]()
![]()
daarom, ik klaag nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das mooi kut
Maar jij gaat al 4 keer per jaar weg dus eigenlijk mag jij niet klagen
maar ik ga wel ff kieken of ik wat langer kan uitslapen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb vrijdag feestje en zaterdag werken, zou eigenlijk zondag gaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens een seksmeet niet komen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
alleen op tijd terug om oliebollen te bakkenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 31e was altijd leuk om te werken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee de 31e is om zelf lekkere oliebollen te bakken!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de 31e was altijd leuk om te werkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik je wel wilde verwennenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, ik ga niet masturberen.![]()
![]()
Ja collega''s die vrij namen moesten 9 uur inleveren als ze vrij wilde op de 31equote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen op tijd terug om oliebollen te bakken
Terwijl we gewoon al om 14:00 uur naar huis mochten
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee de 31e is om zelf lekkere oliebollen te bakken!![]()
![]()
Ik ga met je meequote:
Ownee..... toch niet!
Voetbal kijken
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 20:48:16 ]![]()
Ik zit heel erg te twijfelen voor de SR meet.... 't is zo ver![]()
'k Heb niet echt vakantie, maar wel een collectieve vrije dag maandag, dus bijna een week vrij. Dan nog maar 2 daagjes werken, en dan 2 januari pas weer![]()
Goed genoeg![]()
![]()
Gewoon de honing en citroen met whiskey vervangen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan nog heb ik geen honing en citroen in huis
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon de honing en citroen met whiskey vervangen.![]()
![]()
Dat moet ook gebeurenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb vrijdag feestje en zaterdag werken, zou eigenlijk zondag gaan.werken
14 SHADES OF GREY
Is leuk hoor en niet echt moeilijkquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En die thee ookquote:
14 SHADES OF GREY
Jup, morgen ook .quote:
Hier ook hoor; 2 lange dagen van ieder 9 uur voor het kerstvak is...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik maak liever appelbeignetsquote:Op woensdag 19 december 2012 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is leuk hoor en niet echt moeilijk
Maar dan wel deze:![]()
![]()
Dat zijn de lekkerstequote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak liever appelbeignets
Maar dan wel deze:
[ afbeelding ]
Jummie, waar en wanneer zijn ze af te halen!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan wel deze:
[ afbeelding ]
DIe maak ik altijd als ik klaar ben met de oliebollen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan wel deze:
[ afbeelding ]
De appels schil ik sochtends vroeg en dan besprenkelen met citroensap, rum, kaneel en suiker
En dat heeft dan hele dag gemarineerd
hier ook nog 2 dagen werken en dan de rest van het jaar vrijquote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ook hoor; 2 lange dagen van ieder 9 uur voor het kerstvak is...14 SHADES OF GREY
10 uurquote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ook hoor; 2 lange dagen van ieder 9 uur voor het kerstvak is...
Oh. Honger nuquote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan wel deze:
[ afbeelding ]
Dat mag van mijn cao gelukkig nietquote:
Ja hequote:Die bij de oliebollenkraam zit teveel suiker op
Echt te smerig
Nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jummie, waar en wanneer zijn ze af te halen!
Want ik maak ze dit jaar niet
Ja zo doe ik het ook altijd, alleen geen rum. Maar dat is wel een ideequote:Op woensdag 19 december 2012 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
DIe maak ik altijd als ik klaar ben met de oliebollen.
De appels schil ik sochtends vroeg en dan besprenkelen met citroensap, rum, kaneel en suiker
En dat heeft dan hele dag gemarineerd![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heDie bij de oliebollenkraam zit teveel suiker op
Echt te smerig
[..]
Niet
[..]
Ja zo doe ik het ook altijd, alleen geen rum. Maar dat is wel een ideestommerd!
Ja, maar ik haal sowieso geen oliebollen of dergelijke dingen bij die kraampjes. Wij halen ze altijd gewoon bij onze bakker, en daar zijn ze echt het bestquote:Op woensdag 19 december 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt te smerig
Variatie: Dunne plakken verse Ananas, en dan besprenkelen met liquor 43quote:Op woensdag 19 december 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt te smerig
[..]
Niet
[..]
Ja zo doe ik het ook altijd, alleen geen rum. Maar dat is wel een idee
En het allerlekkerst zijn ze de volgende ochtend, als ze helemaal zacht geworden zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die van mij welquote:Op woensdag 19 december 2012 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat mag van mijn cao gelukkig niet
Gegroet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoi Feraquote:
14 SHADES OF GREY
Mijn oom en tante stellen de recreatieruimte in hun boerenstal altijd open voor familie en vrienden op 31-12. We bakken dan een 200-300 oliebollen, en een 100 appelflappen...
En aan het eind van de dag komt de rest van de familie voor "uitzitten" met oudhollandse spelletjes (sjoelbak e.d.) en dan groot (chinees) vuurwerk om 12:00
quote:quote:quote:Dat jullie mij nog herkennen.quote:Ik ben voor mijn doen best lang weggeweest.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wij doen nog aan een oude traditie ook overigens: op oudjaarsdag eten we oudjaarskniepers, en op nieuwjaarsdag nieuwjaarskniepers
Zoals we ze in Twente noemen
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij doen nog aan een oude traditie ook overigens: op oudjaarsdag eten we oudjaarskniepers, en op nieuwjaarsdag nieuwjaarskniepers
Zoals we ze in Twente noemen![]()
![]()
Wat zijn kniepers dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoals we ze in Twente noemen
Wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoals we ze in Twente noemen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wie?quote:14 SHADES OF GREY
Welk liedje?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ey schoonheidquote:
quote:quote:Nieuwjaarskniepers zijn de vegters rolletjes met slagroomquote:![]()
En Oudjaarskniepers zijn die dingen, maar dan uitgerold. Soort wafels met slagroom dus
Uitgerold = het jaar dat je hebt gehad
Gerold = het jaar dat je nog te wachten staat.What you forget, you are gonna repeat.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nieuwjaarskniepers zijn de vegters rolletjes met slagroom![]()
En Oudjaarskniepers zijn die dingen, maar dan uitgerold. Soort wafels met slagroom dus
Gerold = het jaar dat je nog te wachten staat.![]()
![]()
Oeh.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nieuwjaarskniepers zijn de vegters rolletjes met slagroom![]()
Gerold = het jaar dat je nog te wachten staat.
quote:Wombats - Let's Dance to Joy Divisionquote:
Had er als motivatie iets bij gezet als: 'Omdat ik altijd een glimlach krijg als ik jullie zo los zie gaan op dit nummer. Dus dansen voor die babies!'What you forget, you are gonna repeat.
Al naar the hobbit geweest?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
Ik heb gewoon helemaal niks te doen met oudjaar14 SHADES OF GREY
Ik wil ook naar the hobbit. Iemand die mee wilt?
Helaas, ik hou niet van dat soort filmsquote:Op woensdag 19 december 2012 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil ook naar the hobbit. Iemand die mee wilt?.
![]()
Ik wil nog naar the hobbitquote:Op woensdag 19 december 2012 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil ook naar the hobbit. Iemand die mee wilt?
14 SHADES OF GREY
Ik wil niet met jou danquote:Op woensdag 19 december 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas, ik hou niet van dat soort films.
Vol[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: