Zou het niet zuiver zijn als je die optie alleen in WGR niet had en in de overige subfora wel omdat je daar eigenlijk geen mod bent?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Maharbal het volgende:
Bijzonder dat ik nog steeds de optie 'rapporteer deze post aan de moderator' heb.
Houden zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bitch pleaseTwente is groter dan de provincie Utrecht en er wonen minder mensen dan in Rotterdam.
Nouja, ik kan ook een DM naar Tchock sturen. FOK! houdt gewoon rekening met eenzame en/of schizofrene mensen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Maharbal het volgende:
Bijzonder dat ik nog steeds de optie 'rapporteer deze post aan de moderator' heb.
Met een reden, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bitch pleaseTwente is groter dan de provincie Utrecht en er wonen minder mensen dan in Rotterdam.
Je bent eigenlijk overal MOD, onbeperkte rechten. Het enige wat je tegenhoudt is/zijn een moreel (niet eens contractueel) bezwaar en ongeschreven regelsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou het niet zuiver zijn als je die optie alleen in WGR niet had en in de overige subfora wel omdat je daar eigenlijk geen mod bent?
Ik kan ook een DM naar Tchock sturen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook een DM naar Tchock sturen. FOK! houdt gewoon rekening met eenzame en/of schizofrene mensen.
daar staat dan ook iets bijquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook een DM naar Tchock sturen. FOK! houdt gewoon rekening met eenzame en/of schizofrene mensen.
Maharbal heeft denk ik nogal de neiging om buiten z'n bevoegdheden te gaanquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou het niet zuiver zijn als je die optie alleen in WGR niet had en in de overige subfora wel omdat je daar eigenlijk geen mod bent?
IKEA is een zweeds bedrijf van origine, IK is de uitvinder, EA is wat anders.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja denk je dat de IKEA daar vandaan komt?
Nogmaals, je zal in de randstad niemand over Twente horen. Het is Boter zijn goed recht om helemaal blij te zijn met van alles dat uit Twente komt, je moet echter niet met onwaarheden gaan smijten.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
IK is de oprichter, E werd 'ie geboren en A is de stad waar hij vandaan kwam geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
IKEA is een zweeds bedrijf van origine, IK is de uitvinder, EA is wat anders.
Bedrijf is nu 2 nederlandse bedrijven eentje intersystems ofzo en ander wat anders. Een eigenaar van Ikea, ander van de vestigingen.
Heb nog geprobeerd kerstpakketten aan ze te verpatsen
Wat was die mooie term uit jouw vakgebied ook alweer? Détournement de pouvoir toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maharbal heeft denk ik nogal de neiging om buiten z'n bevoegdheden te gaan
Wat voor onwaarheden smijt ik mee?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nogmaals, je zal in de randstad niemand over Twente horen. Het is Boter zijn goed recht om helemaal blij te zijn met van alles dat uit Twente komt, je moet echter niet met onwaarheden gaan smijten.
Als je het over industrialisatie wilt hebben moet je maar eens 15 minuten bij mij huis vandaan komen waar de Europoort en Botlek staat, dat is pas industrie.
ik zeg geen industrie; ik zeg industralisatie.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nogmaals, je zal in de randstad niemand over Twente horen. Het is Boter zijn goed recht om helemaal blij te zijn met van alles dat uit Twente komt, je moet echter niet met onwaarheden gaan smijten.
Als je het over industrialisatie wilt hebben moet je maar eens 15 minuten bij mij huis vandaan komen waar de Europoort en Botlek staat, dat is pas industrie.
Bartje hangt een beetje de calimero uit, ik kom ook uit Twente, ben er trots op en hoef niks te bewijzen voor mezelfquote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geheel van toepassing is die niet. Detournement de pouvoir is het (mis)(ge)bruiken van je bevoegdheden voor dingen waar ze niet voor bedoeld zijn. Ik gebruik mijn modrechten om te modden, ongeacht waar.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat was die mooie term uit jouw vakgebied ook alweer? Détournement de pouvoir toch?
Algemene beginselen van behoorlijk bestuurquote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat was die mooie term uit jouw vakgebied ook alweer? Détournement de pouvoir toch?
calimero is voor almelo'ers. Twentenaren zijn gewoon trotsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bartje hangt een beetje de calimero uit, ik kom ook uit Twente, ben er trots op en hoef niks te bewijzen voor mezelf
Term uit het Awbquote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
salland oliequote:
Maar zijn je bevoegdheden niet om te modden in WGR?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geheel van toepassing is die niet. Detournement de pouvoir is het (mis)(ge)bruiken van je bevoegdheden voor dingen waar ze niet voor bedoeld zijn. Ik gebruik mijn modrechten om te modden, ongeacht waar.
Try again.
Wodka?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Maharbal het volgende:
Ik kom uit Polen.
Wil er nog iemand een radio?
Ditquote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar zijn je bevoegdheden niet om te modden in WGR?
Nee, mijn bevoegdheden zijn om te modden. Je krijgt onbeperkt modrechten. Op basis van gewoonte moet ik in WGR blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar zijn je bevoegdheden niet om te modden in WGR?
Jij Twents?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bartje hangt een beetje de calimero uit, ik kom ook uit Twente, ben er trots op en hoef niks te bewijzen voor mezelf
Jammer alleen dat ze dat een paar honderd jaar te laat werden, tijdens een periode waar de Nederlanders de kunsten zijn verleerd van het bouwen van mooie gebouwen. Onze steden met grachten (en Maastricht) zijn uniek.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik zeg geen industrie; ik zeg industralisatie.
Toen was twente het hart van Nederland met z'n textiel industrie
nog steeds tof om de oude gebouwen te zien en ik kom wel eens bij ten cate houstex voor m'n werk, wat een bouwwerken
oh geweldig!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:33 schreef Maharbal het volgende:
Ik kom uit Polen.
Wil er nog iemand een radio?
Maar wanneer is de voorwaarde '(echt) nodig' vervuld? Of is dat een totale discretionaire bevoegdheid van de mod in kwestie? Of zijn er aanwijzingen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, mijn bevoegdheden zijn om te modden. Je krijgt onbeperkt modrechten. Op basis van gewoonte moet ik in WGR blijven.
Dat laat overigens onverlet dat ik ook elders mag modden indien (echt) nodig.
Belachelijk ditquote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, mijn bevoegdheden zijn om te modden. Je krijgt onbeperkt modrechten. Op basis van gewoonte moet ik in WGR blijven.
Dat laat overigens onverlet dat ik ook elders mag modden indien (echt) nodig.
Verschoningsrecht/beroepsgeheim.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar wanneer is de voorwaarde '(echt) nodig' vervuld? Of is dat een totale discretionaire bevoegdheid van de mod in kwestie? Of zijn er aanwijzingen?
We are the one percentquote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mja wat doe je er tegen? The establishment àlways wins.
Misschien moeten we eens meeten op de RuG dan? Heb je ook een echt Twents accent, Ties?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ben een echte tukker, en nu zitten we beiden in Grunn! Het is me wat
Mwoa niet echt meer, heb het een beetje verdrongenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens meeten op de RuG dan? Heb je ook een echt Twents accent, Ties?
Is al gebeurd. Ik geloof dat ze ook tomaten hebben gegooid naar iedereen die in pak voorbij kwam lopen.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens meeten op de RuG dan? Heb je ook een echt Twents accent, Ties?
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Ik geloof dat ze ook tomaten hebben gegooid naar iedereen in pak die voorbij kwam lopen.
Jammer.quote:
Als een subtiele ondertoon door het gesprek.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa niet echt meer, heb het een beetje verdrongen
soms hoor je mijn Enschedese tongval nogwel
Altijd grappig om een vergadering van kanslozen te zien op straat.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Ik geloof dat ze ook tomaten hebben gegooid naar iedereen die in pak voorbij kwam lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |