SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 19-12-2012 19:44:49 ]![]()
Nog een dag buffelen, dan wordt het vrijdag gelukkig weer wat rustiger."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Wel minder dan afgelopen weekend. Maar eerder naar huis gestuurd van werk. Longen doen weer enorm veel pijnquote:Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allo
Iets minder ziek ondertussen?Dus morgen maar hele dag thuis blijven. Moet echt oppassen nu dat ik geen longontsteking krijg
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Haiquote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Nog een dag buffelen, dan wordt het vrijdag gelukkig weer wat rustiger.
Wil je nog even op je PM reageren?![]()
![]()
Inderdaad even voorzichtig doen jaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel minder dan afgelopen weekend. Maar eerder naar huis gestuurd van werk. Longen doen weer enorm veel pijnDus morgen maar hele dag thuis blijven. Moet echt oppassen nu dat ik geen longontsteking krijg
![]()
![]()
Meh, dat is vervelendquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel minder dan afgelopen weekend. Maar eerder naar huis gestuurd van werk. Longen doen weer enorm veel pijnDus morgen maar hele dag thuis blijven. Moet echt oppassen nu dat ik geen longontsteking krijg
. Sterkte
![]()
![]()
ohjaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Wil je nog even op je PM reageren?maar de rest had ook nog niet gereageerd zag ik?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jawel hoor, maar niet allemaal naar alle ontvangers.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjamaar de rest had ook nog niet gereageerd zag ik?
Wat ik momenteel heb:
Jaleesa kan
Vinniiee moet nog even kijken
GND moet nog even kijken
Samzz zit met d'r knie, moet nog even kijken
Aldo kan niet
DaMook weet ik nog niet
Lola gaat niet
Ik moet nog vrij krijgen
Lol![]()
![]()
Ik zit ook nog met vrij krijgen en als ik nu krijg naar hoe druk het nog is en in januari start van nieuwe projecten, weet ik niet of het gaat lukken.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet allemaal naar alle ontvangers.
Wat ik momenteel heb:
Jaleesa kan
Vinniiee moet nog even kijken
GND moet nog even kijken
Samzz zit met d'r knie, moet nog even kijken
Aldo kan niet
DaMook weet ik nog niet
Lola gaat niet
Ik moet nog vrij krijgen
Lol"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Okequote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit ook nog met vrij krijgen en als ik nu krijg naar hoe druk het nog is en in januari start van nieuwe projecten, weet ik niet of het gaat lukken.
Laat het wel op tijd weten plz.
Ik kan wel gaan verzetten naar februari, maar dan zul je zien dat er al helemaal niemand meer kan![]()
![]()
Als ik nu kijk, kan er pas 1 iemand zekerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke
Laat het wel op tijd weten plz.
Ik kan wel gaan verzetten naar februari, maar dan zul je zien dat er al helemaal niemand meer kan
www.ah.nlquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
wist ik, maar dit was leuker om te antwoordenquote:
Sluikreclaaaaaaaaaaaaaaaaaaamequote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wist ik, maar dit was leuker om te antwoordenhehehe
![]()
![]()
Ja ik weet het...quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik nu kijk, kan er pas 1 iemand zeker
[..]
www.ah.nl
Mensen weten het niet zeker om verschillende redenen...
Maar nu zit je nog met een vakantieperiode, dat is straks niet meer en dan kan niemand meer vrij krijgen ben ik bang.![]()
Zo, even een plaatje aangevraagd voor SR
Goedzo ... welke?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, even een plaatje aangevraagd voor SR![]()
Welkequote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
SRquote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Q-music kado actiecadeautjes voor mensen IN Nederland welke anders geen cadeau's ontvangen deze maand
Wallpaper gok ik zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Dat zijn er wel HEEL veelquote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SR![]()
Q-music kado actiecadeautjes voor mensen IN Nederland welke anders geen cadeau's ontvangen deze maand
![]()
![]()
Dat is toch geen plaat?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Miljoenen inderdaadquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik geloof dat ze al ruim over de 35k cadeaus zitten.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:quote:Fout Faxquote:
Wombats - Dance to Joy Division.
Ik heb ook bij motivatie gezet: 'Omdat ik altijd een glimlach krijg als ik jullie zo los zie gaan op dit nummer. Dus dans voor die baby's!'What you forget, you are gonna repeat.
Dat nummerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fout Fax
Wombats - Dance to Joy Division.
Ik heb ook bij motivatie gezet: 'Omdat ik altijd een glimlach krijg als ik jullie zo los zie gaan op dit nummer. Dus dans voor die baby's!'
Dat YT filmpje![]()
![]()
Het zijn moeilijke tijden voor veel mensen. Jaarlijks vinden tienduizenden mensen geen kerstkado onder de boom. Simpelweg omdat er geen geld voor is. Dat is de reden dat Q-music opnieuw samen met jou kado’s gaat inzamelen voor mensen die het niet zo breed hebben.
Doneer een kado
Doe ook mee met de Q-kerstkado actie en bezorg iemand een fijne kerst! Stuur een nieuw kado op of kom ‘m langsbrengen bij de grootste kerstboom ter wereld in IJsselstein:
tienduizenden? Nou ik denk wel meer![]()
![]()
Van de armenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja waar halen ze het geld vandaan?
ik ga even naar de actiestellen van de armen om de rijker, rijker te maken. Oh nee dat doet de overheid
14 SHADES OF GREY
Wat is er volgens jou mis met SR?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SR![]()
Ik heb dit jaar ook niet echt veel met de actie hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou mis met SR?![]()
![]()
Teveel voor mij, maar geen zin om hierover een discussie te starten. Zeker niet op Fok.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou mis met SR?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oke, was gewoon nieuwsgierig. Ik vind het heel mooi wat ze doen namelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Teveel voor mij, maar geen zin om hierover een discussie te starten. Zeker niet op Fok.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: